quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
gvd m'n internet doet het weer eens amper. Volgens mij zit er iemand af te tappen ofzo :S
:squote:
Ja hè. :$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was wel spannend ons gesprek buiten deze muren :$
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ik te. En dat hoofd is ook niet veel soeps
quote:
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso tien keer beter dan 90% van de grafkoppen op Tinder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Hahaha.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Shiet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Wat doe je.quote:
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel zo. Ben laatste half jaar 5 kilo afgevallen
Heb je het nu over Chlo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |