Het centrale Iraktopic loopt al een tijdje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Wat valt er dan mee?
Ik zou graag willen dat er niet meer dan 1 topic over 1 onderwerp geopend werd. Is dat een goed idee of niet?
Als er niet over te praten valt zeg dat dan gewoon. Het is jullie forum.
OK.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit is de keiharde realiteit, vrind
Illusie armerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit is de keiharde realiteit, vrind
Dat is Hugo. Die heeft hier geen reet te vertellen maar is wel schattig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een argumentloos kroeg-achtig dreigement dat niet op een discussie forum thuis hoort?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Hugo. Die heeft hier geen reet te vertellen maar is wel schattig.
Niet op reageren, ben er mee bezig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
hypocriett
Overduidelijk een kloon van een gebande user. Wellicht een idee dit te forwarden naar een SA/FA?
Hij is geen mod dus heeft hier in eerste instantie helemaal niks te zoeken als ie zelf geen klacht heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef JerryWesterby het volgende:
Behoorlijk raar verhaal ja, laat hem het zelf maar uitleggen. Moet iedereen doen dus ook hij.
Dat je een lul bent die zich niet tegen zaken aan moet bemoeien hier in FB terwijl ze je geen zak aangaan en je niet eens iets toe poogt te voegenquote:
Als je het nog maar kunt volgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zit godverdomme weer de helft van Rocky te missen.
Oh, dat. Dat was toch al bekend? Niet echt een discussie waardigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je een lul bent die zich niet tegen zaken aan moet bemoeien hier in FB terwijl ze je geen zak aangaan en je niet eens iets toe poogt te voegen
Hallo, ik had je in DM nog een uitgebreide reactie in NWS FB belooft, dus hier komt ie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
OK, ben ik nu beland in het zeurtopic?
Merkwaardig. Ik klaag dat er meerdere topics worden geopend over hetzelfde onderwerp, zodat de discussie niet meer te volgen is.
Als antwoord krijg ik dat er meerdere topics zijn geopend over hetzelfde onderwerp, dus wat zeur ik nou?
Lezen jullie niet of snappen jullie niet?
In beide gevallen verzoek ik jullie om me niet meer lastig te vallen.
Zoals je ziet werkt zulks een 'hulp' dus averechts. Stop er alsjeblieft mee. Ik erger me al en tijdje aan je aanwezigheid hier in FB zonder dat er ook maar enige aanleiding toe isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat was toch al bekend? Niet echt een discussie waardig
stiekem probeerde ik jullie een beetje te ontlasten (nee niet op die manier) en was het een algemene oproep, niet direct gericht aan die kerel. Niet meer zo bozig doen en onze lieve modjes gewoon in vrede naar films laten kijken dus aub
Op het einde gaat iedereen dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zit godverdomme weer de helft van Rocky te missen.
'Al een tijdje' = de afgelopen 24 uur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals je ziet werkt zulks een 'hulp' dus averechts. Stop er alsjeblieft mee. Ik erger me al en tijdje aan je aanwezigheid hier in FB zonder dat er ook maar enige aanleiding toe is
Wat doet dat met Bassie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, alleen Adriaan is wel dood in Rocky 6.
OK bedankt voor de uitleg. Ik zou het zelf met 1 topic zijn blijven doen maar in ieder geval is er over na gedacht dus OK.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Dus eigenlijk precies hetzeflde als wat specularium zegt, alleen lul ik er een boel meer onzin bij
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
OK bedankt voor de uitleg. Ik zou het zelf met 1 topic zijn blijven doen maar in ieder geval is er over na gedacht dus OK.
Maar nee, Specularium had mijn vraag niet goed gelezen, gaf daarom een verkeerd antwoord en zette me ook nog eens weg als een zeurpiet.
Als je Rocky wil kijken moet je Rocky kijken en niet tegelijkertijd een forum moderaten.
Vervolgens krijg ik een of andere Hugo op mijn nek met kroegdreigementen (en nee, ik zie niet of iemand blauw is of niet maar zal er voortaan op letten) en vervolgens gesmoezel tussen die twee.
Niet echt wat je wil in een feedback topic volgens mij.
En die Hugo spreek ik nog wel als hij in staat is tot een argument ergens over.
Hier zegt hij eigenlijk exact hetzelfde als wat ik zei.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het centrale Iraktopic loopt al een tijdje.
Als er dan groot nieuws komt dat de VS die apen van IS gaan bombarderen komt daar een apart topic over.
Ook omdat het grootste gedeelte van de users die hele Irakreeks niet volgt en dit topic wel.
Als we alles centraliseren jagen we veel users weg.
Zo werkt het.
Nee, is een trouwlink.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef Disana het volgende:
Vraag: mag linken naar Trouwartikelen op Facebook wel? Ik zou dit in het topic willen plaatsen:
-Mag niet-
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Als je Rocky wil kijken moet je Rocky kijken en niet tegelijkertijd een forum moderaten.
Oh, ik hoopte dat het misschien wel mocht omdat ze het zelf voor iedereen zichtbaar op Facebook zetten. Dat is dus anders dan een abonnement.quote:
Het gaat via trouw.nl, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat het misschien wel mocht omdat ze het zelf voor iedereen zichtbaar op Facebook zetten. Dat is dus anders dan een abonnement.
Dank.
Maar dan nog gun ik trouw helemaal geen views via FOK!. nul komma nul. Hatersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat het misschien wel mocht omdat ze het zelf voor iedereen zichtbaar op Facebook zetten. Dat is dus anders dan een abonnement.
Dank.
Het is mijn schuld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan nog gun ik trouw helemaal geen views via FOK!. nul komma nul. Haters
Ik had het over dit antwoord van Specularium op mijn vraag:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Hier zegt hij eigenlijk exact hetzelfde als wat ik zei.
Ik laat deze even voor een mijner collega's. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Paardenbeul slaat opnieuw toe in Noord-Nederland
De zoveelste nieuwsdump van Tong...
Donequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Erasmo het volgende:
NWS / Protest tegen ISIS in schilderswijk
Mag dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |