Dat lijkt me een slecht idee. FOK! is een open discussieplatform, geen verzamelplek voor kliekjes die afgesloten willen SC'en (want dat is wat je er uiteindelijk mee bereikt).quote:Van TRU een afgesloten subforum maken waar men zich voor moet aanmelden en als blijkt dat er iemand alleen maar is om te trollen deze er weer afsmijten?
BNW gaat vaak/meestal over complotten, TRU is meer de esoterische kant op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:12 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat is het verschil tussen TRU en BNW?
Verzin eens wat moois Yvonne jij kan datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:41 schreef yvonne het volgende:
Wat moet in voor nieuws hebben in TRU dan? Wat dat betreft heeft BNW veel meer 'mazzel'
Truequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:13 schreef jajablahblah het volgende:
Je claimt in ieder geval niet meer de waarheid te hebben
quote:
precies zoals ik het ervaar. Vol met trollen en on-onderbouwde argumenten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef jajablahblah het volgende:
Er werden in het vorige topic wat trolls bij naam genoemd, en ik ben een "believer" uit die tijd.
Ook de tijd daarvoor, met Sten en de topics over Robert vd Broeke heb ik actief meegemaakt.
De reden dat ik weg ben gegaan is omdat ik door de genoemde trolls over heel Fok achtervolgd werd en zelfs gechanteerd via pb. Ik heb daarvoor aangeklopt bij de admins maar vond geen gehoor. "dit was nou eenmaal Fok" en ik moest er maar aan wennen.
Dat maakte dat ik mijn geliefde account aan de wilgen hing en onder een alter ego verder.
Bij het delen van ervaringen rondom spirituele zaken komt nogal wat gevoel kijken. Het zijn ook erg persoonlijke dingen die je deelt.
Als je dan elke keer voor achterlijk, goedgelovig of leugenaar uitgemaakt wordt, dan is het op een gegeven moment wel op.
Voor mij was in ieder geval de maat wel vol.
In het begin miste ik met name Summers heel erg
Maar daarna keek ik gewoon niet meer in TRU.
Ik zou niets liever doen dan met een grote groep ervaringen uitwisselen over spiritualiteit in een prettige sfeer. En ik wil zelfs wel bijdragen aan een herstart.
Maar mezelf weer voor die leeuwen gooien? Nee, dat stuk heb ik nou wel gedaan.
Hernoemen naar Spiritualiteit/Esotherie lijkt mij zeer zeker een optie. TRU lijkt toch wel een trollmagneet en bewijzen is gewoon niet mogelijk. Ik denk dat de meeste mensen daar ook helemaal niet op uit zijn. Het in jezelf geloven is al moeilijk genoeg.
Kijk even naar jou topic in BNW, vaak is het wat roepen en de user is pleite..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:02 schreef Bill_E het volgende:
[..]
precies zoals ik het ervaar. Vol met trollen en on-onderbouwde argumenten.
Die piek was dromenvangerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:37 schreef Spellmeista het volgende:
Is er misschien ook een plaatje beschikbaar van '99 t/m nu? Misschien was het al voorbij gekomen, maar waar komt die piek vandaan?
True maar dat is niet het punt verder dus al te veel moeite wil ik er niet in laten steken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Spellmeista het volgende:
Hallo..ken je user Arcee toevallig? Die schijnt die statistieken wel te hebben..die kan alles regelen namelijk..
Nou, dat ligt eraan..als het aantal sitebezoeken al sinds '99 ook zo laag is..is er eigenlijk niks veranderd en daarbij komt..over welke "moeite" heb je het..een berichtje of PM sturen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
True maar dat is niet het punt verder dus al te veel moeite wil ik er niet in laten steken.
Moeite aan Arcee zijn kantquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan..als het aantal sitebezoeken al sinds '99 ook zo laag is..is er eigenlijk niks veranderd en daarbij komt..over welke "moeite" heb je het..een berichtje of PM sturen?
Ja, die neergaande lijn zie je inderdaad..ahw zo..ja zou het heel jammer vinden als #truth zou verdwijnen (of wat dan ook). Andere naam is misschien een optie om het verschil tussen #bnw en #truth duidelijker te maken idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeite aan Arcee zijn kant. Maar je ziet de neergaande lijn wel duidelijk in de statistieken zeg maar. Van 180(ish) naar 10, dat is een verschil van 95% of zo, best vervelend
.
Maar gelukkig zijn er wel ideeën om het weer op te kalefateren, wie weet komt er een fenix-achtige herboortenis.
ESOquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja, die neergaande lijn zie je inderdaad..ahw zo..ja zou het heel jammer vinden als #truth zou verdwijnen (of wat dan ook). Andere naam is misschien een optie om het verschil tussen #bnw en #truth duidelijker te maken idd.
De lijn is duidelijker dan de lijn tussen NWS en BNW daar gaat men geregeld de mist in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja, die neergaande lijn zie je inderdaad..ahw zo..ja zou het heel jammer vinden als #truth zou verdwijnen (of wat dan ook). Andere naam is misschien een optie om het verschil tussen #bnw en #truth duidelijker te maken idd.
Nou, niet zo negatief he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
De lijn is duidelijker dan de lijn tussen NWS en BNW daar gaat men geregeld de mist in.
Andere naam heeft weinig met de populairiteit van de topics te maken lijkt me.
Nou ik denk niet dat een naam van een forum verschil zal brengen in peeps die hier posten, de oude users komen namelijk niet verder dan dit topic.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |