Poll: Gaat Feyenoord alsnog door?quote:Besiktas - Feyenoord is woensdag 6 augustus live te zien op Nederland 3 en op NOS.nl. Ook zijn op Radio 1 flitsen te horen van de wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League. De aftrap in het Atatürk Stadion in Istanbul is om 19.30 uur (Nederlandse tijd). Jeroen Elshoff is de commentator.
Aanstaande woensdag, 30 juli, spelen de Rotterdammers de thuiswedstrijd tegen Besiktas. Deze wedstrijd wordt niet live uitgezonden bij de NOS, maar is te zien in samenvatting.
Bij een eventuele zege op Besiktas is Feyenoord er nog niet. In de volgende ronde kan de Rotterdamse ploeg Arsenal, FC Porto, Zenit Sint-Petersburg, Bayer Leverkusen of Napoli treffen.
De play-offs (op 18 en 19 augustus en de returns op 26 en 27 augustus) zijn ook live te volgen bij de NOS. De winnaars van deze play-offronde plaatsen zich voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
Laatst is van Geel nog naar Napoli geweest voor Zapataquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef Collide het volgende:
[..]
Hebben ze nu inmiddels al iemand op het oog?
quote:
Als ze konden voorzetten en goalletjes maken wel ja.quote:
racistquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek is wel vies bruin overigens.
Tokkiebruin is dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek is wel vies bruin overigens.
KARA KARTAL!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA
BESIKTASSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
Al vond ik dat Van Beek ook niet geheel vrijuit gaat bij deze goal.
ach, daar kon ie niets aan doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
Al vond ik dat Van Beek ook niet geheel vrijuit gaat bij deze goal.
Wtf, als hij er niet staat ramt clasie hem toch wegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die gozer raakt heel de bal niet aan toch?
Hij voorkomt toch dat Clasie die bal weg kan schoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die gozer raakt heel de bal niet aan toch?
En nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik merkte aan het topic dat er een post boven mij gewijzigd werd.
Alsof er een plaatje in een post werd gezet.
Misschien is er ergens Humberto bij gezet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik merkte aan het topic dat er een post boven mij gewijzigd werd.
Alsof er een plaatje in een post werd gezet.
Precies. Wie moet er scoren dan bij Feyenoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Maakt toch niet uit. Al spelen ze 3 uur scoren doen ze toch niet.
Manuquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies. Wie moet er scoren dan bij Feyenoord.
Rutte is de premier van Nederland. Rutten de trainer van Feyenoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
En Rutte vanmiddag maar roepen dat als ze vroeg scoren dat er wel een kans was door te gaan. Zou hij uberhaupt weten dat z'n elftal tegenwoordig het scorend vermogen van een goudvis op het droge heeft?
Godverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is er ergens Humberto bij gezet.
Die ja, verwarrend tegelijkertijd Rutte die een persco geeft over MH17, en Feyenoord die speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rutte is de premier van Nederland. Rutten de trainer van Feyenoord.
Besiktas > PSV.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar jongens, Feyenoord is toch wel weer boven PSV geëindigd
Feyenoord op volle sterkte is dan ook beter dan PSV.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit jaar eindigt PSV boven Feyenoord. Ze hebben namelijk Hiljemark, die beter dan Eriksen is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie missen ze dan allemaal?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord op volle sterkte is dan ook beter dan PSV.
Vorig jaar nu niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleasequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Schaam je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou gaan voor het tweede, het eerste is ietwat tegenstrijdig gezien hun ligging in Rotterdam Zuid ipv Noordquote:
Dus ze kunnen spelers die verkocht zijn nog opstellen bij Feyenoord? Timmmm je posts slaan weer nergens op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leeggekocht en nog niet versterkt hè
Alsof die Fer grapjes zo fantastisch waren hou op hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heb je helemaal zelf verzonnen of niet? xd xDXD
dat telt tegenwoordig ook al?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leeggekocht en nog niet versterkt hè
Die grapjes ferveelden tenminste niet xdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof die Fer grapjes zo fantastisch waren hou op hoor
Volgens mij is dat een andere.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet dat ze ook voetbalde.
9 darterquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Hoognodig en broodnodig 2e helft erin.
Nee, jij begrijpt het niet helemaal, ben ik bang. Of wil jij beweren dat een elftal wat twee spelers heeft aangetrokken die nog niet mee kunnen spelen en nog een of twee aankopen moet doen op volle sterkte is?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze kunnen spelers die verkocht zijn nog opstellen bij Feyenoord? Timmmm je posts slaan weer nergens op.
Denk dat Feyenoord graag iemand met zoveel diepgang en balbeheersing erbij hadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet dat ze ook voetbalde.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou mijn VBL-mod positie niet snel aan TImmmm afstaan.
Niet gekochte spelers horen inderdaad niet bij je sterkte. Misschien kopen ze wel ontzettende kutspelers.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het niet helemaal, ben ik bang. Of wil jij beweren dat een elftal wat twee spelers heeft aangetrokken die nog niet mee kunnen spelen en nog een of twee aankopen moet doen op volle sterkte is?
Dus je gaat spelers meetellen die niet eens gekocht zijn? Wat bedoel je nu allemaal?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het niet helemaal, ben ik bang. Of wil jij beweren dat een elftal wat twee spelers heeft aangetrokken die nog niet mee kunnen spelen en nog een of twee aankopen moet doen op volle sterkte is?
Dat dacht ik toch ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Mustafa schermt Clasie af, derhalve hinderlijk buitenspel.
waar was dat ook alweer voor?quote:
Babel.quote:
Plan b.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat je een CL kosten ouwe
Een ontzettende kutspits is nog steeds beter dan Te Vrede. Daarbij hebben ze al twee spelers gekocht hè henkiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gekochte spelers horen inderdaad niet bij je sterkte. Misschien kopen ze wel ontzettende kutspelers.
Voor als we WK waren, de bordesscenequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar was dat ook alweer voor?
Was dat niet voor Van Gaal? ik weet het niet eens meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was in ieder geval van onze belastingcenten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Mustafa schermt Clasie af, derhalve hinderlijk buitenspel.
ojaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor als we WK waren, de bordesscene
De TV-regisseur ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Commentator snapt er ook niks van he.
Helemaal niet, Nijland deed daar 55 minuten over.quote:
Ik ga toch niet vechten met corrie joh gek. Die slaat me in elkaar met haar panterbadjas en haar parapluquote:
Hij schermt inderdaad de bal af..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het toch nog hinderlijk buitenspel...
met wilkshire was dit duel heel anders verlopen inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ontzettende kutspits is nog steeds beter dan Te Vrede. Daarbij hebben ze al twee spelers gekocht hè henkie
Als je dat maar goed in gedachten houdtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vechten met corrie joh gek. Die slaat me in elkaar met haar panterbadjas en haar paraplu
quote:
Dan heb je niet goed opgelet afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
Rutten maakt die spelers gewoon per week slechternog nooit zoveel blunders in 2 weken gezien bij Feyenoord.
Nou, die fout van Van Beek zie je zelfs Ard van Peppen niet snel maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
met wilkshire was dit duel heel anders verlopen inderdaad
*ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik irriteer mij aan die Turkse trainer. Lafbek is het.
Het is geen Turkiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
Alsof Rutten er wat aan kan doen dat Mathijsen een man laat lopen bij een corner, dat Boulahrouz achteruit blijft lopen, Mathijsen slecht inspeelt, van Beek de bal in de verkeerde richting aanneemt...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
Rutten maakt die spelers gewoon per week slechternog nooit zoveel blunders in 2 weken gezien bij Feyenoord.
quote:
Beter met 10 dan met Mozezsoonquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jozefzoon had daarvoor geel gekregen.
Pas maar op. Die Balkan boy sloopt je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jozefzoon had daarvoor geel gekregen.
Hij is wel beter dan Depay.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Tja, die Turk kan er ook niks aan doen dat Boëtius 50 kg. weegt.
Nieuwe regels of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Lol@commentaar. De bal wordt daarna gespeeld uds dan mag het?
Ik ben niet bang voor (nep)zigeuners.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op. Die Balkan boy sloopt je.
Elshoffquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is deze heel slechte commentator?
Waarom maken ze daar geen gebruik van? Paar Turkenknieën kapot schoppen en dan daarna de bal spelen. Niks aan het handjequote:
Normaal is die wel goed, dacht al dat het m was.quote:
Tijdens het WK vonden we hem nog de beste.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is deze heel slechte commentator?
Dit krijg je als bedrijf gewoon terug met dit gelulhannes hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Collide het volgende:
Moet je nagaan heb je als bedrijf flink deel van je vermogen geinversteerd in reclame. Zit je te kijken naar die kut reclame borden.
Ik heb nu al meer gekut gezien dan onder Koeman in een jaar volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet afgelopen jaren
Bij het WK was de rest dan ook zelfs nóg slechterquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tijdens het WK vonden we hem nog de beste.
Dat elke speler onder hem compleet door de mand zakt (mede doordat ie ze op de verkeerde posities zet) is geen toeval. Hoop voor Feyenoord dat ie voor kerst opgerot is, want anders sta je gewoon 10e aan het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsof Rutten er wat aan kan doen dat Mathijsen een man laat lopen bij een corner, dat Boulahrouz achteruit blijft lopen, Mathijsen slecht inspeelt, van Beek de bal in de verkeerde richting aanneemt...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De roep om Hahn zal harder klinken dan ooit te voren.
quote:
quote:
Dat was al te verwachten bij zijn aanstelling. Teleurstellend seizoen voor Rotterdam.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
Na afloop mag Fred weer een hoop open deuren intrappen tijdens de persconferentie
xDquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinds wanneer zendt de NOS G-voetbal uit op woensdagavond?
Hield wel mooi die sluwe bal van Nelom uit het doel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mulder al meer gekke acties dan Vermeer in een seizoen
De aankoop van fredje is al een teleurstelling opzichquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was al te verwachten bij zijn aanstelling. Teleurstellend seizoen voor Rotterdam.
450 gekke acties in de eerste helftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mulder al meer gekke acties dan Vermeer in een seizoen
Holla kan ook zo mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Coutinho is ook nog altijd clubloos. Hij kan zijn wietplantage best even uitstellen voor een jaartje Feyenoord/
In deze twee wedstrijden heeft hij alleen Schaken op een voor hem onbekende positie gestaan.. en hij deed het verdedigend niet eens slecht vorige week.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat elke speler onder hem compleet door de mand zakt (mede doordat ie ze op de verkeerde posities zet) is geen toeval. Hoop voor Feyenoord dat ie voor kerst opgerot is, want anders sta je gewoon 10e aan het einde van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |