Niets mis met stapels als kledingkast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
kleren liggen niet meer in een stapel in de slaapkamer.
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de restquote:
De meeste bezoekers doen dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de rest.
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets mis met stapels als kledingkast.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Niet als de woningeigenaar in de buurt is nee
Daarom, ik maak me ook niet druk verderquote:
Ach, ze doet ook maar, er ligt niets raars in, maar het is gewoon een zooitjequote:
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig ben.
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, ik maak me ook niet druk verder.
Gisteren nog "even"de keuken uitgemest, iets van 4 vuilniszakken oud servies, bewaarbakjes, oude spatels etc etc weggemieterd, het is niet normaal wat je allemaal verzameld in een paar jaar zonder dat je het weet.
Ik had afzuigkapfilters in mijn keukenkastje liggen, ik heb geen afzuigkap.
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvolquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodig
Hoor je er eindelijk bijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog nooit zo dicht bij de 0 geweest op mijn bankrekening de 7e van de maand als nu.
Die van mij is nu wel fatsoenlijk. De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastje.
Jezus, wijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvol.
Ik heb dus ook de laatste weken tis nieuwe tshirts, 10 spijkerbroeken, 6 paar nieuwe schoenen, onderboeken en sokken gekocht, gewoon ook nog een volledig nieuwe garderobe.
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisterenquote:
Je bent "verder" dan "ver"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.
Vergeet niet dat je je fok!housewarming nog moet betalenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisteren.
True, al noem ik het zelf even totaal doorgeslagen in de vernieuwingsdrangquote:
Ik ben crew, dat komt uit het personeelspotjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je je fok!housewarming nog moet betalen
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de restquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben crew, dat komt uit het personeelspotje.
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liggen nu in een la onder het bed, veel handiger
Maar soms zit je in zo'n flow hè? Ik ken het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, al noem ik het zelf even totaal doorgeslagen in de vernieuwingsdrang.
DRANK!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de rest
En terecht! Levensgevaarlijk!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonder_gordel__.html![]()
![]()
Ik heb nog wat te goed van Dannyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de rest
Damn, ik moet ook gaan huren. Dat kopen kost alleen maar geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik krijg nog 800 euro van de woningbouw, die ik allang al had moeten hebben, maar ja, bouwvak.
Nou ja, het lijkt heel wat, maar daarvoor moet je dus wel 3 weken je huis uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik moet ook gaan huren. Dat kopen kost alleen maar geld..
Ik heb al een muismatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK/TR] MacBook Pro 13 inch: i7 2,9Ghz, 8GB, 750GB
Iemand MacBook kopen?.
Buiten je budget he, mag je gewoon zeggen hoorquote:
Ja, dat soort dingen moet ik dus allemaal zelf direct betalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt heel wat, maar daarvoor moet je dus wel 3 weken je huis uit.
Al hebben ze het echt heel erg goed gerenoveerd, echt geweldig isolerende ramen, zelfs met 30+ wordt het niet meer echt heel warm binnen. Nieuwe puien, videobel-systeem, nieuwe deuren voor en achter, waterleidingen vervangen, kraan in de douche is zo'n thermo ding nu.
En dan dus mijn eigen broddelwerk en het lijkt weer eens ergens op.
Nee, idd te groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
13inch.. leuk voor onderweg, maar niet voor thuis
Zit geen eens een SSD in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK/TR] MacBook Pro 13 inch: i7 2,9Ghz, 8GB, 750GB
Iemand MacBook kopen?.
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
13inch.. leuk voor onderweg, maar niet voor thuis
Klopt, heel toevallig gisteren een 15 inch model voorzien van een SSD, even getimed, 8 min 27 zat ie weer in elkaar en was hij aan het bootenquote:
Geloof ik best.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7.
Niet eens. Maar het enige nut wat het voor mij heeft, is als muismat. Kan er niet op gamen en internetten heb ik al genoeg gear voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten je budget he, mag je gewoon zeggen hoor.
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7.
Mwah, dat niet idd, maar voor al het andere werk is het gewoon een prima machine natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...
De eerste keer was ik er best lang mee bezig, halve stad moeten afzoeken naar een Torq-schroevendraaier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, heel toevallig gisteren een 15 inch model voorzien van een SSD, even getimed, 8 min 27 zat ie weer in elkaar en was hij aan het booten.
Daar heb je toch een PS4 voor?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...
Die heb je met dit model niet meer nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De eerste keer was ik er best lang mee bezig, halve stad moeten afzoeken naar een Torq-schroevendraaier.
Ja, maar je hebt geen dikke i7 nodig om een beetje te internettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat niet idd, maar voor al het andere werk is het gewoon een prima machine natuurlijk.
I know, maar het kan ook geen kwaad verderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen dikke i7 nodig om een beetje te internetten
ja tuurlijk, dat is ook gewoon nog een hele nette machine.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
Vind een Pro beetje te lomp, een Air wil ik nog wel hebben. Maar mn 2010 MBP doet het nog meer dan prima voorlopig, zeker met een SSD er in.
Je zou eens moeten wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg je al een humide vagijn?
Er zullen vast mensen zijn die het allemaal zeer prettig vinden. Maar ik ga niet op een 13" gamen/programmeren/foto&video bewerken, en voor de rest heb je niet veel geheugen of cpu nodig. Naar mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het kan ook geen kwaad verder.
en 8GB ram is ook wel lekker natuurlijk.
Het is natuurlijk een soort compromismodel, wel de mobiliteit en kracht, niet het gewicht en omvang, meesten mensen klikken zo'n ding thuis in een dock met een groot scherm eraan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die het allemaal zeer prettig vinden. Maar ik ga niet op een 13" gamen/programmeren/foto&video bewerken, en voor de rest heb je niet veel geheugen of cpu nodig. Naar mijn bescheiden mening.
Maar het is een Apple, dus er zullen genoeg mensen voor te vinden zijn.
Das ook zo'n willem16 type iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
R&P / After breakup
Die JustTalkLove.. Echt.. je wordt toch al moe als je alleen al ziet hoe hij het geschreven heeft![]()
Ja, die hebben ook nog wel eens een handje van dat wollige taalgebruikquote:
Quanta Kost-da?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
" we zijn te boeken, zijn overal voor in, niets is te gek " Een tweeling die model is
Dat is niet heel slim om te zeggen
Of juist welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
" we zijn te boeken, zijn overal voor in, niets is te gek " Een tweeling die model is
Dat is niet heel slim om te zeggen
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
De bitch!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.quote:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.
Idd, nouja niet in mijn omgeving (gelukkig)/ Misschien komt dat ook doordat de meeste die ik ken niet op vakantie gaan en anderen geen facebook gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoord.
Collega had ook een grap gemaakt (ooit) die ze totaal niet kon waarderen en niet als grap kon zien. Die krijgt nu helemaal niks meer bij haar gedaan. En ja, daar loop ik nog wel eens mee, dus ik ben ook een pariaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdreven
Ik help je wel herinnerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Dank jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
JustTalkLove snapt Ik hou van mij - Jekkers niet
In dat topic waar hij wollig doet dat jij linkte.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.
Vooral op iets openbaars als Twitter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |