Ah okee, we hebben het toch over een baantje op een zolderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef icloud het volgende:
een acceptabel bedrag, wat ze zelf kunnen ophoesten.
Heerhugowaard en Castricum ontwikkelen zal voor de noordelijke Randstad al schelen. Rotterdam lost zichzelf deels wel op met het vermetroën van de Hoekse Lijn. Breda kan mooi bij de CSM. Eventueel in combinatie met Dordrecht. Verder zou je bij Lunetten nog een opstelterrein kunnen ontwikkelen, waardoor je weer een deel af kunt vangen. Ook op de Meer is nog iets ruimte om extra spoor bij te leggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Randstedelijk tekort aan opstelruimte in beeld.. (Bakeenheden)
Nee want ze willen meer afstand tot nederland niet minder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus, wat is dit voor onzin? Het spoor in Limburg moet zo "aantrekkelijk" worden dat mensen die in Eindhoven zouden gaan studeren, in Amsterdam op het vliegtuig stappen, in Utrecht vergaderen of in Köln gaan winkelen, besluiten om dat maar niet meer te doen? Wie bedenkt zoiets?
Afsteken en weg laten drijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want ze willen meer afstand tot nederland niet minder.
Studeren in aachen, vliegen via niederrein, keulen of frankfurt en vergaderen in aachen.
Bij Den Bosch hebben ze net heel enthousiast godweethoeveel spoor opgebroken bij het oude poststationquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerhugowaard en Castricum ontwikkelen zal voor de noordelijke Randstad al schelen. Rotterdam lost zichzelf deels wel op met het vermetroën van de Hoekse Lijn. Breda kan mooi bij de CSM. Eventueel in combinatie met Dordrecht. Verder zou je bij Lunetten nog een opstelterrein kunnen ontwikkelen, waardoor je weer een deel af kunt vangen. Ook op de Meer is nog iets ruimte om extra spoor bij te leggen
Bom d'r op en plat asfalteren. Zijn ze nou helemaal gek geworden daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want ze willen meer afstand tot nederland niet minder.
Studeren in aachen, vliegen via niederrein, keulen of frankfurt maastricht. en vergaderen in wursselen.
mja, daar hing geen waslijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Den Bosch hebben ze net heel enthousiast godweethoeveel spoor opgebroken bij het oude poststation"En nu komen we opstelruimte te kort" Hoe zou dat toch komen?
Patrick van der broeck is best wel een serieuze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bom d'r op en plat asfalteren. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar
Serieus lijp ja. Van mijn geld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Patrick van der broeck is best wel een serieuze.
Ja, maandje was alweer om. Time passes quicklyquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef b2py het volgende:
Was iCloud trouwens niet gebanned vanwege teveel trollen?
Nee hoor, ik had een modje op zijn teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef b2py het volgende:
Was iCloud trouwens niet gebanned vanwege teveel trollen?
Ik verwacht dat in hun plannen maastricht/heerlen naar weert als backbone blijft dienen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Regenjas het volgende:
Ze zijn knettergek in Limburg. Eerst met hun gehuil twee jaar geledendat er te veel intercity's zouden gaan rijden in Limburg, vervolgens met hun gehuil dat NS mee wou doen aan hun aanbesteding en nu met hun plannen voor een dienstregeling die op Limburg is gericht.
Nou, ik weet niet wat je wil hoor, maar de gehele dienstregeling van de treinen en de bussen is in Limburg als een kapstok opgehangen aan de intercity's uit Eindhoven naar Maastricht en Heerlen en andersom. Dat werkt perfect omdat je op alle vier de knooppunten in Limburg goede aansluitingen hebt tussen de verbindingen onderling. Een ander dienstregelingsconcept kan je niet anders kwalificeren dan een idee van iemand die high is geworden van een Limburgse wietvlaai.
Je denkt toch niet serieus dat ze gingen bedenken dat boven dat spoor ook wel waslijn kon wanneer weghalen makkelijker was?quote:
Over de verbouwing van Den Bosch is dan ook bij voorbaat al een klacht ingediend door NS dat er te weinig opstelcapaciteit zou zijn. Ik geloof niet dat ProRail er serieus iets mee heeft gedaan. Men heeft daar ook de kruiswissels eruit getikt in een poging het netwerk te standaardiseren. Met zo'n netwerkbeheerder als vriend heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Den Bosch hebben ze net heel enthousiast godweethoeveel spoor opgebroken bij het oude poststation"En nu komen we opstelruimte te kort" Hoe zou dat toch komen?
54 bakeenheden opstelcapaciteit te weinig in Breda? Wat willen ze daar allemaal gaan parkeren dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Randstedelijk tekort aan opstelruimte in beeld.. (Bakeenheden)
Ik verbaas me eerder over den helderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
54 bakeenheden opstelcapaciteit te weinig in Breda? Wat willen ze daar allemaal gaan parkeren dan?
Benelux min en wat andere meuk die over de HSL kan? En waarschijnlijk wat IC of sprintermaterieel dat nu nog elders vandaan moet komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
54 bakeenheden opstelcapaciteit te weinig in Breda? Wat willen ze daar allemaal gaan parkeren dan?
ik vooral dat Hoorn niet in het lijstje staat en dat Uitgeest zo groot isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over den helder
Sinds de jaren 60 is er al een tekort aan opstelcapaciteit in Noord-Holland dusja..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over den helder
Ah, op zo'n manier. Inderdaad een beetje vreemd dat er drie kerende treinseries zijn maar dat er geen enkele plek is om treinen te stallen gedurende de nacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Benelux min en wat andere meuk die over de HSL kan? En waarschijnlijk wat IC of sprintermaterieel dat nu nog elders vandaan moet komen
En nog vele malen moeilijker is bedenken dat je voor opstelcapaciteit helemaal geen waslijn nodig hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ze gingen bedenken dat boven dat spoor ook wel waslijn kon wanneer weghalen makkelijker was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |