http://nos.nl/artikel/684188-amerikanen-bombarderen-isis.htmlquote:De Amerikaanse luchtmacht heeft een stelling van ISIS-troepen in het noorden van Irak gebombardeerd. Gisteren gaf president Obama toestemming voor dergelijke acties als verdediging van Amerikaanse militairen en christenen die op de vlucht zijn voor de opmars van ISIS-troepen.
Met baarden die religieus compleet gestoord zijn is het lastig praten. Die lui spreken ook alleen maar de taal van geweld en intimidatie. Misschien dat een lading drones de gemoederen verzachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Re het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/684188-amerikanen-bombarderen-isis.html
Ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Toch juich ik dit meer toe, dan de bombardementen in Irak destijds.
Dat lijkt me geen goed plan, totaal niet accuraat ook en de overlevingskans is vrij groot. Moderner wapentuig, zoals kruisraketten zijn een veel betere keuze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef mig72 het volgende:
@GEWAS,
Ik had het ook niet over ISIS aanpakken (vermoorden daarentegen is iets andersGeen leuk woord) Iemand hier praat het gebruik van fosfor en napalm goed wat een oorlogsmisdaad is en mensen zoals jij zien dat als normaal?
In principe is dat niet normaal, nee. Maar toch hoop ik dat ISIS op alle mogelijke manieren bestreden wordt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef mig72 het volgende:
@GEWAS,
Ik had het ook niet over ISIS aanpakken (vermoorden daarentegen is iets andersGeen leuk woord) Iemand hier praat het gebruik van fosfor en napalm goed wat een oorlogsmisdaad is en mensen zoals jij zien dat als normaal?
Ik denk niet dat je dit onder een oorlog kan scharen. Die term is teveel eer omdat partijen bij een oorlog de pretentie hebben zich nog aan de regels van de Geneefse Conventies te houden.quote:
Niet interessant dan, want de Islam in Irak en contreien wordt nu ook al verwijderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Let even op de TT. Hou het ontopic.
Enait is niet ontopic. De Islam in Nederland is niet ontopic. De Islam in Irak en contreien is wél ontopic.
Offtopic wordt verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
En daar het eerste dreigement, die lui zijn ook echt zo dom. En straks huilen en zeuren als ze in Guantanamo zitten.twitter:rcallimachi twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:13:45SITE intelligence says ISIS members are calling for attacks on US interests after start of airstrikes in Iraq reageer retweet
Heel gek. Je bombardeert gewapende militairen, en dan zeggen ze dat ze terug aan gaan vallen. Quelle surprisequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef Nintex het volgende:
En daar het eerste dreigement, die lui zijn ook echt zo dom. En straks huilen en zeuren als ze in Guantanamo zitten.twitter:rcallimachi twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:13:45SITE intelligence says ISIS members are calling for attacks on US interests after start of airstrikes in Iraq reageer retweet
Gitmo slaat dan ook nergens op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef Nintex het volgende:
Lekker loos ook, wat willen ze doen, met die gare pickups van ze naar D.C. karren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel gek. Je bombardeert gewapende militairen, en dan zeggen ze dat ze terug aan gaan vallen. Quelle surprise
Het ligt niet aan wat jij denkt maar hoe de VN.oorlog precies definieert en dit valt daaronder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit onder een oorlog kan scharen. Die term is teveel eer omdat partijen bij een oorlog de pretentie hebben zich nog aan de regels van de Geneefse Conventies te houden.
Dit heet gewoon genocide en moord.
In Irak hebben ze denk ik genoeg 'interests' om aan te vallen. We zullen zien wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker loos ook, wat willen ze doen, met die gare pickups van ze naar D.C. karren?
Valt mee, op een paar troepen en diplomaten na is alles allang weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In Irak hebben ze denk ik genoeg 'interests' om aan te vallen. We zullen zien wat ze gaan doen
ISIS willen aanpakken is niet gelijk aan alles goedkeuren in de strijd tegen ze. Je moet ook in een oorlog dus niet buitensporig of wreed te werk gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
In principe is dat niet normaal, nee. Maar toch hoop ik dat ISIS op alle mogelijke manieren bestreden wordt.
In de media is veel aandacht voor Gaza maar ik heb contact met christenen dus weet wat die vreselijke mensen van de ISIS allemaal uitvoeren. Ik hoop dat ze allemaal platgebombardeerd worden.
Alweer? Anyway. Misschien is het iets anders deze keer. Linkje in een spoiler?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:39 schreef IR1907 het volgende:
Fotos opgedoken van ISIS strijders die burgers onthoofden
Nou ja, het mooiste zou ik vinden als alle Westerse landen die gasten platbombarderen. Dit soort mensen brengen alleen maar negativiteit en hebben niks op deze wereld te zoeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
ISIS willen aanpakken is niet gelijk aan alles goedkeuren in de strijd tegen ze. Je moet ook in een oorlog dus niet buitensporig of wreed te werk gaan.
Nah doe maar niet. We hebben al voldoende problemen met JSF en het kostenplaatje is te groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef kawotski het volgende:
Tijd om die paar F16's van ons die hier rondvliegen even die kant op te sturen. Dat ISIS tuig moet met wortel en al worden uitgeroeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |