Klopt, je huis kapot zien gaan, kindje onder het puin halen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zouden ze?
hebben ze niet echt een reden toe, geef ze die reden en ze houden er mee op
Ja dacht dat ik dat vooroordeel wel even recht kon zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet? Je naam is Yasmin en je bent geen moslim?
WAAAHHHH, mijn rechtse bekrompen wereld valt in elkaar, wat doe je !
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing, want dat is helemaal niet het probleem. Bovendien bezetten de Palestijnen het land.
Hamas krijgt alleen maar meer draagvlak onder de bevolking als Israël op deze voet door gaat. Het is niet aan Israël om daarvoor in te grijpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:27 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar, kom op zeg, het gaat erom dat de inwoners van Gaza van Hamas afkomen, en daarmee van die boycot en oorlog, simpel, en aangezien Hamas alleen de taal van geweld kent, kan het misschien ook alleen op deze manier.
Wat moet je er precies van merken? Moet iemand elke dag even in het betreffende topic laten weten hoe erg hij of zij het vindt en hoezeer Boko Haram moet worden uitgeroeid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van, dus ik zou niet weten hoe je daarbij komt.
Nou, het hielp wel aardig toen we de nazi's uit Nederland wilden zetten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
bommen, granaten, heleboel doden
oorlog is niet beter
nooit
wtf
Hoho, we kijken niet toe he..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik dat vooroordeel wel even recht kon zetten
Maar je hebt gelijk Israel moet de bezetting stoppen doen ze niet ... dus gaan we nog jaren zo door... en kijken we allemaal toe
das meer een probleem van de palestijnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, je huis kapot zien gaan, kindje onder het puin halen.
Wie wil dat nu niet?
Nja dat is nog veel erger..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, we kijken niet toe he..
Nee, we geven wapens.
Afkeuren lijkt niet te gebeuren? Grapjasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Afkeuren lijkt anders ook niet echt te gebeuren.
Maar waarom is er dan in de meeste andere topics nauwelijks discussie? Waarom is er juist een discussie wanneer men Joden wel de schuld kan geven?
quote:
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boko Haram mag van mij wel verdwijnen ja.
ja want die oorlog zijn we gewoon zelf begonnen, dat heb ik bij geschiedenis geleerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, het hielp wel aardig toen we de nazi's uit Nederland wilden zetten...
van mij mag een groep terroristen tot op het bot uitgeroeid worden jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).
Ook heb ik nog geen moslim dit horen zeggen.
En ik vind het nu opmerkelijk want volgens jullie mag een groep moslims dus worden uitegroeid (tot op het bot)?
Daarom moet Hamas ook weg.. kunnen ze ook geen draagvlak meer krijgen. Dat nutteloze tuig heeft niets goeds gebrachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hamas krijgt alleen maar meer draagvlak onder de bevolking als Israël op deze voet door gaat. Het is niet aan Israël om daarvoor in te grijpen.
Het is aan Israel om Hamas te verzwakken, en dat is het doel van deze oorlog, Israel kan Hamas waarschijnlijk niet verdrijven, maar wel zodanig verzwakken, dat van binnenuit Hamas weggehaald kan worden door welke andere groep dan ook in Gaza.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hamas krijgt alleen maar meer draagvlak onder de bevolking als Israël op deze voet door gaat. Het is niet aan Israël om daarvoor in te grijpen.
Ik vermoed dat de meeste landen zich niet in dat wespennest willen steken. Verder houd ik niet bij wat alle moslims van alles vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Interessante stellingname. Want je beweert dat de meesten er zo over denken, maar toch heb ik geen land/regering hetzelfde horen zeggen (dus dat ze uitgeroeid mogen worden).
Ook heb ik nog geen moslim dit horen zeggen.
En ik vind het nu opmerkelijk want volgens jullie mag een groep moslims dus worden uitegroeid (tot op het bot)?
Hamas is een tumor voor de Palestijnse burgers, Israel is die tumor nu aan het weghakken met bijlen en circkelzagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Het is aan Israel om Hamas te verzwakken, en dat is het doel van deze oorlog, Israel kan Hamas waarschijnlijk niet verdrijven, maar wel zodanig verzwakken, dat van binnenuit Hamas weggehaald kan worden door welke andere groep dan ook in Gaza.
ISIS steunt ook Gaza.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste landen zich niet in dat wespennest wil steken. Verder houd ik niet bij wat alle moslims van alles vinden.
Een misdadige organisatie als Boko Haram mag wel worden uitgeroeid, ja. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor ISIS.
En nu?quote:
Israel ookquote:
Ze willen er zelfs naartoe om Hamas te helpenquote:
Ok.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel ook
Hamas zijn ze niet zo'n fan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |