abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144314542
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd. :D
  maandag 8 september 2014 @ 15:54:59 #127
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144314616
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd. :D
Dit, kreeg net ook een mailtje dat hij onderweg is. Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen maar morgen moet toch lukken :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144315110
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef jackson het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen
Sowieso niet als de officiële release date morgen pas is toch? Maar wel irritant dat bol.com hem in de brievenbus laat bezorgen waardoor ik geen track&trace heb.
pi_144320091
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Hier ook :) Wilde meteen woensdag vrij krijgen van de zaak maar dat ging helaas niet door.
pi_144321374
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hier ook :) Wilde meteen woensdag vrij krijgen van de zaak maar dat ging helaas niet door.
Vrij vragen om te kunnen gamen :') dat gaat mij echt te ver. Ik kan ook pas morgenavond laat aan de slag (werk,vrouw). Lekker rustig aan :)
pi_144321429
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora. :')

'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
'Visit same area over and over'

Je vraagt je af of die mensen de Alpha of Beta niet hebben gespeeld... :P

Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.

Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144322300
Wat mij wel opvalt is dat de game lang niet zo open en uitgebreid lijkt te zijn als ik dacht.
pi_144326077
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora. :')

'Grindfest'
'Repetitive gameplay'

Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.

Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games. :+
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.

Het is dan ook geen game voor cod of bf4 spelers.
pi_144326973
quote:

'Grindfest'
'Repetitive gameplay'

Dat is echt altijd zo :')

Sommige mensen verwachten gewoon veel te veel van zo'n grote game.

Ik twijfelde ook maar heb hem toch maar gekocht. Ik vind dat RPG achtige altijd leuk in een game en dan is het ook nog in een sci-fi setting. Het lijkt ook een beetje op Halo, Mass Effect en Borderlands. Nou die games vind ik ook super. Dus het moet wel raar lopen wil deze game mij toch gaan tegenvallen ;)
  FOK!Fotograaf maandag 8 september 2014 @ 20:51:28 #135
364681 over_hedge
pi_144327483
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.

Het is dan ook geen game voor cod of bf4 spelers.
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144327834
Eerste patch is er al. Warlock is generfd (Vortex en uber damage grenade)

http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
pi_144328685
Nog iemand besteld bij www.all4games.nl? In het verleden vooral goede ervaringen mee gehad.

Maar nu sturen ze de playstation versies gewoon op de 9e en de xbox versies op de 10e :') dagje wachten dan maar
pi_144329439
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden. :')
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).
  FOK!Fotograaf maandag 8 september 2014 @ 21:31:00 #139
364681 over_hedge
pi_144329693
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144330052
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
  FOK!Fotograaf maandag 8 september 2014 @ 21:47:41 #141
364681 over_hedge
pi_144330609
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Ik speelde cod en bf4. En ja de cod community is niet de meest geweldige community. Maar betekend nog niet dat je destiny niet leuk vind omdat je cod leuk vind. :P Maar als je het zelfde verwacht als cod dan zou het zomaar kunnen dat je het kut vind ja.
pi_144330861
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef Disker91 het volgende:
Eerste patch is er al. Warlock is generfd (Vortex en uber damage grenade)

http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..
pi_144330883
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Wat een gejank. _O-
pi_144330957
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat een gejank. _O-
Prima toch *) af en toe een beetje zeiken.
pi_144331453
quote:

'Grindfest'
'Repetitive gameplay'

Bij borderlands 2 had ik dat gevoel niet echt... helemaal niet met alle DLC, daar had je echt wel genoeg afwisseling qua omgevingen enzo. Haten op grinden bij een loot-based game gaat natuurlijk nergens over.

Bij destiny twijfel ik nog wel een beetje over de afwisseling in omgevingen, helemaal omdat je dus maar 1 area per planeet hebt. Maar goed, ik ben toch een sucker voor loot en had al een pre-order staan blijkbaar dus spelen ga ik hem toch wel. En er is momenteel toch niet heel veel beters te doen op de huidige gen consoles.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144331731
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..
Is gewoon day1 patch met alle wijzigingen sinds gold gaan (wat een paar weken geleden is).
pi_144334033
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Vrij vragen om te kunnen gamen :') dat gaat mij echt te ver. Ik kan ook pas morgenavond laat aan de slag (werk,vrouw). Lekker rustig aan :)
Heb een week vrijgepakt, toch nog genoeg dagen over.
Maar ik kreeg ook een hoop :') op m'n werk..
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 23:00:18 #148
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144334207
is het al bijna morgen 18:00 ;( ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144334296
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:00 schreef Jimbo het volgende:
is het al bijna morgen 18:00 ;( ?
Almost guardian, almost.
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 23:11:42 #150
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144334732
Lieve leidinggevende. indien je dit leest.

begrijp aub dat ik woensdag allejezus bagger ben en laat mij gewoon lief en stil m'n it dingetjes doen

bvd
Woensdag ochtend jimbo.

wie weet leest ie t.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')