De nummer 1 in gamesquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen van GameMania dat zij hem niet binnen gaan krijgen van Activision, dus m'n preorder daar is fucked. Gelukkig nog 1 kunnen krijgen voor de PS4 bij Bart Smit
Ik had alleen de optie om te preorderen bij de BS maar op zeker geschoten en hem gekocht bij de Saturn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen van GameMania dat zij hem niet binnen gaan krijgen van Activision, dus m'n preorder daar is fucked. Gelukkig nog 1 kunnen krijgen voor de PS4 bij Bart Smit
Het is toch een slimme zet om toch nog enigszins mee te liften op de Destiny hype door de regels zo te omzeilen? Helemaal geen ads over Destiny in de UK zou niet slim zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef VelitoX het volgende:
Wel typisch dat Microsoft moeilijk gaat zitten doen omdat Sony exclusiviteitshit met Destiny heeft, terwijl Microsoft juist voornamelijk zo'n exclusiviteitshoertje is.... Best sneu opzich.
Ik vind 'em grappigquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamespot.com/a(...)y-xbox/1100-6422125/
Beetje jammer alleen voor ze dat je bij ps allemaal dingen krijgt die de xbox niet krijgtquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamespot.com/a(...)y-xbox/1100-6422125/
Je krijgt ze wel hoor, maar iig niet tot herfst 2015quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen voor ze dat je bij ps allemaal dingen krijgt die de xbox niet krijgtBij destiny dan he.
Als je je gedraagt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef CraniuM het volgende:
Is het ook mogelijk als nieuweling de fokclan te mogen joinen, ben namelijk op PSN koosvriendloos
Het zou wel chill zijn om met mede Nederlanders te kunnen gamen.
Het is idd geen clanquote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Is de FOK! clan wel echt een clan en niet een groep? Als ik op bungie.net kijk staat er dat ik niet in een clan zit.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Poll: Welke Destiny Class zal jij kiezen?
• Titan
• Hunter
• Warlock
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of in je fireteam chatten, of in de PSN-party. Hoe zie jij het dan?quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar weet iemand toevallig of er nu wel een manier is om met mensen in je fireteam te communiceren als ze niet in je party zitten?
In de beta was er toch geen game chat?quote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Of in je fireteam chatten, of in de PSN-party. Hoe zie jij het dan?
Jawel, maar alleen met mensen waar je mee in een fireteam zat.quote:Op zondag 7 september 2014 17:27 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
In de beta was er toch geen game chat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |