abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142282316
Bouhlarouz is wel iemand die je kampioen maakt, en dan niet zozeer door zijn kwaliteiten op het veld, maar zijn aanwezigheid en invloed in de elftal, waar het de afgelopen jaren al ontbrak aan rust en het omgaan met druk wanneer het er echt op aan moest komen.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:21:58 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142282334
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij kreeg volgens mij niet direct een topsalaris.
- Hij was geen 32
- Hij was niet chronisch geblesseerd
- Toen hadden we helemaal geen cent te makken
- Voor zijn positie hadden we geen fatsoenlijke back up.
En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:22:58 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142282373
Als ik nog één keer het woord ervaring hoor ga ik in mezelf snijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 juli 2014 @ 14:24:12 #5
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142282416
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef Caland het volgende:
Als ik nog één keer het woord ervaring hoor ga ik in mezelf snijden.
Dat lijkt me een uiterst pijnlijke ervaring.
pi_142282424
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:21 schreef satecl het volgende:

[..]

En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?
Als je niet verder komt dan compleet onzinnige woorden in m'n mond te leggen kan je beter gelijk opsodemieteren, idioot.

Als je 2 centrale verdedigers verkoopt voor 16-18 miljoen, heb kun je best voor een bescheiden bedrag een redelijke vervangende verdediger vinden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142282428
Ik denk dat hij wel belangrijk kan zijn in de kleedkamer.

;)
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142282437
quote:

[..]

Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel. Later verdiende hij zelfs 1,3 miljoen per jaar.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:25:15 #9
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142282453
We zullen trouwens wel zien hoe Boulahrouz het doet. Het is een beetje de koe in z'n kont kijken nu.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:25:37 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142282470
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
Pelle werd eerst gehuurd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142282477
quote:

[..]

Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:

- Boulahrouz wordt maar voor 1 seizoen vastgelegd, dus bevalt hij niet dan ben je er ook zo weer vanaf.
- Het is onwaarschijnlijk dat Boulahrouz een topsalaris gaat verdienen. Ik heb op internet voorbij zien komen dat hij bij Brondby schijnbaar zo'n 6 ton verdiende. Bij Feyenoord gaat hij vast niet meer verdienen.
- Hij is inderdaad 32, maar Mathijsen is dat ook en doet het toch vrij aardig - met name het laatste half jaar onder Koeman.
- Mochten er 3 verdedigers vertrekken dan is een ervaren kracht erbij, voor de breedte, mooi meegenomen. Dan moet er echter nog wel één jongere verdediger worden bijgehaald naar mijn mening, aangezien we met Kongolo en Van Beek alleen niet het seizoen kunnen ingaan.

Edit; begin maar vast met snijden Caland. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142282498
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Pelle werd eerst gehuurd.
Wat is het verschil? Boula heeft ook maar een contract voor een jaar.
pi_142282525
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
_O- _O- _O-

Pelle was 26 toen hij bij ons aankwam mafklapper _O- _O- _O-

Dat is juist dé perfecte leeftijd, waarop een speler al wel ervaring heeft maar de beste jaren nog in het verschiet liggen.

Daarbij betwijfel ik of hij direct 8 ton kreeg, dat was volgens mij pas nadat hij gekocht werd. Anders zou ik daar net als ieder ander uiteraard tegen zijn.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:27:11 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142282526
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Wat is het verschil? Boula heeft ook maar een contract voor een jaar.
Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142282589
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.
Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142282617
Ondertussen in Manchester;

adidas komende 10 jaar nieuwe shirtsponsor
ze betalen 1 miljard euro.

Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142282640
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Cara het volgende:
Ondertussen in Manchester;

adidas komende 10 jaar nieuwe shirtsponsor
ze betalen 1 miljard euro.

[ afbeelding ]
Godverdomme zeg. :')
pi_142282678
Adidas?
Adidas => Messi...... ??
Zonder wrijving geen glans
pi_142282719

_O_
  maandag 14 juli 2014 @ 14:32:13 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142282748
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.
Hij beweerde dat Pelle direct 8 ton kreeg zonder ook maar iets gepresteerd te hebben, flauwekul natuurlijk. Daar ging het mij meer om.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142282750
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Adidas?
Adidas => Messi...... ??
Adidas => De Vrij
De Vrij => Manutd.

Natuurlijk. :)
pi_142282801
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:

- Boulahrouz wordt maar voor 1 seizoen vastgelegd, dus bevalt hij niet dan ben je er ook zo weer vanaf.
- Het is onwaarschijnlijk dat Boulahrouz een topsalaris gaat verdienen. Ik heb op internet voorbij zien komen dat hij bij Brondby schijnbaar zo'n 6 ton verdiende. Bij Feyenoord gaat hij vast niet meer verdienen.
- Hij is inderdaad 32, maar Mathijsen is dat ook en doet het toch vrij aardig - met name het laatste half jaar onder Koeman.
- Mochten er 3 verdedigers vertrekken dan is een ervaren kracht erbij, voor de breedte, mooi meegenomen. Dan moet er echter nog wel één jongere verdediger worden bijgehaald naar mijn mening, aangezien we met Kongolo en Van Beek alleen niet het seizoen kunnen ingaan.

Edit; begin maar vast met snijden Caland. :)
Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:34:05 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142282823
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef De_Pel het volgende:
Als je 2 centrale verdedigers verkoopt voor 16-18 miljoen, heb kun je best voor een bescheiden bedrag een redelijke vervangende verdediger vinden.
Think again.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142282906
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.
Ik denk dan ook niet dat we beiden vaak naast elkaar in de basis zullen zien spelen. Ik verwacht meer dat Kongolo en Van Beek het vaste koppel worden, met Mathijsen en Boulahrouz erachter als vervangers (of Boulahrouz als rechtsback). Ik verwacht sowieso nog een verdedigende aankoop, maar wil Feyenoord niet te ver terugvallen / meeblijven doen in de top, dan moeten alle posities dubbel bezet zijn.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:36:22 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142282920
Wat? Suarez?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142282971
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Think again.
Ga weg joh. Ik heb het niet over 6 miljoen neerleggen voor 1 verdediger.
Het gaat constant over een kwart tot de helft herinvesteren, maar zelfs al pak je 1/6e of 1/8e.
Het is onzin om te stellen dat je geen 2-3 miljoen van de 18 miljoen kunt herinvesteren.
pi_142283024
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ga weg joh. Ik heb het niet over 6 miljoen neerleggen voor 1 verdediger.
Het gaat constant over een kwart tot de helft herinvesteren, maar zelfs al pak je 1/6e of 1/8e.
Het is onzin om te stellen dat je geen 2-3 miljoen van de 18 miljoen kunt herinvesteren.
Je had liever dat we 2-3 miljoen hadden betaald voor Boulahrouz? :')
pi_142283037
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dan ook niet dat we beiden vaak naast elkaar in de basis zullen zien spelen. Ik verwacht meer dat Kongolo en Van Beek het vaste koppel worden, met Mathijsen en Boulahrouz erachter als vervangers (of Boulahrouz als rechtsback). Ik verwacht sowieso nog een verdedigende aankoop, maar wil Feyenoord niet te ver terugvallen / meeblijven doen in de top, dan moeten alle posities dubbel bezet zijn.
Sowieso moet er een vervanger voor Janmaat en liefst een fatsoenlijke LB bij.
Toch blijf ik er bij, een chronisch geblesseerde back up is geen back up want je kan er totaal niet van op aan. Betekend dus dat je eigenlijk nóg een RCV moet halen.

nogmaals:
quote:
2006/07 Chelsea 13 0 Premiership
2007/08 Sevilla FC 6 0 Primera División
2008/09 VfB Stuttgart 21 0 Bundesliga
2009/10 VfB Stuttgart 7 0 Bundesliga
2010/11 VfB Stuttgart 16 0 Bundesliga
2011/12 VfB Stuttgart 21 2 Bundesliga
2012/13 Sporting Portugal 11 0 Primeira Liga
2013/2014 Brøndby IF 13 0 Superligaen
13,5 per seizoen, vanaf zijn 24e!!
pi_142283074
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Serieus, ben je nou zwakbegaafd of...? :')
  maandag 14 juli 2014 @ 14:41:17 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142283119
De laatste keer dat Boulahrouz fit was won Feyenoord de UEFA cup. Just saying. Maar hij heeft zoveel ervaring jongons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142283166
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat Boulahrouz fit was won Feyenoord de UEFA cup. Just saying. Maar hij heeft zoveel ervaring jongons.
:D _O_
pi_142283232
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet joh. :')

Ik ben met De Pel eens dat er best nog een verdediger aangetrokken kan worden met een transferwaarde van pakweg 2 tot 3 miljoen euro.
pi_142283287
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
Dat is waarom ik ook kritisch ben over deze 'versterking'. Maar nogmaals, ik ben al vaker positief verrast door Van Geel dus ik hoop dat Boulahrouz positief weet te verrassen.

Anders hoop ik maar op nog een verdedigende versterking.
  maandag 14 juli 2014 @ 14:46:34 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142283356
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is waarom ik ook kritisch ben over deze 'versterking'. Maar nogmaals, ik ben al vaker positief verrast door Van Geel dus ik hoop dat Boulahrouz positief weet te verrassen.

Er zou sowieso wel een rechtsback bijmoeten imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142283375
Beter pakken we gewoon zoveel mogelijk geld en maken we er een tussenjaar van. Aan van die kansloze Khalid Boulahrouz transfers heb je ook niks.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142283438
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb Boulahrouz tijden een geweldenaar gevonden, en ik hoop meer natuurlijk dat hij dit seizoen fit blijft en van waarde kan zijn, maar als je enige statistiek/kansrekening of hoe je het ook wilt zien hier op loslaat is het gewoon een ontzettend domme transfer. Ja, het kan goed uitpakken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans is minstens zo groot dat je naast 6 ton salaris ook nog eens driekwart jaar een half medisch team bezig kan houden om die kerel tot 6 wedstrijden te slepen.
pi_142283652
Overigens geheel terzijde, ik vind dat het met de uitgaande transfers ook maar matig gaat.
Pelle zou waarschijnlijk toch maar 8+bonussen zijn.
Hoogste bod op Janmaat: 6 miljoen
Hoogste bod op De Vrij: 7 miljoen
Geruchten m.b.t. Clasie: 5 miljoen?

Martins Indi is dan wel een vrij nette deal.

Nu is dit voor ons welkom geld, maar vergelijk het met de bedragen die PSV, Twente en zeker Ajax constant pakken en het is een lachertje.

Ik mag toch hopen dat je na het EK-2016 wel een keer fatsoenlijke bedragen ga pakken (Boetius 15 miljoen dit dat).
  maandag 14 juli 2014 @ 14:54:06 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142283692
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
Overigens geheel terzijde, ik vind dat het met de uitgaande transfers ook maar matig gaat.

Nu is dit voor ons welkom geld, maar vergelijk het met de bedragen die PSV, Twente en zeker Ajax constant pakken en het is een lachertje.

Ik mag toch hopen dat je na het EK-2016 wel een keer fatsoenlijke bedragen ga pakken (Boetius 15 miljoen dit dat).
Feyenoord zit niet in de situatie dat ze 15 miljoen kunnen vragen. Spelers willen gewoon verder en club moet daar naar schikken. Kunnen dus niet de volle mep vragen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142283747
quote:

Pelle krijgen we gewoon 10 voor. Alle media, behalve VI, spreken van 10 miljoen. Voor de Vrij wil Feyenoord 9 hebben, en dat gaan we ook gewoon krijgen. Janmaat 6 miljoen is prima voor een verdediger met een eenjarig contract. Clasie gaat niet weg, tenzij er een club komt die echt grof geld op tafel gooit.

Ik ben wel tevreden eigenlijk.
pi_142283815
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Dekatria het volgende:
We zullen trouwens wel zien hoe Boulahrouz het doet. Het is een beetje de koe in z'n kont kijken nu.
Dat doe je toch juist achteraf? Nu is het koffiedik kijken... :+
Maar leuk, zo'n ervaren speler die vast erg belangrijk gaat zijn in de kleedkamer. :Y
BFF met GGMM
pi_142283846
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Feyenoord zit niet in de situatie dat ze 15 miljoen kunnen vragen. Spelers willen gewoon verder en club moet daar naar schikken. Kunnen dus niet de volle mep vragen.
Je zal zien dat als iemand zich meld voor pak 'm beet Blind of Wijnaldum meld, dat die mag terugkomen als ze bereid zijn om even veel te betalen als voor een De Vrij en een BMI samen, wat Twente ook alweer gepakt heeft op een Tadic.

We zijn nu uit de schulden, en hoewel elke supporter zo snel mogelijk de aandelen terug wil kopen, zit daar geen directe drang achter. In ieder geval niet zozeer dat je spelers móet gaan verkopen. Van Geel heeft dit ook een beetje over zich afgeroepen met de contractsduur. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij Janmaat had kunnen verlengen voor een tonnetje, misschien 2 meer.
pi_142283892
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
el elke supporter zo snel mogelijk de aandelen terug wil kopen, zit daar geen directe drang achter. In ieder geval niet zozeer dat je spelers móet gaan verkopen. Van Geel heeft dit ook een beetje over zich afgeroepen met de contractsduur. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij Janmaat had kunnen verlengen voor een tonnetje, misschien 2 meer.
Janmaat echt niet. Dat is een echte broodvoetballer. Die kan bij Newcastle veel meer verdienen, dus wil hij weg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142283941
quote:

- 6 miljoen voor Janmaat vind ik begrijpelijk. Is duidelijk minder dan De Vrij en heeft op het WK ook niet echt briljant gepresteerd. Heeft nog maar een contract van één jaar.
- Pellè levert toch 9 tot 10 miljoen op dacht ik? Dat is netjes, maar daar had wel (iets) meer in gezeten. 8 miljoen zou ik inderdaad een teleurstelling vinden.
- De geruchten gaan dat het hoogste bod van Lazio - tot nu toe - zo'n 7 miljoen zou zijn inderdaad. Maar diezelfde geruchten zeggen ook dat Van Geel 12 miljoen vraagt voor De Vrij. Ik ben van mening dat deze transfer wel rond de 9 miljoen zou moeten kunnen uitkomen. Mede gezien zijn contract dat nog maar één jaar doorloopt.
- Wat betreft Clasie heb ik nog geen 'serieuze' geruchten gehoord. Maar die gaat echt niet voor 4 of 5 miljoen weg.
- Martins Indi levert volgens de geruchten 8 tot 8,5 miljoen euro op en dat is gewoon een goede deal inderdaad.

Al met al vind ik het niet heel slecht hoor. Waarschijnlijk komen we tussen de 30 en 34 miljoen uit (exclusief een eventuele transfer van Clasie). Dat is gewoon prima. Niets op aan te merken verder.
pi_142283946
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Pelle krijgen we gewoon 10 voor. Alle media, behalve VI, spreken van 10 miljoen. Voor de Vrij wil Feyenoord 9 hebben, en dat gaan we ook gewoon krijgen. Janmaat 6 miljoen is prima voor een verdediger met een eenjarig contract. Clasie gaat niet weg, tenzij er een club komt die echt grof geld op tafel gooit.

Ik ben wel tevreden eigenlijk.
Die 10 voor Pel is denk ik toch echt ná bonussen.
De Vrij, moet ik nog maar zien. Lazio heeft nu dan toch eindelijk het bod van 5,5 iets opgehoogd.
Janmaat had je gewoon moeten verlengen.

Clasie moet wmb idd gewoon blijven. Probleem is wel dat hij dan volgend jaar weer een 1-jarig contract heeft etc. etc.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:04:39 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142284091
Janmaat weg, Pelle weg, De Vrij weg, Indi weg. Er moet een nieuwe buitenspeler komen, dus moet je 5 vervangers zien te vinden. Opbrengst zal een beetje 32 miljoen zijn, waarvan we 25% kunnen herinvesteren. Dat betekent zo'n 8 miljoen.

Hoe wil je in godsnaam 5 fatsoenlijke spelers halen voor 8 miljoen? Dat lukt gewoon niet, dus moet je hier en daar gaan huren en transfervrije spelers halen. Dost wordt ook huur, prima deal. Bouhlarouz kost ook helemaal niks. En het zou me niks verbazen als ze Rekik of van Aanholt gaan huren. Dan kan je van het overige geld 2 goeie spelers halen die wat geld kosten. Niks mis mee.
pi_142284217
Waar komen die geruchten over Van Aanholt vandaan? Of is dat gewoon wishfull thinking?

Heb die naam al vaker voorbij zien komen. :P
pi_142284289
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De Vrij, moet ik nog maar zien. Lazio heeft nu dan toch eindelijk het bod van 5,5 iets opgehoogd.

Een driedubbele middelvinger, die kunnen ze krijgen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142284417
En op deze manier kan Feyenoord weer een beetje een tussenstation worden voor spelers als stap naar de (sub) top zoals dat van oudsher was. Prima ontwikkeling.
blablablabla
pi_142284442
Kan me ook echt niet voorstellen dat De Vrij voor Lazio kiest.

Als je kunt kiezen tussen Lazio en Manutd. lijkt de keuze me vrij eenvoudig. Man utd. lijkt me ook wel bereid veel meer te betalen dan Lazio.

Tenzij De Vrij al persoonlijk akkoord is met Lazio natuurlijk en de interesse van Man utd pas daarna op gang kwam, dan wordt het een ander verhaal.

Maar dat Man Utd. geinteresseerd is lijkt me duidelijk. Het is een publiek geheim dat Van Gaal één of meerdere spelers van het Nederlands elftal graag naar Manchester zou halen, lieten de internationals ook zelf weten na afloop van dit WK.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:17:06 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142284558
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar komen die geruchten over Van Aanholt vandaan? Of is dat gewoon wishfull thinking?

Heb die naam al vaker voorbij zien komen. :P
http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-richt-pijlen-op-van-aanholt.htm
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)olt-vastleggen.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')