Thx, request gestuurd, Baas NLquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
De FOK! Clan mag ook wel in de OP
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
graag gedaan!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja verdomme, maak het nu niet erger!
Fanmade inderdaad. Vooral de rechtse is erg tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet officieel, maar wel heel tof.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet officieel, maar wel heel tof.
Mogelijk sluit ik me later ook nog aan... Eerst eens kijken hoe het straks bevalt. Heb hem wel in de pre-order staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoeveel man sterk wordt de ps4 clan?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoeveel dagen nog ? Lang getwijfeld of ik hem zou halen. Ook na het spelen van de beta (ps4). Nu begint het me toch te kriebelen.
There's a button for that.quote:
nah man, deze game krijgt de wow-factorquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
There's a button for that.
Heb wel de angst bij deze game dat ik hem mogelijk snel weer verkoop. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het beter bevalt dan Battlefield. Hopelijk biedt de multiplayer net even wat meer
NIet gruwelijk origineel, maar wel een fijna Halo-achtige vibe en gelukkig niet de zoveelste shooter die alleen in grijs- en bruintinten werkt. (overigens wel al door een riool gelopen in de beta, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 4 september 2014 07:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal erg 'meh' uitziet. Geen greintje originaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |