Mijn Fipo's zijn op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
Haha ik ben een trieste fipohunter.
Eindbaas Mohaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft net zijn 100e interlanddoelpunt gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen om de CL te winnen met Ajax.
Is me ooit 1 keer gelukt maar toen speelde sneijder nog mee FM 2008.
meestal stop ik na 2/3 seizoenen en begin opnieuw
ik ga dit keer proberen om er geen vreemdelingen legioen van te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Keer game gehad dat ik met Ajax in 20 seizoenen iets van 8x de CL won en nog 5 finales verloor.
Toen had ik wel vreemdelingenlegioen jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik ga dit keer proberen om er geen vreemdelingen legioen van te maken.
Alleen spelers uit scandinavië en nederlanders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
nu proberen Sana te lozen word nooit meer wat
Ik heb hem weleens zien spelen bij Ajax, vond m niet echt overtuigend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat ben je toch wel met eens hoop ik?
Haten op Sananasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens zien spelen bij Ajax, vond m niet echt overtuigend.
Twentequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente is mijn angstgegner in FM
Twente
Twente en Ajax zijn bij mij niet te verslaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente
Mijn angstgegners zijn nog wel Fey, PSV, Vitas en in mindere mate AZ. Ajax heb ik nu al een paar keer op de pijnbank kunnen leggen, net als Twente.
Wat is z'n PA?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
Chelsea en Man Utd zitten achter mn 16jarig jeugdspelertje aan. Heb m maar gelijk een contract aangeboden
Geniescout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weetiket? Waar kan je dat zien?
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik nooit gebruikt, Wat is dat precies?
Ah. Ja, dat lijkt me ook. Is dat gratis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.
Dat is echt fucking kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een programma om te cheaten, kun je zien hoe goed een speler is en wat zijn potentie is. Aan de hand daarvan kun je eerst even kijken hoe goed een speler is/wordt voor je hem koopt, maar daardoor verneuk je heel het spelbeleving.
Ja, gewoon een download.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat lijkt me ook. Is dat gratis?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, verdomme, die naam![]()
Ik MOET hem hebben
[ afbeelding ]
Beetje jammer weer dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een speler die heet Jos Timmer, nou als hij een crimineel feit pleegt heet hij dus Jos T. xd
ok
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, verdomme, die naam![]()
Ik MOET hem hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opeens win ik de laatste 10 wedstrijden van de competitie niet meer, omdat FM denkt "fuck you"
Ja het ligt aan FM ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opeens win ik de laatste 10 wedstrijden van de competitie niet meer, omdat FM denkt "fuck you"
Ja want in de 20 duels daarvoor verloor ik minder vaak als in die laatste 10 potjes. Met dezelfde tactiek, die werktquote:
Je weet dat de AI jou tactiek leert en er wat tegen verzint neem ik aan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want in de 20 duels daarvoor verloor ik minder vaak als in die laatste 10 potjes. Met dezelfde tactiek, die werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |