Ik heb geen etenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Delen jullie even mede wanneer jullie gaan lunchen? Dan ga ik dan douchen
Lief onzeker meisje,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Lieve Mona,
Ik heb best veel last van die fruitvliegjes. Wat is jou oplossing hiervoor?
liefs,
Een onzeker meisje
12:57 stiptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Die heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief onzeker meisje,
Giet wat azijn met vaatwasmiddel in een bakje (of tien) en laat dat even staan. Je huis meurt als de ziekte, maar de fruitvliegjes verzuipen bij bosjes.
groetjes,
Mona
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er hier een schoonmaakmiep de pleerol verkeerd om opgehangen. Direct ontslaan!
Als die schoonmaakles uit1 les bestaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Is dat niet les 1 van schoonmaakles ofzo
Dan zou het prio 1 moeten zijn binnen die ene lesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Als die schoonmaakles uit1 les bestaat?
Ik ook ja. Maar dit zit in een apparaat met slot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik verander het ook wel eens als ik bij anderen op bezoek ben
Ik ga ontbijten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
De BBQ steken we morgen in de fik. Heel veel zin inquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben Dobben Kroketten.
En vanavond dus BBQ.
Morgen alweer een feestje, wel meteen uit mijn werk incl voer, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De BBQ steken we morgen in de fik. Heel veel zin in
Meer CL!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in een bakje kibbeling, maar ik ben al te dik. Dus het zal wel iets van vieze muesli worden.
Als ik alleen maar gezond zou eten, zou het geen probleem zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want het is helemaal niet belangrijk hoeveel je eet idd, als het maar gezond is.
Je moet gewoon niet meer energie opnemen dan je verbruikt en dan kan je prima af en toe een bakje kibbeling eten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik alleen maar gezond zou eten, zou het geen probleem zijn
Ik heb de afgelopen week alleen maar meuk naar binnen zitten werken omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen.
Een goed stuk vlees moet een vetrandje hebben zeg ik altijd maar!quote:
ja ok, maar dat moet je wel ff flink aanschroeien voor je eetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goed stuk vlees moet een vetrandje hebben zeg ik altijd maar!
Donderdag moet je gewoon zuipen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan zelfs gaan dansen vanavond
Helemaal vergeten dat het donderdag is (nouja, in die zin dan)
Ik weet niet wat er staatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Do I look like a slut?
Ik zeg, permissie to fik af to the bones!.
Slaap jij nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker wel gebeuren
Heb van 19 tot zeker 4 uur de tijd
Ik snap er ook niets van. Het zal wel door een online straattaalgenerator zijn gegaan.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel dikkere tieten gekregen ja.
Ik heb al een kaartjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar is cl?
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
Die komt ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar is cl?
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
O ja, daar doe ik niet aan. Jeugdig gedoe.
Dat is wel kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
En vrijdag moet er gewerkt worden enzo
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar doe ik niet aan. Jeugdig gedoe.
wekker om kwart voor zesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel kutSame here, maar dan wel thuis. Dus wekker om 9
Thuiswerkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.
Ik was laatst zowaar 'echt' wezen stappen in Afoort. Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.
Bij iemand thuis mag ook. Ik wil kunnen praten en zuipen. Niet schreeuwen en versieren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.
In m'n jeugd heb ik het ook nooit gedaan. Of in ieder geval zelden.. en ik snapte het ook nooit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds ik de 24 gepasseerd ben vind ik het veul leuker dan daarvoor
Het liefst zou ik mijn hele leven op het terras doorbrengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil het wel afwisselen met aan de bar zitten. Daar heb je toch meer interactie met minder bekenden dan op het terras.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het liefst zou ik mijn hele leven op het terras doorbrengen.
Er moeten lekkere gozers zijn, anders ben je weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen, dat als ik in zo'n dansclub kom en er is niemand waarmee ik beetje kan flirten, ik het ook al wel snel gezien heb![]()
![]()
Nouja nie thelemaal zo erg als het geschreven staat, maar lastig uit te leggen
Ik kom hier alleen nog maar op 80s en 90s feestjes, voor de rest stappen doe ik niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouja lang niet altijd, of gelijk. Maar op den duur wel. Ga ik me vervelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Er moeten lekkere gozers zijn, anders ben je weg.
Tja, Amersfoort.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was laatst zowaar 'echt' wezen stappen in Afoort. Voor het eerst.
Was degene die het meeste danste![]()
![]()
Ja, dat zou ik dan ook nog wel leuk vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen nog maar op 80s en 90s feestjes, voor de rest stappen doe ik niet meer.
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
vrienden naar Paul Elstak, East 17, Nakatomi, Party Animals, Vengaboys en Twenty 4 Seven. Lastig.
Tis dat ik geen leuke vrienden heb hiervoor.. anders was het wel geinig geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle, IJsselhallen, Remember the 90's (kaarten 1e via vakantieveiling)
Gaan genoeg leuke mensen heen, maar bardienst draaien op het Oktoberfest is ook super.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat ik geen leuke vrienden heb hiervoor.. anders was het wel geinig geweest
Leuk voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gaan genoeg leuke mensen heen, maar bardienst draaien op het Oktoberfest is ook super.
He HW.. zin in een feestje in Zwolle?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me ook wel eens leuk, zo'n 90's ding, nog nooit geweest.
18 oktober, waarom ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He HW.. zin in een feestje in Zwolle?
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaartenquote:
Vakantieveilingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaarten.
Nee, valt mee. Maar heb daar ook al wel boden gezien van 25e of meer. Kaarten kosten normaal 32,50e p/s en er zijn mensen die dat er zelfs voor neerleggen. Dat vind ik altijd beetje zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Of er zitten nu honderd mensen te wachten tot de laatste seconde, net als bij eBay vroeger
Blijkbaar valt het wel mee. Al heb ik geen toegang tot vakantieveilig nuquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaarten.
Plus administratiekostenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Maar heb daar ook al wel boden gezien van 25e of meer. Kaarten kosten normaal 32,50e p/s en er zijn mensen die dat er zelfs voor neerleggen. Dat vind ik altijd beetje zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |