was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
Waarom verbaast jou dat niks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
dat zal mij niks verbazen idd. Maar weet ik niet...
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom verbaast jou dat niks?![]()
kom ff niet meer op de naamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Vaselinequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Mensenkennis en alles..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodig
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom ff niet meer op de naam
maar die beschrijving past toch al niet echt bij fanta..
Ja neequote:
dat dan weer wel (dacht ik)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.
Zo is dat ;p waar ligt jouw kennis?quote:
Maar dat vind ik van iedereen, dus dat is geen uitzondering.quote:
Die heb ik ergens over de heg gegooit.quote:
De enige negerin van fok waar van ik weet dat ze wel eens snatstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee_
Ik wist dat die voorbij ging komen.
Doet me aan jou denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ergens over de heg gegooit.
Je bent gewoon een klein schattig meisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik word gedemoniseerd vanwege mijn lengte in deze groep.
die bag of trash natuurlijkquote:
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
Je bent gewoon een klein schattig meisje.
Niet zo kleinzerig doen
Uiteraard wisequote:
quote:
quote:
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.quote:
QUE?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.
rustig maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QUE?!
BEN JIJ NAAR STARBUCKS GEWEEST ???
ENENENENENENENENENEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |