Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffen
Nee daar hebben ze kettingen voor. Maar pointyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.
Galiameloen met rauwe hamquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentje
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.
watermeloen is kk vies gvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Gelijk weer werpen met gerechtenquote:
quote:
Ik ben niet geheel overtuigt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.
Jij bent die suri genen niet waardquote:
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer werpen met gerechten
[..]
[..]
Ik ben niet geheel overtuigt...
Okquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpen
Excuses aanvaard dikkequote:
Het is so easyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Fattiboembaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
Is ook niet zo handig wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zakelijke mail op je htc tikken en dan 94848 miljoen autocorrect spelfouten maken in 1 zin, waardoor niemand er geen reet van snapt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is so easyHehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |