Ajax gaat er ook weer dik af dit jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, geld is helaas heel belangrijk (geworden).
Ik heb hoopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat er ook weer dik af dit jaar.
Ja tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon de clubs in de verkoop zetten.
Volgens mij niet toen de beste spelers alweer werden verkocht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hoopMaar goed dat hadden de Feyenoordfans de eerste wedstrijd ook gok ik.
Gewoon elke nederlandse topclub. Kunnen mensen wel gaan janken dat het dan kut wordt, maar het is nu toch al één en al aids.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toch
Chinees de baas en Ajax weer CL winnen
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet toen de beste spelers alweer werden verkocht.
De vraag is, wat hebben Chinezen te zoeken in Nederland als ze ook een club kunnen kopen in Engeland of Italiëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon elke nederlandse topclub. Kunnen mensen wel gaan janken dat het dan kut wordt, maar het is nu toch al één en al aids.
Hoop is er altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.
Het hoeven niet per sé chinezen te zijn. En een club als Ajax en Feyenoord is toch mooi? Vooral als je een chinees heb kan die de clubs promoten in china, dan heeft hij als eigenaar al een heel hoog bereik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is, wat hebben Chinezen te zoeken in Nederland als ze ook een club kunnen kopen in Engeland of Italië
[..]
Hoop is er altijd.
Ik heb de laatste tien jaar al hoop en geen vertrouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.
Oh dat is wel heel triest hoor, al 10 jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tien jaar al hoop en geen vertrouwen.
Feyenoord kennen ze niet eens in China.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het hoeven niet per sé chinezen te zijn. En een club als Ajax en Feyenoord is toch mooi? Vooral als je een chinees heb kan die de clubs promoten in china, dan heeft hij als eigenaar al een heel hoog bereik.
Ja dus? In Portugal is het nog erger dan in Nederland, maar daar gaan toch ook goede spelers door geld naar Porto en Benfica?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kennen ze niet eens in China.
En als alleen Ajax opgekocht wordt door een Chinees komen de toppers nog niet omdat je dan nog steeds naar Woudestein en het Mandemakers moet voor anderhalve paardenkop.
Vooral door investeringsmaatschappijen en omdat de kloof van Brazilianen naar Portugal stuk makkelijker is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? In Portugal is het nog erger dan in Nederland, maar daar gaan toch ook goede spelers door geld naar Porto en Benfica?
Zijn ook genoeg niet brazilianen daar. En de investeringsmaatschappijen zijn toch het geld? Of het nou een maatschappij is of een persoon die de spelers koopt. Same shit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral door investeringsmaatschappijen en omdat de kloof van Brazilianen naar Portugal stuk makkelijker is.
Daarbij zijn die clubs ook behoorlijk uitgekleed hoor, maar die kopen echt tientallen spelers en dan breken er 5 van door en is het goed volgens iedereen.
Nee hoor, want dan krijgt de club niet al het geld als je een speler verkoopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg niet brazilianen daar. En de investeringsmaatschappijen zijn toch het geld? Of het nou een maatschappij is of een persoon die de spelers koopt. Same shit.
Het principe van spelers aantrekken door geld is hetzelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan krijgt de club niet al het geld als je een speler verkoopt.
Volgens mij is de jeugdopleiding van Porto zelfs opgeheven dus het komt het Nederlandse voetbal dan niet ten goede.
Ok.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het principe van spelers aantrekken door geld is hetzelfde.
Ik hoop dat het geen sarcastische ok is, want zo moeilijk is het niet om te begrijpen lijkt mij, wat ik zeg.quote:
Wat ik zeg ook niet, maar dat negeerde jij dus dan heb ik geen zin meer in dit gesprekquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen sarcastische ok is, want zo moeilijk is het niet om te begrijpen lijkt mij, wat ik zeg.
Jij begint over hoe de investeringsmaatschappijen te werk gaan, dat heeft niets te maken met het feit dat door geld spelers ook in mindere competities willen spelen. Vandaar dat ik zeg, het principe is hetzelfde, geld trekt spelers aan, zij het van een maatschappij of een suikeroom.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik zeg ook niet, maar dat negeerde jij dus dan heb ik geen zin meer in dit gesprek
Soms moet je gewoon voetballen ipv gemotiveerd te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de kwaliteiten van Fred Rutten precies zijn? Hij heeft nu al bij zoveel topclubs gezeten in NL en elke keer als ik hem voor een camera zie staan met de uitstraling van een kleuter wiens speeltje net is afgepakt denk ik: hoe moet die man in godsnaam een elftal motiveren....
Zijn kwaliteiten zijn dat hij probleemloos in de subtop kan eindigen, vandaar dat hij dus prima past bij Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de kwaliteiten van Fred Rutten precies zijn? Hij heeft nu al bij zoveel topclubs gezeten in NL en elke keer als ik hem voor een camera zie staan met de uitstraling van een kleuter wiens speeltje net is afgepakt denk ik: hoe moet die man in godsnaam een elftal motiveren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |