Yoyoyoyo bro from another HOquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Aandachtshoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
For fucks sake, een moeder van een overleden kind die d'r baby professioneel laat vastleggen op foto én op FB deelt. https://www.facebook.com/(...)osts/546652382106842
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Een Excelsior verdediging lijkt mij niet echt handig, bij de verdediging en keeper gaat het er vooral om dat het team wint en het zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgt. (liefst de 0 houden)
Bij aanvallers en middenvelders maakt het aantal tegendoelpunten niet uit en maakt ook het winnen/verliezen van het team minder uit maar moeten ze hun punten vooral vergaren door individuele betrokkenheid bij doelpunten. (doelpunten en assists)
Hey :$ sup?quote:
Ga fappen en slapen dan.quote:
Hoe komt het?quote:
Okay. Nou, goed verhaal.quote:
Groetjesquote:
Leuk hoor.quote:
Dan had je dit niet kunnen postenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeeee, er was geen geslachtsdeel te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |