Je bent zelf kut,quote:
Kusje erop?quote:
'Sup nigga?quote:
ik ben geen negerquote:
quote:
Wie vertelde mij dat dan ook alweer? Was daar vast van overtuigdquote:
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billenquote:
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat uit pure aids.
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Ze heeft knieënquote:
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.quote:
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.quote:
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentjequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?
Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffen
Nee daar hebben ze kettingen voor. Maar pointyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.
Galiameloen met rauwe hamquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentje
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.
watermeloen is kk vies gvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer werpen met gerechtenquote:
quote:
Ik ben niet geheel overtuigt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.
Jij bent die suri genen niet waardquote:
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer werpen met gerechten
[..]
[..]
Ik ben niet geheel overtuigt...
Okquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpen
Excuses aanvaard dikkequote:
Het is so easyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Fattiboembaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
Is ook niet zo handig wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zakelijke mail op je htc tikken en dan 94848 miljoen autocorrect spelfouten maken in 1 zin, waardoor niemand er geen reet van snapt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is so easyHehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je maar in mn bek gooitquote:
Htc:')quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zakelijke mail op je htc tikken en dan 94848 miljoen autocorrect spelfouten maken in 1 zin, waardoor niemand er geen reet van snapt.
haha als of dit gaat lukkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.nu.nl/tech/384(...)alle-europeanen.html
Als dit hem echt leuk bedank ik hem voor die 500 euro
Ja maar kom op, heel facebookend Europa? al die hennies en ria's weten hier niks vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, de meest belachelijke schadevergoedingen lukken.
quote:
Denk ook alleen maar dat t is als je het komt opeisen jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar kom op, heel facebookend Europa? al die hennies en ria's weten hier niks van
Naja misschien hier in NL wel omdat gratis geld, maar de rest niet.
haha ja niet geschote is altyd mis vas tog ;pquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ook alleen maar dat t is als je het komt opeisen jaje kan het altijd proberen he
wil wel eens op vas schietenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja niet geschote is altyd mis vas tog ;p
quote:
Vorige jaar werd het niets bij mij omdat ik steeds de deadlines voor wissels mistequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Wel iets voor jullie. ( Mortaxx & MMGYMCMB )
Heb vorig jaar voor het eerst meegedaan, toen 20ste van 633 geworden.
Geen zin om elke keer terug te moeten komen, vond het bij het WK al zatquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Wel iets voor jullie. ( Mortaxx & MMGYMCMB )
Heb vorig jaar voor het eerst meegedaan, toen 20ste van 633 geworden.
.
Hahahahaha en die kop van die hond erbijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè.
[ afbeelding ]
Gong halve minuut stuk om die rat, later Ratatouille kijken denk ik.
Die van mij:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/206731
Dit is em
esiWquote:
Yoyoyoyo bro from another HOquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Aandachtshoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
For fucks sake, een moeder van een overleden kind die d'r baby professioneel laat vastleggen op foto én op FB deelt. https://www.facebook.com/(...)osts/546652382106842
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Hey :$ sup?quote:
Ga fappen en slapen dan.quote:
Hoe komt het?quote:
Okay. Nou, goed verhaal.quote:
Groetjesquote:
Leuk hoor.quote:
Dan had je dit niet kunnen postenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeeee, er was geen geslachtsdeel te zien.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
gvd m'n internet doet het weer eens amper. Volgens mij zit er iemand af te tappen ofzo :S
:squote:
Ja hè. :$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was wel spannend ons gesprek buiten deze muren :$
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ik te. En dat hoofd is ook niet veel soeps
quote:
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso tien keer beter dan 90% van de grafkoppen op Tinder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Hahaha.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Shiet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Wat doe je.quote:
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel zo. Ben laatste half jaar 5 kilo afgevallen
Heb je het nu over Chlo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.
Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je het nu over Chlo?
Want die chick was wel skinny
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrioquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.
Maar als ze een ouwe zware jongen wil stuur maar door hoor.
Leven op het randje, jij doet het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houden
Hallo.quote:
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrio
Ik geef het op met ze. Zal ze lerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.
HET IS OOK NOOIT GOED MET ZE.
Niets mis mee, ik zie niet wat er ''te'' aan zou zijn.quote:
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geef het op met ze. Zal ze leren
Hehe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!
Ja en in je oog :Squote:
Heel vreemdquote:
MAAR WEL LEKKERquote:
with some fava beans and a nice chiantiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAAR WEL LEKKER
HAHAHAHA XD
Oke, Hannibal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
with some fava beans and a nice chianti
is je pony ook een fatty?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, Hannibal.
Ik heb nog wel een leuke foto van mijn pony die daarbij past.
Ze heeft nu een muilkorf om, omdat ze teveel eet.
Van wie zou ze dat nou hebben?
Ja, haar tweede naam is Speklap.quote:
wat is de eerste?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, haar tweede naam is Speklap.
PamPamquote:
Wow een hele dag laterquote:
Zuid-Limburgquote:
Is het weer niet goed?quote:
quote:
Mwoh gewoon teleurgesteldquote:
ja, die zijn dan wel weer irritantquote:
Ja hallo, vrouwen ..quote:
Jij valt onder 'vrouwtjes' hoor.quote:
nee weedquote:
enielkquote:
Instant minderwaardigheidscomplex nuquote:
quote:
Ok meidje dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instant minderwaardigheidscomplex nu
Dan noem ik jou opaquote:
daar moet je boven staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik word gedemoniseerd vanwege mijn lengte in deze groep.
Akkoord, meidje. Mijn opa zei dat nooit btwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan noem ik jou opadie zeggen ook 'meidje.'
![]()
Dijenkletser.quote:
De mijne ook niet, eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, meidje. Mijn opa zei dat nooit btw
Dus weer gewoon verzonnen van jou dat hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne ook niet, eigenlijk..
Fantastick is toch ook een oompa loompa?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus weer gewoon verzonnen van jou dat he
btw heb een note omdat ik fanta stick dik noemde![]()
Ik heb marokkaans hasj vers uit bergen waar mocro's met shothuns over waken en die boeren hard voor moeten werkenquote:
Ja, vind ik wel. En nee vast niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fantastick is toch ook een oompa loompa?
Krijg ik nu ook een note?
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
Waarom verbaast jou dat niks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
dat zal mij niks verbazen idd. Maar weet ik niet...
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom verbaast jou dat niks?![]()
kom ff niet meer op de naamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Vaselinequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Mensenkennis en alles..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodig
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom ff niet meer op de naam
maar die beschrijving past toch al niet echt bij fanta..
Ja neequote:
dat dan weer wel (dacht ik)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.
Zo is dat ;p waar ligt jouw kennis?quote:
Maar dat vind ik van iedereen, dus dat is geen uitzondering.quote:
Die heb ik ergens over de heg gegooit.quote:
De enige negerin van fok waar van ik weet dat ze wel eens snatstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee_
Ik wist dat die voorbij ging komen.
Doet me aan jou denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ergens over de heg gegooit.
Je bent gewoon een klein schattig meisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik word gedemoniseerd vanwege mijn lengte in deze groep.
die bag of trash natuurlijkquote:
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
Je bent gewoon een klein schattig meisje.
Niet zo kleinzerig doen
Uiteraard wisequote:
quote:
quote:
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.quote:
QUE?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.
rustig maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QUE?!
BEN JIJ NAAR STARBUCKS GEWEEST ???
ENENENENENENENENENEN?
Ja nou niet helemaal. Mijn meidje had wat meegenomen. Carrotcake was echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QUE?!
BEN JIJ NAAR STARBUCKS GEWEEST ???
ENENENENENENENENENEN?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou niet helemaal. Mijn meidje had wat meegenomen. Carrotcake was echt
Die Late na 3 slokken weggegooidzoet als fuck
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar anders over denken.
quote:
quote:
Ja hey dat is niet zo zoetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Terwijl jij kinderkoffie gewend bent.
Ik vind die latte niet lekker, de white cafe mocha is wel lekker.
system_overload. Die wilde nog met me afspreken toen ze net op fok zatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom ff niet meer op de naam
maar die beschrijving past toch al niet echt bij fanta..
Wat is dit voor allochtone zinsopbouw?quote:
doe jou naquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor allochtone zinsopbouw?
En je zei net nog Latte.. hmmm wil je me in verwarring brengen ofzo? :Squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hey dat is niet zo zoetmeer melki.
Maar het was idd die white cafe mochawat een bocht joh
ja doei, ik type altijd correct Nederlands.quote:
Dat zie ik jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja doei, ik type altijd correct Nederlands.
In dat geval: ja moet met hoofdletter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja doei, ik type altijd correct Nederlands.
Kijk hem ineens met een hoofdletter en al schrijven.quote:
Het is:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In dat geval: ja moet met hoofdletter.
Zal ik je ff een punt gevenquote:
Puntje.quote:
ik pretendeer ook niet foutloos nederlands hier te schrijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is:
In dat geval:"Ja," moet met een hoofdletter.
Ga mij niet verbeteren Zuid-Limburg.
Ik heb er toch geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je zei net nog Latte.. hmmm wil je me in verwarring brengen ofzo? :S
Jij gebruikt zo'n ipv zulkequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik pretendeer ook niet foutloos nederlands hier te schrijven.
maar ook jouw correctie is niet geheel juist
quote:
Ja, nee op je knieenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen verstand vanmaar door dat mocha wist ik het weer. sorry
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gebruikt zo'n ipv zulke
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik pretendeer ook niet foutloos nederlands hier te schrijven.
ahja, bij mocha moest je natuurlijk aan 4ebe denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen verstand vanmaar door dat mocha wist ik het weer. sorry
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gebruikt zo'n ipv zulke
Hahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
ahja, bij mocha moest je natuurlijk aan 4ebe denken
Buurvrouw wat doet u nuquote:
Ja, maar dan mag je niemand verbeteren.quote:
#Dakantognie?quote:
Ik woon niet naast Scandinaviequote:
Nee naast Limburg ghahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet naast Scandinavie
Nee, walgelijk gebruik der Nederlandse taalquote:
ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je niemand verbeteren.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet naast Scandinavie
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Prutsvacatures van 16 uur per week, verdeeld over 3 dagen![]()
40 uur per week, dat willen we.
moet je snel zijn, voordat ze alles zelf opeet?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je snel zijn, voordat ze alles zelf opeet?
Dus.. En nog 40 uur werken en nog koken ook ..quote:
Jah, maak ik het toetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus.. En nog 40 uur werken en nog koken ook ..
dat doet iedereen normaal tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus.. En nog 40 uur werken en nog koken ook ..
klaploper, pauper, sujet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb een aanwezigheidsovereenkomst voor 36upw gemiddeld
Awwww wil als huisdierquote:
dikke vrouw¿quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Er was serieus net een vrouw die in de supermarkt aan de kassa zat te klagen tegen de kassamiep dat ze op moest schieten want haar auto stond in de volle zon![]()
![]()
Mensen
Ja en van middelbare leeftijd, kort witgrijzig haar en een bril.quote:
Typische dikke mensen klacht jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en van middelbare leeftijd, kort witgrijzig haar en een bril.
Zou 4ebe dat soort dingen ook melden?quote:
gvdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou 4ebe dat soort dingen ook melden?
zo zo grote jongen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb 3 vrouwen geneukt in 3 dagenKijk me gaan.
Ik 18quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Je denkt ik lieg?quote:
Alsof je " erkenning " aan ons vraagt om je homoseksualiteit te verbergen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
denk ook eerder dat hij manwijven bedoeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof je " erkenning " aan ons vraagt om je homoseksualiteit te verbergen.
Eigenlijk boeit het me niet. Maar ja.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet. Maar ja.
Mij denken te kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Niet omdat het nou zo gek is maar omdat jij
"Jouw soort"quote:
hahahahahaquote:
Ok.quote:
mensen met hun brainfartsquote:
HALLOquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou 4ebe dat soort dingen ook melden?
Mensen die er steeds op in gaanquote:
quote:
Gewoon kansloos gebral... op een online forum roepen hoe hard je neuktquote:
HOIquote:
Was inderdaad hardquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon kansloos gebral... op een online forum roepen hoe hard je neuktals het zo normaal is heb je die behoefte toch helemaal niet man
dat je dat deelt met je beste vrienden ok maar tegen allerlei anonieme mensen
i cant
beetje niveau als zeggen hoe dronken je bent / hoeveel je gedronken hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon kansloos gebral... op een online forum roepen hoe hard je neuktals het zo normaal is heb je die behoefte toch helemaal niet man
i cant
Voor jou doen wellicht wel. Maar ik ben blij voor je man, dat is wel eens goed, seks. Dan word je in elk geval geen seriemoordenaar.quote:
Hahaha ja datquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
beetje niveau als zeggen hoe dronken je bent / hoeveel je gedronken hebt.
Lekker laten blaten
Mja, ik had ook zo'n sneu geval in de klas zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
i cant
Ah, gelijk nadat je zindelijk werd en niet meer van daken ging poepen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat![]()
mee gestopt toen ik 15 werd.
Daar stopte ik mee op mijn 17e.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, gelijk nadat je zindelijk werd en niet meer van daken ging poepen?
Overduidelijk idd. Kijk maar hier naar fok, gebruikers als psy freak de meest gefrustreerde troep uittypen. Zo overduidelijk nog maagd. En niks mis met maagd maar dat is wel een niveau -2quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik had ook zo'n sneu geval in de klas zitten.
De mensen die het hardste roepen...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, gelijk nadat je zindelijk werd en niet meer van daken ging poepen?
mensen die hard roepen hoe dronken ze wel niet waren en hoe hard het feest was;quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik had ook zo'n sneu geval in de klas zitten.
De mensen die het hardste roepen...
Je bips over de rand en gewoon laten gaan.quote:
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar stopte ik mee op mijn 17e.
[..]
Overduidelijk idd. Kijk maar hier naar fok, gebruikers als psy freak de meest gefrustreerde troep uittypen. Zo overduidelijk nog maagd. En niks mis met maagd maar dat is wel een niveau -2
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die hard roepen hoe dronken ze wel niet waren en hoe hard het feest was;
Aan de bar hangen en heel de tijd op de telefoon zitten.
Mensen die hard roepen hoeveel wijven ze wel niet geneukt hebben;
In hun kamer achter de pc zich aftrekken in de witte sportsok van hun vader op filmpjes van xhamster.
/fact
snap niet waar jij je mee bemoeit neequote:
zal het eens proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bips over de rand en gewoon laten gaan.
zijn negers donker¿quote:
hahaha kneusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
snap niet waar jij je mee bemoeit nee
Niet als ze albino zijnquote:
bijdehandjes gegeten¿quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ze albino zijn
Jammer, leuk geprobeerd
wacht maar, dit vertel ik aan je moederquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, dit vertel ik aan je moeder
Kan best een verademing zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap niet waar jij je mee bemoeit nee
[..]
zal het eens proberen
Waar ken ik deze uitdrukking van?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, dit vertel ik aan je moeder
klapjes hebben¿quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ken ik deze uitdrukking van?
O ja, van mezelf
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]3 weken huisarrest en geen zakgeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |