Je bent zelf kut,quote:
Kusje erop?quote:
'Sup nigga?quote:
ik ben geen negerquote:
quote:
Wie vertelde mij dat dan ook alweer? Was daar vast van overtuigdquote:
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billenquote:
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat uit pure aids.
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Ze heeft knieënquote:
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.quote:
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.quote:
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentjequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?
Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffen
Nee daar hebben ze kettingen voor. Maar pointyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.
Galiameloen met rauwe hamquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentje
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent 52 man, gedraag je eens naar je leeftijd.
watermeloen is kk vies gvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer werpen met gerechtenquote:
quote:
Ik ben niet geheel overtuigt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haar rechter (voor de kijker thuis linker) tiet heeft duidelijk meer volume.
Jij bent die suri genen niet waardquote:
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer werpen met gerechten
[..]
[..]
Ik ben niet geheel overtuigt...
Okquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens een gerecht in je gezicht werpen
Excuses aanvaard dikkequote:
Het is so easyquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Fattiboembaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm ben ik nou weer een dikkeAltijd zo doen he, nooit lief.
Is ook niet zo handig wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zakelijke mail op je htc tikken en dan 94848 miljoen autocorrect spelfouten maken in 1 zin, waardoor niemand er geen reet van snapt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is so easyHehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je maar in mn bek gooitquote:
Htc:')quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zakelijke mail op je htc tikken en dan 94848 miljoen autocorrect spelfouten maken in 1 zin, waardoor niemand er geen reet van snapt.
haha als of dit gaat lukkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.nu.nl/tech/384(...)alle-europeanen.html
Als dit hem echt leuk bedank ik hem voor die 500 euro
Ja maar kom op, heel facebookend Europa? al die hennies en ria's weten hier niks vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, de meest belachelijke schadevergoedingen lukken.
quote:
Denk ook alleen maar dat t is als je het komt opeisen jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar kom op, heel facebookend Europa? al die hennies en ria's weten hier niks van
Naja misschien hier in NL wel omdat gratis geld, maar de rest niet.
haha ja niet geschote is altyd mis vas tog ;pquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ook alleen maar dat t is als je het komt opeisen jaje kan het altijd proberen he
wil wel eens op vas schietenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja niet geschote is altyd mis vas tog ;p
quote:
Vorige jaar werd het niets bij mij omdat ik steeds de deadlines voor wissels mistequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Wel iets voor jullie. ( Mortaxx & MMGYMCMB )
Heb vorig jaar voor het eerst meegedaan, toen 20ste van 633 geworden.
Geen zin om elke keer terug te moeten komen, vond het bij het WK al zatquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Wel iets voor jullie. ( Mortaxx & MMGYMCMB )
Heb vorig jaar voor het eerst meegedaan, toen 20ste van 633 geworden.
.
Hahahahaha en die kop van die hond erbijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè.
[ afbeelding ]
Gong halve minuut stuk om die rat, later Ratatouille kijken denk ik.
Die van mij:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/206731
Dit is em
esiWquote:
Yoyoyoyo bro from another HOquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Aandachtshoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
For fucks sake, een moeder van een overleden kind die d'r baby professioneel laat vastleggen op foto én op FB deelt. https://www.facebook.com/(...)osts/546652382106842
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Hey :$ sup?quote:
Ga fappen en slapen dan.quote:
Hoe komt het?quote:
Okay. Nou, goed verhaal.quote:
Groetjesquote:
Leuk hoor.quote:
Dan had je dit niet kunnen postenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeeee, er was geen geslachtsdeel te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |