Dit, kreeg net ook een mailtje dat hij onderweg is. Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen maar morgen moet toch lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Sowieso niet als de officiële release date morgen pas is toch? Maar wel irritant dat bol.com hem in de brievenbus laat bezorgen waardoor ik geen track&trace heb.quote:Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen
Hier ookquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Vrij vragen om te kunnen gamenquote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hier ookWilde meteen woensdag vrij krijgen van de zaak maar dat ging helaas niet door.
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
'Visit same area over and over'
Je vraagt je af of die mensen de Alpha of Beta niet hebben gespeeld...
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Dat is echt altijd zoquote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.
Het is dan ook geen game voor cod of bf4 spelers.
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.
Ik speelde cod en bf4. En ja de cod community is niet de meest geweldige community. Maar betekend nog niet dat je destiny niet leuk vind omdat je cod leuk vind.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef Disker91 het volgende:
Eerste patch is er al. Warlock is generfd (Vortex en uber damage grenade)
http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Wat een gejank.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Bij borderlands 2 had ik dat gevoel niet echt... helemaal niet met alle DLC, daar had je echt wel genoeg afwisseling qua omgevingen enzo. Haten op grinden bij een loot-based game gaat natuurlijk nergens over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Is gewoon day1 patch met alle wijzigingen sinds gold gaan (wat een paar weken geleden is).quote:Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..
Heb een week vrijgepakt, toch nog genoeg dagen over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Vrij vragen om te kunnen gamendat gaat mij echt te ver. Ik kan ook pas morgenavond laat aan de slag (werk,vrouw). Lekker rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |