ik kies gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zeker wel, discussie is zo gepolariseerd, je kan geen kant meer op je moet kiezen.
Fijn dat de besprekingen doorgaanquote:Israel: Gaza ceasefire not over but Hamas guilty of gross violation; Cairo talks will still go ahead - @BBCNews
Rotterdam lag in een nacht ongeveer plat, Gaza ligt niet plat, een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk maakt dat wel uit
Hitler startte een oorlog, dat maakte de situatie voor ons absoluut niet beter
je kunt beargumenteren dat Rotterdam in puin werd geschoten maar het is nu nog lelijker dan het toen was!!
dat hij hem uiteindelijk heeft verloren doet er niet zoveel toe
Hoe lang blijf je nog van die oerdomme vragen stellen? Overigens ken ik dit trechter-techniekje van je wel, maar goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Want de situatie voor deze oorlog was zo rooskleurig?!
Maar had iemand het wel eerst echt geprobeerd om met de nazi's te gaan pratenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, het hielp wel aardig toen we de nazi's uit Nederland wilden zetten...
Dan kiezen anderen voor je, want daar zijn we mee bezig, dat is polarisatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kies gewoon helemaal niet
gebeurt niks
Waar ik op reageerde, en wat het punt was, is dat je zei: oorlog is altijd slechter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk maakt dat wel uit
Hitler startte een oorlog, dat maakte de situatie voor ons absoluut niet beter
je kunt beargumenteren dat Rotterdam in puin werd geschoten maar het is nu nog lelijker dan het toen was!!
dat hij hem uiteindelijk heeft verloren doet er niet zoveel toe
Rotterdam is 5 dagen lang beschotenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Rotterdam lag in een nacht ongeveer plat, Gaza ligt niet plat, een heel andere situatie.
Het conflict is er juist omdat het Joden zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afkeuren lijkt niet te gebeuren? Grapjas
En het heeft geen kut met puur de Joden te maken, wel het conflict tussen een land en twee gebieden
En nogmaals, dat is schijnbaar niet haalbaar, dus waarom zou deze manier dan minder zijn als jouw droombeeld of hoe je het ook wilt noemen daar niet heel waarschijnlijk is in de komende jaren?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog van die oerdomme vragen stellen? Overigens ken ik dit trechter-techniekje van je wel, maar goed.
Nee, de situatie voor de oorlog was niet rooskleurig. Maar het is, wederom. dan ook niet zwart/wit. Ik geef de voorkeur aan een situatie waarin beide partijen proberen tot een vreedzame oplossing te komen, zonder wapengekletter.
Palestina is onafhankelijk verklaard. Het is aan de bevolking zelf om Hamas te onttronen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jazeker wel. Israël heeft, samen met de Palestijnse bevolking, het meeste last van ze. Hoe zou het dan niet aan hen zijn om Hamas te bestrijden?
Die indruk heb ik ook.. althans bij de Nederlandse pro gaza demo's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het conflict is er juist omdat het Joden zijn.
En waar gebeurt dat afkeuren dan?
Zwaarste bombardement toch in een nacht, dat het daarna blijvend beschoten is ok, maar dat doet verder weinig af aan het verhaal dat de stad ongeveer in een nacht plat lag en Gaza nog steeds niet wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rotterdam is 5 dagen lang beschoten
het is niet mijn argument verder dus mij maakt het niet zo heel veel uit, ik reageer er alleen op
nee onze oorlog duurde 5 jaar, regering en koningshuis zaten in het buitenlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar ik op reageerde, en wat het punt was, is dat je zei: oorlog is altijd slechter.
Nou, neuh. De oorlog was voor ons al afgelopen op 16 mei 1940, er was een 'nieuwe' voor nodig om de Mof het land weer uit te krijgen.
Maar laten we maar weer on-topic gaan.
http://www.timesofisrael.(...)-war-crimes-charges/quote:IDF concerns soldier kidnapped in Rafah
The IDF fears an Israeli soldier may have been kidnapped around 9:30 a.m. in the vicinity of Rafah.
This occurred when gunmen opened fire on IDF troops in the southern Gaza Strip city. The IDF suspects terrorists kidnapped a soldier, and is conducting extensive searches and efforts to resolve the situation.
Read more: Gaza truce collapses as rockets hit Israel, fighting breaks out in Rafah | The Times of Israel http://www.timesofisrael.(...)arges/#ixzz398UqZi4m
Follow us: @timesofisrael on Twitter | timesofisrael on Facebook
Dus omdat de vredesonderhandelingen tot dusver op niets zijn uitgedraaid, moet ik plots mijn pacifistische mening herzien en oorlog omarmen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:
[..]
En nogmaals, dat is schijnbaar niet haalbaar, dus waarom zou deze manier dan minder zijn als jouw droombeeld of hoe je het ook wilt noemen daar niet heel waarschijnlijk is in de komende jaren?!
dit is echt geloofwaardigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.presstv.ir/det(...)its-killing-13-kids/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarvoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zwaarste bombardement toch in een nacht, dat het daarna blijvend beschoten is ok, maar dat doet verder weinig af aan het verhaal dat de stad ongeveer in een nacht plat lag en Gaza nog steeds niet wat dat betreft.
Misschien niet, maar na 163 delen kan ik wat over het hoofd hebben gezien, of vergeten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag een groep terroristen tot op het bot uitgeroeid worden ja
Hamas ook
ben ik nooit heel erg onduidelijk in geweest volgens mij
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dit is echt geloofwaardigIk geloof bij voorbaat al die crap uit Palestina / Gaza al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t o
Of ik ben gewoon heel ongevoelig dat kan ook
Ik ben nieuw hier! play it fair!
Je hoeft van mij niks te omarmen, slechts inzien dat deze oorlog ook datgene kan bereiken wat in de jaren daarvoor niet is gelukt, dat is voldoende.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat de vredesonderhandelingen tot dusver op niets zijn uitgedraaid, moet ik plots mijn pacifistische mening herzien en oorlog omarmen?
Je houdt er nogal je eigen logica op na, merk ik.
of je zit gewoon te gokkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Misschien niet, maar na 163 delen kan ik wat over het hoofd hebben gezien, of vergeten zijn
Nee, omdat er onenigheid is over landsgrenzen en daar van alles uit voortvloeit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het conflict is er juist omdat het Joden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |