abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143125515
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doe jij eens even dimmen?
Tja, als jij alles wat op oorlogsmisdaden van Israël wijst wegwuift als "gemanipuleerd" vind je het dan gek als je erop wordt gewezen? Als het nou enkel die post was geweest, maar ben je deze kwaliteitsposts van jou alweer vergeten? Een klein greepje hoor:
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Karrs het volgende:

Kinderen opvoeden met jodenhaat is iets islamitisch.
quote:
12s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Karrs het volgende:

De gemiddelde jood had ook niet gek veel met nazi's...
Maar die laatste foto van J0kkebr0k heeft zijn impact achtergelaten bij jou heb ik het idee, kun je dingen dan nu wel in perspectief plaatsen?

quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

Wat dacht je van een arsenaal aan raketten of andere munitie dat de lucht in gaat? Ook een mogelijkheid, nietwaar? (Denk aan Enschede)

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is, niet van zulke grootschalige vernietiging.
Oh, kennelijk niet dus ;(
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:29:41 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143125554
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

Heb je ook gezien wat daarboven stond? Of voorkwam de confirmation bias dat je het las?
Ik heb een hoge Amerikaanse official iets hoeren roepen naar een Israëliër over de
"precisie bombardementen" of bedoel je dat niet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143125561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:O
Just curious, waarschijnlijk heeft de Netanyahu zich ook afgevraagd hoe lang Hamas nog door kon gaan met medendogenloos moorden. Dan hebben ze op relatief Machiavelli-achtige wijze besloten om dat te stoppen.
Maar ik zie niet in dat Israel het grote monster is en Gaza het onschuldige strookje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143125638
pi_143125644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Just curious, waarschijnlijk heeft de Netanyahu zich ook afgevraagd hoe lang Hamas nog door kon gaan met medendogenloos moorden. Dan hebben ze op relatief Machiavelli-achtige wijze besloten om dat te stoppen.
Maar ik zie niet in dat Israel het grote monster is en Gaza het onschuldige strookje.
Gaza is wel een onschuldig strookje, hamas is niet onschuldig.

Het probleem reikt dan ook verder dan alleen die uitingen van geweld waar steeds op ingezoomd wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143125652
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Drxx het volgende:

[..]

Tja, als jij alles wat op oorlogsmisdaden van Israël wijst wegwuift als "gemanipuleerd"
Doe ik niet, heb ik nooit gedaan en je gebruik van "alles" geeft al aan wie van ons tweeën er zwart-wit in staat.

quote:
vind je het dan gek als je erop wordt gewezen? Als het nou enkel die post was geweest, maar ben je deze kwaliteitsposts van jou alweer vergeten? Een klein greepje hoor:

[..]

[..]

Waarom je die reacties aanhaalt is me een raadsel; de context ontbreekt.

(Probeer het eens zonder ad hominem aanvallen. Je zult zien dat dat beter werkt.)

(En spaar me die totaal misplaatste verongelijktheid. Heb ik een hekel aan.)
quote:
Maar die laatste foto van J0kkebr0k heeft zijn impact achtergelaten bij jou heb ik het idee, kun je dingen dan nu wel in perspectief plaatsen?

[..]

Oh, kennelijk niet dus ;(
Kennelijk NIET...?

JIJ bent toch degene die zeker weet wie of wat er verantwoordelijk is voor die verwoesting? Ik draag een mogelijkheid aan: explosie van opgeslagen munitie (en verwijs naar een ons allen bekend PRAKTIJKVOORBEELD) maar nee, dat is allemaal wegwuiverij?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143125887
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

Ah, is dat de enige mogelijkheid?

Wat dacht je van een arsenaal aan raketten of andere munitie dat de lucht in gaat? Ook een mogelijkheid, nietwaar? (Denk aan Enschede)

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is, niet van zulke grootschalige vernietiging.
Dit lijkt meer op doelbewuste vernietiging dan op secundaire explosies van opslagplaatsen:

http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
pi_143125888
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

Heb je ook gezien wat daarboven stond? Of voorkwam de confirmation bias dat je het las?
Blaming the victim noemen ze dat. Of bestaat de IDF nu ineens uit zo'n stelletje primitieve apen met nog primitiever materiaal dat dit per ongeluk is gebeurt?
pi_143125921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op doelbewuste vernietiging dan op secundaire explosies van opslagplaatsen:

Natuurlijk was het doelbewuste vernietiging.
pi_143126039
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef Xa1pt het volgende:
"De context ontbreekt." :')
Jank harder.
pi_143126143
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jank harder.
:')
pi_143126166
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef Karrs het volgende:

[..]

Natuurlijk was het doelbewuste vernietiging.
Van een wijk ja.
pi_143126175
quote:

[..]

Goeie genade. :'(

Man, man, man, man. Dan vraag je je inderdaad maar één ding af: wat was daar in Godsnaam wel niet aanwezig, dat daar zó'n vuurkracht op los werd gelaten.
pi_143126182
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
HARDER.
pi_143126238
Ach ja, dit soort shit laat bij een aantal figuren tenminste wel het laagje vernis als sneeuw voor de zon verdwijnen.
pi_143126276
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:O
H A R D E R :9~
pi_143126300
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

Man, man, man, man. Dan vraag je je inderdaad maar één ding af: wat was daar in Godsnaam wel niet aanwezig, dat daar zó'n vuurkracht op los werd gelaten.
Jezus aan het kruis die de Joden weer deed herinneren aan hetgeen ze over zich hebben afgeroepen. "Snel jongens, gooi er een laag stof overheen!".
pi_143126319
quote:

[..]

Een hamasstrijder, een tunneltje of wellicht een schuurtje waar een paar raketjes opgeslagen lagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 15:52:21 ]
pi_143126366
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
at. Of bestaat de IDF nu ineens uit zo'n stelletje primitieve apen met nog primitiever materiaal dat dit per ongeluk is gebeurt?
Het IDF is een millitair apparaat en overal waar millitairen ingezet worden ontbreekt de nuance. Zelfs Nederland heeft onschuldige burgers gebombardeerd. Dus je moet ten aller tijde proberen te voorkomen dat het zover komt dat het millitaire apparaat ingeschakeld wordt. Anders krijg je gewoon ellende, altijd.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_143126391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het lijkt op een woonwijk.
Zijn er meer mogelijkheden?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een hamasstrijder, een tunneltje of wellicht een schuurtje waar een paar raketjes opgeslagen lagen.
Waarom gebruik je verkleinwoorden? Het is net alsof je WIL dat Israël buitenproportioneel reageerde?
pi_143126490
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doe ik niet, heb ik nooit gedaan en je gebruik van "alles" geeft al aan wie van ons tweeën er zwart-wit in staat.
Puh-leaseee. Ik heb je nu in meer dan 30 topics Israël zien verdedigen en vraagtekens zien zetten bij alles wat de Palestijnen wordt aangedaan :') Het woordje 'alles' is bewust, omdat het ook om alles gaat. Dat jouw beeld op het conflict zwart-wit is kan ik ook niks aandoen, dus projecteer jouw gedachten niet af op mij.

quote:
Waarom je die reacties aanhaalt is me een raadsel; de context ontbreekt.
Net zoals dat bij de eerder geplaatste Tweet ook al het geval was -> als je op de link klikt dan kun je de gehele context zien. De context liet ik zelfs nog weg om jou te beschermen want dat maakt het nog erger, zie:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk dat de gemddelde jood ookgeen hoge et op heeft van moslims
quote:
12s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Karrs het volgende:

[..]

Heh, nee, vind je 't gek. ;)

De gemiddelde jood had ook niet gek veel met nazi's...
Dus, je vergelijkt moslims met nazi's. Je wordt erop gewezen:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Moslims met nazi's vergelijken. Nog een voorbeeld van zionistische haat.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Karrs het volgende:

[..]

Waar vergelijk ik moslims met nazi's?
SRS? :')

Oké, Kees22 legt het nog even uit voor je:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Kees22 het volgende:

"Waar vergelijk ik moslims met nazi's?"

Hier:

"denk dat de gemddelde jood ookgeen hoge et op heeft van moslims"

met jouw antwoord:

"De gemiddelde jood had ook niet gek veel met nazi's..."

Q.E.D.
Hier heb je je context.

quote:
(Probeer het eens zonder ad hominem aanvallen. Je zult zien dat dat beter werkt.)
Je moet jezelf niet tekort doen! Je bent een geweldig voorbeeld ;)

quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

H A R D E R :9~
quote:
(En spaar me die totaal misplaatste verongelijktheid. Heb ik een hekel aan.)
Oké, man.

quote:
Kennelijk NIET...?
Daarmee bedoel ik dus dat je dingen kennelijk niet in perspectief kunt plaatsen, dat was wat ik had gehoopt namelijk maar vervolgens las ik je andere post en bleek dat het ijdele hoop was van mij. Je weigert hoe dan ook om te erkennen dat Israël hier misdadig bezig is. In plaats daarvan kom je met een theorie waarvan ik mij afvraag of het van de IDF zelf of van Mossad komt _O-

quote:
JIJ bent toch degene die zeker weet wie of wat er verantwoordelijk is voor die verwoesting?
Srs? De beelden spreken behoorlijk voor zich lijkt me. En als ik moet kiezen na het geweld wat Israël de Palestijnen heeft gedaan, dan acht ik jouw theorie, voor zover het een theorie is, zeer onwaarschijnlijk (lees: nihil). Dus dat dit inderdaad gewoon gepleegd is door Israël.
pi_143126566
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het IDF is een millitair apparaat en overal waar millitairen ingezet worden ontbreekt de nuance. Zelfs Nederland heeft onschuldige burgers gebombardeerd. Dus je moet ten aller tijde proberen te voorkomen dat het zover komt dat het millitaire apparaat ingeschakeld wordt. Anders krijg je gewoon ellende, altijd.
Dat rechtvaardigt op geen enkele manier het overboord gooien van morele kaders.
pi_143126567
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

:')!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')