abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:13:47 #2
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143073691
Volgens Italiaanse media staat Napoli wel open voor een verhuur van Zapata itt verkoop (contract tot 2016). Benitez wil hem nog graag voor de play-offs CL gebruiken, aangezien Higuain nog niet terug is, Michu nog niet officieel is aangetrokken, en Pandev nadrukkelijk in de belangstelling staat van andere clubs. Napoli zou iig de loting voor de CL afwachten voordat het een beslissing neemt.
pi_143073790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef elCholo het volgende:
Volgens Italiaanse media staat Napoli wel open voor een verhuur van Zapata itt verkoop (contract tot 2016). Benitez wil hem nog graag voor de play-offs CL gebruiken, aangezien Higuain nog niet terug is, Michu nog niet officieel is aangetrokken, en Pandev nadrukkelijk in de belangstelling staat van andere clubs. Napoli zou iig de loting voor de CL afwachten voordat het een beslissing neemt.
Nouja, met optie tot koop zou het nog wel een goede mogelijkheid zijn. Heb je ook niet direct het risico dat het een grote flop blijkt te zijn.
pi_143073924
Wat het ook wordt, we zitten dus sowieso de eerste paar competitie wedstrijden zonder spits.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143077685
pi_143077849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:20 schreef Cara het volgende:
Wat het ook wordt, we zitten dus sowieso de eerste paar competitie wedstrijden zonder spits.
Om vervolgens de competitiestart, de eerste bekerwedstrijd en ook de voorronde EL te verkloten, je te laat herstellen in de competitie en in de laatste weken van het seizoen net weer 5 a 6 puntjes tekort op de nummer 1 Ajax te komen :X
Zo zonde en onnodig. In de maand augustus kun je eigenlijk al heel je seizoen bijna onherstelbaar verkloten, zeker in de Voorronde Europa League en in de beker. Ik hoop dat Martin van Geel na Besiktas wakker geschud is en achter de schermen overuren maakt om deze week toch nog Dost, Zapatta of Guidetti in de eredivisie mogen verwelkomen. Ajax heeft genoeg titels op rij nu, PSV mag eerst een jaartje gaan bouwen nog en Twente moet eerst maar eens 2 spelers in de selectie zelf opleiden in plaats van elders weg te halen. Daarom hoop ik toch op jullie clubje dit seizoen (en volg ik de transfers met interesse) met Boetius als de grote man. Good luck!
pi_143077960
quote:
Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.
pi_143077962
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.
GOEDE AANKOOP HOOOOOOR
AFCA!
pi_143078133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

GOEDE AANKOOP HOOOOOOR
Je hebt caps lock aan staan..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143078447
quote:
Kansloos.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_143078694
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb Boulahrouz tijden een geweldenaar gevonden, en ik hoop meer natuurlijk dat hij dit seizoen fit blijft en van waarde kan zijn, maar als je enige statistiek/kansrekening of hoe je het ook wilt zien hier op loslaat is het gewoon een ontzettend domme transfer. Ja, het kan goed uitpakken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans is minstens zo groot dat je naast 6 ton salaris ook nog eens driekwart jaar een half medisch team bezig kan houden om die kerel tot 6 wedstrijden te slepen.
Zo snel je gelijk al krijgen :')

quote:
Mokotjo: 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen'
Door: Johan Inan 5-8-14 - 08:22

Kamohelo Mokotjo heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Ajax hebben ook andere binnen- en buitenlandse topclubs de jacht op de 23-jarige Zuid-Afrikaan geopend. De spelmaker gaat PEC deze maand nog verlaten, maar voor de volgende stap in zijn carrière keert hij naar eigen zeggen zeker niet terug naar De Kuip. 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen. Die club heeft me te veel pijn gedaan.'

De strijd om de diensten van Kamohelo Mokotjo is losgebarsten. De middenvelder, die PEC Zwolle zondag nog naar de winst in de strijd om de Johan Cruijff-schaal tegen Ajax (1-0) gidste, is ook bij andere Nederlandse en Belgische topclubs nadrukkelijk in beeld als versterking. Zo zien FC Twente en PSV in Mokotjo een goede kandidaat om hun middenlinie te bewapenen.

Aandacht
De Tukkers maakten hun interesse al bij zaakwaarnemer Rob Jansen kenbaar, terwijl PSV in de dynamische spelverdeler een goed alternatief ziet voor als de komst van Steven Defour definitief niet mogelijk blijkt. Met zijn sterke optredens de laatste maanden heeft Mokotjo bovendien de aandacht getrokken van Club Brugge en Anderlecht. Scouts van de Belgische landskampioen zaten in de laatste twee maanden van de competitie, toen Mokotjo hersteld was van een knieoperatie, tijdens alle wedstrijden van PEC op de tribune voor het Zuid-Afrikaanse doelwit.

Realistisch
Vooralsnog kan PEC-trainer Ron Jans gewoon beschikken over zijn middenveldstrateeg, een concreet bod hebben ze in Zwolle van nog geen enkele club ontvangen. Maar hoewel ze in Overijssel niets liever willen dan Mokotjo behouden, zijn ze realistisch genoeg om te beseffen dat de middenvelder op een hoger niveau niet zou misstaan. 'Wij zullen meewerken aan een vertrek van Kamo als daar de juiste prijs tegenover staat. Maar wij hebben nog steeds geen concreet bod op hem ontvangen', meldt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle.

Smaakmaker
Toch lijkt Mokotjo in de laatste weken van de transferperiode de grootste prooi van de Eredivisie te gaan worden. Dat doet de smaakmaker van PEC vooralsnog weinig. 'Heel eerlijk, alle interesse vleit me niet eens', zegt Mokotjo. 'Het is allemaal nog niet concreet. Dan is het voor mij niet veel waard. Het heeft daarom ook geen zin om op namen van andere clubs in te gaan. Ik weet nog niet waar ik volgend seizoen speel. Voorlopig ben ik speler van PEC. Dus focus ik me op de wedstrijd van vrijdag, tegen FC Utrecht.'

Ambities
De begeerde middenvelder blijft graag bescheiden. Dat betekent niet dat hij geen ambities heeft. Integendeel, Mokotjo laat weten toe te zijn aan een grotere uitdaging. 'Ik voel al een tijdje dat ik klaar ben voor de volgende stap. Ik had niet gedacht dat ik me bij PEC in één jaar zo goed zou ontwikkelen. Wat ik wil? Een mooie en goede club. Eén die goed voetbal speelt, waar ik me gewaardeerd voel en één waar ik met mijn stijl van spelen pas. En het belangrijkste is voor mij dat ik bij die club een prioriteit ben. Ik wil zeker weten dat ik er veel minuten kan maken. Ik moet spelen om me verder te kunnen ontwikkelen.'

Ajax
Ajax lijkt pas bij een vertrek van Daley Blind aan die wens van Mokotjo te kunnen voldoen. Blind speelde zich op het WK in de kijker bij enkele Europese grootmachten. Ajax-trainer Frank de Boer bevestigde na de nederlaag tegen PEC in de Super Cup nog maar eens dat 'de man van de wedstrijd' één van de topkandidaten is om Blind te vervangen. Mokotjo: 'Ajax is één van de vele opties. Een voorkeur voor binnen- of buitenland heb ik niet. In Nederland blijven is zeker een optie voor mij, maar dan moet dat wel bij een topclub zijn.'

Pijn
Behalve als die club Feyenoord heet. Een jaar geleden verliet Mokotjo Rotterdam omdat zelden een beroep op hem werd gedaan. Als zijn oude club al interesse heeft, kunnen ze zich volgens Mokotjo de moeite besparen. 'Feyenoord hoeft niet te bellen, daarvoor heeft die club me te veel pijn gedaan. Ik werd er nauwelijks opgesteld en als dat al gebeurde, dan was dat niet op een plek die ik ambieerde. Dat ik nu goed presteer en al twee prijzen met PEC heb gepakt, is niet mijn ultieme wraak op Feyenoord. Ik zal het altijd een fantastisch club blijven vinden. Ik voelde me goed genoeg, maar de trainer (Ronald Koeman, red.) niet. Daar heb ik uiteindelijk wel de energie uit gehaald om, vooral voor mezelf, te bewijzen dat ik wel goed genoeg ben.'
Ik hoop dat ie niet naar Amsterdam gaat ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143078864
Zolang ie maar voor veel geld weggaat, Feyenoord heeft een flink doorverkooppercentage :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:02:16 #13
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143078988
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
pi_143079137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...
BFF met GGMM
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:13:57 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143079163
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...
ach het is een voetballer :) , die moet je behalve in de wei sowieso niet serieus nemen
pi_143079217
quote:
"Pellè werd trouwens ook weggehoond toen bij net bij Feyenoord kwam"
dinsdag 5 augustus 2014 om 08:28 door Fabian Bijman

Feyenoord hoopt zich op korte termijn te versterken met een spits. De Rotterdammers zagen deze zomer Graziano Pellè de overstap naar Southampton maken en zoeken sindsdien naarstig naar een nieuwe nummer negen.

Pierre van Hooijdonk, voormalig aanvalsleider van de Rotterdammers, vindt dat Feyenoord het binnen de eigen gelederen moet zoeken. Pi-Air schaart zich achter Mitchell te Vrede, de voorlopige vervanger van Pellè in de Kuip. "Feyenoord hééft al een spits! Mitchell te Vrede wordt gewoon een goeie. Hoeveel kansen heeft hij gehad tegen Besiktas? Nul. Ja eentje, een strafschop. Die ging erin. Graziano Pellè had in die wedstrijd ook geen veldgoals gemaakt, er kwam te weinig aanvoer vanaf de flanken", aldus Van Hooijdonk in gesprek met Heldenonline.nl.

Volgens Van Hooijdonk is Pellè wel wat balvaster dan Te Vrede. "Pellè is ook wat ouder, heeft meer ervaring. Hij werd trouwens ook weggehoond toen hij net bij Feyenoord kwam. Mitchell kan net zo'n goede speler worden. Ik hoop dat hij mentaal sterk genoeg is om deze 'napraatstorm' te overleven. Die jongen moet gewoon een kans krijgen. Vorig seizoen heeft hij het prima gedaan toen hij Pellè moest vervangen. Er hangt een beetje een negatieve sfeer rond Feyenoord die volgens mij onnodig is", aldus Van Hooijdonk tegenover Helden.
Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zeg :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:53:39 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143079766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti. Halen!
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143079790
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti.
Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.
Feyenoord kan alleen maar verliezen.
pi_143079809
Guidetti lijkt me ook niet haalbaar, salariseisen zijn te gortig. Daarnaast zijn er blijkbaar genoeg andere clubs die het wel willen ophoesten. Zie hem ook niet salaris inleveren op zijn leeftijd.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:05:30 #21
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Cara het volgende:

[..]

Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.
Feyenoord kan alleen maar verliezen.
Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.

Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico, maar net ofdat Zapata of Dost zekerheidjes zijn. Zapata zal eerst moeten wennen aan de Nederlandse speelstijl en Dost is extreem afhankelijk van de vleugels. Krijgt ie weinig aanvoer, dan heb je niks aan hem.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:07:43 #22
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Thunder0x het volgende:
Daarnaast zijn er blijkbaar genoeg andere clubs die het wel willen ophoesten.
Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:08:39 #23
35723 crew  GGMM
pi_143080060
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti. Halen!
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143080133
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?
Southampton, ajax, Stoke City ( weer ) die kunnen zijn salaris namelijk wel ophoesten.
Ik vind het ook een versterking, maar haalbaar? ik betwijfel het :(
pi_143080151
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.
Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gespeeld?

quote:

[..]

Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico, maar net ofdat Zapata of Dost zekerheidjes zijn. Zapata zal eerst moeten wennen aan de Nederlandse speelstijl en Dost is extreem afhankelijk van de vleugels. Krijgt ie weinig aanvoer, dan heb je niks aan hem.
-O-
pi_143080169
Sinds wanneer heb je niveau nodig om te presteren in de Eredivisie? :')
pi_143080190
Als Guidetti een oplossing was had hij allang bij jullie gespeeld, denk dat het een geld kwestie is en hij zit daar toch prima? Loopt over paar jaar transfervrij weg daar en lacht het hardst. Die gozer heb geen enkel gevoel voor clubs of contracten (zie het naaien van twente). Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over iemand die 1 goed seizoen heeft gedraaid in Nederland. De rest van zijn carrière kenmerkt zich door op de bank zitten en vooral niet scoren.

Zijn statistieken:
2008-2014 44 wedstrijden - 24 goals

Halen we daar het succesjaar bij jullie uit:
2008-2014 21 wedstrijden - 4 goals

(Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Guidetti, weet niet of die 100% up to date is tot vandaag)

En dat zou dan 5 miljoen moeten kosten? Hou eens op zeg, voor dat geld moet er toch wel een betere spits te halen zijn? Als hij gratis over zou komen of huur voor een normaal bedrag dan zal het zeker een versterking zijn, maar die kans lijkt mij nihil.
pi_143080209
quote:
Scheelt weer een eigen goal :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:21:33 #29
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gespeeld?

[..]

-O-
Denk dat het niveau van die wedstrijdjes in het tweede echt niet zo heel veel lager zal liggen dan het niveau van de helft van de teams in de Eredivisie.
pi_143080331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Als Guidetti een oplossing was had hij allang bij jullie gespeeld, denk dat het een geld kwestie is en hij zit daar toch prima? Loopt over paar jaar transfervrij weg daar en lacht het hardst. Die gozer heb geen enkel gevoel voor clubs of contracten (zie het naaien van twente). Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over iemand die 1 goed seizoen heeft gedraaid in Nederland. De rest van zijn carrière kenmerkt zich door op de bank zitten en vooral niet scoren.

Zijn statistieken:

Halen we daar het succesjaar bij jullie uit:
2008-2014 21 wedstrijden - 4 goals

(Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Guidetti, weet niet of die 100% up to date is tot vandaag)

En dat zou dan 5 miljoen moeten kosten? Hou eens op zeg, voor dat geld moet er toch wel een betere spits te halen zijn? Als hij gratis over zou komen of huur voor een normaal bedrag dan zal het zeker een versterking zijn, maar die kans lijkt mij nihil.
Zelfde verhaal kon je ook bij Pelle neerzetten toen Feyenoord interesse toonde en hem voor 3,5 miljoen oppikte. En hij had geen successeizoen en amper iets bewezen, Guidetti vind ik wel. Buiten het veld en in de kleedkamer is deze jongen ook gewoon belangrijk voor het team.

Dost was gewoon de nummer 1 van Van Geel. Aangezien Feyenoord het risico niet wil lopen na 31 augustus helemaal niemand te hebben omdat Wolfsburg moeilijk doet moet er verder gekeken worden. Ik denk dat van Geel voor Zapata gaat als dat niet lukt kunnen we Guidetti verwelkomen zelfs in mindere vorm knalt hij er nog 15 in denk ik.
pi_143080395

Porto gaat vol voor Clasie.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_143080496
:') google translate:

wellicht al uit de kampioenen van morgen en de voorwaarden zijn veranderd in het voordeel van FC Porto
pi_143080502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Ruilen tegen Jackson Martinez
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:41:25 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143080729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Echt, Clasie verkopen zou zo ongelooflijk dom zijn. Dan is het echt te kansloos. De enige fatsoenlijke middenvelder die je nog hebt.

Pff.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:45:48 #35
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080847
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Echt, Clasie verkopen zou zo ongelooflijk dom zijn. Dan is het echt te kansloos. De enige fatsoenlijke middenvelder die je nog hebt.

Pff.
Clasie wil zelf weg. En terecht. Offert zijn vakantie op om de CL te halen, en vervolgens ziet hij dat er nog geen spits of back is bijgekomen, en dat Verhoek in de basis staat :'( Was terecht woest na afloop, sprak duidelijke woorden. Die gaat weg, opzeker.
pi_143080871
quote:

Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico,
:D

En Feyenoord kan niet aan zijn salariseisen voldoen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:51:47 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143081003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij zegt weinig onzinnigs
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:53:01 #38
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143081030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit is nog steeds napraterij na 1 gerucht - toen met Rusland.
Of heb jij persoonlijk contact met John?
I love my mispoken words.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:53:14 #39
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143081035
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef PIETR het volgende:

[..]

Clasie wil zelf weg. En terecht. Offert zijn vakantie op om de CL te halen, en vervolgens ziet hij dat er nog geen spits of back is bijgekomen, en dat Verhoek in de basis staat :'( Was terecht woest na afloop, sprak duidelijke woorden. Die gaat weg, opzeker.
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wilt dat Clasie weg gaat. Heel wat anders. Die Weezenberg loopt eerst te stoken bij RTV Rijnmond, om het daarna weer vrolijk te ontkennen. De rat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:54:28 #40
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143081070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij zegt weinig onzinnigs
Met Pelle had je een hele andere wedstrijd gehad, want dat is itt Te Vrede wel een aanspeelpunt. Slaat dus nergens op wat Pierre zegt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:58:07 #41
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143081158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij is hersteld van zijn virusinfectie en hij speelt weer dus waarom zou 5 miljoen voor Guidetti meer een risico zijn dan 5/6 miljoen voor Dost of Zapata?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:59:13 #42
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143081181
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:

[..]

Met Pelle had je een hele andere wedstrijd gehad, want dat is itt Te Vrede wel een aanspeelpunt. Slaat dus nergens op wat Pierre zegt.
Pierre steekt alleen maar Mitchell een hart onder de riem na alle focus om een nieuwe spits. Meer is het niet.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:00:48 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143081231
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:

[..]

Natuurlijk maar dat zegt hij toch ook niet, je moet een spits beoordelen op het kansen benutten, als hij die niet krijgt is het moeilijk.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:01:24 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143081253
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hij is hersteld van zijn virusinfectie en hij speelt weer dus waarom zou 5 miljoen voor Guidetti meer een risico zijn dan 5/6 miljoen voor Dost of Zapata?
Bonkt hij je elke avond in je kont, of wat? Jouw adoratie voor hem gaat wel heel erg ver.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:09:58 #45
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143081510
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bonkt hij je elke avond in je kont, of wat? Jouw adoratie voor hem gaat wel heel erg ver.
Tis gewoon een legend #nohomo Snap niet dat Dost of Zapata (die 3/4 hier nog nooit hebben zien spelen) worden verkozen boven Guidetti ..
pi_143081552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Zelfde verhaal kon je ook bij Pelle neerzetten toen Feyenoord interesse toonde en hem voor 3,5 miljoen oppikte. En hij had geen successeizoen en amper iets bewezen, Guidetti vind ik wel. Buiten het veld en in de kleedkamer is deze jongen ook gewoon belangrijk voor het team.

Dost was gewoon de nummer 1 van Van Geel. Aangezien Feyenoord het risico niet wil lopen na 31 augustus helemaal niemand te hebben omdat Wolfsburg moeilijk doet moet er verder gekeken worden. Ik denk dat van Geel voor Zapata gaat als dat niet lukt kunnen we Guidetti verwelkomen zelfs in mindere vorm knalt hij er nog 15 in denk ik.
Nee, zeker niet hetzelfde verhaal als Pelle. Hoewel iedereen daar een flop in zag heeft die op zijn minst een fatsoenlijke track record. Om het te vergelijken:
Guidetti:
Gemiddeld 7 wedstrijden per jaar

Pelle:
2003-2014 238 wedstrijden - 83 goals
Gemiddeld 21 wedstrijden per jaar

Hoewel het doelsaldo van Guidetti beter is vind ik het wel wat zeggen als je 3 keer zoveel wedstrijden speelt in je carrière. Of iemand leuk is in de kleedkamer of buiten het veld vind ik een dooddoener, denk dat je meer aan spelers als Matthijsen of Broekhoest hebt met hun ervaring.

Dost was een leuk proefballonnetje, denk niet dat dat nog veel wordt.
pi_143081578
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Pff.
Als er een zak geld komt heb je weinig keus, zo simpel is het in Nederland :'(
pi_143081612
Er zit een verschil in van 5 jaar.. logisch dat hij meer heeft gespeeld hij is ook ouder. Rol ind e kleedkamer kan je een dooddoener vinden maar het heeft wel veel invloed gehad op de jongens. Dat is ook gezegd door verschillende spelers in interviews.
pi_143081661
Toch benieuwd of echt die anderhalve pot op het WK Porto zoveel zekerheid heeft gegeven omtrent Clasie.
pi_143081691
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tis gewoon een legend #nohomo Snap niet dat Dost of Zapata (die 3/4 hier nog nooit hebben zien spelen) worden verkozen boven Guidetti ..
Snap ik sowieso niet dat er iemand Dost of Guidetti verkiest. Beiden hebben toch al laten merken dat ze de club niet zo boeiend vinden? En ze zijn ook niet gek, moet je zien hoeveel er al vertrokken is. Je moet het maar willen, terug van Stoke of Wolfsburg om in een veredeld jeugdelftal te moeten spelen voor een trainer wiens enige prijs in zijn carrière de Vierdaagse medaille van Wijchen is. Ik zou het niet zien zitten als ik hen was.

Ik ben er van overtuigd dat als Guidetti zo graag terug had gewild dat hij dat zelf echt wel geregeld had. Hij zit daar wel prima, niet teveel druk en lekker de wedstrijdjes in het tweede. Beetje cashen en over een jaar of 2 transfervrij nog wat geld scheppen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:16:43 #51
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143081723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
Er zit een verschil in van 5 jaar.. logisch dat hij meer heeft gespeeld hij is ook ouder. Rol ind e kleedkamer kan je een dooddoener vinden maar het heeft wel veel invloed gehad op de jongens. Dat is ook gezegd door verschillende spelers in interviews.
Door Clasie inderdaad. En laat die nou net ontevreden zijn. Haal Guidetti en Clasie blijft.
pi_143081738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti speelt geen rol in de kleedkamer, hou toch op. Heeft de ervaring van een pasgeboren baby op voetbalgebied. Daar staan mannen als Boulahrouz of Mathijssen voor op.

En die 5 jaar heb ik toch meegenomen? Ik heb het over een gemiddelde. En anders moet je ven de statistieken pakken, dan zie je dat Pelle eigenlijk bij elke club waar hij zat een fatsoenlijk aantal wedstrijden speelde, bij hem is niet 50% van de wedstrijden in dienst van feyenoord geweest...
pi_143081786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Guidetti speelt geen rol in de kleedkamer, hou toch op. Heeft de ervaring van een pasgeboren baby op voetbalgebied. Daar staan mannen als Boulahrouz of Mathijssen voor op.

Zo'n beetje de hele selectie van toen riep dat, inclusief trainerstaf, maar jij weet het beter.

Grappig ben jij.
pi_143081889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zo'n beetje de hele selectie van toen riep dat, inclusief trainerstaf, maar jij weet het beter.

Grappig ben jij.
"Van toen", wie zijn daar nog van over? Ik zie het niet gebeuren hoor, Boulahrouz of Mathijssen die zich de les laat lezen door iemand met nog geen 7 wedstrijden per jaar.

En nee ik weet het niet beter, ik ben niet bevoordeeld in dit geval door een bepaalde blik. Maar ik vind het wel wat zielig overkomen, alsof Guidetti de verlosser is. Met Guidetti en Pelle samen zou het dit jaar nog steeds belachelijk lastig worden. 3 van de 4 verdedigers weg, Boulahrouz die nu al geblesseerd is teruggehaald en bouwen op een foutenfestijn genaamd Mathijssen. Ik weet niet, maar daar ligt een veel groter zorgenkind dan in je spits mijn inziens.
pi_143082061
quote:

[..]

En die 5 jaar heb ik toch meegenomen? Ik heb het over een gemiddelde. En anders moet je ven de statistieken pakken, dan zie je dat Pelle eigenlijk bij elke club waar hij zat een fatsoenlijk aantal wedstrijden speelde, bij hem is niet 50% van de wedstrijden in dienst van feyenoord geweest...
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

"Van toen", wie zijn daar nog van over? Ik zie het niet gebeuren hoor, Boulahrouz of Mathijssen die zich de les laat lezen door iemand met nog geen 7 wedstrijden per jaar.

En nee ik weet het niet beter, ik ben niet bevoordeeld in dit geval door een bepaalde blik. Maar ik vind het wel wat zielig overkomen, alsof Guidetti de verlosser is. Met Guidetti en Pelle samen zou het dit jaar nog steeds belachelijk lastig worden. 3 van de 4 verdedigers weg, Boulahrouz die nu al geblesseerd is teruggehaald en bouwen op een foutenfestijn genaamd Mathijssen. Ik weet niet, maar daar ligt een veel groter zorgenkind dan in je spits mijn inziens.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het aantal doelpunten dat Guidetti heeft gemaakt een incident is geweest? Guidetti is geblesseerd geweest dat heeft invloed op het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld dat snap je zelf ook wel hoop ik. Ik had zijn statistieken wel eens willen zien als hij na dat jaar nog 2 jaar bij Feyenoord had gespeeld..

En ik heb liever een spits die 20 wedstrijden speelt en er 20 inschopt dan Pelle die er voor zijn periode bij Feyenoord veel heeft gespeeld en amper goals heeft gemaakt.

En dan kan je zeggen dat je het niet kan voorstellen dat hij een rol heeft gespeeld in de kleedkamer, maar ik geloof daar wel in. En volgens mij heeft Besiktas amper kansen gecreerd in de Kuip dat ligt zeker ook niet aan de verdediging _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Thunder0x op 05-08-2014 11:35:28 ]
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:28:17 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143082080
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Een legende? De tering zeg, dan ben je wel erg weinig gewend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143082210
Guidetti is door mensen een legende gemaakt. Een legende zijn is heel wat anders.

Sowieso vrij triest als een huurling van Manchester City die 25 wedstrijden in het Feyenoordshirt heeft gespeeld een legende is. Dat zegt dan meer over Feyenoord in de laatste 10 jaar.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:34:16 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143082249
www.isboulahrouzgeblesseerd.nl

Wie maakt hem aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143082250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
Guidetti is door mensen een legende gemaakt. Een legende zijn is heel wat anders.

Sowieso vrij triest als een huurling van Manchester City die 25 wedstrijden in het Feyenoordshirt heeft gespeeld een legende is. Dat zegt dan meer over Feyenoord in de laatste 10 jaar.
Als je een hattrick maakt tegen ajax wordt je de rest van je leven aanbeden, zo werkt dat gewoon.
pi_143082260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Muto het volgende:

Als je tegen ajax 3 doelpunten maakt terwijl je geen cent te makken hebt kan ik me voorstellen dat deze jongen aardig wat krediet heeft opgebouwd ja. Legende gaat wat ver ja maar kan nog altijd ;)
pi_143082304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef Cara het volgende:

[..]

Als je een hattrick maakt tegen ajax wordt je de rest van je leven aanbeden, zo werkt dat gewoon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als je tegen ajax 3 doelpunten maakt terwijl je geen cent te makken hebt kan ik me voorstellen dat deze jongen aardig wat krediet heeft opgebouwd ja. Legende gaat wat ver ja maar kan nog altijd ;)
Maar dat maakt je geen legende. Dan ben je een held.

Als iedereen die een hattrick maakt tegen Ajax een legende is, dan krijgen we straks in de vernieuwbouwde Kuip pas veel legendes erbij.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:37:15 #62
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143082334
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Een legende? De tering zeg, dan ben je wel erg weinig gewend.
17 jaar Feyenoordsupporter. Één kampioenschap en één europese prijs meegemaakt. Favoriete spelers zijn Bosvelt, Ono en Guidetti. Wat is daar gek aan?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:38:32 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143082365
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef PIETR het volgende:

[..]

17 jaar Feyenoordsupporter. Één kampioenschap en één europese prijs meegemaakt. Favoriete spelers zijn Bosvelt, Ono en Guidetti. Wat is daar gek aan?
Dat een legende in het gevalletje Guidetti wel heel erg overdreven is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143082442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
Ja. Mokotjo voor clasie en vilhena op 10 zou nu echt slecht uitpakken tegen Besiktas.
pi_143082459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat het aantal doelpunten dat Guidetti heeft gemaakt een incident is geweest? Guidetti is geblesseerd geweest dat heeft invloed op het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld dat snap je zelf ook wel hoop ik. Ik had zijn statistieken wel eens willen zien als hij na dat jaar nog 2 jaar bij Feyenoord had gespeeld..

En ik heb liever een spits die 20 wedstrijden speelt en er 20 inschopt dan Pelle die er voor zijn periode bij Feyenoord veel heeft gespeeld en amper goals heeft gemaakt.

En dan kan je zeggen dat je het niet kan voorstellen dat hij een rol heeft gespeeld in de kleedkamer, maar ik geloof daar wel in. En volgens mij heeft Besiktas amper kansen gecreerd in de Kuip dat ligt zeker ook niet aan de verdediging _O-
Hij ging geen 2 jaar spelen, het was maar een jaar huur. En voor die tijd heeft ie ook al een paar jaar gespeeld.

Maar maakt niet uit, het is geen discussie die ik hoef of wil winnen. Denk dat het wel duidelijk is allemaal, en je kan als club je kop in het zand steken. Maar als dit je elftal is en je verliest ook nog Clasie dan kan je je weer opmaken voor het rechterrijtje.
pi_143082473
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Guidetti was gewoon iconisch voor de club Feyenoord.
pi_143082479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:36 schreef Muto het volgende:

[..]

[..]

Maar dat maakt je geen legende. Dan ben je een held.

Als iedereen die een hattrick maakt tegen Ajax een legende is, dan krijgen we straks in de vernieuwbouwde Kuip pas veel legendes erbij.
Ik vind het woord legende ook belachelijk, maar de laatste keer dat een speler een hattrick maakte tegen ajax voor Guidetti het deed was ong. 50 jaar geleden. Als je dan Feyenoord niet heel lang volgt, snap ik best wel dat je daar dan een hoop waarde aan tilt.
pi_143082524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik vind het woord legende ook belachelijk, maar de laatste keer dat een speler een hattrick maakte tegen ajax voor Guidetti het deed was ong. 50 jaar geleden. Als je dan Feyenoord niet heel lang volgt, snap ik best wel dat je daar dan een hoop waarde aan tilt.
Ja, want scoren tegen 020 is het belangrijkste van de competitie :')

Let wel, wij hebben het ook niet op dat volk, maar ik win liever de 32 andere wedstrijden en ga tegen 020 met 50-0 onderuit.
pi_143082527
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hij ging geen 2 jaar spelen, het was maar een jaar huur. En voor die tijd heeft ie ook al een paar jaar gespeeld.

Maar maakt niet uit, het is geen discussie die ik hoef of wil winnen. Denk dat het wel duidelijk is allemaal, en je kan als club je kop in het zand steken. Maar als dit je elftal is en je verliest ook nog Clasie dan kan je je weer opmaken voor het rechterrijtje.
Volgens mij zeg ik ook ALS.. Daarintegen is het vertrek van Clasie wel op te vangen denk ik Vilhena kan er spelen en Vormer vind ik ook niet een slechte speler. Rechterrijtje is wat overdreven imo.
pi_143082537
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Guidetti was gewoon iconisch voor de club Feyenoord.
Dus dat.
pi_143082581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, want scoren tegen 020 is het belangrijkste van de competitie :')

Ik ben er niet één van, maar er zijn inderdaad genoeg mensen in de Kuip die dat het belangrijkst vinden.
pi_143082592
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:46 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik ben er niet één van, maar er zijn inderdaad genoeg mensen in de Kuip die dat het belangrijkst vinden.
Bizar eigenlijk. Terwijl er toch wel meer, echte, iconen zijn?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:48:03 #73
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143082600
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien wel, maar hij was echt uitzonderlijk goed. Hatrickje tegen Ajax. Hatrickje tegen Twente, in de eerste helft al. Ging helemaal los bij die tweede goal, en toen ik uitgejuicht was lag de derde er ook al in. Fantastische speler.

Verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord.
pi_143082853
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Misschien wel, maar hij was echt uitzonderlijk goed. Hatrickje tegen Ajax. Hatrickje tegen Twente, in de eerste helft al. Ging helemaal los bij die tweede goal, en toen ik uitgejuicht was lag de derde er ook al in. Fantastische speler.

Als ik 3x "Guidetti" roep, zit je onderbroekje dan vol?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:14:51 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143083406
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hij had wel een topjaar maar erna is het toch alleen maar droevenis qua gezondheid, hij heeft dus eigenlijk 2 jaar stilgestaan, grote kans op fysieke problemen lijkt me
pi_143083675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij had wel een topjaar maar erna is het toch alleen maar droevenis qua gezondheid, hij heeft dus eigenlijk 2 jaar stilgestaan, grote kans op fysieke problemen lijkt me
5 miljoen plus een monstersalaris betalen voor iemand die twee jaar niet hoger dan een tweede elftal heeft gevoetbald zou de meest achterlijke zet in tijden zijn.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:27:54 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143083805
Die Guidetti discussie mag wel eens klaar zijn hoor :Z

Die gast heeft 1 topjaar gehad, piekte werkelijk waar op exact het juiste moment... Hij heeft sindsdien gesukkeld met zijn gezondheid en overal de bank warm gehouden.
Het zou een tegenvaller zijn als hij naar Feyenoord komt. Zowel voor hem als voor Feyenoord. Hij gaat de verwachtingen nooit meer waar maken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143084077
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:

Die gast heeft 1 topjaar gehad, piekte werkelijk waar op exact het juiste moment... Hij heeft sindsdien gesukkeld met zijn gezondheid en overal de bank warm gehouden.
Het zou een tegenvaller zijn als hij naar Feyenoord komt. Zowel voor hem als voor Feyenoord. Hij gaat de verwachtingen nooit meer waar maken.
Hetzelfde zou je ongeveer over Dost kunnen zeggen.
pi_143084086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk. Terwijl er toch wel meer, echte, iconen zijn?
Bij Utrecht vinden ze dat nog veel belangrijker hoor
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:39:23 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143084164
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bij Utrecht vinden ze dat nog veel belangrijker hoor
Hoi :)

Hoe staat het met je weddenschap met GGMM? :)
4045
onlogisch
pi_143084325
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoi :)

Hoe staat het met je weddenschap met GGMM? :)
Iemand Typisch nog gezien?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:53:47 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143084712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Iemand Typisch nog gezien?
Van de week nog. Hoezo? Is dat ook zo'n klaploper?
4045
onlogisch
pi_143085222
Ugh, dit gaat een rot week worden. Verliezen van Besiktas, Clasie zien vertrekken naar FC Porto en gewoon met Te Vrede, Verhoek en Schaken spelen.
pi_143086330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ugh, dit gaat een rot week worden. Verliezen van Besiktas, Clasie zien vertrekken naar FC Porto en gewoon met Te Vrede, Verhoek en Schaken spelen.
Waardeloos
pi_143086362
pi_143086603
http://nos.nl/artikel/683(...)bs-voor-racisme.html

Vrees voor onze straf. Kan Feyenoord straks lekker weer het spandoek "Dit Nooit Meer" uit de kast halen.
pi_143086680
quote:
Tegen ADO gewoon Bilal en Boetius hoor.
pi_143086756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:46 schreef Muto het volgende:

Vrees voor onze straf. Kan Feyenoord straks lekker weer het spandoek "Dit Nooit Meer" uit de kast halen.
Wat is er racistisch aan Allah je moeder is een hoer?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:01:33 #89
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143087077
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:46 schreef Muto het volgende:

Was niks aan de hand joh tegen besiktas
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:01:59 #90
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143087089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat is er racistisch aan Allah je moeder is een hoer?
:') :D
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:03:21 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143087140
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ah, je hebt naar de spurs zitten kijken ?
pi_143088293
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

yup
pi_143088369
quote:
Verhoek
Ik snap het niet, ik snap het echt niet.
Wát zien die trainers toch in Verhoek?
Ongetwijfeld presteert hij wat op trainingen, maar kom op zeg. Wat die jongen de afgelopen jaren heeft laten zien is echt om te janken.. er moet toch een jeugdspeler ergens minstens minimaal zo goed zijn?
pi_143088667
Jongens, dit wordt het jaar van Wesley Verhoek, let maar op! _O_
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:54:37 #95
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143088770
quote:
Jean-Paul Boëtius is strijdvaardig in de aanloop naar de tweede confrontatie van Feyenoord met Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. De jonge linksbuiten denkt de Turken te kunnen uitschakelen.
Door de 1-2 nederlaag van vorige week is Feyenoords uitgangspositie voor de return van woensdag bepaald niet gunstig. Boëtius ontkent echter dat hij en zijn ploeggenoten voor een onmogelijke opgave staan in Istanbul. 'Ze zijn te breken', zegt hij tegen RTV Rijnmond. Een snelle treffer kan volgens Boëtius de sleutel zijn tot een stunt. 'Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt.'

'We kunnen Besiktas pakken. Dat hebben we in de thuiswedstrijd wel gezien, alleen gingen er toen een paar dingen fout', verwijst hij naar de slippertjes van Joris Mathijsen (dekkingsfout bij de 0-1) en Khalid Boulahrouz (eigen doelpunt).

'We gaan echt met een positief naar Istanbul. Het is echt nog niet gespeeld. Daar geloof ik in, het team en de cirkel om ons heen. Ons doelpunt (Mitchell Te Vrede maakte de aansluitingstreffer vanaf de penaltystip, red.) geeft ons hoop', besluit Boëtius. Hij krijgt op de clubsite bijval van Jordy Clasie. 'We stappen hoopvol in het vliegtuig naar Turkije.'
VI.nl
pi_143088787
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

VI.nl
gaaaaap :O

Altijd weer die mooie woordjes, maar een goed spel laten zien, ho maar. Ik wacht godverdomme nu al 15 jaar op de landstitel :(
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:56:57 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143088827
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

Altijd weer die mooie woordjes, maar een goed spel laten zien, ho maar. Ik wacht godverdomme nu al 15 jaar op de landstitel :(
Eens. Maar als er een journalist hierom vraagt, is het beter om zo te antwoorden dan "Ja jeetje, het wordt moeilijk, bijna onmogelijk zelfs."
pi_143088917
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Eens. Maar als er een journalist hierom vraagt, is het beter om zo te antwoorden dan "Ja jeetje, het wordt moeilijk, bijna onmogelijk zelfs."
Gewoon niet meer mee praten ^O^
Of zoals Schaken vorige week praatte, een keer goed negatief zijn
pi_143089144
Is Dorst nog een optie?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:18:34 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143089493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is Dorst nog een optie?
Nee. We hebben Proost al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143089675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Thunder0x het volgende:
Zelfde verhaal kon je ook bij Pelle neerzetten toen Feyenoord interesse toonde en hem voor 3,5 miljoen oppikte.
En wanneer mag dat precies gebeurd zijn?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_143089740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef nostra het volgende:

[..]

En wanneer mag dat precies gebeurd zijn?
Wat bedoel je?
pi_143089787
quote:

Als er nou iets is waar Guidetti voorop liep, was het wel het geven van een mentaliteitsboost. En nee, dat doet Joris niet :')_! Die ervaring is voor andere dingen bruikbaar (en wordt ook mateloos overschat, zie Wilkshire).
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:27:31 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143089815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Feyenoord huurde Pelle eerst een half jaar en besloten hem toen te kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143089854
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

:o
Friedman on Donahue
pi_143089865
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord huurde Pelle eerst een half jaar en besloten hem toen te kopen.
Hij kreeg toch salaris?
pi_143089889
Kijkt er iemand naar feyenoord- santos u19? Hoe oud is die linksback van ons?
Hell To The Liars
pi_143089910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:29 schreef Droopie het volgende:
Kijkt er iemand naar feyenoord- santos u19? Hoe oud is die linksback van ons?
17/18. Net als alle anderen in dit team met uitzondering van Danny van Haaren (16).
pi_143090003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hij kreeg toch salaris?
De vergelijking slaat nergens op, Feyenoord kocht Pelle niet terwijl heel de wereld er twijfels over had, maar nadat ie zich een seizoen 'bewezen' had. En kostte bij de uiteindelijke koop geen 3,5 miljoen. Wat het feit dat ie salaris vangt ermee te maken heeft begrijp ik niet.
Friedman on Donahue
pi_143090135
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

17/18. Net als alle anderen in dit team met uitzondering van Danny van Haaren (16).
knap dat je als zo'n kleine jongen je staande kunt houden in dit team.
Hell To The Liars
pi_143090149
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:

Precies, die kerel heeft alleen zo'n "heldenstatus" omdat ie van een verloren gewaand seizoen toch nog iets maakte. En dat met bijna een Ajax mentaliteit. Lekker laten gaan.

Veel ernstiger, maar goed dat is de zoveelste keer, is dat de scouting blijkbaar ook bijgod niet verder komt dan Dost of Guidetti. Tyf ze dan gewoon de laan uit.
Friedman on Donahue
pi_143090227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Precies, die kerel heeft alleen zo'n "heldenstatus" omdat ie van een verloren gewaand seizoen toch nog iets maakte. En dat met bijna een Ajax mentaliteit. Lekker laten gaan.

Veel ernstiger, maar goed dat is de zoveelste keer, is dat de scouting blijkbaar ook bijgod niet verder komt dan Dost of Guidetti. Tyf ze dan gewoon de laan uit.
Hoe weet je dat? Bilal werd ook pas 1 dag vantevoren bekend en die zapato had ook niemand het over. Het zou goed kunnen dat Feyenoord helemaal niet meer bezig is met zowel Dost als Guidetti. Ze weten dat goed stil te houden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:41:38 #113
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143090297
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Caland het volgende:
Speelt wel weer lekker.
Wordt echt een grote later!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:41:58 #114
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143090304
Ik zet m'n geld nog steeds op Sigthorsson
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143090358
Lekkere counter van Feyenoord! ^O^

Die Schuurman lijkt mij ook echt een goede!
pi_143090382
1-0 schuurman.. goede actie
Hell To The Liars
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:45:58 #117
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143090404
Ik vind die Verdonk ook wel aardig wat potentie hebben.
pi_143090418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:32 schreef nostra het volgende:

[..]

De vergelijking slaat nergens op, Feyenoord kocht Pelle niet terwijl heel de wereld er twijfels over had, maar nadat ie zich een seizoen 'bewezen' had. En kostte bij de uiteindelijke koop geen 3,5 miljoen. Wat het feit dat ie salaris vangt ermee te maken heeft begrijp ik niet.
Dus het is wel verantwoord Pelle te kopen na een goed seizoen, maar Guidetti terughalen na een succesvol seizoen bij Feyenoord kan niet? Daar gaat het namelijk om. Wat ik met salaris bedoel is dat iemand die nooit iets bewezen heeft in de eredivisie toch een aardig salaris heeft gevangen.
pi_143090449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Bilal werd ook pas 1 dag vantevoren bekend en die zapato had ook niemand het over. Het zou goed kunnen dat Feyenoord helemaal niet meer bezig is met zowel Dost als Guidetti. Ze weten dat goed stil te houden.
De "mol" die in Feyenoord zat hebben ze blijkbaar verwijderd. Lekt inderdaad weinig uit sindsdien :D
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:51:12 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143090536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

De "mol" die in Feyenoord zat hebben ze blijkbaar verwijderd. Lekt inderdaad weinig uit sindsdien :D
Don Leo was dat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:52:53 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143090571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:41 schreef elCholo het volgende:

[..]

Speelt wel weer lekker.
Wordt echt een grote later!
I see what you did there.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:55:21 #122
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143090632
Quincy Promes naar Spartak Moskou voor meer dan 10 Miljoen, volgens TC Tubantia.
Zucht..........
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:56:44 #123
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143090672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef elCholo het volgende:
Quincy Promes naar Spartak Moskou voor meer dan 10 Miljoen, volgens TC Tubantia.
Zucht..........
Wat? Aanvallers leveren nou immers meer op ..
pi_143090699
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:51 schreef PIETR het volgende:

[..]

Don Leo was dat.
_O-
pi_143090706
quote:
Zucht..........
Die komt over twee jaar terug naar de eredivisie.
Feyenoord zal pas geïnteresseerd zijn zodra hij eind dertig nadert
pi_143090949
quote:
Zucht..........
Hoezo zucht? Prima deal voor Twente lijkt me, strik erom :W
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:26:34 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143091573
Nog geen spits?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:32:54 #128
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143091780
Aardige keepert, die Miazek.
pi_143092280
quote:
'Feyenoord informeerde in België naar spits, Rotterdams bod te laag'
Dinsdag, 5 augustus 2014 om 16:33

De bewering van Martin van Geel dat Feyenoord nooit heeft geïnformeerd naar Jelle Vossen, blijkt onjuist. De spits, die eind juli plots werd genoemd bij Feyenoord als mogelijke vervanger van Graziano Pellè, is echter te duur.
De Rotterdammers kwamen daar achter toen zij officieel navraag deden bij Racing Genk, de club waar Vossen onder contract staat. Feyenoord had drie miljoen euro over voor de aanvaller, zo schrijft Het Laatste Nieuws. Genk wil echter minimaal zes miljoen vangen voor de 25-jarige speler. Andere geïnteresseerde clubs als Olympiacos Piraeus en Middlesbrough zouden wel aan die wens kunnen voldoen.
Vossen was net als Duván Zapata, Bas Dost en John Guidetti in beeld om in De Kuip de plek over te nemen van Pellè, die naar Southampton vertrok. Feyenoord heeft nog zo'n vier weken de tijd om de gewenste puntspeler binnen te halen.
pi_143092308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog geen spits?
Ga je dit nou elke dag vragen?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:49:29 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143092349
Die Proost wil je gewoon ter plekke een aai over zijn bol geven. Superschattig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143092523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef Caland het volgende:
Die Proost wil je gewoon ter plekke een aai over zijn bol geven. Superschattig.
Qua leeftijd past hij wel in jouw straatje in ieder geval.
pi_143092907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dus we hoeven Van Geel ook niet meer te geloven.
pi_143092984
Wat gaat Feyenoord een 30 jarige spits halen.
Als je financieel stabiel wilt zijn moet je spelers met restwaarde halen.
pi_143093017
quote:

[..]

Prutser joh die van Geel, ik heb hem in FM afgelopen week nog voor 2.5 miljoen binnen gesleept.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:12:32 #136
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143093100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:08 schreef RetRy32 het volgende:
Wat gaat Feyenoord een 30 jarige spits halen.
Als je financieel stabiel wilt zijn moet je spelers met restwaarde halen.
Wat? Wie?
pi_143093103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus we hoeven Van Geel ook niet meer te geloven.
van Geel is de enige die ik geloof in dit circus.
Benieuwd wat zijn verhaal is als hij terugkomt uit Napels. Ook wat ie nu toch in godsnaam aan het doen is, als ie al niet terug is in Nederland.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:14:29 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143093176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef Cara het volgende:

[..]

van Geel is de enige die ik geloof in dit circus.
Benieuwd wat zijn verhaal is als hij terugkomt uit Napels. Ook wat ie nu toch in godsnaam aan het doen is, als ie al niet terug is in Nederland.
Die is toch allang terug lijkt me. Alsof mevrouw Van Geel het pikt dat hij langer dan 3 dagen van huis is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:20:21 #139
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143093357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef PIETR het volgende:
Aardige keepert, die Miazek.
?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:24:00 #140
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143093489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

?
Was net een wedstrijdje bezig van de A1, tegen Santos. Bij Feyenoord stond Miazek, een Poolse keeper, op doel. Deed het best aardig.
pi_143093515
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef PIETR het volgende:
Wat? Wie?
Vossen.
Wat. Hij is 25. Ok laat maar, ik dacht 30 ;(

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 17:25:24 ]
pi_143093781
quote:

[..]

Goed bod namens Feyenoord. Die Vossen vind ik ook niet meer dan zo'n 3,5 miljoen waard. 6 miljoen is echt veel te veel voor Vossen. :')

Maar goed, ondertussen vallen alle opties op het schaduwlijstje één voor één af.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143093957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Goed bod namens Feyenoord. Die Vossen vind ik ook niet meer dan zo'n 3,5 miljoen waard. 6 miljoen is echt veel te veel voor Vossen. :')

Maar goed, ondertussen vallen alle opties op het schaduwlijstje één voor één af.
Ja, t wordt er wel spannender op ja -O-
pi_143094189
quote:

[..]

Ik ga vast in training, duurt niet lang meer of ze komen bij mij uit.
BFF met GGMM
pi_143094264
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ga vast in training, duurt niet lang meer of ze komen bij mij uit.
Hopen dat je wedstrijdfit kan raken voor ADO. :P
pi_143094468
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef elCholo het volgende:
Ik vind die Verdonk ook wel aardig wat potentie hebben.
Ik las Verhoek.
pi_143096459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:46 schreef Thunder0x het volgende:
Dus het is wel verantwoord Pelle te kopen na een goed seizoen, maar Guidetti terughalen na een succesvol seizoen bij Feyenoord kan niet? Daar gaat het namelijk om.
Er zit inderdaad nogal een verschil in verantwoording tussen:
- voor 2 mio. een speler kopen die direct van meerwaarde zal zijn (en dat heeft bewezen) en
- voor 5 mio. een speler kopen die het inderdaad een seizoen goed heeft gedaan, weg is gegaan, alleen maar geblesseerd is geweest met een onduidelijke blessure en zich in de tussentijd een bierbuik zoop
Friedman on Donahue
pi_143096503
quote:
Jij kent het schaduwlijstje?
Friedman on Donahue
pi_143096562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alles kan, maar scouten is wat meer dan opties drie-en-verder in de laatste weken van de transfermarkt uitzoeken.
Friedman on Donahue
pi_143096749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Jij kent het schaduwlijstje?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Alles kan, maar scouten is wat meer dan opties drie-en-verder in de laatste weken van de transfermarkt uitzoeken.
Jij kent optie drie en verder?
pi_143096948
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Nelom / Van Beek - Kongolo - Mathijsen - Nelom / Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongolo

Wat denken jullie dat het gaat worden morgen?
pi_143096980
Schaduwlijst.

Niet: wie is er toevallig transfervrij en in de war?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:19:06 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Nelom / Van Beek - Kongolo - Mathijsen - Nelom / Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongolo

Van Beek - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Fred twijfelt aan Karsdorp.
pi_143097205
quote:

Rutten heeft al aangegeven niet twee linkspoten in het centrum te willen, dus ik denk dat Van Beek in het centrum staat. Dat lijkt me het enige wat vast staat. De RB, LB en LCV geen idee, daar zal Kongolo in ieder geval ergens een plekkie krijgen en daarnaast of Nelom LB of Mathijsen LCV.
RB valt helemaal weinig over te zeggen, zal inderdaad wel Karsdorp of Schaken worden :')
pi_143097259
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als ie na 1 wedstrijd al van zijn principes (LCV linksbenig + RCV rechtsbenig) afstapt heeft ie echt geen ruggengraat :') (al lijkt me jouw optie wel de beste :P )
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:24:52 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Rutten heeft al aangegeven niet twee linkspoten in het centrum te willen, dus ik denk dat Van Beek in het centrum staat. Dat lijkt me het enige wat vast staa. De RB, LB en LCV geen idee, daar zal Kongolo in ieder geval ergens een plekkie krijgen en daarnaast of Nelom LB of Mathijsen LCV.
RB valt helemaal weinig over te zeggen, zal inderdaad wel Karsdorp of Schaken worden :')
Je loopt achter. Hij heeft vandaag gezegd twee linkspoten wel een optie te vinden, dat het experiment met Schaken min of meer mislukt is en twijfelde aan Karsdorp als rechtsback.
pi_143097314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Rutten heeft al aangegeven niet twee linkspoten in het centrum te willen, dus ik denk dat Van Beek in het centrum staat. Dat lijkt me het enige wat vast staat. De RB, LB en LCV geen idee, daar zal Kongolo in ieder geval ergens een plekkie krijgen en daarnaast of Nelom LB of Mathijsen LCV.
Hij gaf aan dat Schaken een mislukt experiment was. (wisten wij al vanaf zijn geboorte)
pi_143097347
Ooow.. Dan loop ik inderdaad achter :@

Dan hoop ik inderdaad op Van Beek - Kongolo - Mathijsen - Nelom :D
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:52:54 #159
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143098294
quote:
Ik vind ze allemaal prima, zolang Verhoek maar niet rechtsbuiten staat.
pi_143100541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als ie na 1 wedstrijd al van zijn principes (LCV linksbenig + RCV rechtsbenig) afstapt heeft ie echt geen ruggengraat :') (al lijkt me jouw optie wel de beste :P )
Gewoon verplicht met je andere voet trappen.
pi_143100720
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal prima, zolang Verhoek maar niet speelt.
pi_143101279
Droevige mensen heb je toch je wint iets n gaat het verkopen.
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
pi_143101292
quote:

Met Mulder op doel maakt het geen flikker uit.
pi_143101311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal prima, zolang Verhoek maar niet rechtsbuiten staat.
Liever verhoek dan schaken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143101330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Met Mulder op doel maakt het geen flikker uit.
Een waar woord...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:14:04 #166
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143101509
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ga je dit nou elke dag vragen?
Ben op vakantie homo amper Wifi hier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:16:00 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143101589
Ah, ik las dat er een warm welkom in instanbul staat te wachten :')

Gezellig man, dat voetbal :')
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:16:28 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143101608
verhoek is rechtsback hoorde ik ook ^O^
pi_143101668
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef Jimbo het volgende:
Ah, ik las dat er een warm welkom in instanbul staat te wachten :')

Gezellig man, dat voetbal :')
Ik gok dat het wel meevalt. Heksenketel dit dat, geloof dat er nog geen 20.000 stoeltjes verkocht waren.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:19:58 #170
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143101766
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Karsdorp is dan ook geen verdediger.
pi_143101872
quote:
Bas Dost heeft na 5 maanden blessureleed zijn rentree gemaakt. De Nederlandse spits van VfL Wolfsburg kwam als invaller binnen de lijnen tijdens de oefenwedstrijd tegen FC St. Gallen (1-1). Dost luisterde zijn rentree bijna op met een doelpunt, maar trof de lat.
De 25-jarige spits, die in het seizoen 2011-2012 met 32 doelpunten voor sc Heerenveen topscorer van de Eredivisie werd, staat nadrukkelijk in de belangstelling van Feyenoord. Dost voelt wel wat voor een terugkeer naar Nederland, maar moet voorlopig afwachten wat Wolfsburg met hem van plan is. Trainer Fred Rutten van Feyenoord ziet in de lange spits de ideale opvolger van Graziano Pellè.
pi_143101959
Wil VFL Wolfsburg Dost wel laten gaan?
De laatste weken toen hij speelde daar was hij echt op dreef.
pi_143102532
quote:
Rutten: ‘Het wordt zeker geen toeristische wedstrijd’

Fred Rutten gaat zijn elftal voor de wedstrijd van komende woensdag tegen Besiktas wijzigen. Het lijkt zeker dat Ruben Schaken niet terugkeert als rechtsachter; hij wordt vervangen door Sven van Beek. Miquel Nelom maakt zijn rentree in de basis bij Feyenoord en het hart van de verdediging zal worden gevormd door Joris Mathijsen en Terence Kongolo.

De coach van de Stadionclub weigerde de opstelling tijdens de persconferentie in het Olympisch Stadion prijs te geven: “Maar de kans is groot dat ik wat accenten zal veranderen.” Rick Karsdorp begint hoogstwaarschijnlijk niet als rechtsback bij de Rotterdammers, want Rutten sprak volgens RTV Rijnmond openlijk zijn twijfels uit over de negentienjarige middenvelder.
“We zijn hier om de volgende ronde te halen en afgaande op de trainingen is er vertrouwen”, vervolgde Rutten. “Vorige week waren we zeker niet de onderliggende partij. We gaan proberen een snelle goal te maken, dan wordt het een echte wedstrijd. Je moet niet vergeten dat dit Besiktas niet het Besiktas is van tien jaar terug. Feyenoord is ook veranderd, maar toch zien we kansen. Het wordt daardoor morgen zeker geen toeristische wedstrijd, eerder een spannen
Noem me een zeikerd, maar Koeman had Karsdorp denk ik gewoon lekker rechtsback gezet.
pi_143102633
Morgen gaat hij gewoon met Van Beek - Kongolo - Mathijsen - Nelom spelen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:43:47 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143103012
De deal wordt komend uur beklonken. Ricky van Wolfswinkel speelt dit seizoen op huurbasis voor het Franse Saint-Etienne. Meer zo op #VI.nl

Die kunnen we ook afstrepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143103146
Is Zapata ook al afgevallen? Als het gaat om "Feyenoord als tweede keus"-Dost, of Guidetti als gok, doe dan Guidetti maar. Liever iemand die zich volledig inzet en misschien tegen valt, dan iemand die zich half inzet en gegarandeerd tegenvalt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:49:39 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143103319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef Caland het volgende:
De deal wordt komend uur beklonken. Ricky van Wolfswinkel speelt dit seizoen op huurbasis voor het Franse Saint-Etienne. Meer zo op #VI.nl

Die is toch nooit in beeld geweest?
pi_143103695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef Cara het volgende:

[..]

Noem me een zeikerd, maar Koeman had Karsdorp denk ik gewoon lekker rechtsback gezet.
Nee man, die had ook gewoon met Van Beek op RB gespeeld, dat heeft ie vorig jaar geregeld geprobeerd. 8-)
pi_143103728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die is toch nooit in beeld geweest?
volgens mij alleen op fora :P
pi_143103828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef Jimbo het volgende:
verhoek is rechtsback hoorde ik ook ^O^
jij hoort ook veel :')

Behalve het geluid van je telefoon :6
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:11:05 #181
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143104429
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jij hoort ook veel :')

Behalve het geluid van je telefoon :6
die staat lekker op trillen :~
pi_143104965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef Caland het volgende:

Was toch wel een erg goede voor ons geweest denk ik.
pi_143105522
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Was toch wel een erg goede voor ons geweest denk ik.
Jep. Helaas te mooi om waar te zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143105569
Pierre in de spits morgen

pi_143105731
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

Het is vorig seizoen all over again. 'Eerste kans voor tegenstander meteen goal' konden we vorige week al afchecken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143105974
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

Het is vorig seizoen all over again. 'Eerste kans voor tegenstander meteen goal' konden we vorige week al afchecken.
Daar heb ik me vorig seizoen ook echt aan kapot geërgerd.
Vroeg me heel vaak af waarom we nou constant zoveel pech hadden.

..Maar langzaam aan realiseerde ik me dat het geen gewone pech was, maar onkunde. :{
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:09:47 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143107225

René vd Gijp werkt tegenwoordig voor de NOS _O- :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:47:53 #188
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_143109250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O_
pi_143111328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Jij kent optie drie en verder?
De namen niet, wel het feit dat ze daar nu mee bezig zijn, anders hadden ze tegen Besiktas wel in het veld gestaan hè.
Friedman on Donahue
pi_143111822
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef H.FR het volgende:
Liever achahbar dan schaken.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:34:29 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 6 augustus 2014 @ 05:22:53 #192
427108 flufffy
totò schillaci
pi_143113713
Immers :') wanneer leert die eens fatsoenlijk koppen?

:')
pi_143113953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 05:22 schreef flufffy het volgende:
Immers :') wanneer leert die eens fatsoenlijk koppen?

Over een jaar zit ie in Oranje.
Strootman wordt vergeten dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 06:58:39 ]
pi_143113963
Nelom - Kongolo - Mathijsen - Van Beek volgens het AD
pi_143113979
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:59 schreef Jorwol het volgende:
Dan komt het aan op goed aansturen.
pi_143114003
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:59 schreef Jorwol het volgende:
Ik denk dat het Mathijsen LCV en Kongolo RCV komt te staan, zelfde poppetjes, en AD die er toch naast zit :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:24:21 #197
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143114104
Van Beek naar de backplek is het stomste wat je kan doen. Die gozer speelde als CV zijn beste wedstrijden. Zowel vorig jaar als vorige week.

Over de spits positie: Als je niks kan vinden met skills/normaal prijskaartje gewoon met Immers en De Boet in de spits en Vormer erbij op het middenveld.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143114110
quote:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Boëtius
Gewoon weer lekker 4-3-3, met je beste verdediger als rechtsback.
Is dit nou de opstelling waarover Rutten vorige week zei Besiktas te willen gaan verrassen? :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:28:44 #199
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143114123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:25 schreef Cara het volgende:

[..]

Is dit nou de opstelling waarover Rutten vorige week zei Besiktas te willen gaan verrassen? :')
Nelom is het konijn wat Fredje bedoelde.
Sporten voor Sophia
pi_143114162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:25 schreef Cara het volgende:

[..]

Er moet met 2 doelpunten verschil gewonnen worden, ;)
pi_143114164
Reprimande voor Feyenoorders: 'Soms zeg je meer dan je wilde zeggen'

Ruben Schaken, Jordy Clasie en Lex Immers zijn op de vingers getikt door de leiding van Feyenoord. Het drietal uitte na de 2-1 nederlaag tegen Besiktas hun onvrede over het aankoopbeleid van de club: voor de eerste wedstrijd tegen de Turken waren alleen Warner Hahn en Khalid Boulahrouz nog binnengehaald. Inmiddels zijn Luke Wilkshire en Bilal Basacikoglu daar bij gekomen.

Schaken, Clasie en Immers baalden van het gebrek aan daadkracht van Feyenoord op de transfermarkt en hebben volgens De Telegraaf achter gesloten deuren een stevige reprimande gekregen. Trainer Fred Rutten erkent dat het rumoer snel de kop in is gedrukt: "Ik snapte de teleurstelling bij de spelers wel. Soms zeg je alleen meer dan je wilde zeggen."
"We hebben afspraken en daar moet iedereen zich aan houden", legt Rutten uit. "Voor mij is in elk geval duidelijk geworden dat het met de motivatie van deze groep wel goed zit. Teleurstelling mag alleen geen frustratie worden." Feyenoord probeert woensdagavond in Istanbul de 2-1 nederlaag weg te poetsen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221237
Niet verstandig natuurlijk, maar die spelers hebben wel gewoon gelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143114170
Rutten moet nu al de boel weer aan elkaar lijmen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:39:10 #203
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143114192
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

zonder spits....
Sporten voor Sophia
pi_143114199
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nelom gaat inderdaad echt het verschil maken tussen thuis 1 kansloos schot op doel in 90 minuten en de 0-2 overwinning in Istanbul :')
pi_143114202
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:39 schreef Toekito het volgende:

[..]

zonder spits....
Dan moet iemand anders ze erin schieten.
pi_143114208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Nelom gaat inderdaad echt het verschil maken tussen 1 kansloos schot op doel in 90 minuten en de 0-2 overwinning in Istanbul :')
Je weet het nooit, vooraf gaf ook niemand wat voor NL verdediging op WK
pi_143114217
Vertrouwen moet je hebben.
pi_143114399
Die turken hebben wel een beetje het gevoel dat ze er al zijn. Stadion voor slechts een kwart gevuld, 2-1 voorsprong, een Feyenoord gezien dat amper iets creeert, tsja, daar kunnen wel wat slordigheidjes ontstaan. Ik geef ons niet veel kans, maar je weet maar nooit, als je een snelle goal kunt forceren wordt het sowieso wel een spannende pot :P
pi_143114588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:06 schreef ace_eleven het volgende:
Die turken hebben wel een beetje het gevoel dat ze er al zijn. Stadion voor slechts een kwart gevuld, 2-1 voorsprong, een Feyenoord gezien dat amper iets creeert, tsja, daar kunnen wel wat slordigheidjes ontstaan. Ik geef ons niet veel kans, maar je weet maar nooit, als je een snelle goal kunt forceren wordt het sowieso wel een spannende pot :P
2 keer scoren kan best in een andere dimensie nog eens gebeuren, maar met Mulder, Nelom, Mathijsen en een jonge CV als rechtsback zie ik ons vooral onmogelijk de nul houden.
pi_143114616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:24 schreef Cara het volgende:

[..]

2 keer scoren kan best in een andere dimensie nog eens gebeuren, maar met Mulder, Nelom, Mathijsen en een jonge CV als rechtsback zie ik ons vooral onmogelijk de nul houden.
We hebben ook niet zo veel weggegeven in de 1e pot (niet dat ik het idee heb dat Besiktas er ALLES aan deed hoor :P ) maar 1-2 is ook gewoon verlengen ;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:31:32 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143114659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:06 schreef ace_eleven het volgende:
Turken zeggen dat stadion nog wel vol raakt. Veel kaarten zullen nog op wedstrijddag aan kassa worden verkocht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143114674
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Turken zeggen dat stadion nog wel vol raakt. Veel kaarten zullen nog op wedstrijddag aan kassa worden verkocht.
Maakt niet uit, is een goede training voor die jongens.
pi_143114676
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:31 schreef Happel het volgende:

[..]

quote:
De aangekondigde 'Turkse hel' lijkt uit te blijven. Besiktas, dat uitwijkt naar het 80.000 stoeltjes tellende Atatürk Olympisch Stadion, verkocht tot nu toe 20.000 kaarten, meldt De Telegraaf vandaag. De club verwacht op het laatste moment niet heel veel meer kaarten te verkopen, waardoor Besiktas - Feyenoord wordt afgewerkt in een stadion dat voor slechts een kwart gevuld is.
:?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:34:41 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143114683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

De Turkse supporters zeggen dat. We zullen zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_143114717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

20.000 Turken maken ook een heleboel kabaal.
Stuk of 10 toeteren hier al.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:48:08 #216
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143114824
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan moet iemand anders ze erin schieten.
Immers en De Boet :)

Trouwens hoorde gisteren in de trein iemand stellig beweren dat Clasie morgen/overmorgen vertrekt. Ben benieuwd.
Sporten voor Sophia
pi_143114864
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:48 schreef Toekito het volgende:

[..]

Immers en De Boet :)

Trouwens hoorde gisteren in de trein iemand stellig beweren dat Clasie morgen/overmorgen vertrekt. Ben benieuwd.
Nog wat miljoenen erbij en wanneer ik Feyenoord was zou ik gokken op de nieuwe jeugd en dan maar jaartje wat minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 08:51:10 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:52:55 #218
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143114890
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nog wat miljoenen erbij en wanneer ik Feyenoord was zou ik gokken op de nieuwe jeugd en dan maar jaartje wat minder.
Vormer + Karsdorp inderdaad. Ja, je gaat wat achteruit in kwaliteit, maar waar vind je iets vergelijkbaars (met Clasie) zonder ook vele miljoenen neer te leggen?
Ziyech zal genoemd worden, maar die speelt normaal gesproken meer naar voren.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:52:57 #219
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143114892
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is denk ik het beste inderdaad.

Maar voor wie is er nog interesse?

- Clasie
- Kongolo
- Boetius
- Immers

ook voor Vilhena?
Sporten voor Sophia
pi_143114916
De jeugd bij Feyenoord is gezonder dan bij de 2 andere topclubs in NL.
pi_143115236
Karsdorp is toch eigenlijk een aanvallende middenvelder? Misschien een idee om Nieuwkoop/Verdonk door te laten stromen bij vertrek van Clasie?

Ik kijk eigenlijk nooit jeugdwedstrijden, maar zij schijnen er wel bijna klaar voor te zijn en wel op de Clasiepositie te (kunnen) spelen

SPOILER: Uitgebreid stuk over de aankomende jeugdspelers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 09:34:30 #222
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143115514
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Happel het volgende:

[..]

die zeggen ook alles met een feyenoordshirt in de stad kapot te gaan slaan :')

turken :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:40:20 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143115647
Heb iemand eigenlijk nog vertrouwen in vanavond? Ik heb helemaal geen spanning. Helemaal niks. Slecht eigenlijk. Met een knappe spits had ik er alle vertrouwen in. Maar ik zou niet weten hoe wij nu 2 goals moeten gaan maken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:50:21 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143115888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

die zeggen ook alles met een feyenoordshirt in de stad kapot te gaan slaan :')

turken :')
Gisteren wel het een en ander gebeurd. :)
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:53:38 #225
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143115951
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:40 schreef satecl het volgende:
Heb iemand eigenlijk nog vertrouwen in vanavond? Ik heb helemaal geen spanning. Helemaal niks. Slecht eigenlijk. Met een knappe spits had ik er alle vertrouwen in. Maar ik zou niet weten hoe wij nu 2 goals moeten gaan maken.
Alles hangt af van de aanvoer naar Te Vrede. Dan kan de bal er zomaar snel in liggen.
Maar als Schaken en Boëtius verzaken (Immers reken ik niet mee), dan wordt het heel erg moeilijk.
pi_143116037
Ik zie liever Manu dan Schaken op rechts.. Die viel al 2x niet onverdienstelijk in.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:06:26 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143116230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:18 schreef ace_eleven het volgende:
Karsdorp is toch eigenlijk een aanvallende middenvelder? Misschien een idee om Nieuwkoop/Verdonk door te laten stromen bij vertrek van Clasie?

Ik kijk eigenlijk nooit jeugdwedstrijden, maar zij schijnen er wel bijna klaar voor te zijn en wel op de Clasiepositie te (kunnen) spelen

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk stuk ^O^

Ik kijk regelmatig de jeugd. Maar die Nieuwkoop is mij nou niet echt vaak opgevallen. Maar ik zal er eerder naast zitten dan de technische mensen bij Feyenoord.
pi_143116351
Feyenoord kan zich beter op zondag richten. Vanavond is er niks te halen ben ik bang.
pi_143117235
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Supporters aangevallen?
pi_143117381
Rutten gaat gewoon verrassen door Makaay en van Hooijdonk op te stellen
pi_143117474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:18 schreef ace_eleven het volgende:

Over 5 jaar winnen we de CL met eigen jeugd
pi_143118188
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat je gelijk krijgt. Kaarten gaan snel, worden nu opeens 50.000 man verwacht.

Edit: Het kon trouwens niet uitblijven, FC Twente heeft zich gemeld voor Mokotjo :')
pi_143118319
Kan iemand misschien een scan maken van het VI interview met van Geel van vandaag?
Er schijnt in te staan dat sowieso de koop van Dost definitief van de baan is, huur heel misschien in de laatste week van de transfermarkt.
pi_143118339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat je gelijk krijgt. Kaarten gaan snel, worden nu opeens 50.000 man verwacht.

Edit: Het kon trouwens niet uitblijven, FC Twente heeft zich gemeld voor Mokotjo :')
Als Feyenoord naar een nieuw stadion was gegaan had Twente ongetwijfeld De Kuip willen kopen :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:40:33 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143118635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Supporters aangevallen?
Si.
Elite
Tegen TTIP
pi_143118687
quote:
De komst van Bas Dost naar Feyenoord lijkt van de baan. De spits van Vfl Wolfsburg was de gedroomde opvolger van Graziano Pellè, maar zoals het er nu naar uitziet komt Dost helemaal niet, zo bevestigt Martin van Geel tegenover Voetbal International.

‘Zoals het er nu (afgelopen maandag, red.) naar uitziet wel. Of je zou moeten denken aan een huurconstructie, maar zulke zaken worden altijd pas laat gedaan, bijvoorbeeld als een club en een speler tegen het sluiten van de transfermarkt bereid zijn wat meer water bij de wijn te doen om te voorkomen dat zo’n jongen bij zijn eigen club weer een jaar op de bank komt te zitten.'

Nu Dost van de baan is, blijven er nog een tweetal opties over. Namelijk Zapata van Napoli en Guidetti van Manchester City. ‘Ik lieg niet, dus ook nu niet: ik ben in Napels geweest, maar hoe onderhandelingen verlopen, daarop ga ik nooit in. Dus nu ook niet.’ ‘Ook met Guidetti praten we, ja. Hij traint al de hele voorbereiding mee met City en valt af en toe in. Dat ik dit zeg, duidt erop dat we hem intensief volgen.’

Door deze uitspraken van Martin van Geel blijkt dat Jelle Vossen eigenlijk nooit een serieuze kandidaat is geweest of dat Vossen helemaal niet haalbaar bleek te zijn.
Nog maar 2 opties over, Zapata of Guidetti dus, waarbij Guidetti de laatste optie blijkt. Hoezee :{
Benieuwd wat er gebeurd als City vasthoud aan 5 miljoen euro.. Dan maar het hele seizoen te Vrede in de spits?

quote:
Luke Wilkshire blijkt niet de eerste keus te zijn geweest van Feyenoord om de vertrokken Daryl Janmaat op te volgen. Zo zouden de Rotterdammers zich eerst willen versterken met Hans Hateboer, maar FC Groningen, zijn werkgever, wilde niet meewerken, zo meldt Voetbal International.

Daarna ging Feyenoord snel over op de 32 jarige Wilkshire. Het is al de derde routinier in de verdediging. Dat is volgens Van Geel geen probleem. 'Overbruggingsspelers, noem ik ze, routiniers die ons helpen totdat onze talenten klaar zijn om te spelen. In dat kader moet je de komst van Boulahrouz en Wilkshire zien. Zij verdienen geen miljoenensalarissen en zijn dus niet gehaald voor een eventuele restwaarde, maar om te overbruggen. Zij moeten de talenten meehelpen zich te ontwikkelen. Het gaat om een mix in de selectie.
En ook dit is kutnieuws. Had Hateboer graag gezien.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:50:15 #237
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143118882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Nog maar 2 opties over, Zapata of Guidetti dus, waarbij Guidetti de laatste optie blijkt. Hoezee :{
Benieuwd wat er gebeurd als City vasthoud aan 5 miljoen euro.. Dan maar het hele seizoen te Vrede in de spits?

[..]

Hateboer? Echt nog nooit van gehoord/ :{
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:53:43 #238
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143118958
quote:

[..]

[..]

Hateboer kan volgend jaar ook nog. Is het een goede speler? Is me nooit echt opgevallen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:55:30 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143118992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Hateboer? Echt nog nooit van gehoord/ :{
Misschien moet je de eredivisie eens wat meer gaan volgen dan.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:58:53 #240
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143119090
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien moet je de eredivisie eens wat meer gaan volgen dan.
Ja ik dacht dat ik dat al redelijk deed. Blijkbaar niet dus. Bedankt voor de tip.
pi_143119299
Hateboer is een jonge, erg talentvolle rechtsback.
Pas 1 seizoen actief, dus behoorlijk onervaren, maar ik snap de potentie die van Geel er in ziet.
Of hij sowieso vanaf seconde één basis had gestaan vraag ik me af, maar wel opvallend dat je eerste keuze een 19 jarige is, je tweede keuze dan weer bijna 33 aantikt. :{

Nog een beetje opvallend uit Napels;
Napoli heeft specifiek Torino afgewezen voor koop & huur.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 12:05:54 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143119323
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

yup
Tyfusvolk is dat :r

Wat heeft hij op zijn kerfstok staan dan?
4045
onlogisch
pi_143119710
Leuk artikel over wederom onze fantastische opleiding: http://www.independent.co(...)s-prove-9650507.html
pi_143119808
Ik gok dat er morgen trouwens een nieuwe spits gepresenteerd word. Gokje ;)
pi_143120319
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tyfusvolk is dat :r

Wat heeft hij op zijn kerfstok staan dan?
5 kratten bier.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 12:44:49 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143120444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

5 kratten bier.
Waardeloos, verschuldigd aan jou?
4045
onlogisch
pi_143121221
quote:

[..]

Ziet er weinig hoopvol uit voor Feyenoord dus. Want volgens mij zijn beide transfers te hoog gegrepen voor Feyenoord.

Napoli vraagt teveel en doet eigenlijk liever geen afstand van Zapata volgens mij, en Guidetti is ook aan de prijzige kant, verlangt een hoog salaris en het blijft toch weer een 'gokje' of hij zijn niveau van zijn vorige periode bij Feyenoord kan evenaren.

Hoop niet dat we met Te Vrede het seizoen doormoeten. Dat word in dat geval weer een seizoen lang ergernis.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:20:39 #248
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143121497
quote:
Nog maar 2 opties over, Zapata of Guidetti dus, waarbij Guidetti de laatste optie blijkt. Hoezee
Wie zegt dat dat de enige 2 opties zijn?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:23:10 #249
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143121557
Ik denk dat we eind augustus gewoon weer een spits huren en maar hopen dat ie het goed doet. :D
pi_143121713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef elCholo het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat de enige 2 opties zijn?
De bewuste auteur van het gequote artikel?

Alleen wel jammer dat de herkomst van het artikel niet te achterhalen is inderdaad.
pi_143121862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen wel jammer dat de herkomst van het artikel niet te achterhalen is inderdaad.
Door: Harm Jan aldus fr-fans
pi_143122166
quote:

[..]

Zijn quotes van het interview met van Geel uit de VI van vandaag.
pi_143122450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik gok dat er morgen trouwens een nieuwe spits gepresenteerd word. Gokje ;)
Zou best kunnen inderdaad. Vorige keer werden de spelers ook na Besiktas gepresenteerd.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:58:04 #254
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143122574
quote:

van Geel heeft alleen maar bevestigd dat Dost, Zapata en Guidetti serieuze opties zijn, maar niet dat het de enige opties zijn.
pi_143123863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef elCholo het volgende:

[..]

van Geel heeft alleen maar bevestigd dat Dost, Zapata en Guidetti serieuze opties zijn, maar niet dat het de enige opties zijn.
Inderdaad. Het gedeelte van dat er maar 2 opties overblijven is geen citaat. Maar het klinkt wel alsof Van Geel daarop antworodt dat hij niet liegt en dan verder gaat over die 2. Maar dat kan natuurlijk net zo goed een stukje manipulatieve journalistiek zijn, iets wat je zeker niet kunt uitsluiten bij VI :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:02:41 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143124573
Ik kan vanavond zelf een (oefen)wedstrijd spelen of het kansloze gepruts van Te Vrede en co. gaan aankijken. Voor het eerst dat dit best een dilemma is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:09:12 #257
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143124818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan vanavond zelf een (oefen)wedstrijd spelen of het kansloze gepruts van Te Vrede en co. gaan aankijken. Voor het eerst dat dit best een dilemma is :')
Bizar eigenlijk. Het gaat om Champions League voetbal, maar totaal geen spanning. Alsof ze vanavond oefenen tegen Malaga ofzo.
pi_143124904
Omdat het een kansloze zaak is. Het ligt ook niet aan de tegenstander. Besiktas stelt geen kut voor maar we hebben zelf nu echt pure middelmaat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143125107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Omdat het een kansloze zaak is. Het ligt ook niet aan de tegenstander. Besiktas stelt geen kut voor maar we hebben zelf nu echt pure middelmaat.
Normaal heb je altijd nog iets van valse hoop, maar zelfs dat is nu niet aanwezig.
Probeerde mezelf een situatie in te beelden waarin we op 0-2 voor konden komen, maar ik kon het gewoon niet. Wie gaat er scoren dan? Mathijsen met een kopbal? Te Vrede na een fatsoenlijke balaanname? Schaken één op één? Heel misschien Boetius met een goal uit individuele klasse, maar dat lukt hem ook geen twee keer in één wedstrijd.
En dan was ik nog niet eens begonnen over eventuele tegengoals ;(
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 15:23:37 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143125354
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Jammer weer dit.
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2014 @ 15:35:10 #261
35723 crew  GGMM
pi_143125729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:02 schreef Caland het volgende:
Successupporter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143125757
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Successupporter.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:44:33 #263
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143126082
De enige hoop die ik nog heb voor vanavond is gevestigd op Boetius.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:53:59 #264
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_143126472
Ik heb zo'n gevoel dat feyenoord doorgaat na penaltys!
Zou fijn zijn voor het nederlandse voetbal
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:56:19 #265
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143126582
Boetius een snelle 0-1. Daarna weinig creëren dus een saaie wedstrijd. Als laatste hoop in de 75e minuut Manu en Achahbar erin brengen. Die dekselse Achahbar!!! 0-2 in de 85e minuut.

SPOILER
pi_143126852
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Normaal heb je altijd nog iets van valse hoop, maar zelfs dat is nu niet aanwezig.
Die heb ik nog wel, hoe naief ook :')

Een snelle uitval en een beetje aanmodderen, k kan het me wel inbeelden. De snelle goal moet wel uit een dood spelmoment of van Boetius komen, maar goed, ronde bal, met 11 tegen 11 en 0-0 beginnen, ditdat
pi_143126923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef satecl het volgende:
Boetius een snelle 0-1. Daarna weinig creëren dus een saaie wedstrijd. Als laatste hoop in de 75e minuut Manu en Achahbar erin brengen. Die dekselse Achahbar!!! 0-2 in de 85e minuut.

SPOILER
Neeeeeee dit gaat gewoon gebeuren :D :P :'( :{ :'(
pi_143126985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die heb ik nog wel, hoe naief ook :')

Een snelle uitval en een beetje aanmodderen, k kan het me wel inbeelden. De snelle goal moet wel uit een dood spelmoment of van Boetius komen, maar goed, ronde bal, met 11 tegen 11 en 0-0 beginnen, ditdat
Ik heb altijd hoop.
Echte hoop, echt het gevoel dat elke wedstrijd gewonnen gaat worden.
Ik ben ook zo naïef met voetbal :'(
pi_143127082
wtf is dit. Promes voor 15m naar Rusland. Wtf doen wij verkeerd als feyenoord zijnde dat we spelers voor heel laag verkopen en twente verkoopt even een speler voor 15m
pi_143127113
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
wtf is dit. Promes voor 15m naar Rusland. Wtf doen wij verkeerd als feyenoord zijnde dat we spelers voor heel laag verkopen en twente verkoopt even een speler voor 15m
Martin Van Geel.
En niet komen met aflopend contract, want niet iedereen had een aflopend contract.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 16:10:42 ]
pi_143127246
Hoe laat start vanavond de wedstrijd?
pi_143127287
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Martin Van Geel.
En niet komen met aflopend contract, want niet iedereen had een aflopend contract.
Wie niet dan?
pi_143127314
quote:

[..]

Martin Van Geel.
Wie niet dan? Janmaat wel, Indi had nog jaartje langer maar verdediger dus niet te vergelijken, de Vrij net als Janmaat maar 1 jaar. Pelle is de enige die je qua positie kan vergelijken; aanval. Maar, Pelle is alweer 29 jaar en heeft totaal geen restwaarde meer in tegenstelling tot Promes.

Promes voor 15 betekend dat Boetius voor minimaal 20 weg gaat over een jaar(tje of 2). Als dat niet het geval is, kan je van Geel dat kwalijk nemen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:17:10 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143127366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef Antaris het volgende:
Hoe laat start vanavond de wedstrijd?
Volgens mij om 19:30
Elite
Tegen TTIP
pi_143127541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie niet dan? Janmaat wel, Indi had nog jaartje langer maar verdediger dus niet te vergelijken, de Vrij net als Janmaat maar 1 jaar. Pelle is de enige die je qua positie kan vergelijken; aanval. Maar, Pelle is alweer 29 jaar en heeft totaal geen restwaarde meer in tegenstelling tot Promes.

Promes voor 15 betekend dat Boetius voor minimaal 20 weg gaat over een jaar(tje of 2). Als dat niet het geval is, kan je van Geel dat kwalijk nemen.
Dit dus. Scheelt mij weer typen :P
pi_143127572
quote:
Compleet achterlijk bedrag waarmee twente veel geluk heeft. Zulke onzin kan je toch niet op MvG schuiven man :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:29:25 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143127821
Komt door die tering Russen. Wij kunnen hetzelfde vragen zodra er een Russische club op de stoep staat.
Elite
Tegen TTIP
pi_143127880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef elCholo het volgende:
De enige hoop die ik nog heb voor vanavond is gevestigd op Boetius.
Die was vorige week ook dramatisch..........
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:43:16 #279
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143128347
quote:

[..]

Martin Van Geel.
Wat ben jij een negatieve zeikerd zeg.
pi_143128424
en, wat gaat het worden jongens. weer roemloos ten onder of een wereldwonder? Ik heb toch wel een beetje hoop op een stunt eigenlijk.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:46:19 #281
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143128471
Het is maar wat een gek er voor geeft. Als Russische clubs of de grote namen uit de competities in Spanje, Engeland of Italië voor Pelle, De Vrij of Martins Indi in de rij hadden gestaan had er ook een ander bedrag uitgerold natuurlijk.

En een Boëtius of Depay zouden ook gewoon niet naar Rusland verkassen. :+
pi_143128558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat ben jij een negatieve zeikerd zeg.
Huil huil, ik zei niet eens iets negatiefs, ik beantwoord gewoon een vraag.
pi_143128652
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waardeloos, verschuldigd aan jou?
uiteraard
pi_143128887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
en, wat gaat het worden jongens. weer roemloos ten onder of een wereldwonder? Ik heb toch wel een beetje hoop op een stunt eigenlijk.
Kansloos
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:58:03 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143128925
Ik hoop altijd. Vaak tegen beter weten in
Laffe huichelaar
pi_143128994
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop altijd. Vaak tegen beter weten in
Er is gewoon een realistische kans. Deze wedstrijd winnen zou zo mooi zijn :'(
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:59:51 #287
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143129006
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Huil huil, ik zei niet eens iets negatiefs, ik beantwoord gewoon een vraag.
Jij post altijd met een negatieve insteek. Er wordt gevraagd wat wij als Feyenoord "fout" doen. Jij noemt van Geel. Die heeft niets fout gedaan.
pi_143129071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:22 schreef Cara het volgende:

[..]

Compleet achterlijk bedrag waarmee twente veel geluk heeft. Zulke onzin kan je toch niet op MvG schuiven man :')
En komt dat niet ook door die investeringsmaatschappijen waar clubs als twente en psv mee werken? Die lijken me ook aardig prijs op drijvend. Alleen de vraag wat er dan dus overblijft voor de club.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:01:47 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143129082
quote:
Twente staat er niet in heel europa om bekend elk dubbeltje hard nodig te hebben.
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 17:05:23 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143129215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Twente staat er niet in heel europa om bekend elk dubbeltje hard nodig te hebben.
Maar dat is wel zo.
pi_143129317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
0-4
pi_143129427
Mitchel maakt gewoon 2 goals
pi_143129996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:59 schreef Sunri5e het volgende:

Jij post altijd met een negatieve insteek. Er wordt gevraagd wat wij als Feyenoord "fout" doen. Jij noemt van Geel. Die heeft niets fout gedaan.
Dus jij steunt hem omdat hij geen geld wil uitgeven voor nieuwe aankopen?
Ik dacht dat het Kapitaal altijd op het veld moest staan,niet in de kas.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:33:17 #294
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143130014
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dus jij steunt hem omdat hij geen geld wil uitgeven voor nieuwe aankopen?
Uhm, heb jij de discussie wel gelezen? Het gaat er juist om voor welk bedrag van Geel spelers heeft verkocht.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:34:03 #295
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143130030
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wel als die kas compleet leeg is en de schuldeisers op de stoep staan. :')
pi_143130106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jawel, in theorie staan ze er slechter voor dan ons.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:42:33 #297
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143130243
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:37 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Jawel, in theorie staan ze er slechter voor dan ons.
Leer eens lezen. Ze staan er niet om bekend. Dat het in theorie anders is is een ander verhaal.
pi_143130394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Ze staan er niet om bekend. Dat het in theorie anders is is een ander verhaal.
Twente kwam in het nieuws doordat ze fraude hadden gepleegd en zijn in de gevarenzone gezet.

Dan staat twente er toch bekend om, of niet?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:47:42 #299
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143130410
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:47 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Twente kwam in het nieuws doordat ze fraude hadden gepleegd en zijn in de gevarenzone gezet.

Dan staat twente er toch bekend om, of niet?
Maar dat is geen wereldnieuws geweest vriend.
pi_143130507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Maar dat is geen wereldnieuws geweest vriend.
Omdat het eredivisie is?
Ok, maar dan waren de financiële issues van Feyenoord ook geen wereld nieuws.
En de situatie van twente staat feitelijk genoteerd als gevarenzone, Russen zullen dat heus wel tegenkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')