Maar KoosVogels ziet het verschil nog wel, die kan het onderscheid eenvoudig maken, zucht ook hij weet beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ze willen er zelfs naartoe om Hamas te helpen![]()
Daar zijn de Palestijnen enorm mee geholpen
Volgens heb jij het idee dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.quote:
iedereen kan dat, je moet het wel willenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar KoosVogels ziet het verschil nog wel, die kan het onderscheid eenvoudig maken, zucht ook hij weet beter.
Dus je steunt Israel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens heb jij het dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.
Dat is niet het geval.
Nou, dat betwijfel ik. Het heeft er wel degelijk mee te maken en flink ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afkeuren lijkt niet te gebeuren? Grapjas
En het heeft geen kut met puur de Joden te maken, wel het conflict tussen een land en twee gebieden
Jeps en sommige zullen ook denken dat je ergens met ISIS vlaggetjes aan het zwaaien bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens heb jij het idee dat ik pro-Hamas ben omdat ik kritisch ben over de beschietingen door Israël.
Dat is niet het geval.
Zie jij veel verschil tussen Hamas en ISIS?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen kan dat, je moet het wel willen
het is niet het een of het anderquote:
Dat is niet aan Israël.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom moet Hamas ook weg.. kunnen ze ook geen draagvlak meer krijgen. Dat nutteloze tuig heeft niets goeds gebracht
Ik steun helemaal niemand in dit conflict. Persoonlijk hoop ik op een vreedzame oplossing. En daar draagt deze oorlog in mijn optiek niet aan bij.quote:
Maakt niet uit, he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want die oorlog zijn we gewoon zelf begonnen, dat heb ik bij geschiedenis geleerd
of nee toch niet
flink wat jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zie jij veel verschil tussen Hamas en ISIS?!
Ben je een soenniet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps en sommige zullen ook denken dat je ergens met ISIS vlaggetjes aan het zwaaien bent
Want de situatie voor deze oorlog was zo rooskleurig?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik steun helemaal niemand in dit conflict. Persoonlijk hoop ik op een vreedzame oplossing. En daar draagt deze oorlog in mijn optiek niet aan bij.
Dus Israël moet er ook met geweld weer uit geholpen worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, he.
Er was oorlog voor nodig om ze er weer uit te krijgen; babbelen hielp niet echt.
Hoax.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er bestaan meer tinten in de wereld dan zwart en wit.
natuurlijk maakt dat wel uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, he.
Er was oorlog voor nodig om ze er weer uit te krijgen; babbelen hielp niet echt.
Knap!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |