gemacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
De FOK! Clan mag ook wel in de OP
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
Had liever gezien dat je de Xbox One versie zou gebruiken, ben nu de enige XBOX user in de clanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:41 schreef Keyos het volgende:
Ik heb me aangemeld (ook op de naam Keyos). Ik zal het wel vanuit de USA met de USA versie spelen op de PS4. Weet niet of dat een probleem is?
Nee, het is niet cross-platform maar waarom het in PS / XBOX is opgedeeld weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef KapiteinKoala het volgende:
Waarom zijn de clans voor xbox en playstation ipv voor xbox 360, xbox one, playstation 3, en playstation 4? Is het toch cross-generation?
Bart Smit heeft de Ghost edition al van de website gehaald, ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef Disker91 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)celled-due-to-demand
Edit: Zie nu ook dat er bij de grotere winkels in Nederland de Ghost, en zelfs de CE editions niet meer verkrijgbaar zijn. Goede marketing dus voor deze game.
Zet jij hem ook voor $600,- op ebay?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:12 schreef Friday12 het volgende:
Mijn pre-order van de ghost edition staat nog aangezien ik het op day one had
http://www.ibtimes.co.uk/(...)er-1000-ebay-1459824quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef videonatic het volgende:
Het is een massa gedistribueerde game, denk niet dat een 'ghost' editie met wat extra toys 600,- op gaat leveren.
Meh, Neogaf ebay sell.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.ibtimes.co.uk/(...)er-1000-ebay-1459824
ah okayquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef videonatic het volgende:
[..]
Meh, Neogaf ebay sell.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=867677
"UPDATE: Welp, my friend is out of luck. The guy didn't pay, so he's reposting it. "
( dit soort hype grapjes gebeuren wel vaker daar )
Zou wel leuk zijn tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zet jij hem ook voor $600,- op ebay?
Welke headset heb je besteld ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:03 schreef Badr_Harry het volgende:
Destiny plus een ps4 headset besteldnog maar een maandje!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Welke headset heb je besteld ?
Wat zijn de plannen qua content? De limited edition geeft al recht op de eerste 2 DLC, maar is er een globaal tijdsplan beschikbaar van de uitbreidingen en content patches?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:40 schreef wc-eend het volgende:
Hallo luitjes,
Volgende week op de gamescom heb ik een presentatie, hands on en een interview over Destiny.
Hebben jullie nog vragen?
Ik hoopte er al opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
En de beta-characters gaan definitief niet over (niet dat ik had verwacht van wel, maar een hoop mensen waren aan het miepen daarover)
https://www.bungie.net/7_(...)/News/News?aid=12034
Thx, request gestuurd, Baas NLquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
De FOK! Clan mag ook wel in de OP
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
graag gedaan!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja verdomme, maak het nu niet erger!
Fanmade inderdaad. Vooral de rechtse is erg tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet officieel, maar wel heel tof.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet officieel, maar wel heel tof.
Mogelijk sluit ik me later ook nog aan... Eerst eens kijken hoe het straks bevalt. Heb hem wel in de pre-order staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoeveel man sterk wordt de ps4 clan?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoeveel dagen nog ? Lang getwijfeld of ik hem zou halen. Ook na het spelen van de beta (ps4). Nu begint het me toch te kriebelen.
There's a button for that.quote:
nah man, deze game krijgt de wow-factorquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
There's a button for that.
Heb wel de angst bij deze game dat ik hem mogelijk snel weer verkoop. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het beter bevalt dan Battlefield. Hopelijk biedt de multiplayer net even wat meer
NIet gruwelijk origineel, maar wel een fijna Halo-achtige vibe en gelukkig niet de zoveelste shooter die alleen in grijs- en bruintinten werkt. (overigens wel al door een riool gelopen in de beta, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 4 september 2014 07:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal erg 'meh' uitziet. Geen greintje originaliteit.
Geen probleem, werk toch tot 6quote:Op donderdag 4 september 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik gok erop dat we dinsdag amper tot niet kunnen spelen.
Juist niet, in de avond gaan de meeste mensen spelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen probleem, werk toch tot 6
daarna komt het wel goed
Het is altijd wel ergens avond.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, in de avond gaan de meeste mensen spelen.
In dat geval, biertje?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens avond.
inloggen met remote om 4 uurquote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, in de avond gaan de meeste mensen spelen.
Destiny in een gave live action trailerquote:Op donderdag 4 september 2014 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
niemand die de live action trialer nog heeft geplaatst?
Krijg vandaag te horen van GameMania dat zij hem niet binnen gaan krijgen van Activision, dus m'n preorder daar is fucked. Gelukkig nog 1 kunnen krijgen voor de PS4 bij Bart Smitquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de liefhebbers:
Xbox One Destiny Ghost Edition is vanaf nu te bestellen op bartsmit.com!
Bestel vandaag via één van de onderstaande links en ontvang de game op de dag van release.
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/xbox-one-destiny-ghost-edition
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
http://www.bartsmit.com/nl/bsbe/xbox-one-destiny-ghost-edition
Haha shit serieus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Nooit opgevallen, maar Xbox mag niet adverteren met Destiny omdat Sony daar een deal mee heeft, kwam MS hiermee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nummer 1 in gamesquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen van GameMania dat zij hem niet binnen gaan krijgen van Activision, dus m'n preorder daar is fucked. Gelukkig nog 1 kunnen krijgen voor de PS4 bij Bart Smit
Ik had alleen de optie om te preorderen bij de BS maar op zeker geschoten en hem gekocht bij de Saturn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen van GameMania dat zij hem niet binnen gaan krijgen van Activision, dus m'n preorder daar is fucked. Gelukkig nog 1 kunnen krijgen voor de PS4 bij Bart Smit
Het is toch een slimme zet om toch nog enigszins mee te liften op de Destiny hype door de regels zo te omzeilen? Helemaal geen ads over Destiny in de UK zou niet slim zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef VelitoX het volgende:
Wel typisch dat Microsoft moeilijk gaat zitten doen omdat Sony exclusiviteitshit met Destiny heeft, terwijl Microsoft juist voornamelijk zo'n exclusiviteitshoertje is.... Best sneu opzich.
Ik vind 'em grappigquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamespot.com/a(...)y-xbox/1100-6422125/
Beetje jammer alleen voor ze dat je bij ps allemaal dingen krijgt die de xbox niet krijgtquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamespot.com/a(...)y-xbox/1100-6422125/
Je krijgt ze wel hoor, maar iig niet tot herfst 2015quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen voor ze dat je bij ps allemaal dingen krijgt die de xbox niet krijgtBij destiny dan he.
Als je je gedraagt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef CraniuM het volgende:
Is het ook mogelijk als nieuweling de fokclan te mogen joinen, ben namelijk op PSN koosvriendloos
Het zou wel chill zijn om met mede Nederlanders te kunnen gamen.
Het is idd geen clanquote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Is de FOK! clan wel echt een clan en niet een groep? Als ik op bungie.net kijk staat er dat ik niet in een clan zit.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Poll: Welke Destiny Class zal jij kiezen?
• Titan
• Hunter
• Warlock
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of in je fireteam chatten, of in de PSN-party. Hoe zie jij het dan?quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar weet iemand toevallig of er nu wel een manier is om met mensen in je fireteam te communiceren als ze niet in je party zitten?
In de beta was er toch geen game chat?quote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Of in je fireteam chatten, of in de PSN-party. Hoe zie jij het dan?
Jawel, maar alleen met mensen waar je mee in een fireteam zat.quote:Op zondag 7 september 2014 17:27 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
In de beta was er toch geen game chat?
Het officiële youtube kanaal is een mooi begin lijkt me:quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef gniffie het volgende:
Wat zijn de must see filmpjes om hyped te worden voor Destiny. Weet er nog helemaal niks vanaf.
Ik laat em staan tot de servers online gaan, dan even kijken of het mogelijk is om in de game te komenquote:Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Mag ik de beta verwijderen? Denk het wel he.
Maar de beta kan weg, het wordt helemaal opnieuw geïnstalleerd.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef kreuk050 het volgende:
Ja ok, maar ik krijg de volledige game morgen binnen.
Op basis van de Beta heeft iedereen al een goed beeld gekregen lijkt mequote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Rijssi het volgende:
Ik wacht de eerste reviews nog even af, maar dat is een formaliteit verwacht ik.
hoop dat die van mij er morgen is, releasedate op de factuur van saturn staat op 11/09 zag ikquote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef j95 het volgende:
Krijg morgen PS4+ Destiny binnen. Spannond jongens.
Oh, ziet er wat matig uit eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
http://www.twitch.tv/powerunlimited
Mensen van PU en Insidegamer zijn aan het streamen.
Nee joh, gewoon modernere Halo.quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, ziet er wat matig uit eigenlijk.
Dit, kreeg net ook een mailtje dat hij onderweg is. Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen maar morgen moet toch lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Sowieso niet als de officiële release date morgen pas is toch? Maar wel irritant dat bol.com hem in de brievenbus laat bezorgen waardoor ik geen track&trace heb.quote:Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen
Hier ookquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Vrij vragen om te kunnen gamenquote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hier ookWilde meteen woensdag vrij krijgen van de zaak maar dat ging helaas niet door.
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
'Visit same area over and over'
Je vraagt je af of die mensen de Alpha of Beta niet hebben gespeeld...
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Dat is echt altijd zoquote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.
Het is dan ook geen game voor cod of bf4 spelers.
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.
Ik speelde cod en bf4. En ja de cod community is niet de meest geweldige community. Maar betekend nog niet dat je destiny niet leuk vind omdat je cod leuk vind.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef Disker91 het volgende:
Eerste patch is er al. Warlock is generfd (Vortex en uber damage grenade)
http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Wat een gejank.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Bij borderlands 2 had ik dat gevoel niet echt... helemaal niet met alle DLC, daar had je echt wel genoeg afwisseling qua omgevingen enzo. Haten op grinden bij een loot-based game gaat natuurlijk nergens over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Is gewoon day1 patch met alle wijzigingen sinds gold gaan (wat een paar weken geleden is).quote:Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..
Heb een week vrijgepakt, toch nog genoeg dagen over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Vrij vragen om te kunnen gamendat gaat mij echt te ver. Ik kan ook pas morgenavond laat aan de slag (werk,vrouw). Lekker rustig aan
De stresstest van de beta heeft ook goed meegeholpen; met 850K+ gelijktijdige spelers was het nog steeds goed te doen, al duurde matchmaking e.d. wel wat langer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:19 schreef Catch_me het volgende:
Tja niet zo gek dat de servers de drukte prima aankunnen, dit spel is tenslotte ook niet echt een MMO op grote schaal.
Und?quote:
Ja, al bijna level 7quote:
Wel jammer eigenlijk. na 3 poppetjes level 8 gehad te hebben heb ik old russia nu wel gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste uren zijn ‘’gewoon’’ de beta.
Dus vanavond maar WEER Old Russia in duiken.
Tsja, ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk. na 3 poppetjes level 8 gehad te hebben heb ik old russia nu wel gezien.
Goed zo! Gas eropquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, al bijna level 7
Speel al een uurtje of 2. (woon in de VS)
Ben nu aan het twijfelen om naar bed te gaan of nog even door te spelen(het is hier 04:34
)
Mja, toen ging ik er nog vanuit dat earth 6 locaties had ipv alleen Old Russiaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja dat is het ‘’risico’’ van een beta spelen natuurlijk, dat je al content spoiled voor jezelf.
Hoe kwam je daarbij dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, toen ging ik er nog vanuit dat earth 6 locaties had ipv alleen Old RussiaBen ook benieuwd naar de reviews... ik gok op een score van 80/85 @ metacritic uiteindelijk.
Omdat vooraf werd gezegd dat er meerdere locaties waren per planeet (voor earth o.a. european deadzone, old chicago, mumbai push inclusief artwork), en achteraf pas bekend werd gemaakt (http://www.gamefaqs.com/boards/704532-destiny/69905175 , http://www.reddit.com/r/D(...)e_only_one_map_area/ ) dat er slechts een area was en dat we qua oppervlakte al 25% van de game gezien hadden.quote:
Dat laatste kan toch niet? Er zijn nog 4 areas naast Earth? Dus dan zou het 1/5e zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat vooraf werd gezegd dat er meerdere locaties waren per planeet (voor earth o.a. european deadzone, old chicago, mumbai push inclusief artwork), en achteraf pas bekend werd gemaakt dat er slechts een area was en dat we qua oppervlakte al 25% van de game gezien hadden.
Is er niet een planeet puur voor PvP? Geen idee hoor, zou ook 20% kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste kan toch niet? Er zijn nog 4 areas naast Earth? Dus dan zou het 1/5e zijn?
Ach fuck it, er is nog genoeg te ontdekken iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is er niet een planeet puur voor PvP? Geen idee hoor, zou ook 20% kunnen zijn.
I really hope so.... we gaan het zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach fuck it, er is nog genoeg te ontdekken iig.
Dank voor de tip. Die zal ik even uppen naar de headset!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Disker91 het volgende:
Tevens voor iedereen met een GOLD-headset, er is een speciale equalizer voor Destiny beschikbaar in de app
Vraag me af wat ze vanmorgen gegeten hebben daar al die zuurpruimen. Zo vroeg na een release al een game totaal afzeiken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/destiny
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/destiny
User reviews op metacritic moet je altijd met 800 zakken zout nemen , en al helemaal al het spel net uit is en er al reviews online staan binnen een uur ofzo...quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef aspi het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze vanmorgen gegeten hebben daar al die zuurpruimen. Zo vroeg na een release al een game totaal afzeiken?
dat ehm.. is niet heel veel zeggquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Level 20.
Daarna kun je nog verder levelen door up te gearen.
zodra ik thuis benquote:
kusje opquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben rond 6 uur thuis, pakketje kan al rond 17:30 komen. Zul je net zien.
Misschien dat het bij mij ook morgen wordt. Gisteren verzonden, maar hij lag 5 minuten geleden nog niet in de brievenbus. De post komt gewoonlijk voor 16.00, maar misschien zijn ze laat. Ze hebben nog een uur. En tja, anders is het morgen. Donderdag en vrijdag vrij, dus dan kan ik lekker doorhalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme, nu moet ik nog langs de buren ook dadelijk.
Ik wil gewoon gamen !
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Misschien dat het bij mij ook morgen wordt. Gisteren verzonden, maar hij lag 5 minuten geleden nog niet in de brievenbus. De post komt gewoonlijk voor 16.00, maar misschien zijn ze laat. Ze hebben nog een uur. En tja, anders is het morgen. Donderdag en vrijdag vrij, dus dan kan ik lekker doorhalen.
Maar je pakket ga je gelijk terugbrengen? Of heb je die amerikaanse nou niet gedaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.
hier komt de post altijd tussen 11 en 12, pakjes ook.
Sinds de zomer komen ze soms wel om 21:00 pas aankakken !!
jep heb de usa digital al klaar staan op mn ps4.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep heb de usa digital al klaar staan op mn ps4.
voor die 80eur minder vind ik het een goede deal (en als ik eerlijk ben bekijk ik de Ce spullen slechts 1x en dan gaat t de kast in. erg zonde van mn geld.)
hoop wel dat mn limited sulletjes (vanguard en bijv limited edition meuk) het ook wel op mn EU acc doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.
hier komt de post altijd tussen 11 en 12, pakjes ook.
Sinds de zomer komen ze soms wel om 21:00 pas aankakken !!
Kan wel in het spel zelf, mits je in een fireteam zit met diegene met je wil praten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Destiny en headset net binnen tijd om te gamen.. kan je in het spel zelf ook praten of kan dit alleen via een party in psn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Yep muziek is prima, al is de muziek in cutscenes af en toe wat ongepast. Van die bombastische muziek tijdens een grimme story background cutscene is een beetje raar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel weer een heerlijke soundtrack zeg. Had hem even op het menu laten staan en damn die muziek
bij mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Waar kun je die Vanguard gear oppikken?
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chickquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Idd , bij de vanguard quartermaster.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chick. Zijn overigens best goeie items waar je zowieso wat levels mee kan. Lees dat als je hoger dan level 10 is, het hogere level items worden.
Toegevoegd op PSN en je clan gejoinedquote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef MrManuel het volgende:
PS, Ik zie dat de Fok group geen echte 'clan' heeft enabled. Als iemand wil mogen zie die van mij joinen! (Ik ben vindbaar op Bungie onder Manuel)
Ik zie je wel in de Group maar nog niet in de clan.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toegevoegd op PSN en je clan gejoined
Donequote:Op woensdag 10 september 2014 13:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik zie je wel in de Group maar nog niet in de clan.
Deze kan je joinen door te klikken op de pagina zelf op "Set clan on playstation
Aight als we nu samen spelen met zelfde level komen we samen!quote:
Je moet Plus hebben en in je eentje is er vrij weinig aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Is dit spel nou ook single player, of moet je er echt PSN + voor hebben?
voor sommige missies plus.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet Plus hebben en in je eentje is er vrij weinig aan.
Ah ok, wist ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor sommige missies plus.
Meeste niet
Gewoon even stampen naar het hoogste levelquote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Aight als we nu samen spelen met zelfde level komen we samen!
Join die van mijquote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Wie is de 'leider' van die fok clan nou eigenlijk? Want zolang dat geen clan is is het vrij nutteloos.
Zal ik zo even doen, veel members al?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Join die van mij(PS4) of die bij ons in de alliance zit (Xbox)
Ik ga vanavond ook joinen (PS4)!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Join die van mij(PS4) of die bij ons in de alliance zit (Xbox)
Over een half uurtje wel, level 10 Titan.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:13 schreef Roypsv het volgende:
iemand rond level 11 die die eindbaas van the moon wil nakken?
Zat jij gisteravond niet in de Tower, op zo'n uitsteeksel boven de afgrond, heel filosofisch te wezen?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Over een half uurtje wel, level 10 Titan.
PSN: Malle-henkie
Helaas pas 4, maar je moet ergens beginnen he..quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zal ik zo even doen, veel members al?
Rond een uur of 22:00 jaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zat jij gisteravond niet in de Tower, op zo'n uitsteeksel boven de afgrond, heel filosofisch te wezen?
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:13 schreef Roypsv het volgende:
iemand rond level 11 die die eindbaas van the moon wil nakken?
Haha ja ik zag je zittenquote:
BAMquote:London, UK – 10th September, 2014 – Activision Publishing, Inc., a wholly owned subsidiary of Activision Blizzard, Inc. (Nasdaq: ATVI), announced today that the company sold more than $500 million of Destiny into retail stores and first parties worldwide as of day one, making the game the biggest new video game franchise launch in history.
“Based on extraordinary audience demand, retail and first party orders worldwide have exceeded $500 million for Destiny,” said Bobby Kotick, CEO of Activision Blizzard. “This industry milestone marks another blockbuster success for our company and demonstrates our unique ability to create some of the most successful entertainment franchises in the world. The success of Destiny, along with the recent introduction of Blizzard Entertainment’s Hearthstone, is further validation of our unique capabilities to create great entertainment franchises from the ground up.”
Destiny launched at over 11,000 midnight openings around the world, as fans in over 178 countries (Source: Radian6) shared their fervour on YouTube and in social media.
“Since the beginning, we’ve been confident that our investment and belief in Destiny would pay off. But not many people believed we’d be able to say it did so on day one,” said Eric Hirshberg, CEO of Activision Publishing. “Destiny is officially the biggest new franchise launch in our industry’s history. It’s also the highest-selling day one digital console release in history. We have more confidence than ever that Destiny will become one of the iconic franchises of this generation and Activision’s next billion dollar brand. Most importantly, it’s just a great game which we can’t stop playing. A big thanks to our incredibly talented team and partners who helped make this happen; most importantly, our partners at Bungie.”
Ik ging zelf naar orbit, daarom was ik ineens uit de chat ookquote:Op woensdag 10 september 2014 14:57 schreef Roypsv het volgende:
degene die een missie willen doen, ik ben level 12
psn: roystonfut13
ja ik had er ff genoeg van :p die missie halen we wel zodra ik andere guns heb.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ging zelf naar orbit, daarom was ik ineens uit de chat ook
Was tof om ff samen met fokkers te spelen
Al in Hellmouth geweest?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
Heel fijn om na alpha en beta andere content te kunnen spelen. Moon is gaaf.
Zou je misschien de clan kunnen toevoegen aan de groep op de Bungie site? Nu is er nog geen clan oid.quote:
Dat heeft het toch al of niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:58 schreef Donderjagers het volgende:
Eens zien, de FOK Voyage is nu een Alliance. Hoe bouw ik nu een clan eromheen?
[ afbeelding ]
Als ik op enable PSN/XBOX LIVE Clan features klik krijg ik:
Your Group name must consist of only the letters A-Z, numbers 0-9, or spaces. If you were attempting to enable an in-game Clan, you will not be able to do so until you change your Group name.
Ja klopt, maar de optie 'clan' staat in dat menu links. Bij mij staat er ook iets van you are not yet in a clan als ik erop klik.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Donderjagers het volgende:
Nee, kreeg berichtjes van wat mensen dat het enkel een group was. Nog geen clan.
Nog paar minuten en dan probeer ik opnieuw of ik de groep kan omzetten tot clan. Ik moet Playstation en Xbox clan features aanzetten. Volgens mij had ik dat in het begin allang gedaan.quote:It looks like you're not in a Clan.
The frontier is a dangerous place to explore all alone. If you
would like to join a team of Guardians who are sworn to
protect each other, search for a Clan that shares your
mission.
Or don't, if you're that brave.
Heel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:07 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nog paar minuten en dan probeer ik opnieuw of ik de groep kan omzetten tot clan. Ik moet Playstation en Xbox clan features aanzetten. Volgens mij had ik dat in het begin allang gedaan.![]()
Heuy ik ben memberquote:Op woensdag 10 september 2014 20:30 schreef Donderjagers het volgende:
Volgens mij kun je hem nu als Playstation of Xbox clan instellen.
Als ik op Set as Playstation Clan klik krijg ik:
We were unable to retrieve your Destiny information. If you have a valid Destiny Account, let us know.(1600)
Die had ik per ongeluk net opnieuw aangemaakt, omdat ik dacht dat ik op die manier een clan aan kon maken...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:37 schreef Cikx het volgende:
Je hebt ook een andere clan die FOK Voyage heet zie ik, die is gekoppeld aan een andere groep, misschien dat je daarom de naam niet kon gebruiken.
Yup..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Illiberal het volgende:
Zijn hier nog XBox One Destiny spelers?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Donderjagers het volgende:
Fok Clan is gereed. FOK Voyage
Nee, gaat vandaag ook niet meer lukken. Ben benieuwd.quote:
Ik ben lid!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Donderjagers het volgende:
I'm in. Xbox Onequote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Donderjagers het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
Heel fijn om na alpha en beta andere content te kunnen spelen. Moon is gaaf.
Klopt inderdaad, zag ook 2 gasten met de netcode van Maastricht achter hun naam, waar ik woon.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel leuk dat je echt bij Nederlanders terechtkomt in de wereld. Kom bijna alleen maar Nederlanders tegen als ik bij die ontmoetingsplek ben
Ik heb de code geactiveerd maar geen bericht gehad in de tower of iets dergelijks. Waar haal ik die Sparrow?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:37 schreef KapiteinKoala het volgende:
Die sparrow die je gratis krijgt bij je preorder is wel baas.
Zit gewoon in je mailbox toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:47 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ik heb de code geactiveerd maar geen bericht gehad in de tower of iets dergelijks. Waar haal ik die Sparrow?
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zag ook 2 gasten met de netcode van Maastricht achter hun naam, waar ik woon.
Zit nu met 2 vreemden in een fireteam, erg tof!
Wel leuk juistquote:Op woensdag 10 september 2014 23:07 schreef Donderjagers het volgende:
Ja opvallend veel Nederlanders.
Heb de code ingevoerd in de store en de eerst volgende keer dat ik Destiny startte kreeg ik zo'n klein pop-upje, red sparrow etc. is dan beschikbaar in je inventory. En een achievement ook nog.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:47 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ik heb de code geactiveerd maar geen bericht gehad in de tower of iets dergelijks. Waar haal ik die Sparrow?
Nope code nogmaals ingevoerd nog steeds geen melding. Ook geen item bij de postmaster. Wel zag ik bij de emblems dat ik een Vanguard emblem heb dus iets zal ie wel geactiveerd hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb de code ingevoerd in de store en de eerst volgende keer dat ik Destiny startte kreeg ik zo'n klein pop-upje, red sparrow etc. is dan beschikbaar in je inventory. En een achievement ook nog.
Weet je zeker dat het de code was voor de sparrow en niet die voor je vanguard armor?quote:Op donderdag 11 september 2014 00:19 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Nope code nogmaals ingevoerd nog steeds geen melding. Ook geen item bij de postmaster. Wel zag ik bij de emblems dat ik een Vanguard emblem heb dus iets zal ie wel geactiveerd hebben.
Heel dom dit. Was idd het gevalquote:Op donderdag 11 september 2014 00:22 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de code was voor de sparrow en niet die voor je vanguard armor?
Dit x1000!quote:Op donderdag 11 september 2014 02:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck nu merk ik wel dat het verslavend wordt. Net met 1 persoon een aantal missies gedaan. Damn tijd vliegt gelijk maar het is echt super om zo te spelen.
Fuck wel met pauzes toch hahaha.quote:Op donderdag 11 september 2014 02:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit x1000!
Gister om 10:00 begonnen met spelen.. keek naar de klok en het was 02:45
Alleen om te etenquote:Op donderdag 11 september 2014 02:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fuck wel met pauzes toch hahaha.
Echt zo'n vet spel man.
quote:Op donderdag 11 september 2014 05:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Alleen om te eten![]()
hier hetzelfde, 10:00 begonnen en gestopt om 22:00 met wat eetpauzes ertussendoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 02:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit x1000!
Gister om 10:00 begonnen met spelen.. keek naar de klok en het was 02:45
Er is geen 'singleplayer', je hebt story missions maar ook die zijn vele malen leuker met 1-2 vrienden.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Toch wel leuk om die positieve verhalen te horen. Begin langzaam te twijfelen. Misschien eerst ff wat uitspelen dat ik nog heb en dan toch maar eens kijken.
Eerste reviews staan op Metacritic trouwens, een 7 en een 9. Vind het eerlijk gezegd erg vroeg aangezien ik me niet kan voorstellen dat ze er veel meer dan 20 uur in hebben zitten nu. Dan ben je net klaar met de singleplayer van wat ik mag geloven. Benieuwd naar de rest!
Pfff net een level 22 strike mission met wat randoms gaan doen.. we zijn 4 keer gewiped (oftewel allemaal doodgegaan dat we dat stuk overnieuw moesten doen...)quote:Op donderdag 11 september 2014 06:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Toch wel leuk om die positieve verhalen te horen. Begin langzaam te twijfelen. Misschien eerst ff wat uitspelen dat ik nog heb en dan toch maar eens kijken.
Eerste reviews staan op Metacritic trouwens, een 7 en een 9. Vind het eerlijk gezegd erg vroeg aangezien ik me niet kan voorstellen dat ze er veel meer dan 20 uur in hebben zitten nu. Dan ben je net klaar met de singleplayer van wat ik mag geloven. Benieuwd naar de rest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |