abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143104238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef dcm360 het volgende:
Ah, reizen van en naar Limburg wordt dus gewoon overbodig.
Vier intercity's per uur (waarvan met name de twee naar Heerlen het grootste deel van de dag een lage bezettinsgraad hebben terwijl dat materieel elders wel nuttig ingezet zou kunnen worden) had sowieso niet gehoeven van mij. Laat die IC Schiphol - Heerlen maar gewoon weer in Eindhoven keren. Kan de IC Amsterdam - Maastricht weer standaard met 2x VIRM rijden.
  Redactie Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:08:27 #102
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_143104298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En nog vele malen moeilijker is bedenken dat je voor opstelcapaciteit helemaal geen waslijn nodig hebt?
Het is wel handig hoor, anders moet je 's ochtends met een voetpomp o.i.d. de stroomafnemer weer tegen de draad zetten als je daar weer onder geduwd bent door een rangeerloc.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_143104309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef b2py het volgende:

[..]

Sinds de jaren 60 is er al een tekort aan opstelcapaciteit in Noord-Holland dusja.. :P
Wat wil je gaan opstellen in den helder? Behalve de eerste ochtend trein en automatisch de laatste.

Prorail wilde dat industrie lijntje richting het marineterrein toch gedeeltelijk gaan gebruiken als opstelmogelijkheid?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:09:45 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_143104364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef dennistd het volgende:

[..]

Het is wel handig hoor, anders moet je 's ochtends met een voetpomp o.i.d. de stroomafnemer weer tegen de draad zetten als je daar weer onder geduwd bent door een rangeerloc.
Accuutje, dynamootje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:10:36 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_143104405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Accuutje, dynamootje.
Gewoon de bodem openmaken, Flintstonetrein van maken :P
pi_143104481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Wat wil je gaan opstellen in den helder? Behalve de eerste ochtend trein en automatisch de laatste.

Prorail wilde dat industrie lijntje richting het marineterrein toch gedeeltelijk gaan gebruiken als opstelmogelijkheid?
Meer dan nu, er gaan nu 's ochtends 2x 10 bakken VIRM leeg van Alkmaar naar Den Helder en er komt 10 bakken VIRM uit Haarlem naar Alkmaar en 10 VIRM uit Amsterdam naar Alkmaar. Verder nog een bak of 16 SLT wat aangevoerd wordt van buitenaf.. Al dat geschuif kost klauwen vol met geld..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:12:11 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143104485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Accuutje, dynamootje.
Met de katapult onder de waslijn schieten :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:12:48 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_143104519
Laat maar, die maffe fries zit weer te trollen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:13:18 #109
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_143104543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Wat wil je gaan opstellen in den helder? Behalve de eerste ochtend trein en automatisch de laatste.
Dat zijn toch zeker vier treinen. Verder is ook Alkmaar te klein, dus daarvan wil je wellicht ook wat in Den Helder stallen.
quote:
Prorail wilde dat industrie lijntje richting het marineterrein toch gedeeltelijk gaan gebruiken als opstelmogelijkheid?
Dat is alleen als uithaalspoor bedoeld dacht ik: dan kun je van de sporen 4, 5 en 6 naar perronspoor 3 komen zonder treinen op de hoofdbaan te hinderen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_143104556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Meer dan nu, er gaan nu 's ochtends 2x 10 bakken VIRM leeg van Alkmaar naar Den Helder en er komt 10 bakken VIRM uit Haarlem naar Alkmaar en 10 VIRM uit Amsterdam naar Alkmaar. Verder nog een bak of 16 SLT wat aangevoerd wordt van buitenaf.. Al dat geschuif kost klauwen vol met geld..
Waarom kunnen die twee keer tien bakken virm niet gewoon in dh blijven?
  Redactie Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:14:06 #111
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_143104589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Waarom kunnen die twee keer tien bakken virm niet gewoon in dh blijven?
Omdat daar dus geen plek voor is 8)7
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_143104606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef dennistd het volgende:

[..]

Omdat daar dus geen plek voor is 8)7
Danku.
pi_143104633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef dennistd het volgende:

[..]

Omdat daar dus geen plek voor is 8)7
Aan het station. S' avonds heeft dh maar een ingang, en een hek is goedkoper dan een compleet nieuwe opstelmogleijkheden.
pi_143104656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Aan het station. S' avonds heeft dh maar een ingang, en een hek is goedkoper dan een compleet nieuwe opstelmogleijkheden.
Langs het perron wordt ook al opgesteld.. En in Alkmaar ook.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:17:10 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_143104738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dat zijn toch zeker vier treinen. Verder is ook Alkmaar te klein, dus daarvan wil je wellicht ook wat in Den Helder stallen.
Ja tuurlijk, dat is maar 40 km verderop :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:17:54 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_143104770
nou is dh weer ergens anders dan net? 8)7 Praat normaal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_143104777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Regenjas het volgende:
Ze zijn knettergek in Limburg. Eerst met hun gehuil twee jaar geledendat er te veel intercity's zouden gaan rijden in Limburg, vervolgens met hun gehuil dat NS mee wou doen aan hun aanbesteding en nu met hun plannen voor een dienstregeling die op Limburg is gericht.

Nou, ik weet niet wat je wil hoor, maar de gehele dienstregeling van de treinen en de bussen is in Limburg als een kapstok opgehangen aan de intercity's uit Eindhoven naar Maastricht en Heerlen en andersom. Dat werkt perfect omdat je op alle vier de knooppunten in Limburg goede aansluitingen hebt tussen de verbindingen onderling. Een ander dienstregelingsconcept kan je niet anders kwalificeren dan een idee van iemand die high is geworden van een Limburgse wietvlaai.
Ik ben vooral teleurgesteld dat toen ik erop ging Google'n Limburgse wietvlaai helemaal niet blijkt te bestaan :N
pi_143104814
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nou is dh weer ergens anders dan net? 8)7 Praat normaal.
Enne?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:21:36 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143104929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat is maar 40 km verderop :{
ach het valt mee. Zo nu en dan stuurt de NS ook zomaar een VIRM-zesje als ledig materieel vanuit Roosendaal naar Onnen. Is maar een paar kilometer verder ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143105120
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ach het valt mee. Zo nu en dan stuurt de NS ook zomaar een VIRM-zesje als ledig materieel vanuit Roosendaal naar Onnen. Is maar een paar kilometer verder ;)
Idioot gedoe.
pi_143105139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik ben vooral teleurgesteld dat toen ik erop ging Google'n Limburgse wietvlaai helemaal niet blijkt te bestaan :N
Dat is eeuwig zonde inderdaad.
Straks weer een nachtdienst. Rangeren, rangeren en nog eens rangeren.
pi_143105220
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dat is eeuwig zonde inderdaad.
Straks weer een nachtdienst. Rangeren, rangeren en nog eens rangeren.
Hoe kan arriva zoveel rangeerwerk hebben?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:29:37 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143105274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Hoe kan arriva zoveel rangeerwerk hebben?
onder meer tanken ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143105304
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

onder meer tanken ;)
Tja dat was ik vergeten, ouderwetse treinen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:37:40 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_143105636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En nog vele malen moeilijker is bedenken dat je voor opstelcapaciteit helemaal geen waslijn nodig hebt?
Jawel, jij wilt ook in een warme trein stappen 's ochtends.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:39:14 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_143105728
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ach het valt mee. Zo nu en dan stuurt de NS ook zomaar een VIRM-zesje als ledig materieel vanuit Roosendaal naar Onnen. Is maar een paar kilometer verder ;)
De eerste treinen van Eindhoven richting Utrecht schijnen ook leeg uit Maastricht te komen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:43:38 #127
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_143105962
Gaat het hier nou echt al drie pagina's over dat gereutel van die dorpsgek?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_143106009
Jullie snappen wel dat dit soort posts ook sfeerbepalend zijn hč?
pi_143106186
Ik denk dat Limburg zelf graag de infrastructuur zou willen beheren omdat er nogal het gevoel leeft dat al het geld naar de Randstad gaat. Dat terwijl op bijvoorbeeld de Maaslijn de treinen uitpuilen maar er geen geld wordt vrijgemaakt voor een verdubbeling (nu wel eindelijk elektrificatie) en de provincie de sterke wens heeft om grensoverschrijdende spoorlijnen te verbeteren. Dan doel ik voornamelijk op Heerlen - Herzogenrath en Maastricht - Luik, en in mindere mate op Weert - Hamont. Over die eerste 2 trajecten wordt al jaren gesproken over een IC gesproken, desondanks wordt telkens enkel vastgelegd dat de NS zich moet 'inspannen' voor die 2 IC's.
De wens tot zelfstandigheid zal gedeeltelijk ook nog wel te maken hebben met de veronderstelde verwaarlozing na de sluiting van de mijnen, een beetje hetzelfde gevoel als de Groningers met hun gas hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 22:52:36 ]
pi_143106434
Weeert hamont is het meest realistische project op de elektrificatie van de maaslijn na.

Een verdubbeling komt er de komende 20 jaar niet en via avantis ook niet.


In de nieuwe concessie is er niet voor niks opgenomen dat materiaal tricourant moet zijn.
pi_143106531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef icloud het volgende:
Weeert hamont is het meest realistische project op de elektrificatie van de maaslijn na.

Een verdubbeling komt er de komende 20 jaar niet en via avantis ook niet.

In de nieuwe concessie is er niet voor niks opgenomen dat materiaal tricourant moet zijn.
Dat zal meer zijn voor een doorgaande trein Luik - Aachen, 3kV - 1,5 kV - 15 kV..
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:58:44 #132
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143106715
Op 20 september 1839 - 175 jaar geleden - reed de eerste trein in Nederland vanuit Amsterdam naar Haarlem. In bijna 20 jaar reisde Rail Away per trein de verste uithoeken van de wereld af, maar nog niet veel afleveringen kwamen uit Nederland. Nu, voor dit 175-jarig jubileum zendt Rail Away twee afleveringen uit die de geschiedenis en de diversiteit van het Nederlandse spoor in beeld brengen.

Op donderdag 28 augustus om 19:55 op Nederland 2:
quote:
4-seizoenen-special Nederland
Op donderdag 28 augustus neemt Rail Away vier seizoenen lang de trein door ons eigen land. Het Nederlandse spoor kent een grote gevarieerdheid, die fraai wordt weergegeven in deze vier-seizoenen-special. Op een onstuimige herfstdag begint de rit op station Ede-Wageningen en gaat via de Veluwezoom naar Dieren. In de winter reist de Arriva-trein van Leeuwarden door de berijpte weilanden van Friesland naar Stavoren. In de lente volgen er prachtige beelden uit de Betuwe: van Culemborg door de bloesemrijke boomgaarden naar Zetten-Andelst. In hartje zomer tenslotte een reis met de stoomtrein van de Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij (ZLSM) van Valkenburg over het legendarische Miljoenenlijntje naar station Simpelveld.
Op vrijdag 29 augustus om 19:55 op Nederland 2:
quote:
De eerste trein in Nederland
De eerste trein reed 175 jaar geleden van Amsterdam naar Haarlem. Nu gaat Rail Away terug naar Amsterdam, de plek waar het begon met de Nederlandse spoorwegen. De rit gaat net als toen van Amsterdam naar Haarlem. Dan verder naar Rotterdam CS, een nieuw architectonisch hoogstandje. Maar ook in de beginjaren lieten de spoorwegpioniers zien dat ze er wat van konden. Dat moest ook wel, want er moesten spoorbruggen worden ontworpen, stations gebouwd en rails gelegd. Dat was in ons waterrijke land geen sinecure. Inmiddels telt ons land 7000 kilometer spoor en maken dagelijks honderdduizenden mensen gebruik van de trein. En dat allemaal dankzij die eerste pioniers.
Bron: EO
pi_143106763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat zal meer zijn voor een doorgaande trein Luik - Aachen, 3kV - 1,5 kV - 15 kV..
Nee meer om zelfstandig eijsden te kunnen bedienen, maastricht-aachen-luik zal er niet snel komen ivm zlsm, er is in een heel ver verleden de mogelijkheid geopperd om heerlen-aachen west- luik te doen maar dat was meer een proefballonnetje niks meer van gehoord.
pi_143106843
Weet iemand waar je afstanden kan vinden van spoor in Oostenrijk & Hongarije?
Ik ben op zoek naar München - Wenen, Wenen - Budapest en Budapest - Bratislava..

bvd.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:01:19 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143106850
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

De eerste treinen van Eindhoven richting Utrecht schijnen ook leeg uit Maastricht te komen.
ja. Je had volgens mij ook zoiets voor Vlissingen -> Roosendaal, Roosendaal -> Dordrecht, etc. Het is een soort van doorschuif volgens mij.

Een deel voor Rotterdam komt vanaf Den Haag. Altijd lekker als er een storing tussen de beide plaatsen is. Gelijk een aantal spitstreinen opgeheven :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143107004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee meer om zelfstandig eijsden te kunnen bedienen, maastricht-aachen-luik zal er niet snel komen ivm zlsm, er is in een heel ver verleden de mogelijkheid geopperd om heerlen-aachen west- luik te doen maar dat was meer een proefballonnetje niks meer van gehoord.
Luik - Maastricht - Heerlen - Aken wordt het, gewoon via de Heuvellandlijn.
pi_143107195
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef J.B. het volgende:

[..]

Luik - Maastricht - Heerlen - Aken wordt het, gewoon via de Heuvellandlijn.
Tering dat word een lange rit.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:13:04 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143107409
Kan iemand mij vertellen waarom de IC's in Den Bosch altijd doorrijden tot na de roltrappen? Er is nooit een trein die tegelijkertijd stopt op hetzelfde spoor, waardoor de wissels naar het aangrenzende spoor gebruikt zouden moeten worden. Ik heb medelijden met de mensen die vanuit voorin de trein helemaal terug moeten lopen ;)
pi_143107468
KPI capaciteit daalt dan, plus dan kan je seintechnisch met 80 binnenscheuren, anders wordt het 40.
pi_143107585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de IC's in Den Bosch altijd doorrijden tot na de roltrappen? Er is nooit een trein die tegelijkertijd stopt op hetzelfde spoor, waardoor de wissels naar het aangrenzende spoor gebruikt zouden moeten worden. Ik heb medelijden met de mensen die vanuit voorin de trein helemaal terug moeten lopen ;)
Daartoe is besloten na een verzoek van de Bond tegen Obesitas. De volgende stap wordt het uitschakelen van liften en roltrappen.
pi_143107609
Ik zie trouwens dat de provincie wilt dat erop de maaslijn tot 2018 met dmu materiaal word gereden niet ouder dan 2000, daardoor maken alleen veolia en arriva kans.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:17:11 #142
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143107618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef b2py het volgende:
KPI capaciteit daalt dan, plus dan kan je seintechnisch met 80 binnenscheuren, anders wordt het 40.
Maar dat kan dan toch nog wel, maar dan halverwege gewoon de trein parkeren?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:17:17 #143
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143107626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef b2py het volgende:
KPI capaciteit daalt dan, plus dan kan je seintechnisch met 80 binnenscheuren, anders wordt het 40.
Maar je hoeft 200 meter minder lang door te rijden en reizigers hoeven gemiddeld minder ver te lopen, wat juist tijd bespaart.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:17:52 #144
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143107655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef icloud het volgende:
Ik zie trouwens dat de provincie wilt dat erop de maaslijn tot 2018 met dmu materiaal word gereden niet ouder dan 2000, daardoor maken alleen veolia en arriva kans.
Iedereen maakt kans, als men maar "nieuw" of echt nieuw mat. aanschaft. Al zie ik CXX of Syntus daar niet snel komen.
pi_143107694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef greavy het volgende:

[..]

Maar dat kan dan toch nog wel, maar dan halverwege gewoon de trein parkeren?
Nee, want seintje 2108 geeft nu geel 8, wordt dan geel 4, en 2162 geeft nu geel 4 en wordt dan rood. Zie: http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/vga-ht.gif
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:18:42 #146
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143107702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar je hoeft 200 meter minder lang door te rijden en reizigers hoeven gemiddeld minder ver te lopen, wat juist tijd bespaart.
Zal de spreiding ten goede doen, en dat spaart in de spits zeker tijd. Zeker met dat kuddevolk hier in Nederland, die liever allemaal via dezelfde deur naar binnen willen gaan.
pi_143107724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef greavy het volgende:

[..]

Iedereen maakt kans, als men maar "nieuw" of echt nieuw mat. aanschaft. Al zie ik CXX of Syntus daar niet snel komen.
Welke maatschappij kan "nieuwe diesels" regelen tot 2018 en gaat dan investeren in elektrisch materiaal?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:20:33 #148
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143107776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Nee, want seintje 2108 geeft nu geel 8, wordt dan geel 4, en 2162 geeft nu geel 4 en wordt dan rood. Zie: http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/vga-ht.gif
Hoezo zou men 2162 rood moeten laten tonen? Als je halverwege staat, wil je helemaal niet dat de trein bij sein 2162 staat, maar gewoon 2 perronfases gebruikt, en dus door de wissels staat, en dus zou 2162 gewoon geel/geel-4 moeten blijven tonen, dunkt mij.
pi_143107846
Oh, nu begrijp ik je. Uhm, goede vraag. Kan me echt alleen vrijhouden van de andere fase bedenken..
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:21:58 #150
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_143107852
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef icloud het volgende:

[..]

Welke maatschappij kan "nieuwe diesels" regelen tot 2018 en gaat dan investeren in elektrisch materiaal?
Realistisch gezien idd. alleen Arriva en Veolia. Theoretisch zouden Syntus of CXX dat kunnen, maar ik verwacht niet dat zij daar komen te rijden. Voor die 2 bedrijven wordt het een hele grote investering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')