Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang het maar in je calorieplaatje past. Persoonlijk moet ik niks van McD hebben maar een goede Whopper na een benendagje is prima
Zit vrij veel eiwit in een hamburger.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.
Oh, en hoe groot acht je de kans dat zulke ventjes een serieuze benendag doen?
26 gram in een Whopper.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zit vrij veel eiwit in een hamburger.
Ach 1 dag waar je ff lekker los gaat is niks mis mee, ik doe dat meestal op mn benendag. Heerlijk ook al ben ik echt niet streng voor mezelf, moet wel leuk blijven. Als ik mn eiwitten maar binnen krijg die ik nodig heb, de rest vul ik wel aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.
Oh, en hoe groot acht je de kans dat zulke ventjes een serieuze benendag doen?
Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.quote:
Joe DeFranco afwisselendquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.
Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan.Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
Ik maak m´n eigen schema´s. Maar je kan hier, onder workouts, een hoop vinden. Misschien om te doen, of als hulp voor een eigen schema.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan.Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
Sheiko gedaan. Mad kracht gains. Nu full body op hypertrofie met compounds 3x5.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Sheiko gedaan. Mad kracht gains. Nu full body op hypertrofie met compounds 3x5.
Misschien eens naar Smolov Jr kijken. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jrquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden.http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.
Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
#29 en #31 en toen scheurde ik m'n enkelband. Blessure was niet t gevolg van Sheiko of krachttraining.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden.http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.
Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
Dit waren m'n gains van Sheiko 29:quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was toen wel terugkomende van een blessure, dus is niet helemaal clean. Maar blijft zieke vooruitgang voor 4 weken.quote:Score 1 maand Sheiko:
Deadlift: 95 > 125 (+30)
Squat: 80 > 115 (+35)
Bench: 65 > 82,5 (+17,5)
Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 80-100 veel langer duurde bij mij dan 100-120, dat duurde misschien 2-3 maandenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
Vandaag 5x85 op de BP, eind augustus de 90. De 100 dit jaar moet wel lukken.Met squatten nog steeds op de 100, iedere week ontdek ik wel weer iets wat beter kan w.b. m'n techniek. Ach ja, dat is uiteindelijk voor the greater good.
Ja, op de 85 zit ik nu al een maand of 2. Maar goed, zat een verhuizing tussen en nog wat persoonlijk gedoe, dus daardoor ook minder consequent gaan eten en creatine links laten liggen. Nu ik er weer discipline in heb zitten merk ik dat ik qua kracht ook weer vooruit ga. We shall see.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 80-100 veel langer duurde bij mij dan 100-120, dat duurde misschien 2-3 maanden
Smolov JR gedaan, 7.5 KG netto erbij gekregen maar was zodanig zwaar dat m'n CNS gewoon op was (en misschien zelfs nu nog op is of in zombie mode aan het slapen is). Weet ook niet of de gains vanwege de Smolov JR waren, of vanwege het 4x/week oefenen van de bench zelf (techniek dus).quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien eens naar Smolov Jr kijken. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jr
Of/en, zoek dit boek eens op. De technieken in dit boek kunnen je enorm helpen. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Candito schijnt inderdaad goed te zijn! Ben benieuwd naar je progressie!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Cataclyst het volgende:
Hier 5/3/1 gedaan, daarna een schema gebaseerd op wat Dan Green coacht, momenteel volg ik Candito's 6 week strength program. Door vakantie kan ik niet echt de volle zes weken achter elkaar doen atm, maar doe dat daarna wel. Schijnt wel goed programma te zijn. Zit nu in de tweede week (eerste twee weken zijn muscle conditioning/hypertrophy).
Damn... mirrin' Dat is wel erg linke progressie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Dit waren m'n gains van Sheiko 29:
Score 1 maand Sheiko:
Deadlift: 95 > 125 (+30)
Squat: 80 > 115 (+35)
Bench: 65 > 82,5 (+17,5)
Was toen wel terugkomende van een blessure, dus is niet helemaal clean. Maar blijft zieke vooruitgang voor 4 weken.
Ik heb nog niet de juiste gripwijdte onder de knie. Dit voel ik met name in m'n schouders (wel tucked..), maar er knakt gewoon iets en het gewicht valt als het waren ergens doorheen als ik hoger in gewicht ga. Omhoog gaan is geen probleem, maar het lager laten komen is bijna niet te doen. De beginselen van pols verticaal boven elleboog (dus niet het gewicht op je vingers of voorbij je pols) doe ik wel, snap het probleem echt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).
Paar tips voor Sheiko:
- met benchen maximale of zo goed als maximale competitie approved gripwijdte pakken (algemene tip)
- van conventional naar sumo deadlifts gaan
- goed eten + rusten
- 1x p.w. sauna (3x15 min) + zwemmen als je kan
- na je trainingen statische stretches doen
- eventueel melatonine supplementeren voor dat dere elite sleep (algemene tip)
En workouts kunnen idd lang duren. Je kan ook zelf wat assistance toevoegen als je wil. Ik doe zelf 3x p.w. lats en lichte max reps OHP erbij.
Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-gridquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:28 schreef Broempoe het volgende:
Heren, iemand een tip waar ik het aantrekkelijkst een foam roller kan kopen? Bestemd voor het corrigeren van APT. Zat zelf aan deze te denken vanwege de prijs en hardheid, maar dan komt er nog weer 6 euro vzk bovenop en betaal je toch weer 40 euro voor een stuk schuim rondom een pvc pijphttp://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-60-cm.
interessante site. thanksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:28 schreef Broempoe het volgende:
Heren, iemand een tip waar ik het aantrekkelijkst een foam roller kan kopen? Bestemd voor het corrigeren van APT. Zat zelf aan deze te denken vanwege de prijs en hardheid, maar dan komt er nog weer 6 euro vzk bovenop en betaal je toch weer 40 euro voor een stuk schuim rondom een pvc pijphttp://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-60-cm.
Heb je toevallig een linkje met de juiste foamroller oefeningen om ATP te fiksen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Ik weet niet of je veel gewend bent qua rollen, maar die jij linkt is aardig hard en vaak dus 'pijnlijker'.
Kun jij mij dat nieuwe Sheiko schema ook eens sturen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).
Paar tips voor Sheiko:
- met benchen maximale of zo goed als maximale competitie approved gripwijdte pakken (algemene tip)
- van conventional naar sumo deadlifts gaan
- goed eten + rusten
- 1x p.w. sauna (3x15 min) + zwemmen als je kan
- na je trainingen statische stretches doen
- eventueel melatonine supplementeren voor dat dere elite sleep (algemene tip)
En workouts kunnen idd lang duren. Je kan ook zelf wat assistance toevoegen als je wil. Ik doe zelf 3x p.w. lats en lichte max reps OHP erbij.
Valt nog wel mee toch? Heb zelf de blackroll welke nog een stuk harder is. Mocht het te pijnlijk zijn om met één been/arm erop te liggen dan kan je ook beide ledematen gebruiken of juist meer ondersteunen met de rest van de ledematen. Op die manier is er nog te spelen met de druk/hardheid die je gebruikt. En de Grid is nogal prijzig vooral de ~60 cm variant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Ik weet niet of je veel gewend bent qua rollen, maar die jij linkt is aardig hard en vaak dus 'pijnlijker'.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet op een naam van een oefening komen maar het zijn een soort omgedraaide push ups, ipv richting de grond te bewegen hang je met gestrekte armen en lichaam (voeten op de grond) onder 2 stangen en trek je je lichaam naar boven toen (je voeten op de grond houdend, wie weet de naam van deze oefening en wat train je daar precies mee?
Unstoppable is de shit. Toevallig gisteren nog een potje besteld. Om 20:59u, vanmiddag om 12:00 stond de bezorger al aan de deur. Bodyenfitshopquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?
(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)
Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.
Misschien een beetje random vragen
ZMA werkt prima, eerste keer dat ik het innam vroeg m'n vriendin de volgende ochtend of ik goed geslapen had, ik was zo rustig. Merk zelf ook dat ik dieper slaap en dus fitter wakker word.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?
(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)
Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.
Misschien een beetje random vragen
Die ik linkte is imo goed voor de allround sporter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje met de juiste foamroller oefeningen om ATP te fiksen?
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kun jij mij dat nieuwe Sheiko schema ook eens sturen?
Geen idee. Ik heb nog geen hardere uitgeprobeerd. De Grid is wel te zacht geworden moet ik zeggen. Een hardere hebben ze helaas niet @ de gym.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Heb zelf de blackroll welke nog een stuk harder is. Mocht het te pijnlijk zijn om met één been/arm erop te liggen dan kan je ook beide ledematen gebruiken of juist meer ondersteunen met de rest van de ledematen. Op die manier is er nog te spelen met de druk/hardheid die je gebruikt. En de Grid is nogal prijzig vooral de ~60 cm variant.
Maar zou mijn aanbevelingen qua foamrollers:
Sowieso 60cm variant kopen en niet de standaard blauwe want die is te zacht.
Cool, die meebewegende voet is ideaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakey, check dit!
https://www.facebook.com/photo.php?v=739705712754020
Dat klinkt goed. Had al een beetje bij de reviews gelezen en hoorde meerdere mensen daarover. Ga ze maar is uitproberen binnenkort. Thanksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
[..]
ZMA werkt prima, eerste keer dat ik het innam vroeg m'n vriendin de volgende ochtend of ik goed geslapen had, ik was zo rustig. Merk zelf ook dat ik dieper slaap en dus fitter wakker word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |