Heb daar dan amper wat van gemerktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?
Dat is nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?
Godverdekut. Eerste friendly tegen Brugge en niemand is fitquote:
Vriendschappelijke potjes laat ik standaard door mijn assistent doen. Daar heb ik echt geen geduld voor namelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Godverdekut. Eerste friendly tegen Brugge en niemand is fit
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.quote:
Dat is ook de reden waarom ik drie verschillende tactieken het team volledig laat beheersen. 4-4-2, 4-1-3-2 en 2-3-4-2. En de shouts verander ik naar aanleiding van de wedstrijd. Kost wel wat tijd per wedstrijd maar het is voor mij de enige manier om met PSV verder te komen dan de kwartfinale CL.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.
En zo hoort het!! Is de enige manier om succes te hebben met een team dat geen 80 miljoen per jaar te besteden heeft. En bovendien ook veel leuker omdat je dan het gevoel hebt dat je veel meer invloed hebt op het spel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik drie verschillende tactieken het team volledig laat beheersen. 4-4-2, 4-1-3-2 en 2-3-4-2. En de shouts verander ik naar aanleiding van de wedstrijd. Kost wel wat tijd per wedstrijd maar het is voor mij de enige manier om met PSV verder te komen dan de kwartfinale CL.
Nee, maar als het je heel veel salaris kosten zou ik toch overwegen ze te verkopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
PSG en Real Madrid bieden nou al bijna anderhalf jaar lang 80 miljoen gespreid in termijnen apart voor allebei mijn spitsen en het is echt vreselijk irritant.
Asking prices staan op 120 miljoen en 160 miljoen dus daar ligt het niet aan.
Blijf het maar afwijzen of 120 miljoen aangeven, dan wijzen ze het tegenbod weer af en een week later ligt exact hetzelfde bod van 80 miljoen klaar. In de laatste week van de transfermarkt doen ze het zelfs doodleuk elke dag.
Heb nu ook al tot 4 keer toe een nieuw contract moeten geven omdat de spelers steeds een verbeterd contract willen. Ze verdienen nu dus per persoon 300k per maand.![]()
Zijn er meer die hier last van hebben?
Altijd in elke game als ik een goede tactiek had gevonden bleef hij daarna altijd werken. Dus dit is nog nooit gebeurd in al die jarenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En toch is het echt zo. Anders zou je gewoon een tactiek kunnen kiezen, er vervolgens nooit wat aan veranderen en dan alsnog alles winnen. Zou aanpassen van je tactiek op een tegenstander ook compleet overbodig maken natuurlijk. Of `leren` een goeie omschrijving is weet ik niet, maar de AI stelt zich toch zeker steeds beter in als je met 1 standaard tactiek speelt. En gelukkig maar anders zou het spel wel heel erg makkelijk worden.
Eduardo? Of zoek een transfervrije Serviër met hoge finishing, ik weet zijn naam even niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand nog een goedkope spits die echte afmaker is en naar de Serie B wil komen? Ik heb Andrea Caracciolo en Vincenzo Iaquinta. Laatstgenoemde gratis opgepikt en wilde heel graag een contract tekenen, Achteraf misschien niet helemaal slim, want niet superfit. Daarom zoek ik nog een standin, budget is 400K.
Brescia, Serie B, FM14.0, Seizoen 2013/14
Ik had dat met AS Monaco die mij wilde hebben als trainer. Het hele seizoen door kreeg ik dezelfde aanbieding, en dat duurde zo'n 2.5 seizoen lang.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
PSG en Real Madrid bieden nou al bijna anderhalf jaar lang 80 miljoen gespreid in termijnen apart voor allebei mijn spitsen en het is echt vreselijk irritant.
Asking prices staan op 120 miljoen en 160 miljoen dus daar ligt het niet aan.
Blijf het maar afwijzen of 120 miljoen aangeven, dan wijzen ze het tegenbod weer af en een week later ligt exact hetzelfde bod van 80 miljoen klaar. In de laatste week van de transfermarkt doen ze het zelfs doodleuk elke dag.
Heb nu ook al tot 4 keer toe een nieuw contract moeten geven omdat de spelers steeds een verbeterd contract willen. Ze verdienen nu dus per persoon 300k per maand.![]()
Zijn er meer die hier last van hebben?
Beetje jammer dat Serie B niet-EU spelers niet mag aantrekken. Welke Eduardo bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eduardo? Of zoek een transfervrije Serviër met hoge finishing, ik weet zijn naam even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door 44rdbei op 02-08-2014 15:42:47 ]
Ja, maar zijn salaris kan ik sowieso niet betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Van Shaktar Donetsk.
Bij Feyenoord weekte ik hem los voor een miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |