SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er missen niet alleen een paar stappen, er gaapt een groot gat tussen de stellingen van TS maar we hoeven het verder niet te duiden want TS is al vertrokken. Zegt hij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef Terecht het volgende:
Wacht.
Stelling 1: de overheid infiltreert.
Stelling 2: de BNW mods zijn vrijmetselaars.
Conclusie: de BNW mods zijn infiltranten.
Er missen hier een aantal stappen geloof ik.
Stap 1: laat zien dat vrijmetselaars = overheid.
Stap 2: toon aan dat in alle gevallen geldt overheid = infiltratie.
In afwachting van je antwoord,
Terecht
Werk jij bij de NSA?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gaat al fout bij de aanname dat Lavenderr en ik Vrijmetselaars zouden zijn.
Uiteraard. Ik wil zelfs wel aannemen dat de overheid middels users op fora de publieke opinie probeert te beinvloeden. Dat van die scripts zou ook best kunnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Dat de overheid infiltreert geloof ik zonder meer.
Daar hebben we de AIVD voor.
Ik zou het vreemder vinden als 'ze' het niet zouden doen.
Jaja.... Bewijs het maar he!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil zelfs wel aannemen dat de overheid middels users op fora de publieke opinie probeert te beinvloeden. Dat van die scripts zou ook best kunnen.
Het gaat alleen (nog) niet zover dat ze Vrijmetselaars als moderators inzetten.
uhuhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil zelfs wel aannemen dat de overheid middels users op fora de publieke opinie probeert te beinvloeden. Dat van die scripts zou ook best kunnen.
Het gaat alleen (nog) niet zover dat ze Vrijmetselaars als moderators inzetten.
Dank je wel voor de eer dat je me een PM stuurt dat ik een overheids troll ben, ik voel me vereerd maar schijnbaar heb je geen mensen kennisquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
Overheid infiltreert inderdaad blogs en websites:
http://euro-synergies.hau(...)daad-bl-5309516.html
Meteen mijn laatste post hier.
Dit forum wordt namelijk nota bene gemodereerd door 2 vrijmetselaren. Meer hoef ik niet te zeggen.
Veel succes met dit fantastische subforum, stelletje infiltranten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je wel voor de eer dat je me een PM stuurt dat ik een overheids troll ben, ik voel me vereerd maar schijnbaar heb je geen mensen kennis
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig van beschuldigt ja.
Ik zelf zit niet bij een logequote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben vanmiddag nog langs het gebouw van de Leidse loge gelopen.
Lavenderr, zit je bij een gemengde loge of bij een vrouwenloge?
Vleugel 42 Omega. Jij?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef theguyver het volgende:
[..]collega?!? welke afdeling zit je doen we morgen een bakkie koffie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |