Yep muziek is prima, al is de muziek in cutscenes af en toe wat ongepast. Van die bombastische muziek tijdens een grimme story background cutscene is een beetje raar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel weer een heerlijke soundtrack zeg. Had hem even op het menu laten staan en damn die muziek
bij mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Waar kun je die Vanguard gear oppikken?
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chickquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Idd , bij de vanguard quartermaster.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chick. Zijn overigens best goeie items waar je zowieso wat levels mee kan. Lees dat als je hoger dan level 10 is, het hogere level items worden.
Toegevoegd op PSN en je clan gejoinedquote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef MrManuel het volgende:
PS, Ik zie dat de Fok group geen echte 'clan' heeft enabled. Als iemand wil mogen zie die van mij joinen! (Ik ben vindbaar op Bungie onder Manuel)
Ik zie je wel in de Group maar nog niet in de clan.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toegevoegd op PSN en je clan gejoined
Donequote:Op woensdag 10 september 2014 13:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik zie je wel in de Group maar nog niet in de clan.
Deze kan je joinen door te klikken op de pagina zelf op "Set clan on playstation
Aight als we nu samen spelen met zelfde level komen we samen!quote:
Je moet Plus hebben en in je eentje is er vrij weinig aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Is dit spel nou ook single player, of moet je er echt PSN + voor hebben?
voor sommige missies plus.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet Plus hebben en in je eentje is er vrij weinig aan.
Ah ok, wist ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor sommige missies plus.
Meeste niet
Gewoon even stampen naar het hoogste levelquote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Aight als we nu samen spelen met zelfde level komen we samen!
Join die van mijquote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Wie is de 'leider' van die fok clan nou eigenlijk? Want zolang dat geen clan is is het vrij nutteloos.
Zal ik zo even doen, veel members al?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Join die van mij(PS4) of die bij ons in de alliance zit (Xbox)
Ik ga vanavond ook joinen (PS4)!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Join die van mij(PS4) of die bij ons in de alliance zit (Xbox)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |