Ik begreep je wel maar ik bedoelde dat het geen excuus is om zelf niet het 'juiste te doen'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het ironische is dan weer dat jij mijn post niet begrijpt. Ik bedoel maar te zeggen dat je ( als je zoiets aardig af wil handelen ) jezelf in een hoop gevallen in de voet schiet. Afwijzingen die niet begrepen worden, hoe je het ook brengt, mensen die door gaan vragen etc.
In het dagelijks leven elke dag hoorquote:
kost mij nu 125 euro per maand, exclusief drankjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
Werken dit soort sites nog eigenlijk? En kost dat niet veel te veel geld voor de mensen die dit doen?
Nee, die statistieken lijken me te kloppen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef PeterPastoor het volgende:
mag toch hopen dat dat sarcastisch is?
Nooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die statistieken lijken me te kloppen.
je reageert op hafccfan toch, hoop ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef PeterPastoor het volgende:
mag toch hopen dat dat sarcastisch is?
Dit is zo ongelofelijk waar. Maar jij bent verder dan ik. Ik trap er nog weleens in, dat (te) lief en aardig willen zijn (En ja, dat is ook echt waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
Dat aardig doen heb ik echt allang afgeleerd (ja, want ik ben gewoon aardig irl (echt waar)). Je schiet er geen reet mee op; je roept gewoon de shit over jezelf af. Eindigt in discussies die je niet wil en later denkt: had ik maar niet meer gereageerd.
Dus gewoon wegklikken, delete, ALT+F4, kruisje, hide-cheat, whatever.
Een groot deel is gratis. Volgens mij zitten daar ook de meeste mensen van hier opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
Werken dit soort sites nog eigenlijk? En kost dat niet veel te veel geld voor de mensen die dit doen?
Ik heb er zelf wel eens naar gezocht toen ik alleen was, maar vond nooit een gratis dating site.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een groot deel is gratis. Volgens mij zitten daar ook de meeste mensen van hier op
Paiq, OKcupid, Tinderquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wel eens naar gezocht toen ik alleen was, maar vond nooit een gratis dating site.
Dat kost wel wat toch? Dat je al die sites kentquote:
Dat jij zelfstandig geen gratis datingsite kunt vinden...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kost wel wat toch? Dat je al die sites kentMaar ik las dat je al 4 maanden date met een kerel. Hebben jullie nu wat?
Ik ben geen zoek held op internet. Vrouwen zijn altijd ingewikkeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat jij zelfstandig geen gratis datingsite kunt vinden...
En ik ben geen 12. We daten. Er is geen serieus gesprek geweest of zo. En het is natuurlijk ook ingewikkeld
Maar dit sites hebben geloof ik betaal opties, maar je hoeft niet te betalen
Ze staan in de OP....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben geen zoek held op internet. Vrouwen zijn altijd ingewikkeld.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze staan in de OP....
Er zullen vast nog wel meer gratis sites tussen staan trouwens
jij bent met haar in bad geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ghe. Die banner is ooit nog gemaakt door - wie kent haar nog? - Pien85. Verder wel een beetje een zure OP.
Nee op die 125 van jou!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je reageert op hafccfan toch, hoop ik
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.quote:
Ze zitten je ook te fucken hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Mjah persoonlijk vind ik het iets teveel van het goede. Dan maar iets langer vrijgezel
Gvd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten andersquote:
Ik weet het echt niet meer in dit topic hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer in dit topic hoor
Als ik lief ben, gaan de meanies miepen. Als ik een tikje scherper ben miepen de miepjes
*kras*![]()
Samen zijn wij echt de perfecte vrouw hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jij scherp doet, beloof ik iets liever te doen. Dan balanceren we het.
Dat is wel het moment dat je beter een Fillipijnse Oekrainse kan halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.
Het wachten is op de ideale derde speler.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Samen zijn wij echt de perfecte vrouw he
Laten we een mooie driehoeksverhouding opscharrelen en samen in een commune gaan wonen
Het is vast een fokkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wachten is op de ideale derde speler.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry, maar hier weet ik genoeg
Valt wel mee hoor, het is niet de eerste vrouw met kinderen die ik date.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwen met kinderen geeft veel gedoe man.
Ligt ook aan je leeftijd uiteraard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is niet de eerste vrouw met kinderen die ik date.
En hoeveel tijd steek je erin?...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kost mij nu 125 euro per maand, exclusief drankjes.
ik haal er 1,5 date uit (gemiddeld dus) en afgelopen jaar 2x geneukt! Dus al met al zeer tevreden.
Tip: indien kalend, alles van je hoofd eraf scheren en dan hoor je er weer helemaal bij!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb sinds donderdag zowaar voor het eerst echt leuk contact met iemand via Tinder. Heb er maar weinig matches mee. Kalend zijn is niet leuk![]()
Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ze is lekker spontaan in ieder geval.
Gewoon electrisch scherenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik millimeter het nu idd. Helemaal kaalscheren heb ik ook wel eens gedaan. Stond goed maar kost zoveel scheermessen haha
Doen jullie dat ook zo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:44 schreef SiIk het volgende:
Daarom gewoon bij je thuis afspreken.
Als ze dan niet komen opdagen heb je in ieder geval weer eens opgeruimd.
Nee, ik hou m'n huis gewoon altijd bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef PeterPastoor het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Doen jullie dat ook zo?
50 foto's swipen vind je ook geen probleem, dus dit vast ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Pepper begint met 50 matches. Wel een flinke pool om mee te beginnen zeg maar.
Graag gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je vergeet LIF. Het ging hier al over tondeuses en scheertechnieken.
Ik snap ook nooit zo goed waarom het gros aan mannelijke users van die site een onbedwingbare neiging krijgt zijn scrotum voor een fotogeniek moment in de lens te drukken na het uitwisselen van telefoonnummers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Ook maar eens gekeken naar de Badoo. Wat een klote site zeg
Er zitten best leuke mannen op Pepper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Ook maar eens gekeken naar de Badoo. Wat een klote site zeg
Zo, wat een profiel moet je daar bouwen zeg. Foto's video en dan nog dokken ook. Soort betaald Facebooken dusquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zitten best leuke mannen op Pepper.
Ja het is redelijk arbeidsintensiefquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, wat een profiel moet je daar bouwen zeg. Foto's video en dan nog dokken ook. Soort betaald Facebooken dus
Ja? Nou ik niet meer, zodra ik erachter kom dat ze een kind hebben is hetquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mannen zijn daar een stuk makkelijker in, door de boot genomen.
Oftewel, jij wisselt eerst telefoonnummers uit, alvorens je erachter komt dat het een vent blijkt te zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom het gros aan mannelijke users van die site een onbedwingbare neiging krijgt zijn scrotum voor een fotogeniek moment in de lens te drukken na het uitwisselen van telefoonnummers.
Slechte ervaringen, Godshand? Ik had jou toch echt wel een beetje als een ballonnenvouwende kindervriend ingeschat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja? Nou ik niet meer, zodra ik erachter kom dat ze een kind hebben is het
Hoe mooi ze ook is.
Die opmerking had ik al verwacht. Enne, nee. Maar ik hoor nogal eens wat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Oftewel, jij wisselt eerst telefoonnummers uit, alvorens je erachter komt dat het een vent blijkt te zijn?
Ook al had je hem niet verwacht, wat ik vermoed, vind ik toch dat je je er mooi uit probeert te redden, het zij u vergeven heer H_Jquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die opmerking had ik al verwacht. Enne, nee. Maar ik hoor nogal eens wat.
Gelul altijd over andermans kind, dates afzeggen omdat de kinderen niet gedumpt kunnen worden, kinderen die je als je nieuwe papa al verwelkomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Slechte ervaringen, Godshand? Ik had jou toch echt wel een beetje als een ballonnenvouwende kindervriend ingeschat.
Nope, al zou het me best humor lijken. Deze - nog altijd - epische tip levert nogal eens dat soort verhalen op:quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ook al had je hem niet verwacht, wat ik vermoed, vind ik toch dat je je er mooi uit probeert te redden, het zij u vergeven heer H_J![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
Oppas kán inderdaad nogal eens een probleem vormen, al is daar bijna altijd wel een mouw aan te passen. Als ze echt enthousiast is dan, anders vormt het al snel een geweldige bron van excuses. Ik moet wel zeggen dat ik dat ''nieuwe papa'' probleem nog niet ben tegengekomen, maar ik ben ook niet zo'n voorstander van het voorstellen van en aan kinderen binnen een paar dates. Tegen de tijd dat je elkaar wat beter kent weet je ook wel wat voor vlees je met de ander in de kuip hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gelul altijd over andermans kind, dates afzeggen omdat de kinderen niet gedumpt kunnen worden, kinderen die je als je nieuwe papa al verwelkomen
Heeft niets met kindervriend zijn te maken, maar maakt het allemaal makkelijker als het je eigen kind is. Daarbij handiger ook als je wat meer ervaring zelf hebt opgedaan met kinderen krijgen en opvoeden. Voelt toch eigenlijk alsof je wakker wordt en in het heelal rond zweeft in een ruimtepak, zonder dat er enige vorm van training vooraf is gegaan...
Je eerste zin mist een onderwerp en een persoonsvorm, zo'n, citaat niet duidelijk aangegeven. Je tweede is ook niet helemaal compleet hè? Je had kwijtgeraakt wat? Gespeld? Dubbele punt na dacht, zij, wilde, dus wat? En je laatste zin mist een punt en een onderwerp. Ik snap haar wel. Zeker als dit je bericht is na bewerken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef Geerd het volgende:
Lol net even te chatten met zo een grietje, die afbreekt met je spelt belabberd. En zelf elke zin zonder hoofdletter beginnen.
Even teruggelezen, ik had kwijtgeraakt, met een d. Ik dacht zou ik het nog veranderen, maar ja zei typte alweer een heel verhaal verder, daar wou ik ook op reageren dus. Maar laten zitten.
Was ook een Amsterdamse dus dat was toch niet wat geworden![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je eerste zin mist een onderwerp en een persoonsvorm, zo'n, citaat niet duidelijk aangegeven. Je tweede is ook niet helemaal compleet hè? Je had kwijtgeraakt wat? Gespeld? Dubbele punt na dacht, zij, wilde, dus wat? En je laatste zin mist een punt en een onderwerp. Ik snap haar wel. Zeker als dit je bericht is na bewerken.
En vanaf een gegeven moment is het niet hebben van kinderen een grotere dealbreaker dan het wel hebben van een kind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oppas kán inderdaad nogal eens een probleem vormen, al is daar bijna altijd wel een mouw aan te passen. Als ze echt enthousiast is dan, anders vormt het al snel een geweldige bron van excuses. Ik moet wel zeggen dat ik dat ''nieuwe papa'' probleem nog niet ben tegengekomen, maar ik ben ook niet zo'n voorstander van het voorstellen van en aan kinderen binnen een paar dates. Tegen de tijd dat je elkaar wat beter kent weet je ook wel wat voor vlees je met de ander in de kuip hebt.
Dat laatste kan ik me wel levendig voorstellen. Ik heb er zelf eentje, dan kijk je er net wat anders tegenaan.
Heb ik echt zelden meegemaakt; dat het hebben van kinderen (ikke 2 dus) een probleem is. Wat ik wel vaak tegenkwam is dat "zij" per se nog kinderen wil...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eind deze week derde date met de bikerdochter. Loopt best lekker, maar ze gaf al wel aan dat mijn enige ''minpunt'' dan het feit zou zijn dat ik een kind heb. En dat ze niet echt weet hoe ze erop zou reageren. En nu ben ik ook echt niet van plan om hem aankomende week nog voor te stellen, maar dat is dan weer zo'n situatie waar je verder geen invloed op uit kunt oefenen. Ik waardeer haar openheid daarin overigens wel, al kan ik er verder niet echt wat mee.
Blijft sowieso een beetje een heikel punt op datingsites. Veel vrouwen volgen de redenatie dat er in het geval van een kind dus ook nog een ex in beeld is en dat geheid gezeik oplevert. Hier niet echt aan de orde, maar op zich snap ik dat wel. Mannen zijn daar een stuk makkelijker in, door de boot genomen.
Nee, ik hoop voor je dat je dronken was. Je typt als een blinde chimpansee met 3 flessen vodka op.quote:
Ik sta erop ingeschreven, maar vindt het geen handige site. Wel een hoop mee gedate.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Staat er iemand ingeschreven op Pepper? Ik vind de site er erg leuk uitzien, het niet-betaalde deel ook, maar daar kom je niet zo donders ver mee en ze zijn niet echt goedkoop.
Maar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Vriendin van mij zit ook op Pepper. Ik vond het er mega leuk uit zien! Ik zou ook wel willen
Hmm ah.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Iets gebaseerd op foto's waar mijn vriendinnen ook op zitten is niet ideaal gezien niet iedereen weet dat ik niet mega monogaam ben
Nee het was niet uitgebreid bespreken wat het wordt, ze zei dat het voor haar zo voelde, meer niet. Hetzelfde gesprek niet, het was een ander gesprek. Zeker 12 uur later.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord
Dit is ook niet mijn normale manier van datenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wel 12 uur later, maar dan niet effe relaxed thuis de date overzien, nee ze lag nog met je in bed, seks, slapen, praten..
Ik vind t bizar ja
Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtigerquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
Dit is ook niet mijn normale manier van datenmaar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dit is ook niet mijn normale manier van datenmaar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtigerIpv gelijk dingen willen te benoemen. Tis pas date 1
Had je dat niet even hier kunnen posten!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.
Wie weet valt het mee en gaat het goed komen.
Ik ga niet al mijn date ervaringen op fok! posten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:
Had je dat niet even hier kunnen posten!
Kleine kans ja, maar we zien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Het is nog steeds dezelfde date, maar dat probeerde ik te verbloemen want dan zou ik maar zo het topic uitgeschopt kunnen wordenquote:
Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Had je dat niet even hier kunnen posten!
Kleine kans ja, maar we zien wel
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengen
Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn danquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was
Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:
Sowieso 2 dates vlak achter elkaar plannen beetje tricky
Dat is dan wel zo inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekken
Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef Aisomont het volgende:
Nou, ik had dus twee dates dit weekend. Eentje vrijdagmiddag, andere zondagavond. Die van vrijdagmiddag was leuker dacht ik vooraf. Zo is het gebeurd:
Wat gezeten aan de kade met de leukste van de twee, toen is ze mee naar mijn huis gegaan. Voor haar gekookt. Daarna heel veel gepraat. Seks gehad, jippie! Nog veel meer gepraat. Volgende ochtend zei ze dat het voor haar meer als friends with benefits voelde. Nog meer gepraat. Op een gegeven moment voelde het beter voor haar, meer als verliefdheid. De afspraak gemaakt dat we niemand anders zouden daten. Dus toen heb ik die andere date afgezegd. Weer blijven slapen van zaterdag op zondag. Nog meer gepraat. En toen voelde alles héél goed nadat we wat leuks hadden gedaan. Daar had het moeten stoppen, op het hoogtepunt.
Dat deed het niet. Het praten ging té ver en daar ging het mis. We hebben te diep over elkaar gepraat zonder het te verwerken, waardoor hetgeen wat er tussen ons was, veel minder werd. Ze is nog wel blijven slapen en vandaag na precies 69 uur (per toeval) weer naar huis gegaan. Wel een persoonlijk recordje neergezet wat dat betreft.
Kansen op vervolgdate: 99%.
Kansen op meerdandat: 1%.
Maar zolang het leuk is, is het leuk.
Vrouwen en hun onrealistische eisenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn dan
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
Ik had inderdaad ook vooraf al gepost dat ik niet wist of ik er zelf zo blij mee was. Maar het ging chronologisch gezien zo:quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.
Misschien toch niet zo handig geweest om die tweede date te cancellen.
Sowieso 2 dates vlak achter elkaar plannen beetje tricky
Gelukkig praatte zij meer dan ik, dus ik kan gewoon haar de schuld geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinigquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word zeer zelden beschuldigd van te weinig pratenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinig
Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef Aisomont het volgende:
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.
Of gewoon goed lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Uiteraard heb ik verre van alles goed gedaan. Gelukkig weet ik dat ik eigenlijk zuig in daten! Ik weet achteraf precies wat ik 'fout' doe maar ik kan het niet in de praktijk brengen. Al word ik wel steeds beter, maar dan loop ik weer tegen nieuwe, nóg verkeerdere/ingewikkeldere dingen aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord
Uhu!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
ik zal even antwoorden omdat mijn gedachtes algemeen geaccepteerd zijn:quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?
Als je een leuke date hebt gehad waar je echt een connectie mee voelt en heel graag date twee mee in wilt gaan. Zeg je dan alle andere dates af? Of date je die alsnog als ze potentieel hebben om evt leuker te zijn?
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
nou dan zeg ik wel dat het te snel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat is
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Mensen met een monogame relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijn
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja.
Op naar de volgende lading kritiek!
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"
Nee dat stuur je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat stuur je zelf
Al linkt een verhaal nog zo leuk aan je laatste therapie sesie dan hoef je dat nog niet te vertellen natuurlijk
Als het echt klikt kan het ook wel, maar zeg dat je er later op terug komt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Dit!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
Weet niet, denk dat het wel mogelijk is, maar zou mij ook niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Vandaar dat het zo goed werktequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.
Ik kijk nooit tv. Ik doe alles op mijn manier en dat is verre van een standaard manier maar ach. En verdubbel die 36 uur maar. De omstandigheden zijn verder ook bizar. Gelukkig weet ik wat er precies gebeurd en gezegd is en dat is heel wat ingewikkelder dan dat hier uit te leggen valt, dus alle kritiek kan ik wel handelen. Moet ik ook maar niet verwachten dat het internet meegaat in iets als ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo goed werkte
Sorry, ik weet dat ik nu heel gemeen en kritisch doe maar dit is echt een van de meer bizarre date verhalen die ik ooit gehoord heb. Van 'ik zie het niet zitten' naar 'ik ben verliefd op je' en weer terug naar 'dit word niks' inclusief diepste zielenroerselen in 36 uur? Je kijkt echt te veel tv als je denkt dat dit werkt
Ze hebben toch ook seks gehad? Dan zit het wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunne wij, als interbet, meegaan op dingendie hier niet verteld worden
We kennen alleen jouw (beperkte) lant van t verhaal en moeten t doen met hoe jij t verwoord.
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
PeterPastoor, kan je ook een keer niet janken? Een jaar geleden in de meet-reeks, en nu hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Weissman kun je af en toe ook gewoon niét reageren?
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.
[..]
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verder
En wtf is het verschil tussen intuïtie en gevoel?
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woorden
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?
Het word er mij niet duidelijker op
(behalve dan dat je misschien blij moet zijn dat je er vanaf bent)
Volgens Aisomont welquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruikt
Ik snap idd niets van liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens Aisomont wel
Je snapt het niet Cue! Je was er niet bij! Het was true love the fault in our stars 500 days of summer the notebook
Niet iedereen neukt elke 10 dagen een ander Joe, nee zelfs de mensen met een open relatie nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat kunnen jullie toch ook een partij blauwzuur zeiken hier. Heerlijk.
Ik zeg echt niet dat dit eeuwige liefde is ofzo hoor. Helemaal niet zelfs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens Aisomont wel
Je snapt het niet Cue! Je was er niet bij! Het was true love the fault in our stars 500 days of summer the notebook
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
500 Days of Summer is meh. Before Sunrise is de echte shit.
Eternal Sunshine is één van m'n favo filmsquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.En Brokeback Mountain natuurlijk.
Ja, ik ook. Best troosteloos gefilmd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eternal Sunshine is één van m'n favo films, maar ik word er altijd een beetje treurig van.
Want we mogen alleen maar kusje kroel doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef habitue het volgende:
En dan vragen mensen zich af waarom er weinig ervaringen gepost worden.
Whuuuut? Ik ben de enige die dit bizar vind?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Godshand het volgende:
Afh, als niet alles is zoals in Rhubarbjes wereld heeft ze altijd wat te piepen. Niet op letten, lekker laten gaan. Evenals het getroll van Weiss..
quote:Ik studeer fashion management op TMO en hb mn eigen bedrijfje Stylish Simplicity in fashion styling en design..ik leef vn dag tot dag, lekker geniete vn het leven! Afentoe een spelletje doen, Dansen, muziek, lekker ete/drinke ♡I speak dutch, englisch, german, italian, spanisch and french. Ik hou niet van oneerlijkheid. Ik bn serieus ma hou ook vn gezelligheid en plezier.
Die is hier gewoon al vaker voorbij gekomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Volgens mij heeft ze een nieuw toetsenbord nodig....
[..]
Alleen omdat ik zwart ben doe je zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Godshand het volgende:
Afh, als niet alles is zoals in Rhubarbjes wereld heeft ze altijd wat te piepen. Niet op letten, lekker laten gaan. Evenals het getroll van Weiss..
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whuuuut? Ik ben de enige die dit bizar vind?
Als dat echt zo is, is dat pas echt bizar
Als we het toch over negers hebben, waar is picardmike eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben doe je zo.
Nope, 24 en geen maagd. Tenminste, als ik haar moet vertrouwen. Maar gezien de bizarheid van de gehele situatie twijfel ik daar een beetje aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.
Misschien heeft Aisomont wel een 30 jarige maagd gedate weet ik veel. En er zit wellicht een vervolg aan, dus het loopt blijkbaar allemaal prima.
Maar inderdaad alles wat afwijkt van de norm hier moet altijd afgekeurd worden. Moet jij ook van weten want jou gedate in je open relatie is ook al flink uitgemeten hier (evenals die van Pienata en weet ik veel allemaal hier)..
Dus ja bizar?! Misschien.
Ik keur helemaal niet alles af wat afwijkt van de norm alleen iemand die switcht van 'neuh' naar 'ik vind je fantastisch!' naar 'neuh' dat is gewoon bizarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.
Misschien heeft Aisomont wel een 30 jarige maagd gedate weet ik veel. En er zit wellicht een vervolg aan, dus het loopt blijkbaar allemaal prima.
Maar inderdaad alles wat afwijkt van de norm hier moet altijd afgekeurd worden. Moet jij ook van weten want jou gedate in je open relatie is ook al flink uitgemeten hier (evenals die van Pienata en weet ik veel allemaal hier)..
Dus ja bizar?! Misschien.
Sorry, ik ben al bezetquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil weer eens een echte lieve leuke schattige date.
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.quote:
Dat hebben we allemaal wel..quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.
Klopt... Ik hoop dat ik snel een slechtere grap kan bedenken!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.
