Nouja, met optie tot koop zou het nog wel een goede mogelijkheid zijn. Heb je ook niet direct het risico dat het een grote flop blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef elCholo het volgende:
Volgens Italiaanse media staat Napoli wel open voor een verhuur van Zapata itt verkoop (contract tot 2016). Benitez wil hem nog graag voor de play-offs CL gebruiken, aangezien Higuain nog niet terug is, Michu nog niet officieel is aangetrokken, en Pandev nadrukkelijk in de belangstelling staat van andere clubs. Napoli zou iig de loting voor de CL afwachten voordat het een beslissing neemt.
Om vervolgens de competitiestart, de eerste bekerwedstrijd en ook de voorronde EL te verkloten, je te laat herstellen in de competitie en in de laatste weken van het seizoen net weer 5 a 6 puntjes tekort op de nummer 1 Ajax te komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:20 schreef Cara het volgende:
Wat het ook wordt, we zitten dus sowieso de eerste paar competitie wedstrijden zonder spits.
Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.quote:
GOEDE AANKOOP HOOOOOORquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.
Je hebt caps lock aan staan..quote:
Kansloos.quote:
Zo snel je gelijk al krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Boulahrouz tijden een geweldenaar gevonden, en ik hoop meer natuurlijk dat hij dit seizoen fit blijft en van waarde kan zijn, maar als je enige statistiek/kansrekening of hoe je het ook wilt zien hier op loslaat is het gewoon een ontzettend domme transfer. Ja, het kan goed uitpakken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans is minstens zo groot dat je naast 6 ton salaris ook nog eens driekwart jaar een half medisch team bezig kan houden om die kerel tot 6 wedstrijden te slepen.
Ik hoop dat ie niet naar Amsterdam gaatquote:Mokotjo: 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen'
Door: Johan Inan 5-8-14 - 08:22
Kamohelo Mokotjo heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Ajax hebben ook andere binnen- en buitenlandse topclubs de jacht op de 23-jarige Zuid-Afrikaan geopend. De spelmaker gaat PEC deze maand nog verlaten, maar voor de volgende stap in zijn carrière keert hij naar eigen zeggen zeker niet terug naar De Kuip. 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen. Die club heeft me te veel pijn gedaan.'
De strijd om de diensten van Kamohelo Mokotjo is losgebarsten. De middenvelder, die PEC Zwolle zondag nog naar de winst in de strijd om de Johan Cruijff-schaal tegen Ajax (1-0) gidste, is ook bij andere Nederlandse en Belgische topclubs nadrukkelijk in beeld als versterking. Zo zien FC Twente en PSV in Mokotjo een goede kandidaat om hun middenlinie te bewapenen.
Aandacht
De Tukkers maakten hun interesse al bij zaakwaarnemer Rob Jansen kenbaar, terwijl PSV in de dynamische spelverdeler een goed alternatief ziet voor als de komst van Steven Defour definitief niet mogelijk blijkt. Met zijn sterke optredens de laatste maanden heeft Mokotjo bovendien de aandacht getrokken van Club Brugge en Anderlecht. Scouts van de Belgische landskampioen zaten in de laatste twee maanden van de competitie, toen Mokotjo hersteld was van een knieoperatie, tijdens alle wedstrijden van PEC op de tribune voor het Zuid-Afrikaanse doelwit.
Realistisch
Vooralsnog kan PEC-trainer Ron Jans gewoon beschikken over zijn middenveldstrateeg, een concreet bod hebben ze in Zwolle van nog geen enkele club ontvangen. Maar hoewel ze in Overijssel niets liever willen dan Mokotjo behouden, zijn ze realistisch genoeg om te beseffen dat de middenvelder op een hoger niveau niet zou misstaan. 'Wij zullen meewerken aan een vertrek van Kamo als daar de juiste prijs tegenover staat. Maar wij hebben nog steeds geen concreet bod op hem ontvangen', meldt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle.
Smaakmaker
Toch lijkt Mokotjo in de laatste weken van de transferperiode de grootste prooi van de Eredivisie te gaan worden. Dat doet de smaakmaker van PEC vooralsnog weinig. 'Heel eerlijk, alle interesse vleit me niet eens', zegt Mokotjo. 'Het is allemaal nog niet concreet. Dan is het voor mij niet veel waard. Het heeft daarom ook geen zin om op namen van andere clubs in te gaan. Ik weet nog niet waar ik volgend seizoen speel. Voorlopig ben ik speler van PEC. Dus focus ik me op de wedstrijd van vrijdag, tegen FC Utrecht.'
Ambities
De begeerde middenvelder blijft graag bescheiden. Dat betekent niet dat hij geen ambities heeft. Integendeel, Mokotjo laat weten toe te zijn aan een grotere uitdaging. 'Ik voel al een tijdje dat ik klaar ben voor de volgende stap. Ik had niet gedacht dat ik me bij PEC in één jaar zo goed zou ontwikkelen. Wat ik wil? Een mooie en goede club. Eén die goed voetbal speelt, waar ik me gewaardeerd voel en één waar ik met mijn stijl van spelen pas. En het belangrijkste is voor mij dat ik bij die club een prioriteit ben. Ik wil zeker weten dat ik er veel minuten kan maken. Ik moet spelen om me verder te kunnen ontwikkelen.'
Ajax
Ajax lijkt pas bij een vertrek van Daley Blind aan die wens van Mokotjo te kunnen voldoen. Blind speelde zich op het WK in de kijker bij enkele Europese grootmachten. Ajax-trainer Frank de Boer bevestigde na de nederlaag tegen PEC in de Super Cup nog maar eens dat 'de man van de wedstrijd' één van de topkandidaten is om Blind te vervangen. Mokotjo: 'Ajax is één van de vele opties. Een voorkeur voor binnen- of buitenland heb ik niet. In Nederland blijven is zeker een optie voor mij, maar dan moet dat wel bij een topclub zijn.'
Pijn
Behalve als die club Feyenoord heet. Een jaar geleden verliet Mokotjo Rotterdam omdat zelden een beroep op hem werd gedaan. Als zijn oude club al interesse heeft, kunnen ze zich volgens Mokotjo de moeite besparen. 'Feyenoord hoeft niet te bellen, daarvoor heeft die club me te veel pijn gedaan. Ik werd er nauwelijks opgesteld en als dat al gebeurde, dan was dat niet op een plek die ik ambieerde. Dat ik nu goed presteer en al twee prijzen met PEC heb gepakt, is niet mijn ultieme wraak op Feyenoord. Ik zal het altijd een fantastisch club blijven vinden. Ik voelde me goed genoeg, maar de trainer (Ronald Koeman, red.) niet. Daar heb ik uiteindelijk wel de energie uit gehaald om, vooral voor mezelf, te bewijzen dat ik wel goed genoeg ben.'
Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
ach het is een voetballerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...
Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zegquote:"Pellè werd trouwens ook weggehoond toen bij net bij Feyenoord kwam"
dinsdag 5 augustus 2014 om 08:28 door Fabian Bijman
Feyenoord hoopt zich op korte termijn te versterken met een spits. De Rotterdammers zagen deze zomer Graziano Pellè de overstap naar Southampton maken en zoeken sindsdien naarstig naar een nieuwe nummer negen.
Pierre van Hooijdonk, voormalig aanvalsleider van de Rotterdammers, vindt dat Feyenoord het binnen de eigen gelederen moet zoeken. Pi-Air schaart zich achter Mitchell te Vrede, de voorlopige vervanger van Pellè in de Kuip. "Feyenoord hééft al een spits! Mitchell te Vrede wordt gewoon een goeie. Hoeveel kansen heeft hij gehad tegen Besiktas? Nul. Ja eentje, een strafschop. Die ging erin. Graziano Pellè had in die wedstrijd ook geen veldgoals gemaakt, er kwam te weinig aanvoer vanaf de flanken", aldus Van Hooijdonk in gesprek met Heldenonline.nl.
Volgens Van Hooijdonk is Pellè wel wat balvaster dan Te Vrede. "Pellè is ook wat ouder, heeft meer ervaring. Hij werd trouwens ook weggehoond toen hij net bij Feyenoord kwam. Mitchell kan net zo'n goede speler worden. Ik hoop dat hij mentaal sterk genoeg is om deze 'napraatstorm' te overleven. Die jongen moet gewoon een kans krijgen. Vorig seizoen heeft hij het prima gedaan toen hij Pellè moest vervangen. Er hangt een beetje een negatieve sfeer rond Feyenoord die volgens mij onnodig is", aldus Van Hooijdonk tegenover Helden.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zeg
Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:
[..]Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti.
Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.
Feyenoord kan alleen maar verliezen.
Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Thunder0x het volgende:
Daarnaast zijn er blijkbaar genoeg andere clubs die het wel willen ophoesten.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:
[..]Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti. Halen!
Southampton, ajax, Stoke City ( weer ) die kunnen zijn salaris namelijk wel ophoesten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?
Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gespeeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico, maar net ofdat Zapata of Dost zekerheidjes zijn. Zapata zal eerst moeten wennen aan de Nederlandse speelstijl en Dost is extreem afhankelijk van de vleugels. Krijgt ie weinig aanvoer, dan heb je niks aan hem.
Denk dat het niveau van die wedstrijdjes in het tweede echt niet zo heel veel lager zal liggen dan het niveau van de helft van de teams in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gespeeld?
[..]
Zelfde verhaal kon je ook bij Pelle neerzetten toen Feyenoord interesse toonde en hem voor 3,5 miljoen oppikte. En hij had geen successeizoen en amper iets bewezen, Guidetti vind ik wel. Buiten het veld en in de kleedkamer is deze jongen ook gewoon belangrijk voor het team.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Als Guidetti een oplossing was had hij allang bij jullie gespeeld, denk dat het een geld kwestie is en hij zit daar toch prima? Loopt over paar jaar transfervrij weg daar en lacht het hardst. Die gozer heb geen enkel gevoel voor clubs of contracten (zie het naaien van twente). Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over iemand die 1 goed seizoen heeft gedraaid in Nederland. De rest van zijn carrière kenmerkt zich door op de bank zitten en vooral niet scoren.
Zijn statistieken:
2008-2014 44 wedstrijden - 24 goals
Halen we daar het succesjaar bij jullie uit:
2008-2014 21 wedstrijden - 4 goals
(Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Guidetti, weet niet of die 100% up to date is tot vandaag)
En dat zou dan 5 miljoen moeten kosten? Hou eens op zeg, voor dat geld moet er toch wel een betere spits te halen zijn? Als hij gratis over zou komen of huur voor een normaal bedrag dan zal het zeker een versterking zijn, maar die kans lijkt mij nihil.
Ruilen tegen Jackson Martinezquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Porto gaat vol voor Clasie.
Echt, Clasie verkopen zou zo ongelooflijk dom zijn. Dan is het echt te kansloos. De enige fatsoenlijke middenvelder die je nog hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Porto gaat vol voor Clasie.
Clasie wil zelf weg. En terecht. Offert zijn vakantie op om de CL te halen, en vervolgens ziet hij dat er nog geen spits of back is bijgekomen, en dat Verhoek in de basis staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt, Clasie verkopen zou zo ongelooflijk dom zijn. Dan is het echt te kansloos. De enige fatsoenlijke middenvelder die je nog hebt.
Pff.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:
Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico,
Hij zegt weinig onzinnigsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zeg
Dit is nog steeds napraterij na 1 gerucht - toen met Rusland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef Luni het volgende:
[..]![]()
En Feyenoord kan niet aan zijn salariseisen voldoen.
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wilt dat Clasie weg gaat. Heel wat anders. Die Weezenberg loopt eerst te stoken bij RTV Rijnmond, om het daarna weer vrolijk te ontkennen. De rat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie wil zelf weg. En terecht. Offert zijn vakantie op om de CL te halen, en vervolgens ziet hij dat er nog geen spits of back is bijgekomen, en dat Verhoek in de basis staatWas terecht woest na afloop, sprak duidelijke woorden. Die gaat weg, opzeker.
Met Pelle had je een hele andere wedstrijd gehad, want dat is itt Te Vrede wel een aanspeelpunt. Slaat dus nergens op wat Pierre zegt.quote:
Hij is hersteld van zijn virusinfectie en hij speelt weer dus waarom zou 5 miljoen voor Guidetti meer een risico zijn dan 5/6 miljoen voor Dost of Zapata?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef Luni het volgende:
[..]![]()
En Feyenoord kan niet aan zijn salariseisen voldoen.
Pierre steekt alleen maar Mitchell een hart onder de riem na alle focus om een nieuwe spits. Meer is het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met Pelle had je een hele andere wedstrijd gehad, want dat is itt Te Vrede wel een aanspeelpunt. Slaat dus nergens op wat Pierre zegt.
Natuurlijk maar dat zegt hij toch ook niet, je moet een spits beoordelen op het kansen benutten, als hij die niet krijgt is het moeilijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met Pelle had je een hele andere wedstrijd gehad, want dat is itt Te Vrede wel een aanspeelpunt. Slaat dus nergens op wat Pierre zegt.
Bonkt hij je elke avond in je kont, of wat? Jouw adoratie voor hem gaat wel heel erg ver.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij is hersteld van zijn virusinfectie en hij speelt weer dus waarom zou 5 miljoen voor Guidetti meer een risico zijn dan 5/6 miljoen voor Dost of Zapata?
Tis gewoon een legend #nohomo Snap niet dat Dost of Zapata (die 3/4 hier nog nooit hebben zien spelen) worden verkozen boven Guidetti ..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bonkt hij je elke avond in je kont, of wat? Jouw adoratie voor hem gaat wel heel erg ver.
Nee, zeker niet hetzelfde verhaal als Pelle. Hoewel iedereen daar een flop in zag heeft die op zijn minst een fatsoenlijke track record. Om het te vergelijken:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zelfde verhaal kon je ook bij Pelle neerzetten toen Feyenoord interesse toonde en hem voor 3,5 miljoen oppikte. En hij had geen successeizoen en amper iets bewezen, Guidetti vind ik wel. Buiten het veld en in de kleedkamer is deze jongen ook gewoon belangrijk voor het team.
Dost was gewoon de nummer 1 van Van Geel. Aangezien Feyenoord het risico niet wil lopen na 31 augustus helemaal niemand te hebben omdat Wolfsburg moeilijk doet moet er verder gekeken worden. Ik denk dat van Geel voor Zapata gaat als dat niet lukt kunnen we Guidetti verwelkomen zelfs in mindere vorm knalt hij er nog 15 in denk ik.
Als er een zak geld komt heb je weinig keus, zo simpel is het in Nederlandquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt, Clasie verkopen zou zo ongelooflijk dom zijn. Dan is het echt te kansloos. De enige fatsoenlijke middenvelder die je nog hebt.
Pff.
Snap ik sowieso niet dat er iemand Dost of Guidetti verkiest. Beiden hebben toch al laten merken dat ze de club niet zo boeiend vinden? En ze zijn ook niet gek, moet je zien hoeveel er al vertrokken is. Je moet het maar willen, terug van Stoke of Wolfsburg om in een veredeld jeugdelftal te moeten spelen voor een trainer wiens enige prijs in zijn carrière de Vierdaagse medaille van Wijchen is. Ik zou het niet zien zitten als ik hen was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tis gewoon een legend #nohomo Snap niet dat Dost of Zapata (die 3/4 hier nog nooit hebben zien spelen) worden verkozen boven Guidetti ..
Door Clasie inderdaad. En laat die nou net ontevreden zijn. Haal Guidetti en Clasie blijft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
Er zit een verschil in van 5 jaar.. logisch dat hij meer heeft gespeeld hij is ook ouder. Rol ind e kleedkamer kan je een dooddoener vinden maar het heeft wel veel invloed gehad op de jongens. Dat is ook gezegd door verschillende spelers in interviews.
Guidetti speelt geen rol in de kleedkamer, hou toch op. Heeft de ervaring van een pasgeboren baby op voetbalgebied. Daar staan mannen als Boulahrouz of Mathijssen voor op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
Er zit een verschil in van 5 jaar.. logisch dat hij meer heeft gespeeld hij is ook ouder. Rol ind e kleedkamer kan je een dooddoener vinden maar het heeft wel veel invloed gehad op de jongens. Dat is ook gezegd door verschillende spelers in interviews.
Zo'n beetje de hele selectie van toen riep dat, inclusief trainerstaf, maar jij weet het beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Guidetti speelt geen rol in de kleedkamer, hou toch op. Heeft de ervaring van een pasgeboren baby op voetbalgebied. Daar staan mannen als Boulahrouz of Mathijssen voor op.
"Van toen", wie zijn daar nog van over? Ik zie het niet gebeuren hoor, Boulahrouz of Mathijssen die zich de les laat lezen door iemand met nog geen 7 wedstrijden per jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele selectie van toen riep dat, inclusief trainerstaf, maar jij weet het beter.
Grappig ben jij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Guidetti speelt geen rol in de kleedkamer, hou toch op. Heeft de ervaring van een pasgeboren baby op voetbalgebied. Daar staan mannen als Boulahrouz of Mathijssen voor op.
En die 5 jaar heb ik toch meegenomen? Ik heb het over een gemiddelde. En anders moet je ven de statistieken pakken, dan zie je dat Pelle eigenlijk bij elke club waar hij zat een fatsoenlijk aantal wedstrijden speelde, bij hem is niet 50% van de wedstrijden in dienst van feyenoord geweest...
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het aantal doelpunten dat Guidetti heeft gemaakt een incident is geweest? Guidetti is geblesseerd geweest dat heeft invloed op het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld dat snap je zelf ook wel hoop ik. Ik had zijn statistieken wel eens willen zien als hij na dat jaar nog 2 jaar bij Feyenoord had gespeeld..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
"Van toen", wie zijn daar nog van over? Ik zie het niet gebeuren hoor, Boulahrouz of Mathijssen die zich de les laat lezen door iemand met nog geen 7 wedstrijden per jaar.
En nee ik weet het niet beter, ik ben niet bevoordeeld in dit geval door een bepaalde blik. Maar ik vind het wel wat zielig overkomen, alsof Guidetti de verlosser is. Met Guidetti en Pelle samen zou het dit jaar nog steeds belachelijk lastig worden. 3 van de 4 verdedigers weg, Boulahrouz die nu al geblesseerd is teruggehaald en bouwen op een foutenfestijn genaamd Mathijssen. Ik weet niet, maar daar ligt een veel groter zorgenkind dan in je spits mijn inziens.
Een legende? De tering zeg, dan ben je wel erg weinig gewend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tis gewoon een legend #nohomo Snap niet dat Dost of Zapata (die 3/4 hier nog nooit hebben zien spelen) worden verkozen boven Guidetti ..
Als je een hattrick maakt tegen ajax wordt je de rest van je leven aanbeden, zo werkt dat gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
Guidetti is door mensen een legende gemaakt. Een legende zijn is heel wat anders.
Sowieso vrij triest als een huurling van Manchester City die 25 wedstrijden in het Feyenoordshirt heeft gespeeld een legende is. Dat zegt dan meer over Feyenoord in de laatste 10 jaar.
Als je tegen ajax 3 doelpunten maakt terwijl je geen cent te makken hebt kan ik me voorstellen dat deze jongen aardig wat krediet heeft opgebouwd ja. Legende gaat wat ver ja maar kan nog altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
Guidetti is door mensen een legende gemaakt. Een legende zijn is heel wat anders.
Sowieso vrij triest als een huurling van Manchester City die 25 wedstrijden in het Feyenoordshirt heeft gespeeld een legende is. Dat zegt dan meer over Feyenoord in de laatste 10 jaar.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je een hattrick maakt tegen ajax wordt je de rest van je leven aanbeden, zo werkt dat gewoon.
Maar dat maakt je geen legende. Dan ben je een held.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als je tegen ajax 3 doelpunten maakt terwijl je geen cent te makken hebt kan ik me voorstellen dat deze jongen aardig wat krediet heeft opgebouwd ja. Legende gaat wat ver ja maar kan nog altijd
17 jaar Feyenoordsupporter. Één kampioenschap en één europese prijs meegemaakt. Favoriete spelers zijn Bosvelt, Ono en Guidetti. Wat is daar gek aan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een legende? De tering zeg, dan ben je wel erg weinig gewend.
Dat een legende in het gevalletje Guidetti wel heel erg overdreven is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
17 jaar Feyenoordsupporter. Één kampioenschap en één europese prijs meegemaakt. Favoriete spelers zijn Bosvelt, Ono en Guidetti. Wat is daar gek aan?
Ja. Mokotjo voor clasie en vilhena op 10 zou nu echt slecht uitpakken tegen Besiktas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
Hij ging geen 2 jaar spelen, het was maar een jaar huur. En voor die tijd heeft ie ook al een paar jaar gespeeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:27 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het aantal doelpunten dat Guidetti heeft gemaakt een incident is geweest? Guidetti is geblesseerd geweest dat heeft invloed op het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld dat snap je zelf ook wel hoop ik. Ik had zijn statistieken wel eens willen zien als hij na dat jaar nog 2 jaar bij Feyenoord had gespeeld..
En ik heb liever een spits die 20 wedstrijden speelt en er 20 inschopt dan Pelle die er voor zijn periode bij Feyenoord veel heeft gespeeld en amper goals heeft gemaakt.
En dan kan je zeggen dat je het niet kan voorstellen dat hij een rol heeft gespeeld in de kleedkamer, maar ik geloof daar wel in. En volgens mij heeft Besiktas amper kansen gecreerd in de Kuip dat ligt zeker ook niet aan de verdediging
Guidetti was gewoon iconisch voor de club Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat een legende in het gevalletje Guidetti wel heel erg overdreven is.
Ik vind het woord legende ook belachelijk, maar de laatste keer dat een speler een hattrick maakte tegen ajax voor Guidetti het deed was ong. 50 jaar geleden. Als je dan Feyenoord niet heel lang volgt, snap ik best wel dat je daar dan een hoop waarde aan tilt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:36 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt je geen legende. Dan ben je een held.
Als iedereen die een hattrick maakt tegen Ajax een legende is, dan krijgen we straks in de vernieuwbouwde Kuip pas veel legendes erbij.
Ja, want scoren tegen 020 is het belangrijkste van de competitiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind het woord legende ook belachelijk, maar de laatste keer dat een speler een hattrick maakte tegen ajax voor Guidetti het deed was ong. 50 jaar geleden. Als je dan Feyenoord niet heel lang volgt, snap ik best wel dat je daar dan een hoop waarde aan tilt.
Volgens mij zeg ik ook ALS.. Daarintegen is het vertrek van Clasie wel op te vangen denk ik Vilhena kan er spelen en Vormer vind ik ook niet een slechte speler. Rechterrijtje is wat overdreven imo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij ging geen 2 jaar spelen, het was maar een jaar huur. En voor die tijd heeft ie ook al een paar jaar gespeeld.
Maar maakt niet uit, het is geen discussie die ik hoef of wil winnen. Denk dat het wel duidelijk is allemaal, en je kan als club je kop in het zand steken. Maar als dit je elftal is en je verliest ook nog Clasie dan kan je je weer opmaken voor het rechterrijtje.
Dus dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Guidetti was gewoon iconisch voor de club Feyenoord.
Ik ben er niet één van, maar er zijn inderdaad genoeg mensen in de Kuip die dat het belangrijkst vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, want scoren tegen 020 is het belangrijkste van de competitie
Bizar eigenlijk. Terwijl er toch wel meer, echte, iconen zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben er niet één van, maar er zijn inderdaad genoeg mensen in de Kuip die dat het belangrijkst vinden.
Misschien wel, maar hij was echt uitzonderlijk goed. Hatrickje tegen Ajax. Hatrickje tegen Twente, in de eerste helft al. Ging helemaal los bij die tweede goal, en toen ik uitgejuicht was lag de derde er ook al in. Fantastische speler.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat een legende in het gevalletje Guidetti wel heel erg overdreven is.
Als ik 3x "Guidetti" roep, zit je onderbroekje dan vol?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij was echt uitzonderlijk goed. Hatrickje tegen Ajax. Hatrickje tegen Twente, in de eerste helft al. Ging helemaal los bij die tweede goal, en toen ik uitgejuicht was lag de derde er ook al in. Fantastische speler.
Verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord.
Hij had wel een topjaar maar erna is het toch alleen maar droevenis qua gezondheid, hij heeft dus eigenlijk 2 jaar stilgestaan, grote kans op fysieke problemen lijkt mequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij was echt uitzonderlijk goed. Hatrickje tegen Ajax. Hatrickje tegen Twente, in de eerste helft al. Ging helemaal los bij die tweede goal, en toen ik uitgejuicht was lag de derde er ook al in. Fantastische speler.
Verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord.
5 miljoen plus een monstersalaris betalen voor iemand die twee jaar niet hoger dan een tweede elftal heeft gevoetbald zou de meest achterlijke zet in tijden zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had wel een topjaar maar erna is het toch alleen maar droevenis qua gezondheid, hij heeft dus eigenlijk 2 jaar stilgestaan, grote kans op fysieke problemen lijkt me
Hetzelfde zou je ongeveer over Dost kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Die Guidetti discussie mag wel eens klaar zijn hoor
Die gast heeft 1 topjaar gehad, piekte werkelijk waar op exact het juiste moment... Hij heeft sindsdien gesukkeld met zijn gezondheid en overal de bank warm gehouden.
Het zou een tegenvaller zijn als hij naar Feyenoord komt. Zowel voor hem als voor Feyenoord. Hij gaat de verwachtingen nooit meer waar maken.
Bij Utrecht vinden ze dat nog veel belangrijker hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk. Terwijl er toch wel meer, echte, iconen zijn?
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Utrecht vinden ze dat nog veel belangrijker hoor
Iemand Typisch nog gezien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi
Hoe staat het met je weddenschap met GGMM?
Waardeloosquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ugh, dit gaat een rot week worden. Verliezen van Besiktas, Clasie zien vertrekken naar FC Porto en gewoon met Te Vrede, Verhoek en Schaken spelen.
Tegen ADO gewoon Bilal en Boetius hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ugh, dit gaat een rot week worden. Verliezen van Besiktas, Clasie zien vertrekken naar FC Porto en gewoon met Te Vrede, Verhoek en Schaken spelen.
Wat is er racistisch aan Allah je moeder is een hoer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:46 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/artikel/683(...)bs-voor-racisme.html
Vrees voor onze straf. Kan Feyenoord straks lekker weer het spandoek "Dit Nooit Meer" uit de kast halen.
Was niks aan de hand joh tegen besiktasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:46 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/artikel/683(...)bs-voor-racisme.html
Vrees voor onze straf. Kan Feyenoord straks lekker weer het spandoek "Dit Nooit Meer" uit de kast halen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Allah je moeder is een hoer?
Ah, je hebt naar de spurs zitten kijken ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week nog. Hoezo? Is dat ook zo'n klaploper?
yupquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week nog. Hoezo? Is dat ook zo'n klaploper?
Ik snap het niet, ik snap het echt niet.quote:
VI.nlquote:Jean-Paul Boëtius is strijdvaardig in de aanloop naar de tweede confrontatie van Feyenoord met Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. De jonge linksbuiten denkt de Turken te kunnen uitschakelen.
Door de 1-2 nederlaag van vorige week is Feyenoords uitgangspositie voor de return van woensdag bepaald niet gunstig. Boëtius ontkent echter dat hij en zijn ploeggenoten voor een onmogelijke opgave staan in Istanbul. 'Ze zijn te breken', zegt hij tegen RTV Rijnmond. Een snelle treffer kan volgens Boëtius de sleutel zijn tot een stunt. 'Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt.'
'We kunnen Besiktas pakken. Dat hebben we in de thuiswedstrijd wel gezien, alleen gingen er toen een paar dingen fout', verwijst hij naar de slippertjes van Joris Mathijsen (dekkingsfout bij de 0-1) en Khalid Boulahrouz (eigen doelpunt).
'We gaan echt met een positief naar Istanbul. Het is echt nog niet gespeeld. Daar geloof ik in, het team en de cirkel om ons heen. Ons doelpunt (Mitchell Te Vrede maakte de aansluitingstreffer vanaf de penaltystip, red.) geeft ons hoop', besluit Boëtius. Hij krijgt op de clubsite bijval van Jordy Clasie. 'We stappen hoopvol in het vliegtuig naar Turkije.'
gaaaaapquote:
Eens. Maar als er een journalist hierom vraagt, is het beter om zo te antwoorden dan "Ja jeetje, het wordt moeilijk, bijna onmogelijk zelfs."quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
gaaaaap![]()
Altijd weer die mooie woordjes, maar een goed spel laten zien, ho maar. Ik wacht godverdomme nu al 15 jaar op de landstitel
Gewoon niet meer mee pratenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Eens. Maar als er een journalist hierom vraagt, is het beter om zo te antwoorden dan "Ja jeetje, het wordt moeilijk, bijna onmogelijk zelfs."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |