Het officiële youtube kanaal is een mooi begin lijkt me:quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef gniffie het volgende:
Wat zijn de must see filmpjes om hyped te worden voor Destiny. Weet er nog helemaal niks vanaf.
Ik laat em staan tot de servers online gaan, dan even kijken of het mogelijk is om in de game te komenquote:Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Mag ik de beta verwijderen? Denk het wel he.
Maar de beta kan weg, het wordt helemaal opnieuw geīnstalleerd.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef kreuk050 het volgende:
Ja ok, maar ik krijg de volledige game morgen binnen.
Op basis van de Beta heeft iedereen al een goed beeld gekregen lijkt mequote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Rijssi het volgende:
Ik wacht de eerste reviews nog even af, maar dat is een formaliteit verwacht ik.
hoop dat die van mij er morgen is, releasedate op de factuur van saturn staat op 11/09 zag ikquote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef j95 het volgende:
Krijg morgen PS4+ Destiny binnen. Spannond jongens.
Oh, ziet er wat matig uit eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
http://www.twitch.tv/powerunlimited
Mensen van PU en Insidegamer zijn aan het streamen.
Nee joh, gewoon modernere Halo.quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, ziet er wat matig uit eigenlijk.
Dit, kreeg net ook een mailtje dat hij onderweg is. Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen maar morgen moet toch lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Sowieso niet als de officiële release date morgen pas is toch? Maar wel irritant dat bol.com hem in de brievenbus laat bezorgen waardoor ik geen track&trace heb.quote:Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij vandaag binnen zal komen
Hier ookquote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
Toch wel fijn altijd om een bevestiging te krijgen dat je bestelling verzonden is als je hebt gepreorderd.
Vrij vragen om te kunnen gamenquote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hier ookWilde meteen woensdag vrij krijgen van de zaak maar dat ging helaas niet door.
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
'Visit same area over and over'
Je vraagt je af of die mensen de Alpha of Beta niet hebben gespeeld...
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Dat is echt altijd zoquote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Na maanden vol met overdreven hype komen nu de te verwachten teleurgestelde mensen hun verhaal doen in verschillende Destiny topics op andere fora.
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Sowieso kun je bij een loot-based game natuurlijk grinden verwachten en door het MMO-sausje repetitieve quests.
Mensen die nog twijfelen kunnen beter een week wachten, het internet zal vol staan met 2ehands Destiny games.
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden. Ik heb mij gewoon erg goed vermaakt met de beta, en het repetitieve is prima zolang de loot drops gewoon redelijk zijn.
Het is dan ook geen game voor cod of bf4 spelers.
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een onzin. net of als je cod of bf4 speelt je alleen maar dat soort spellen leuk kan vinden.
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, geen onzin. Ik heb het over publiek dat alleen DAT soort spellen speelt. Destiny is gewoon geen shooter die je even kan spelen, daar is het niet voor bedoeld. Het wordt daarentegen wel geadverteerd als een shooter die voor iedereen is (lees: cod,bf4).
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel onzin. Ik vind cod leuk en vind destiny leuk. 3 vrienden met wie ik destiny ga spelen hebben precies het zelfde. En als je heel ff destiny wilt doen kan je dat ook gewoon, dan speel je 1 missie, of paar potjes tdm oid.
Ik speelde cod en bf4. En ja de cod community is niet de meest geweldige community. Maar betekend nog niet dat je destiny niet leuk vind omdat je cod leuk vind.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef Disker91 het volgende:
Eerste patch is er al. Warlock is generfd (Vortex en uber damage grenade)
http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Wat een gejank.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik speel ook cod en bf4. Maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van die spelers allemaal dikke kneuzen zijn. Kneuzen die straks een game (Destiny) gaan spelen niet geschikt voor hun is, omdat ze verwachten dat het zoals Halo of Cod is.
Bij borderlands 2 had ik dat gevoel niet echt... helemaal niet met alle DLC, daar had je echt wel genoeg afwisseling qua omgevingen enzo. Haten op grinden bij een loot-based game gaat natuurlijk nergens over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
'Grindfest'
'Repetitive gameplay'
Is gewoon day1 patch met alle wijzigingen sinds gold gaan (wat een paar weken geleden is).quote:Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een berg wijzigingen voor een eerste patch, tering..
Heb een week vrijgepakt, toch nog genoeg dagen over.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Vrij vragen om te kunnen gamendat gaat mij echt te ver. Ik kan ook pas morgenavond laat aan de slag (werk,vrouw). Lekker rustig aan
De stresstest van de beta heeft ook goed meegeholpen; met 850K+ gelijktijdige spelers was het nog steeds goed te doen, al duurde matchmaking e.d. wel wat langer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:19 schreef Catch_me het volgende:
Tja niet zo gek dat de servers de drukte prima aankunnen, dit spel is tenslotte ook niet echt een MMO op grote schaal.
Und?quote:
Ja, al bijna level 7quote:
Wel jammer eigenlijk. na 3 poppetjes level 8 gehad te hebben heb ik old russia nu wel gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste uren zijn ‘’gewoon’’ de beta.
Dus vanavond maar WEER Old Russia in duiken.
Tsja, ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk. na 3 poppetjes level 8 gehad te hebben heb ik old russia nu wel gezien.
Goed zo! Gas eropquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, al bijna level 7
Speel al een uurtje of 2. (woon in de VS)
Ben nu aan het twijfelen om naar bed te gaan of nog even door te spelen(het is hier 04:34
)
Mja, toen ging ik er nog vanuit dat earth 6 locaties had ipv alleen Old Russiaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja dat is het ‘’risico’’ van een beta spelen natuurlijk, dat je al content spoiled voor jezelf.
Hoe kwam je daarbij dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, toen ging ik er nog vanuit dat earth 6 locaties had ipv alleen Old RussiaBen ook benieuwd naar de reviews... ik gok op een score van 80/85 @ metacritic uiteindelijk.
Omdat vooraf werd gezegd dat er meerdere locaties waren per planeet (voor earth o.a. european deadzone, old chicago, mumbai push inclusief artwork), en achteraf pas bekend werd gemaakt (http://www.gamefaqs.com/boards/704532-destiny/69905175 , http://www.reddit.com/r/D(...)e_only_one_map_area/ ) dat er slechts een area was en dat we qua oppervlakte al 25% van de game gezien hadden.quote:
Dat laatste kan toch niet? Er zijn nog 4 areas naast Earth? Dus dan zou het 1/5e zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat vooraf werd gezegd dat er meerdere locaties waren per planeet (voor earth o.a. european deadzone, old chicago, mumbai push inclusief artwork), en achteraf pas bekend werd gemaakt dat er slechts een area was en dat we qua oppervlakte al 25% van de game gezien hadden.
Is er niet een planeet puur voor PvP? Geen idee hoor, zou ook 20% kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste kan toch niet? Er zijn nog 4 areas naast Earth? Dus dan zou het 1/5e zijn?
Ach fuck it, er is nog genoeg te ontdekken iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is er niet een planeet puur voor PvP? Geen idee hoor, zou ook 20% kunnen zijn.
I really hope so.... we gaan het zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach fuck it, er is nog genoeg te ontdekken iig.
Dank voor de tip. Die zal ik even uppen naar de headset!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Disker91 het volgende:
Tevens voor iedereen met een GOLD-headset, er is een speciale equalizer voor Destiny beschikbaar in de app
Vraag me af wat ze vanmorgen gegeten hebben daar al die zuurpruimen. Zo vroeg na een release al een game totaal afzeiken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/destiny
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/destiny
User reviews op metacritic moet je altijd met 800 zakken zout nemen , en al helemaal al het spel net uit is en er al reviews online staan binnen een uur ofzo...quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef aspi het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze vanmorgen gegeten hebben daar al die zuurpruimen. Zo vroeg na een release al een game totaal afzeiken?
dat ehm.. is niet heel veel zeggquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Level 20.
Daarna kun je nog verder levelen door up te gearen.
zodra ik thuis benquote:
kusje opquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben rond 6 uur thuis, pakketje kan al rond 17:30 komen. Zul je net zien.
Misschien dat het bij mij ook morgen wordt. Gisteren verzonden, maar hij lag 5 minuten geleden nog niet in de brievenbus. De post komt gewoonlijk voor 16.00, maar misschien zijn ze laat. Ze hebben nog een uur. En tja, anders is het morgen. Donderdag en vrijdag vrij, dus dan kan ik lekker doorhalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme, nu moet ik nog langs de buren ook dadelijk.
Ik wil gewoon gamen !
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Misschien dat het bij mij ook morgen wordt. Gisteren verzonden, maar hij lag 5 minuten geleden nog niet in de brievenbus. De post komt gewoonlijk voor 16.00, maar misschien zijn ze laat. Ze hebben nog een uur. En tja, anders is het morgen. Donderdag en vrijdag vrij, dus dan kan ik lekker doorhalen.
Maar je pakket ga je gelijk terugbrengen? Of heb je die amerikaanse nou niet gedaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.
hier komt de post altijd tussen 11 en 12, pakjes ook.
Sinds de zomer komen ze soms wel om 21:00 pas aankakken !!
jep heb de usa digital al klaar staan op mn ps4.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |