Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je het nu over Chlo?
Want die chick was wel skinny
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrioquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.
Maar als ze een ouwe zware jongen wil stuur maar door hoor.
Leven op het randje, jij doet het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houden
Hallo.quote:
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrio
Ik geef het op met ze. Zal ze lerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.
HET IS OOK NOOIT GOED MET ZE.
Niets mis mee, ik zie niet wat er ''te'' aan zou zijn.quote:
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geef het op met ze. Zal ze leren
Hehe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!
Ja en in je oog :Squote:
Heel vreemdquote:
MAAR WEL LEKKERquote:
with some fava beans and a nice chiantiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAAR WEL LEKKER
HAHAHAHA XD
Oke, Hannibal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
with some fava beans and a nice chianti
is je pony ook een fatty?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, Hannibal.
Ik heb nog wel een leuke foto van mijn pony die daarbij past.
Ze heeft nu een muilkorf om, omdat ze teveel eet.
Van wie zou ze dat nou hebben?
Ja, haar tweede naam is Speklap.quote:
wat is de eerste?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, haar tweede naam is Speklap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |