abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:13:47 #2
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143073691
Volgens Italiaanse media staat Napoli wel open voor een verhuur van Zapata itt verkoop (contract tot 2016). Benitez wil hem nog graag voor de play-offs CL gebruiken, aangezien Higuain nog niet terug is, Michu nog niet officieel is aangetrokken, en Pandev nadrukkelijk in de belangstelling staat van andere clubs. Napoli zou iig de loting voor de CL afwachten voordat het een beslissing neemt.
pi_143073790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef elCholo het volgende:
Volgens Italiaanse media staat Napoli wel open voor een verhuur van Zapata itt verkoop (contract tot 2016). Benitez wil hem nog graag voor de play-offs CL gebruiken, aangezien Higuain nog niet terug is, Michu nog niet officieel is aangetrokken, en Pandev nadrukkelijk in de belangstelling staat van andere clubs. Napoli zou iig de loting voor de CL afwachten voordat het een beslissing neemt.
Nouja, met optie tot koop zou het nog wel een goede mogelijkheid zijn. Heb je ook niet direct het risico dat het een grote flop blijkt te zijn.
pi_143073924
Wat het ook wordt, we zitten dus sowieso de eerste paar competitie wedstrijden zonder spits.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143077685
pi_143077849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:20 schreef Cara het volgende:
Wat het ook wordt, we zitten dus sowieso de eerste paar competitie wedstrijden zonder spits.
Om vervolgens de competitiestart, de eerste bekerwedstrijd en ook de voorronde EL te verkloten, je te laat herstellen in de competitie en in de laatste weken van het seizoen net weer 5 a 6 puntjes tekort op de nummer 1 Ajax te komen :X
Zo zonde en onnodig. In de maand augustus kun je eigenlijk al heel je seizoen bijna onherstelbaar verkloten, zeker in de Voorronde Europa League en in de beker. Ik hoop dat Martin van Geel na Besiktas wakker geschud is en achter de schermen overuren maakt om deze week toch nog Dost, Zapatta of Guidetti in de eredivisie mogen verwelkomen. Ajax heeft genoeg titels op rij nu, PSV mag eerst een jaartje gaan bouwen nog en Twente moet eerst maar eens 2 spelers in de selectie zelf opleiden in plaats van elders weg te halen. Daarom hoop ik toch op jullie clubje dit seizoen (en volg ik de transfers met interesse) met Boetius als de grote man. Good luck!
pi_143077960
quote:
Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.
pi_143077962
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Niet zo heel fucking gek voor een speler die gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld de afgelopen 6 jaar.
GOEDE AANKOOP HOOOOOOR
AFCA!
pi_143078133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

GOEDE AANKOOP HOOOOOOR
Je hebt caps lock aan staan..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143078447
quote:
Kansloos.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_143078694
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb Boulahrouz tijden een geweldenaar gevonden, en ik hoop meer natuurlijk dat hij dit seizoen fit blijft en van waarde kan zijn, maar als je enige statistiek/kansrekening of hoe je het ook wilt zien hier op loslaat is het gewoon een ontzettend domme transfer. Ja, het kan goed uitpakken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans is minstens zo groot dat je naast 6 ton salaris ook nog eens driekwart jaar een half medisch team bezig kan houden om die kerel tot 6 wedstrijden te slepen.
Zo snel je gelijk al krijgen :')

quote:
Mokotjo: 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen'
Door: Johan Inan 5-8-14 - 08:22

Kamohelo Mokotjo heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Ajax hebben ook andere binnen- en buitenlandse topclubs de jacht op de 23-jarige Zuid-Afrikaan geopend. De spelmaker gaat PEC deze maand nog verlaten, maar voor de volgende stap in zijn carrière keert hij naar eigen zeggen zeker niet terug naar De Kuip. 'Feyenoord hoeft niet meer te bellen. Die club heeft me te veel pijn gedaan.'

De strijd om de diensten van Kamohelo Mokotjo is losgebarsten. De middenvelder, die PEC Zwolle zondag nog naar de winst in de strijd om de Johan Cruijff-schaal tegen Ajax (1-0) gidste, is ook bij andere Nederlandse en Belgische topclubs nadrukkelijk in beeld als versterking. Zo zien FC Twente en PSV in Mokotjo een goede kandidaat om hun middenlinie te bewapenen.

Aandacht
De Tukkers maakten hun interesse al bij zaakwaarnemer Rob Jansen kenbaar, terwijl PSV in de dynamische spelverdeler een goed alternatief ziet voor als de komst van Steven Defour definitief niet mogelijk blijkt. Met zijn sterke optredens de laatste maanden heeft Mokotjo bovendien de aandacht getrokken van Club Brugge en Anderlecht. Scouts van de Belgische landskampioen zaten in de laatste twee maanden van de competitie, toen Mokotjo hersteld was van een knieoperatie, tijdens alle wedstrijden van PEC op de tribune voor het Zuid-Afrikaanse doelwit.

Realistisch
Vooralsnog kan PEC-trainer Ron Jans gewoon beschikken over zijn middenveldstrateeg, een concreet bod hebben ze in Zwolle van nog geen enkele club ontvangen. Maar hoewel ze in Overijssel niets liever willen dan Mokotjo behouden, zijn ze realistisch genoeg om te beseffen dat de middenvelder op een hoger niveau niet zou misstaan. 'Wij zullen meewerken aan een vertrek van Kamo als daar de juiste prijs tegenover staat. Maar wij hebben nog steeds geen concreet bod op hem ontvangen', meldt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle.

Smaakmaker
Toch lijkt Mokotjo in de laatste weken van de transferperiode de grootste prooi van de Eredivisie te gaan worden. Dat doet de smaakmaker van PEC vooralsnog weinig. 'Heel eerlijk, alle interesse vleit me niet eens', zegt Mokotjo. 'Het is allemaal nog niet concreet. Dan is het voor mij niet veel waard. Het heeft daarom ook geen zin om op namen van andere clubs in te gaan. Ik weet nog niet waar ik volgend seizoen speel. Voorlopig ben ik speler van PEC. Dus focus ik me op de wedstrijd van vrijdag, tegen FC Utrecht.'

Ambities
De begeerde middenvelder blijft graag bescheiden. Dat betekent niet dat hij geen ambities heeft. Integendeel, Mokotjo laat weten toe te zijn aan een grotere uitdaging. 'Ik voel al een tijdje dat ik klaar ben voor de volgende stap. Ik had niet gedacht dat ik me bij PEC in één jaar zo goed zou ontwikkelen. Wat ik wil? Een mooie en goede club. Eén die goed voetbal speelt, waar ik me gewaardeerd voel en één waar ik met mijn stijl van spelen pas. En het belangrijkste is voor mij dat ik bij die club een prioriteit ben. Ik wil zeker weten dat ik er veel minuten kan maken. Ik moet spelen om me verder te kunnen ontwikkelen.'

Ajax
Ajax lijkt pas bij een vertrek van Daley Blind aan die wens van Mokotjo te kunnen voldoen. Blind speelde zich op het WK in de kijker bij enkele Europese grootmachten. Ajax-trainer Frank de Boer bevestigde na de nederlaag tegen PEC in de Super Cup nog maar eens dat 'de man van de wedstrijd' één van de topkandidaten is om Blind te vervangen. Mokotjo: 'Ajax is één van de vele opties. Een voorkeur voor binnen- of buitenland heb ik niet. In Nederland blijven is zeker een optie voor mij, maar dan moet dat wel bij een topclub zijn.'

Pijn
Behalve als die club Feyenoord heet. Een jaar geleden verliet Mokotjo Rotterdam omdat zelden een beroep op hem werd gedaan. Als zijn oude club al interesse heeft, kunnen ze zich volgens Mokotjo de moeite besparen. 'Feyenoord hoeft niet te bellen, daarvoor heeft die club me te veel pijn gedaan. Ik werd er nauwelijks opgesteld en als dat al gebeurde, dan was dat niet op een plek die ik ambieerde. Dat ik nu goed presteer en al twee prijzen met PEC heb gepakt, is niet mijn ultieme wraak op Feyenoord. Ik zal het altijd een fantastisch club blijven vinden. Ik voelde me goed genoeg, maar de trainer (Ronald Koeman, red.) niet. Daar heb ik uiteindelijk wel de energie uit gehaald om, vooral voor mezelf, te bewijzen dat ik wel goed genoeg ben.'
Ik hoop dat ie niet naar Amsterdam gaat ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143078864
Zolang ie maar voor veel geld weggaat, Feyenoord heeft een flink doorverkooppercentage :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:02:16 #13
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143078988
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
pi_143079137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker boeiend als hij naar een andere topclub in Nederland gaat. Bij ons was hij niet goed genoeg. Clasie was en is gewoon beter.
Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...
BFF met GGMM
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:13:57 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143079163
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ook erg kortzichtig om het selectiebeleid van Koeman de club Feyenoord in zijn geheel kwalijk te nemen...
ach het is een voetballer :) , die moet je behalve in de wei sowieso niet serieus nemen
pi_143079217
quote:
"Pellè werd trouwens ook weggehoond toen bij net bij Feyenoord kwam"
dinsdag 5 augustus 2014 om 08:28 door Fabian Bijman

Feyenoord hoopt zich op korte termijn te versterken met een spits. De Rotterdammers zagen deze zomer Graziano Pellè de overstap naar Southampton maken en zoeken sindsdien naarstig naar een nieuwe nummer negen.

Pierre van Hooijdonk, voormalig aanvalsleider van de Rotterdammers, vindt dat Feyenoord het binnen de eigen gelederen moet zoeken. Pi-Air schaart zich achter Mitchell te Vrede, de voorlopige vervanger van Pellè in de Kuip. "Feyenoord hééft al een spits! Mitchell te Vrede wordt gewoon een goeie. Hoeveel kansen heeft hij gehad tegen Besiktas? Nul. Ja eentje, een strafschop. Die ging erin. Graziano Pellè had in die wedstrijd ook geen veldgoals gemaakt, er kwam te weinig aanvoer vanaf de flanken", aldus Van Hooijdonk in gesprek met Heldenonline.nl.

Volgens Van Hooijdonk is Pellè wel wat balvaster dan Te Vrede. "Pellè is ook wat ouder, heeft meer ervaring. Hij werd trouwens ook weggehoond toen hij net bij Feyenoord kwam. Mitchell kan net zo'n goede speler worden. Ik hoop dat hij mentaal sterk genoeg is om deze 'napraatstorm' te overleven. Die jongen moet gewoon een kans krijgen. Vorig seizoen heeft hij het prima gedaan toen hij Pellè moest vervangen. Er hangt een beetje een negatieve sfeer rond Feyenoord die volgens mij onnodig is", aldus Van Hooijdonk tegenover Helden.
Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zeg :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:53:39 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143079766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Hooijdonk weet de plank de laatste tijd wel mis te slaan zeg :')
:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti. Halen!
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143079790
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti.
Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.
Feyenoord kan alleen maar verliezen.
pi_143079809
Guidetti lijkt me ook niet haalbaar, salariseisen zijn te gortig. Daarnaast zijn er blijkbaar genoeg andere clubs die het wel willen ophoesten. Zie hem ook niet salaris inleveren op zijn leeftijd.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:05:30 #21
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Cara het volgende:

[..]

Een speler die jaren niet op niveau heeft gespeeld, met een miljoenensalaris en een flinke transfersom.
Feyenoord kan alleen maar verliezen.
Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.

Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico, maar net ofdat Zapata of Dost zekerheidjes zijn. Zapata zal eerst moeten wennen aan de Nederlandse speelstijl en Dost is extreem afhankelijk van de vleugels. Krijgt ie weinig aanvoer, dan heb je niks aan hem.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:07:43 #22
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143080044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Thunder0x het volgende:
Daarnaast zijn er blijkbaar genoeg andere clubs die het wel willen ophoesten.
Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:08:39 #23
35723 crew  GGMM
pi_143080060
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

:') Te Vrede is niet goed genoeg voor de basis. Dost of Zapata gaat niet lukken, of veel te laat. Dus houd je nog één naam over: Guidetti. Halen!
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143080133
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wie heeft er, naast Feyenoord, nog meer interesse?
Southampton, ajax, Stoke City ( weer ) die kunnen zijn salaris namelijk wel ophoesten.
Ik vind het ook een versterking, maar haalbaar? ik betwijfel het :(
pi_143080151
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heeft al die tijd gewoon meegetraind bij City/Stoke, zijn wedstrijdjes gespeeld in het tweede, de hele zomer individueel getraind en maakt ook nu weer zijn minuten tijdens oefenwedstrijdjes met City. Is dus topfit, en direct inzetbaat.
Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gespeeld?

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Moet 5 miljoen kosten. Dat is een klein risico, maar net ofdat Zapata of Dost zekerheidjes zijn. Zapata zal eerst moeten wennen aan de Nederlandse speelstijl en Dost is extreem afhankelijk van de vleugels. Krijgt ie weinig aanvoer, dan heb je niks aan hem.
-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')