Mijn Fipo's zijn op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
Haha ik ben een trieste fipohunter.
Eindbaas Mohaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft net zijn 100e interlanddoelpunt gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen om de CL te winnen met Ajax.
Is me ooit 1 keer gelukt maar toen speelde sneijder nog mee FM 2008.
meestal stop ik na 2/3 seizoenen en begin opnieuw
ik ga dit keer proberen om er geen vreemdelingen legioen van te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Keer game gehad dat ik met Ajax in 20 seizoenen iets van 8x de CL won en nog 5 finales verloor.
Toen had ik wel vreemdelingenlegioen jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik ga dit keer proberen om er geen vreemdelingen legioen van te maken.
Alleen spelers uit scandinavië en nederlanders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
nu proberen Sana te lozen word nooit meer wat
Ik heb hem weleens zien spelen bij Ajax, vond m niet echt overtuigend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat ben je toch wel met eens hoop ik?
Haten op Sananasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens zien spelen bij Ajax, vond m niet echt overtuigend.
Twentequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente is mijn angstgegner in FM
Twente
Twente en Ajax zijn bij mij niet te verslaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente
Mijn angstgegners zijn nog wel Fey, PSV, Vitas en in mindere mate AZ. Ajax heb ik nu al een paar keer op de pijnbank kunnen leggen, net als Twente.
Wat is z'n PA?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
Chelsea en Man Utd zitten achter mn 16jarig jeugdspelertje aan. Heb m maar gelijk een contract aangeboden
Geniescout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weetiket? Waar kan je dat zien?
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik nooit gebruikt, Wat is dat precies?
Ah. Ja, dat lijkt me ook. Is dat gratis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.
Dat is echt fucking kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.
Ja, gewoon een download.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat lijkt me ook. Is dat gratis?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, verdomme, die naam![]()
Ik MOET hem hebben
[ afbeelding ]
Beetje jammer weer dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een speler die heet Jos Timmer, nou als hij een crimineel feit pleegt heet hij dus Jos T. xd
ok
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, verdomme, die naam![]()
Ik MOET hem hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opeens win ik de laatste 10 wedstrijden van de competitie niet meer, omdat FM denkt "fuck you"
Ja het ligt aan FM ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opeens win ik de laatste 10 wedstrijden van de competitie niet meer, omdat FM denkt "fuck you"
Ja want in de 20 duels daarvoor verloor ik minder vaak als in die laatste 10 potjes. Met dezelfde tactiek, die werktquote:
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want in de 20 duels daarvoor verloor ik minder vaak als in die laatste 10 potjes. Met dezelfde tactiek, die werkt
Heb daar dan amper wat van gemerktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?
Dat is nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?
Godverdekut. Eerste friendly tegen Brugge en niemand is fitquote:
Vriendschappelijke potjes laat ik standaard door mijn assistent doen. Daar heb ik echt geen geduld voor namelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Godverdekut. Eerste friendly tegen Brugge en niemand is fit
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.quote:
Dat is ook de reden waarom ik drie verschillende tactieken het team volledig laat beheersen. 4-4-2, 4-1-3-2 en 2-3-4-2. En de shouts verander ik naar aanleiding van de wedstrijd. Kost wel wat tijd per wedstrijd maar het is voor mij de enige manier om met PSV verder te komen dan de kwartfinale CL.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.
En zo hoort het!! Is de enige manier om succes te hebben met een team dat geen 80 miljoen per jaar te besteden heeft. En bovendien ook veel leuker omdat je dan het gevoel hebt dat je veel meer invloed hebt op het spel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik drie verschillende tactieken het team volledig laat beheersen. 4-4-2, 4-1-3-2 en 2-3-4-2. En de shouts verander ik naar aanleiding van de wedstrijd. Kost wel wat tijd per wedstrijd maar het is voor mij de enige manier om met PSV verder te komen dan de kwartfinale CL.
Nee, maar als het je heel veel salaris kosten zou ik toch overwegen ze te verkopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
PSG en Real Madrid bieden nou al bijna anderhalf jaar lang 80 miljoen gespreid in termijnen apart voor allebei mijn spitsen en het is echt vreselijk irritant.
Asking prices staan op 120 miljoen en 160 miljoen dus daar ligt het niet aan.
Blijf het maar afwijzen of 120 miljoen aangeven, dan wijzen ze het tegenbod weer af en een week later ligt exact hetzelfde bod van 80 miljoen klaar. In de laatste week van de transfermarkt doen ze het zelfs doodleuk elke dag.
Heb nu ook al tot 4 keer toe een nieuw contract moeten geven omdat de spelers steeds een verbeterd contract willen. Ze verdienen nu dus per persoon 300k per maand.![]()
Zijn er meer die hier last van hebben?
Altijd in elke game als ik een goede tactiek had gevonden bleef hij daarna altijd werken. Dus dit is nog nooit gebeurd in al die jarenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.
Eduardo? Of zoek een transfervrije Serviër met hoge finishing, ik weet zijn naam even niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand nog een goedkope spits die echte afmaker is en naar de Serie B wil komen? Ik heb Andrea Caracciolo en Vincenzo Iaquinta. Laatstgenoemde gratis opgepikt en wilde heel graag een contract tekenen, Achteraf misschien niet helemaal slim, want niet superfit. Daarom zoek ik nog een standin, budget is 400K.
Brescia, Serie B, FM14.0, Seizoen 2013/14
Ik had dat met AS Monaco die mij wilde hebben als trainer. Het hele seizoen door kreeg ik dezelfde aanbieding, en dat duurde zo'n 2.5 seizoen lang.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
PSG en Real Madrid bieden nou al bijna anderhalf jaar lang 80 miljoen gespreid in termijnen apart voor allebei mijn spitsen en het is echt vreselijk irritant.
Asking prices staan op 120 miljoen en 160 miljoen dus daar ligt het niet aan.
Blijf het maar afwijzen of 120 miljoen aangeven, dan wijzen ze het tegenbod weer af en een week later ligt exact hetzelfde bod van 80 miljoen klaar. In de laatste week van de transfermarkt doen ze het zelfs doodleuk elke dag.
Heb nu ook al tot 4 keer toe een nieuw contract moeten geven omdat de spelers steeds een verbeterd contract willen. Ze verdienen nu dus per persoon 300k per maand.![]()
Zijn er meer die hier last van hebben?
Beetje jammer dat Serie B niet-EU spelers niet mag aantrekken. Welke Eduardo bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eduardo? Of zoek een transfervrije Serviër met hoge finishing, ik weet zijn naam even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door 44rdbei op 02-08-2014 15:42:47 ]
Ja, maar zijn salaris kan ik sowieso niet betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Van Shaktar Donetsk.
Bij Feyenoord weekte ik hem los voor een miljoen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef 44rdbei het volgende:
3 keer onterecht verloren....
[ afbeelding ]
en ook maar gelijk een goed gesprek gehad met de 2e keeperIk doe die "Je bent erg onprofessioneel" altijd assertief, als ze dan nog zeuren doe ik de "je toont geen respect" agressief. Jonge spelers binden dan toch wel vaak inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan schop ik ze eruit als ze niet te duur zijn, probeer ze voor hun waarde te slijten of laat ze lekker bij de -19 verpieteren. Daar mogen ze dan niet spelen als ze 20+ zijn
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Alleen als ik de speler echt, echt, echt wil hebben! Bepalende basisspeler ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een leuke speler op t oog, maar zn agent wil fokking 1.5 mln hebben![]()
Betalen jullie ook zoveel geld?
Naja, hij is pas 20 jaar maar hij gaat wel een bepalende basisspeler worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:40 schreef ambiance het volgende:
[..]
Alleen als ik de speler echt, echt, echt wil hebben! Bepalende basisspeler ofzo.
Meestal niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een leuke speler op t oog, maar zn agent wil fokking 1.5 mln hebben![]()
Betalen jullie ook zoveel geld?
Ik heb al zo vaak jeugdspelers voor zo'n bedrag verkochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
Heb t toch maar gedaan, kijken of ik hem binnen kan halen
En Chelsea beidt 3.6 mln voor een 16jarige jongeling van PSV, hij is 26k waard
Jawel hoor. Ik speel in die tussentijd altijd oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:01 schreef Buitendam het volgende:
Waarom is de conditie van het team nog maar 70-80% als je aan de finale CL begint? Omdat je drie weken geen wedstrijd hebt gespeeld lijkt me niet mogelijk toch? Je kunt ook geen oefenwedstrijd inplannen.
Ah, dan heb ik verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik speel in die tussentijd altijd oefenwedstrijden.
Scheelt wel om een beetje in vorm te blijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik verkeerd gekeken.
Inderdaad. Nu moet ik Chelsea zien te verslaan op 70%quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheelt wel om een beetje in vorm te blijven.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moet ik Chelsea zien te verslaan op 70%
Heel irritant is dat als die clubs telkens hetzelfde bedrag bieden op je spelersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AS Monaco zit steeds 5,5M te bieden op een van m'n beste VC's. Zelfs als ik zijn transferwaarde op 15 zet blijven ze me 5,5 bieden
Ik heb zojuist 3 mln geboden op een 16jarig spelertje. Als mijn scout van 20 JPA en 20 JPP zegt dat het een definite purchase is, dan geloof ik hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak jeugdspelers voor zo'n bedrag verkocht
Als ik eenmaal veel transferbudget heb betaal ik ook wel eens 10 miljoen voor een speler van 15 met potentieel 5 sterrenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 3 mln geboden op een 16jarig spelertje. Als mijn scout van 20 JPA en 20 JPP zegt dat het een definite purchase is, dan geloof ik hem
Deze speler is 875k waard.
Damn, dan heb je echt veel te besteden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal veel transferbudget heb betaal ik ook wel eens 10 miljoen voor een speler van 15 met potentieel 5 sterren. Koop ik echt 10 van dat soort spelers,
Meestal heb je dan wel transferbudget van 150/200 miljoen en koop je nauwelijks meer spelers die er meteen staan. De jeugd vangt dan ook het vertrek op van de oudere spelers die weggaan voor +80 miljoenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Damn, dan heb je echt veel te besteden.
Mijn hoogste transferbudget ooit was 64M, toen vond ik het al saai wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal heb je dan wel transferbudget van 150/200 miljoen en koop je nauwelijks meer spelers die er meteen staan. De jeugd vangt dan ook het vertrek op van de oudere spelers die weggaan voor +80 miljoen
Moet je andere doelstellingen nemen, alleen maar spelers uit het land van de clubquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn hoogste transferbudget ooit was 64M, toen vond ik het al saai worden
Nederland is wel kut wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je andere doelstellingen nemen, alleen maar spelers uit het land van de club. Anders word het wel erg makkelijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |