Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Goede smaak jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel hier is nog 1 die jij hebt aangevraagd:
Hij bedoelde toch gewoon ambivalent gedrag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er met ambi? Was ze weg vroegah ofzo?
Waar is jouw foto???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Maand lang gezeik om foto's en net op het laatste moment iedereen nog posten...
Ja. Trigger denkt dat ik t ben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Maand lang gezeik om foto's en net op het laatste moment iedereen nog posten...
Zo herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog trauma's aan mijn 'snor' tijdens de puberjaren
Ik krijg mn kleur niet goed. Rode gloedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Triggershot het volgende:
Nee hoor Ambi, krullen passen bij je.
Ambi was een labiel Turks Alevitisch vrouw die nu haar herintree doet onder Stimorol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
speel jij fifa?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
Tijd voor fifa met Chelsea vs Real Madrid
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg mn kleur niet goed. Rode gloed![]()
Heb je advies askitom?
En dan die x dat je had geschoren en iedereen je nog raarder aankeek, pricelessquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Pas nu ik wat ouder ben boeit m'n gezichtshaar me niet echt en ben ik er juist trots op. Maar eerst was 't echt zo'n gevoel alsof iedereen me constant aankeek erdoor of zoNiet dat ik met snor rondloop nu of zo trouwens...
Kurt desene :/quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ambi was een labiel Turks Alevitisch vrouw die nu haar herintree doet onder Stimorol.
Ik zag er ook uit als een jongen. Was meer plagen en zo. Maar pas sinds kort heb ik wat korter haar. Als ik de foto die ik net nam een jaar geleden had genomen was m'n haar langer dan dat je op de nu-foto van net zag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Je ziet er als jongetje uit op je foto???
Trust me, ik ben de verkeerde om haar-advies aan te vragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg mn kleur niet goed. Rode gloed![]()
Heb je advies askitom?
Ze moet het blond kleurenquote:
Dacht dat jij dat was op je avatarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde je niet al te veel in de spotlight zetten.
Zeg dan dat t mooi is ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trust me, ik ben de verkeerde om haar-advies aan te vragen.
huh, wat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was op je avatar![]()
Past wel bij je.
Hoe speelt dat eigenlijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ahhh jammer dat je niet op PC speelt
Ja whahahahahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan die x dat je had geschoren en iedereen je nog raarder aankeek, priceless
Genoeg meisjes waar het echt bij staat.quote:
Zei net nog dat het je staat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg dan dat t mooi is ofzo
Masallah type yapan elleri dert gormesin.
Hier scoor je geen punten mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
gedrag ben je net zo erg als ik ja
ik speel met controller maar speelt gewoon hetzelfde als op de ps3 enz,quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe speelt dat eigenlijk?
Want al die andere fifa's waren geport naar de PC, was gewoon slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso games downloaden en met controller spelen. Deze man weetquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik speel met controller maar speelt gewoon hetzelfde als op de ps3 enz,
Hehehee, ik moest lachenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met een chagrijnig hoofd afgevoerd worden
Lijk totaal niet op um tho.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Santello het volgende:
[..]
De manier waarop je post. En die blik van die gozer op je avatar.
Past bij je
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
Hier is mijn selfie.Duidelijk google foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat gewoon celfie op dat shirt!
Ik ben 15. Zei 31. Waarom punten scoren? En alsof ik irl niet zou kunnen krijgen of zo... Eey zo kansloos ben ik nou ook weer niet manquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Hier scoor je geen punten mee.
Bitchfight started!
Bewijs het tegendeelquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehehee, ik moest lachen
[..]
Lijk totaal niet op um tho.
Bedoelde enkel hier in de omgang in dit topicquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben 15. Zei 31. Waarom punten scoren? En alsof ik irl niet zou kunnen krijgen of zo... Eey zo kansloos ben ik nou ook weer niet man
Hier is mijn selfie.Dude, dit is nutteloos. Bovendien moet je eerst een kinderfoto doen, en daarna pas de foto van nu. Dat is volgens de tradities, en zoals ik dat ook heb gedaan. Yoyo greetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is mijn selfie.Waarom opgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is mijn selfie.Geloof er geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hier is mijn selfie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh...quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Bedoelde enkel hier in de omgang in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Geen google foto.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Duidelijk google foto.
Staat gewoon celfie op dat shirt!
eerst doet stimo only hair, en jij ook? plus heel wazig? Doen dan gewoon snel en haal gelijk eraf. Laat iedereen zweren dat ze niet opslaan. Ik ga sowieso niet opslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen google foto.
Maar de kleuren kloppen niet helemaal. Ik heb zwart haar.
Hoezo niet? begin je weer 't verhaal dat je niet wil dat alle mannen hier homo worden door jouw schuld? o.Oquote:
Ik heb geen zin om een duidelijke foto te plaatsen. Dit was gewoon om te teasen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
eerst doet stimo only hair, en jij ook? plus heel wazig? Doen dan gewoon snel en haal gelijk eraf. Laat iedereen zweren dat ze niet opslaan. Ik ga sowieso niet opslaan.
Neuh, dit x wil ik gewoon niet mijn gedrochtface showen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo niet? begin je weer 't verhaal dat je niet wil dat alle mannen hier homo worden door jouw schuld? o.O
Ze bedoelt waarschijnlijk in het dagelijks leven dan hequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom al die moeiteEen foto moet gewoon gelijk genomen zijn, niet met 100 poses en zo.
Alright. ik doe wel gewoon alsof ik geen lenzen in had of zo. Alleen zie ik zelfs zonder lenzen niet zo wazigquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een duidelijke foto te plaatsen. Dit was gewoon om te teasen.
Maar het is wel mijn foto.
Dacht al.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet in daily life, lipstick is vooral voor de foto.
Who caresquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, dit x wil ik gewoon niet mijn gedrochtface showen.
Mooie damen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn haar, Darkmond. De rest hoeft niet.
En een vette Badr Hari shirt.quote:
Misschien is dat het hele probleem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Who caresAlsof mannen man zijn om hun face of zo.
was niks te zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef AbdulMalik het volgende:
Hey ik heb de foto van Borte gemiststuur mij ook eens.
Ik wil ook zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ze lijken vet groot daar he.
En dat terwijl ik een kleine B heb.
B is niet klein als jij klein bent. In mn geval wel. Zou kk lelijk zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ze lijken vet groot daar he.
En dat terwijl ik een kleine B heb.
Genoeg mensen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien is dat het hele probleem.
Maar genoeg over mij, genoeg mensen die wel hun pic posten.
Zo fout dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef darkmond het volgende:
Borte, de mannetjes hier zouden wel raken merk ik![]()
Ik niet. Mijn zussen zijn ook knap. Alleen, ook dan kun je schijt vervelend zijn
Zou je voeden en in slaap wiegen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
darkmond, hier is baby me.
[ afbeelding ]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, wel ergere gezien, vooral op fok.
ik zou je hard doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef AbdulMalik het volgende:
Stimo heeft mooi haar.Maar dat wisten we al.
hmmm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.
wat is bfdh?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Genoeg mensen?![]()
Stimo: alleen haar, no face
Borte: foto is nutteloos want te wazig
Maggie: net nog bfdh
k stop wel met zeiken
maakt niet uit je kunt nog altijd een pruik opdoenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitVind dat heel erg
Marokkaanse18. Ze had een keer een foto van haarzelf in lingerie geplaatst.quote:
Awwhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitVind dat heel erg
Of ijsmeid(ofzo)quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.
Leuk pic.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doei.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maakt niet uit je kunt nog altijd een pruik opdoen
Awhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Wallah?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Marokkaanse18. Ze had een keer een foto van haarzelf in lingerie geplaatst.
Dikke discussie met Bilmiyorem daarna hahaa.
Krokusje31quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Had een keer een of andere iemand boezemfoto geplaatst in Turkentopic. Boos dat ik werd jonge
Je moet zulke foto's juist toejuichenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Had een keer een of andere iemand boezemfoto geplaatst in Turkentopic. Boos dat ik werd jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Nope, hoor het echt voor het eerst van jou.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Was in dat foksters sexy en gewaagd topic.
Dat was jij dus?quote:
Ja precies! Volgens mij had zij een eierstok teveel ofzo. Die rammelden terwijl ze gewoon liep.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Mijn tshirt blijft awesome.hahaha wat een gaar censuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Mijn tshirt blijft awesome.KnapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je noemt jezelf nog wel een fokker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, hoor het echt voor het eerst van jou.
Nee olm. Doe je toch niet. Zulke dingen doe je maar per DM, sharia in Turkentopic jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet zulke foto's juist toejuichen
nah dankjequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu kun je meteen al op die foto fappen als je wakker wordt
Ik post geen tietpics. Ben je gek?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was jij dus?
Jij bent toch 31 jaar?
Is toch leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Iedereen die opeens fotos van zichzelf posts, whats this?
Mja, ik kon volgens mij nooit in dat topic, maar raar dat niet in Turkentopic opviel iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je noemt jezelf nog wel een fokker.
Ja beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik post geen tietpics. Ben je gek?
Sjiieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Iedereen die opeens fotos van zichzelf posts, whats this?
Mijn IP adres is niet in de schilderwijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee olm. Doe je toch niet. Zulke dingen doe je maar per DM, sharia in Turkentopic ja
wie had gedacht dat je 240 kilo werdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Die foto was in het ziekenhuis genomen btw. Ik weigerde vroeger te eten, kreeg sondevoeding voor weken.
Wie had gedacht dat ik later een eetobsessie zou ontwikkelen.
Toen posten we half in het Mocro topic, half in het Turken topic.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ik kon volgens mij nooit in dat topic, maar raar dat niet in Turkentopic opviel idd
Als jij doet doe ik 30cm piccaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik post geen tietpics. Ben je gek?
Sowieso moet het jaren terug zijn gezien ik bilmiyorem al lang tijd niet heb gezien toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen posten we half in het Mocro topic, half in het Turken topic.
Ik weeg 100 hoor?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie had gedacht dat je 240 kilo werd
Jaa, is zeker 3-4 jaar terug.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso moet het jaren terug zijn gezien ik bilmiyorem al lang tijd niet heb gezien toch?
Nee, die post is alleen geldig voor:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iedereen heeft mijn nu-foto al gezien. Is nutteloos. Maar stuur maar heur!
Mag niemand mij hier of zo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, die post is alleen geldig voor:
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
-En andere mensen die ik mag
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
Stuur mij dan. Mij wil je toch niet ''mieten''quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.
Huhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.
Genoeg? Downloaden afbeeldingen zich automatisch op je pc? Nee? Oke dan is 't nooit genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg foto's gehad nu tot de volgende Ramadan...
Puberteit zwaar aan het werk hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als jij doet doe ik 30cm picca
[ [url=Nee dit gaat te ver :')]afbeelding[/url] ]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Huh? Met welke logica zeg je dat.
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meetenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.
Ik ben er nog. Je hoeft me niet te missenquote:
Ja we gaan jou ook erg missenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
JONGENS NOG EEN UUR OMG.
NU NOG MAAR EEN PAAR EN DAN, OHOOOO, HOOOOO. HOOO STOPPP HOOO
HEUMMEU!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Ik lijk niet op de persoon die je op de foto's ziet valla.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Wie denk jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, wie heeft dit onderwerp weer aangestoken?
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
Waar is stimo?
Over stimo gesproken, ik ga ook eten.
profielschets van Che_:quote:
1 keer is wel voldoende zeg jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier.
Abdul ik heb je al gezien remember.
Je zei laatst dat je Che lekker vond.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
Deze stab.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
zegtie dat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb abdul ook gezien.
Lijkt totaal niet op een Turk. En al helemaal geen Samsunlu Turk.
Bijna goed. Ik ben 1,58.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets van Che_:
lengte: 1.62
gewicht: 98 kilo
hobby's: neusspray kopen bij de apotheek
favoriete eten: rijst met wortel
NEE TMM Saka!!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Welke man post nou pics hier...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb hem nooit gezien ik zeg zo veel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Wie zegt wat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Doe voor mij. 5 miljard svpquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?
Ik val op uitstraling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welke man post nou pics hier...
Wat versta je onder mooie man trouwens? Vind je mij lelijk, of noem je me niet eens een man?
Tell her! Grrrrrrrquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Ik bedoel etniciteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?
profielschets darkmond:quote:
Nee. Sommigen hebben iets. Helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.quote:
Lang, donker en moet bij me passen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine Santellobryan ruiz look a like gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets darkmond:
lengte: 1.87m
gewicht: 66 kilo
hobby's: Relaxen op wc
favoriete eten: rijst en vlees.
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine SantelloDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij nog steeds niet gemeet man. Ramadan 2015 sowieso iftar samenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.
Oké, waar word je zoal voor aangezien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, licht(er)getint, maar wel donker haar.
Right on, ksssttt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nu gaat hij mij niet meer mogen.
Door Borte voor Indo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, waar word je zoal voor aangezien?
Moet zo een Facebook timeline komen hiero.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook pas sinds deze week.
Ga slapen viespeukquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef darkmond het volgende:
Zullen we nu pics doen en kijken wie 't mooiste handschrift heeft?![]()
Die foto was zooooo vaag. Je had ook een of andere neger uit Zimbabwe kunnen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door Borte voor Indo.
Verder vragen ze het volgens mij altijd. Turks, willekeurig uit Balkan, halfbloed ook wel
Men zegt dat ik een meisjeshandschrift heb.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef darkmond het volgende:
Zullen we nu pics doen en kijken wie 't mooiste handschrift heeft?![]()
Draait jouw hormoon fabriek op volle toeren of zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom samenwonen, dan noemen we ons huisje bayt ul hub
Je conversaties met Crip lieten je door de mand vallen. Die herken ik uit duizenden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef AbdulMalik het volgende:
TM kwam er gelijk achter en noemde me Arcadia en ik reageerde er op zonder bij na te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Draait jouw hormoon fabriek op volle toeren of zo__!!
Dat is best wel een complimentquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Men zegt dat ik een meisjeshandschrift heb.
Leugens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto was zooooo vaag. Je had ook een of andere neger uit Zimbabwe kunnen zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
Ik hoop dat jullie blij worden.
Afghaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 keer peunage op een rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie nog meer kinderfoto's!!!
Jij lijkt op illias.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smeekte me om terug te komen, ik was te zwak om nee te zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je conversaties met Crip lieten je door de mand vallen. Die herken ik uit duizenden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef darkmond het volgende:
Elke keer als ik op bureaublad kijk zie ik weer stimo voor m'n neusHamsturuuuuuuuuuhhh!!
Oké, nog eentje dan. Ik, rechts, met mijn neef...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
3 keer peunage op een rij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie nog meer kinderfoto's!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, nog eentje dan. Ik, rechts, met mijn neef...
[..]
Zo blij op alle foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel schattiger dan jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Beledigd, alles.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben Marokkaans man.![]()
Was niet beledigend bedoeld
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze smeekte me om terug te komen, ik was te zwak om nee te zeggen.
Waar kwam je ook alweer vandaan? Leuke foto... jammer dat ik geen kinderfoto's op laptop heb. Alleen die foto maar die maakte ik met telefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Jammerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ergens in een stoffig mapje vast wel.
Fok de poliesquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef darkmond het volgende:
MAAK ALVAST NIEUW TOPIC ZE KUNNEN ONS NIKS DWINGEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |