Punt was meer dat een nieuw account niet per se een nieuw persoon isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over kloons, Hugo.

Klopt. Mooi hè, dat FOK! nog steeds groeitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik weet niet of het kloons zijn, maar het valt me op. Vanavond weer een nieuwe, maar ik heb regelmatig verse namen gezien.

Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Punt was meer dat een nieuw account niet per se een nieuw persoon is

Maar wel een degradatie.quote:

Ah, dit was mijn punt dus. Nieuwe users op FOK! trekken. Geweldig toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk gebruikelijk ja. Ik sta er altijd van te kijken. NWS doet het goed wat dat betreft, maar we zijn heus niet uniek. Je wil niet weten hoeveel users zich vb aanmelden voor het streamtopic van utopia.

Voorschrift is al een tijdje geen mod meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, dit was mijn punt dus. Nieuwe users op FOK! trekken. Geweldig toch.

Selectief, quoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschrift is al een tijdje geen mod meer.

Tot menig verdriet van users uiteraard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]

Het is een fucking grapje. Om half 2 's nachts. Give me a breakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Selectief, quoten?
Opmerkelijk. Maar je doet het verder vast goed met de boel op slot zetten en notes uitdelen.
Zwaai!

Nieuwe users trekt BNW ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Vraagt u zich gerust af wat er mis is met BNW om uw 'collega' een plezier te doen. *Zucht*
Nws is het moeilijkst te modden. Is het de sleutelbos van de concierge of is het bevlogenheid uit interesse?
En ik weet trouwens niet wie er achter de knoppen zit om FOK! nieuws op Twitter te plempen. Het is erbarmelijk. Weinig en als er wat komt een halve dag te laat. Doe het dan niet. Groetjes aan al je 'collegas'.

9/10 would laugh againquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]

Stel je niet aan zeg, als mensen roependat ze niet meer in het topic komen omdat het in BNW staat dan is de vraag wat er mis mee is een legitiemequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Vraagt u zich gerust af wat er mis is met BNW om uw 'collega' een plezier te doen. *Zucht*

Nee, waarom?quote:

Omdat in BNW een paar dingen legitiem zijn, vanwege het karakter van BNW, waaraan ik me in dit topic juist heb gestoord. Ik hou van nieuws, nieuwsfeiten en achtergronden. Ik hou niet van op los zand gebouwde speculaties en puberaal geroddel, en helemaal niet als kritiek daarop met ad hominems wordt beantwoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg, als mensen roependat ze niet meer in het topic komen omdat het in BNW staat dan is de vraag wat er mis mee is een legitieme

Dat is voor mij dus ook de reden te weigeren daar iets te posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat in BNW een paar dingen legitiem zijn, vanwege het karakter van BNW, waaraan ik me in dit topic juist heb gestoord. Ik hou van nieuws, nieuwsfeiten en achtergronden. Ik hou niet van op los zand gebouwde speculaties en puberaal geroddel, en helemaal niet als kritiek daarop met ad hominems wordt beantwoord.

Zoiets is ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef Copycat het volgende:
Laat die zolderkamerspeurneuzen scenariootjes schrijven en kaartjes maken in BNW en, als er echt nieuws is, kan er toch gewoon een NWS-topic worden geopend?
Met bronnen die verder voeren dan 'een vriendje van me in Panama'.

Lijkt mij een prima oplossing.quote:

Dat was nou het hele idee achter de verplaatsing.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef Copycat het volgende:
Laat die zolderkamerspeurneuzen scenariootjes schrijven en kaartjes maken in BNW en, als er echt nieuws is, kan er toch gewoon een NWS-topic worden geopend?
Met bronnen die verder voeren dan 'een vriendje van me in Panama'.

Wiefje?quote:

Vrouwke!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Hier in Brabant glansrijk aangevuld door het mooie 'meske'

Inderdaad. En dan ook nog deze twee topics die een grote overlap hebben:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:30 schreef Disana het volgende:
NWS / NOS/ANP ALERT: VS BOMBARDEERT ISIS
NWS / Obama geeft toestemming voor luchtaanvallen op ISIS
Is dit een beetje dubbel.
Aanvallen op ISIS/SIS/IS/I

Je loopt daar alleen maar te trollen. Daar krijg je notes voor ja. Niet heel gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef Twiitch het volgende:
Een note kan ik begrijpen, maar twee? Ik reageer enkel op hetgeen hij zegt.

Ik troll een troll, maar ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je loopt daar alleen maar te trollen. Daar krijg je notes voor ja. Niet heel gek.

NWS / [Centraal] Irak en ISIS #80 'MURICA FUCK YEAHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Dat antwoord snap ik niet. Ik zeg juist dat dit een eigen topic verdient. Maar er worden meerdere topics geopend.
Is Tim met een heleboel m'en een moderator? Niet goed bezig dan.
Het gaat er niet om een heleboel mensen zoveel mogelijk hun gal te laten spuwen in zoveel mogelijk kanalen. Dit is een forum. Op een forum gaat het erom een zinvolle discussie te faciliteren.

OK, ben ik nu beland in het zeurtopic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
Ik doe het even hier om het topic niet teveel te vervuilen.
[..]
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #80 'MURICA FUCK YEAH
NWS / Obama geeft toestemming voor luchtaanvallen op ISIS
NWS / VS bombardeert ISIS #2
3 hele topics waarvan 2 centraal.
Je bent dus aan het zeuren om het zeuren.
En voortaan je klachten over de moderatie hier droppen, niet in het topic zelf.

Ik laat zien dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
OK, ben ik nu beland in het zeurtopic?
Merkwaardig. Ik klaag dat er meerdere topics worden geopend over hetzelfde onderwerp, zodat de discussie niet meer te volgen is.
Als antwoord krijg ik dat er meerdere topics zijn geopend over hetzelfde onderwerp, dus wat zeur ik nou?
Lezen jullie niet of snappen jullie niet?
In beide gevallen verzoek ik jullie om me niet meer lastig te vallen.

Wat valt er dan mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik laat zien dat het allemaal wel meevalt.
Wellicht snap je gewoon niet zo goed hoe een forum werkt.

Dit is toch gewoon een argumentloos kroeg-achtig dreigement dat niet op een discussie forum thuis hoort?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef hugecooll het volgende:
Als je hulp nodig hebt, hoor ik het wel hè Spec
Ik flikker er zo een paar naar buiten voor je

Dit is de keiharde realiteit, vrindquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een argumentloos kroeg-achtig dreigement dat niet op een discussie forum thuis hoort?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |