quote:
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boko Haram mag van mij wel verdwijnen ja.
ja want die oorlog zijn we gewoon zelf begonnen, dat heb ik bij geschiedenis geleerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, het hielp wel aardig toen we de nazi's uit Nederland wilden zetten...
van mij mag een groep terroristen tot op het bot uitgeroeid worden jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).
Ook heb ik nog geen moslim dit horen zeggen.
En ik vind het nu opmerkelijk want volgens jullie mag een groep moslims dus worden uitegroeid (tot op het bot)?
Daarom moet Hamas ook weg.. kunnen ze ook geen draagvlak meer krijgen. Dat nutteloze tuig heeft niets goeds gebrachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hamas krijgt alleen maar meer draagvlak onder de bevolking als Israël op deze voet door gaat. Het is niet aan Israël om daarvoor in te grijpen.
Het is aan Israel om Hamas te verzwakken, en dat is het doel van deze oorlog, Israel kan Hamas waarschijnlijk niet verdrijven, maar wel zodanig verzwakken, dat van binnenuit Hamas weggehaald kan worden door welke andere groep dan ook in Gaza.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hamas krijgt alleen maar meer draagvlak onder de bevolking als Israël op deze voet door gaat. Het is niet aan Israël om daarvoor in te grijpen.
Ik vermoed dat de meeste landen zich niet in dat wespennest willen steken. Verder houd ik niet bij wat alle moslims van alles vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).
Ook heb ik nog geen moslim dit horen zeggen.
En ik vind het nu opmerkelijk want volgens jullie mag een groep moslims dus worden uitegroeid (tot op het bot)?
Hamas is een tumor voor de Palestijnse burgers, Israel is die tumor nu aan het weghakken met bijlen en circkelzagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Het is aan Israel om Hamas te verzwakken, en dat is het doel van deze oorlog, Israel kan Hamas waarschijnlijk niet verdrijven, maar wel zodanig verzwakken, dat van binnenuit Hamas weggehaald kan worden door welke andere groep dan ook in Gaza.
ISIS steunt ook Gaza.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste landen zich niet in dat wespennest wil steken. Verder houd ik niet bij wat alle moslims van alles vinden.
Een misdadige organisatie als Boko Haram mag wel worden uitgeroeid, ja. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor ISIS.
En nu?quote:
Israel ookquote:
Ze willen er zelfs naartoe om Hamas te helpenquote:
Ok.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel ook
Hamas zijn ze niet zo'n fan van
Maar KoosVogels ziet het verschil nog wel, die kan het onderscheid eenvoudig maken, zucht ook hij weet beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ze willen er zelfs naartoe om Hamas te helpen![]()
Daar zijn de Palestijnen enorm mee geholpen
Volgens heb jij het idee dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.quote:
iedereen kan dat, je moet het wel willenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar KoosVogels ziet het verschil nog wel, die kan het onderscheid eenvoudig maken, zucht ook hij weet beter.
Dus je steunt Israel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens heb jij het dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.
Dat is niet het geval.
Nou, dat betwijfel ik. Het heeft er wel degelijk mee te maken en flink ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afkeuren lijkt niet te gebeuren? Grapjas
En het heeft geen kut met puur de Joden te maken, wel het conflict tussen een land en twee gebieden
Jeps en sommige zullen ook denken dat je ergens met ISIS vlaggetjes aan het zwaaien bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens heb jij het idee dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.
Dat is niet het geval.
Zie jij veel verschil tussen Hamas en ISIS?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen kan dat, je moet het wel willen
het is niet het een of het anderquote:
Dat is niet aan Israël.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom moet Hamas ook weg.. kunnen ze ook geen draagvlak meer krijgen. Dat nutteloze tuig heeft niets goeds gebracht
Ik steun helemaal niemand in dit conflict. Persoonlijk hoop ik op een vreedzame oplossing. En daar draagt deze oorlog in mijn optiek niet aan bij.quote:
Maakt niet uit, he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want die oorlog zijn we gewoon zelf begonnen, dat heb ik bij geschiedenis geleerd
of nee toch niet
flink wat jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zie jij veel verschil tussen Hamas en ISIS?!
Ben je een soenniet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps en sommige zullen ook denken dat je ergens met ISIS vlaggetjes aan het zwaaien bent
Want de situatie voor deze oorlog was zo rooskleurig?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik steun helemaal niemand in dit conflict. Persoonlijk hoop ik op een vreedzame oplossing. En daar draagt deze oorlog in mijn optiek niet aan bij.
Dus Israël moet er ook met geweld weer uit geholpen worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, he.
Er was oorlog voor nodig om ze er weer uit te krijgen; babbelen hielp niet echt.
Hoax.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er bestaan meer tinten in de wereld dan zwart en wit.
natuurlijk maakt dat wel uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, he.
Er was oorlog voor nodig om ze er weer uit te krijgen; babbelen hielp niet echt.
Knap!!quote:
Jazeker wel. Israël heeft, samen met de Palestijnse bevolking, het meeste last van ze. Hoe zou het dan niet aan hen zijn om Hamas te bestrijden?quote:
ik kies gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zeker wel, discussie is zo gepolariseerd, je kan geen kant meer op je moet kiezen.
Fijn dat de besprekingen doorgaanquote:Israel: Gaza ceasefire not over but Hamas guilty of gross violation; Cairo talks will still go ahead - @BBCNews
Rotterdam lag in een nacht ongeveer plat, Gaza ligt niet plat, een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk maakt dat wel uit
Hitler startte een oorlog, dat maakte de situatie voor ons absoluut niet beter
je kunt beargumenteren dat Rotterdam in puin werd geschoten maar het is nu nog lelijker dan het toen was!!
dat hij hem uiteindelijk heeft verloren doet er niet zoveel toe
Hoe lang blijf je nog van die oerdomme vragen stellen? Overigens ken ik dit trechter-techniekje van je wel, maar goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Want de situatie voor deze oorlog was zo rooskleurig?!
Maar had iemand het wel eerst echt geprobeerd om met de nazi's te gaan pratenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, het hielp wel aardig toen we de nazi's uit Nederland wilden zetten...
Dan kiezen anderen voor je, want daar zijn we mee bezig, dat is polarisatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kies gewoon helemaal niet
gebeurt niks
Waar ik op reageerde, en wat het punt was, is dat je zei: oorlog is altijd slechter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk maakt dat wel uit
Hitler startte een oorlog, dat maakte de situatie voor ons absoluut niet beter
je kunt beargumenteren dat Rotterdam in puin werd geschoten maar het is nu nog lelijker dan het toen was!!
dat hij hem uiteindelijk heeft verloren doet er niet zoveel toe
Rotterdam is 5 dagen lang beschotenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Rotterdam lag in een nacht ongeveer plat, Gaza ligt niet plat, een heel andere situatie.
Het conflict is er juist omdat het Joden zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afkeuren lijkt niet te gebeuren? Grapjas
En het heeft geen kut met puur de Joden te maken, wel het conflict tussen een land en twee gebieden
En nogmaals, dat is schijnbaar niet haalbaar, dus waarom zou deze manier dan minder zijn als jouw droombeeld of hoe je het ook wilt noemen daar niet heel waarschijnlijk is in de komende jaren?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog van die oerdomme vragen stellen? Overigens ken ik dit trechter-techniekje van je wel, maar goed.
Nee, de situatie voor de oorlog was niet rooskleurig. Maar het is, wederom. dan ook niet zwart/wit. Ik geef de voorkeur aan een situatie waarin beide partijen proberen tot een vreedzame oplossing te komen, zonder wapengekletter.
Palestina is onafhankelijk verklaard. Het is aan de bevolking zelf om Hamas te onttronen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jazeker wel. Israël heeft, samen met de Palestijnse bevolking, het meeste last van ze. Hoe zou het dan niet aan hen zijn om Hamas te bestrijden?
Die indruk heb ik ook.. althans bij de Nederlandse pro gaza demo's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het conflict is er juist omdat het Joden zijn.
En waar gebeurt dat afkeuren dan?
Zwaarste bombardement toch in een nacht, dat het daarna blijvend beschoten is ok, maar dat doet verder weinig af aan het verhaal dat de stad ongeveer in een nacht plat lag en Gaza nog steeds niet wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rotterdam is 5 dagen lang beschoten
het is niet mijn argument verder dus mij maakt het niet zo heel veel uit, ik reageer er alleen op
nee onze oorlog duurde 5 jaar, regering en koningshuis zaten in het buitenlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar ik op reageerde, en wat het punt was, is dat je zei: oorlog is altijd slechter.
Nou, neuh. De oorlog was voor ons al afgelopen op 16 mei 1940, er was een 'nieuwe' voor nodig om de Mof het land weer uit te krijgen.
Maar laten we maar weer on-topic gaan.
http://www.timesofisrael.(...)-war-crimes-charges/quote:IDF concerns soldier kidnapped in Rafah
The IDF fears an Israeli soldier may have been kidnapped around 9:30 a.m. in the vicinity of Rafah.
This occurred when gunmen opened fire on IDF troops in the southern Gaza Strip city. The IDF suspects terrorists kidnapped a soldier, and is conducting extensive searches and efforts to resolve the situation.
Read more: Gaza truce collapses as rockets hit Israel, fighting breaks out in Rafah | The Times of Israel http://www.timesofisrael.(...)arges/#ixzz398UqZi4m
Follow us: @timesofisrael on Twitter | timesofisrael on Facebook
Dus omdat de vredesonderhandelingen tot dusver op niets zijn uitgedraaid, moet ik plots mijn pacifistische mening herzien en oorlog omarmen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:
[..]
En nogmaals, dat is schijnbaar niet haalbaar, dus waarom zou deze manier dan minder zijn als jouw droombeeld of hoe je het ook wilt noemen daar niet heel waarschijnlijk is in de komende jaren?!
dit is echt geloofwaardigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.presstv.ir/det(...)its-killing-13-kids/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarvoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zwaarste bombardement toch in een nacht, dat het daarna blijvend beschoten is ok, maar dat doet verder weinig af aan het verhaal dat de stad ongeveer in een nacht plat lag en Gaza nog steeds niet wat dat betreft.
Misschien niet, maar na 163 delen kan ik wat over het hoofd hebben gezien, of vergeten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag een groep terroristen tot op het bot uitgeroeid worden ja
Hamas ook
ben ik nooit heel erg onduidelijk in geweest volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |