google al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef cindy_r_van het volgende:
Hai,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare voodoo priester mbt ritueel liefde. Liefst in Nederland of iemand die Nederlands kan spreken.
Graag geen oordelen etc, je mag ook privé bericht sturen. Het is geen grapje, ben echt serieus op zoek naar een Voodoo priester, die ook echt rituelen kan uitvoeren en ook dat het werkt.
Dank je wel,
Cindy
quote:
Hier gaat het al foutquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef cindy_r_van het volgende:
die ook echt rituelen kan uitvoeren en ook dat het werkt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Heb al gegoogled. Kwam bij iemand maar volgens mij heeft ie nooit wa gedaan, vandaar ook mijn zin ' die ook echt ritueel kan uitvoeren' dus geen oplichter is.
Zullen er genoeg zijn die het ritueel uit kunnen voeren, zal alleen geen fuck doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Heb al gegoogled. Kwam bij iemand maar volgens mij heeft ie nooit wa gedaan, vandaar ook mijn zin ' die ook echt ritueel kan uitvoeren' dus geen oplichter is.
en ik wil kunnen vliegen als superman... Gaat ook niet lukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Beter verspil je er helemaal geen geld aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef cindy_r_van het volgende:
Geen geld voor dank je wel. En ik geloof ook wel in dat er voodoo priester hier in NL zijn of dat iemand via via eentje kent en niet voor 500/600 euro. En nee voor dat bedrag ben ik niet opgelicht, zou ik nooit voor uitgeven.
Er staan er anders honderden op google. Zit vast wel iemand tussen die aan jouw voorwaarden voldoet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter verspil je er helemaal geen geld aan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme Cindy (Klaas) ik heb je gezegd dat mijn vriendin geen interesse in je heeft. Geen voodoo poppetje wat daar iets aan gaat veranderen klapmongool.
hahaha hahahah!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
niemand zal ooit van je houden want je bent dom
elke voodoo priester weet dat
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |