abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143122241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs mooi.
Je bent hetzelfde haatdragende kwaad als wat je zogenaamd bestrijdt.
pi_143122467
Oud bericht, 10 dagen geleden, maar ik hoor er nu pas over :{w Maar mijn vraag: hoe krijgt men dit voor elkaar? :')
Was ook al een keer bij de NOS gebeurd over de verkiezingen in Turkije, maar dit is toch echt veel erger.

quote:
On the 23/07/2014 the RTE news bulletin report on Gaza describes the Gaza’s onslaught as if it were an equal confrontation. Not only that they had the audacity to lie and misrepresent a distraught lady's words as she shouts "Everyday 4 kids are killed, everyday 5 kids are killed. Where is the world, where is religion" which was translated to “I am ready to strap on explosives and fight”.
pi_143122478
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Het lijkt me geen mening dat Israël een sui generis status heeft in de internationale betrekkingen; dat is verder ook geen waarde-oordeel. Het lijkt me ook evident dat de grondslag voor deze status aan erosie onderhevig is, en hoe dan ook steeds meer de inzet van politieke strijd wordt. Van Ranst refereert hieraan, maar dat ondersteunt juist zijn punt: hij wenst dat Israël in diplomatieke zin 'genormaliseerd' wordt. Joris, door hieraan te refereren in een wel erg persoonlijke stijl, gaat in feite mee in de redeneerstijl van Van Ranst, en doet hiermee indirect zijn eigen argument weinig goed.
Ik verwees naar 'historisch krediet', binnen de internationale betrekkingen is 'sui generis' niet een veelgebruikte term, dus misschien dat je kan uitweiden wat betreft dat punt?!

Van Ranst stelt dat Israel een of ander 'historisch krediet' heeft opgebruikt, alsof het een of andere excuusstaat is, dat combineert hij met vergelijkingen die de Nazi's begingen. De term 'Gazacaust' is daar natuurlijk een voorbeeld van. Dus wat van Ranst verstaat onder 'normalisering' is uiterst dubieus te noemen, maar wat hij dan ook bedoelt, zijn stuk en zijn opinie worden gestut door zijn eigen historische interpretatie van de huidige relaties met Israel, kortom, hij betrekt daarbij de geschiedenis en kan dus niet Guido Joris verwijten hem dat te verwijten in deze situatie.
pi_143122501
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent hetzelfde haatdragende kwaad als wat je zogenaamd bestrijdt.
Onzin maar ik weet ten minste wel wat fascisme betekent :D :D.
pi_143123009
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet de eerste keer dat je hier naar refereert. Hoezo vind jij dat nieuws? Waarom is het hier wel opmerkelijk en andere landen niet?
Wel de eerste keer dat ik dit artikel post. Waarom zou het niet opmerkelijk zijn?
In welke andere landen wordt een oorlog gevoerd en zit de leider van het land veilig in luxe in een ander land? Zelfs Assad zit nog gewoon in Syrië.
pi_143123108
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waar blijven die sancties tegen de misdadige staat Israël?
Vreselijk niet, die oorlog in Syrië...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143123187
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat bedoel je te zeggen?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:31:54 #83
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143123655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat bedoel je te zeggen?
Hij wil graag dat jij bewijst dat dit Gaza is aangezien het niet de eerste keer zou zijn dat foto's van Syrië worden gebruikt tegen Israël.
pi_143123829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Hij wil graag dat jij bewijst dat dit Gaza is aangezien het niet de eerste keer zou zijn dat foto's van Syrië worden gebruikt tegen Israël.
Jan Franke, correspondent in Israël voor o.a. ANP, NIW, De Persdienst, Elsevier en radio is daar nu ter plaatse. Dit zijn zijn foto's uit de, wat eens een woonwijk was, Shijaija. Hier nog eentje:

woensdag 6 augustus 2014 @ 15:03:22 #85
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143124600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Gaza ziet er nu idd uit als Syrië
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:05:55 #86
pi_143124680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wel de eerste keer dat ik dit artikel post. Waarom zou het niet opmerkelijk zijn?
In welke andere landen wordt een oorlog gevoerd en zit de leider van het land veilig in luxe in een ander land? Zelfs Assad zit nog gewoon in Syrië.
Net als Netanjahu gewoon in Israël blijft. Heel stoer idd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:06:46 #87
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_143124706
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gaza ziet er nu idd uit als Syrië
denk dat die HAMAS nu ff klaar is met Israel aanvallen en tunnels graven,, ze hebben nu weer werk zat
pi_143124784
Hier nog een "mooie" 360-graden panoramafoto van het kleine boerendorpje Khuza'a in Gaza.

http://www.telegraph.co.u(...)-of-Khuzaa-Gaza.html
pi_143124875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat bedoel je te zeggen?
Je weet DONDERSGOED wat ik bedoel te zeggen.

-edit- Prima, in een post eronder geef je aan dat die foto's idd uit Gaza komen.
pi_143124942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jan Franke, correspondent in Israël voor o.a. ANP, NIW, De Persdienst, Elsevier en radio is daar nu ter plaatse. Dit zijn zijn foto's uit de, wat eens een woonwijk was, Shijaija. Hier nog eentje:

[ afbeelding ]
Ok. ^O^
(Dude, zeg dat de volgende keer er nou gewoon bij. Je weet toch hoeveel gemanipuleerd materiaal er rondslingert)

Als ik dat zo zie, dan is daar heel wat de lucht in gegaan... hoe is 't mogelijk. :N
pi_143125061
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ok. ^O^
(Dude, zeg dat de volgende keer er nou gewoon bij. Je weet toch hoeveel gemanipuleerd materiaal er rondslingert)

Als ik dat zo zie, dan is daar heel wat de lucht in gegaan... hoe is 't mogelijk. :N
Dude, daar had je simpel zelf achter kunnen komen door het Twitterlinkje naar Jan Franke te volgen, maar goed... ;)

En ja, hoe is het mogelijk? Wat dacht je van veel en zware bommen gooien?
pi_143125079
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ok. ^O^

Hoe is het mogelijk? Je post hoeveel delen al mee in deze reeks? Ondertussen zijn er hoeveel doden gevallen en wijken gebombardeerd? Zie je nu dan eindelijk in hoe misdadig Israël zich gedraagt?

Blijven posts als deze, zeer zieke, psychopathische aantijging, dan voortaan weg?
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

pi_143125086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dude, daar had je simpel zelf achter kunnen komen door het Twitterlinkje naar Jan Franke te volgen, maar goed... ;)
(Kan niet op m'n werk)

Maar point taken.
quote:
En ja, hoe is het mogelijk? Wat dacht je van veel en zware bommen gooien?
Ah, is dat de enige mogelijkheid?

Wat dacht je van een arsenaal aan raketten of andere munitie dat de lucht in gaat? Ook een mogelijkheid, nietwaar? (Denk aan Enschede)

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is, niet van zulke grootschalige vernietiging.
pi_143125113
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Drxx het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk? Je post hoeveel delen al mee in deze reeks? Ondertussen zijn er hoeveel doden gevallen en wijken gebombardeerd? Zie je nu dan eindelijk in hoe misdadig Israël zich gedraagt?

Blijven posts als deze, zeer zieke, psychopathische aantijging, dan voortaan weg?

[..]

Doe jij eens even dimmen?
pi_143125203
quote:
15s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Ik ben absoluut geen fan van Hamas of alles wat er ook maar op lijkt, maar wat Israël hier geflikt heeft mag gewoon niet ongestraft blijven. Dit is echt te ziek voor worden. Wat een meedogenloze moordenaars zijn Netanyahu en de zijnen. :r
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:24:22 #96
pi_143125372
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is,
Dat hebben we gezien ja :')
pi_143125378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen fan van Hamas of alles wat er ook maar op lijkt, maar wat Israël hier geflikt heeft mag gewoon niet ongestraft blijven. Dit is echt te ziek voor worden. Wat een meedogenloze moordenaars zijn Netanyahu en de zijnen. :r
Bestaan er ook moordenaars die niet meedogenloos zijn?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143125400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bestaan er ook moordenaars die niet meedogenloos zijn?
:O
pi_143125419
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

En dat zeg ik, omdat Israël van de precisiebombardementen is, niet van zulke grootschalige vernietiging.
Nou, dat hebben we de afgelopen tijd wek gezien inderdaad.
pi_143125506
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien ja :')
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, dat hebben we de afgelopen tijd wek gezien inderdaad.
Heb je ook gezien wat daarboven stond? Of voorkwam de confirmation bias dat je het las?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')