O nee hoor dat zou van mij ook hypocriet zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want we mogen alleen maar kusje kroel doen?tis het "we willen jullie.." topic niet
Jajaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef habitue het volgende:
[..]
O nee hoor dat zou van mij ook hypocriet zijn.
Ik word trouwens nog steeds blij van mn date cue.
Heb je via Eefje nog een date gefixed?quote:
Nee, (nog) nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef habitue het volgende:
Heb je via Eefje nog een date gefixed?
Nog steeds volledig happy met zijn tweeën?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nog steeds volledig happy met zijn tweeën?
Den Haag is de beste stad!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Den Haag is de beste stad!
Wij zijn bezet!
En nu zijn wij date goeroes!
HELL YEAH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik naar TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hey, 5 dagen carnaval! Afgelopen week fucking grote KERMIS de hele week lang. Nee.... Mij hoor je niet klagen hoor.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondanks dat ik jullie een beetje de Peppi en Kokki van dit topic vind, ben ik blij voor jullie.
Ik meer die 2 oude ventjes op dat balkon van de muppet showquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaan
Is ook_gek zo lenig dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaan
Niet meer, tegenwoordig is het meer Adri-uitquote:
Wanneer beginnen de taallesjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet meer, tegenwoordig is het meer Adri-uit
Dat zijn Cue_ en Rhubarbje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik meer die 2 oude ventjes op dat balkon van de muppet show
Welkom in mijn stadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik naar Tilburg
Maar hey, 5 dagen carnaval! Afgelopen week fucking grote KERMIS de hele week lang. Nee.... Mij hoor je niet klagen hoor.
quote:
quote:
Laat me raden, ik ben Elmo of Cookie monster?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Ik dacht meer aan Kermit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Laat me raden, ik ben Elmo of Cookie monster?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Fair enough. Alhoewel ik best knuffelbaar ben, in tegenstelling tot kermitquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Fair enough. Alhoewel ik best knuffelbaar ben, in tegenstelling tot kermit
quote:
Je bent geen Animal, dat ben ik alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wel, al is het inmiddels wel een paar jaar geleden dat ik er actief mee bezig was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent geen Animal, dat ben ik al
Jij kan niet drummen namenlijk
Ik zie jou als zo'n parkinsonistische Charlie Watts achter het drumstel zitten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel, al is het inmiddels wel een paar jaar geleden dat ik er actief mee bezig was.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie jou als zo'n parkinsonistische Charlie Watts achter het drumstel zitten...
Edit: geen Animal dus
heb er anders goede ervaringen mee manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
Sexmarkt en sexjobs zijn beide niet te vertrouwen.
Bij beide moet je foto's van jezelf maken met een blaadje in je hand waar sexjobs of Sexmarkt op staat om je profiel online te zetten.
Internet staat vol met deze klachten.
Mannen accepteren ze sneller omdat er schijnbaar veel nep vrouwen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb er anders goede ervaringen mee man
Dames en heren, we hebben een winnaar!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
Sexmarkt en sexjobs zijn beide niet te vertrouwen.
Bij beide moet je foto's van jezelf maken met een blaadje in je hand waar sexjobs of Sexmarkt op staat om je profiel online te zetten.
Internet staat vol met deze klachten.
je moet gewoon zorgen dat je jonge heer in vol ornaat erop staat. Dus zeg maar echt stijf en dan de foto recht van voren genomen. Niet van boven, dan lijkt hij kleiner.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Mannen accepteren ze sneller omdat er schijnbaar veel nep vrouwen zijn
Ik had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je jonge heer in vol ornaat erop staat. Dus zeg maar echt stijf en dan de foto recht van voren genomen. Niet van boven, dan lijkt hij kleiner.
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Gedragen string 15 euro inclusief verzend kosten. Zijn er serieus mensen die dat willen?
Er zijn vrouwen die er "stinkend" rijk mee worden idd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Sexmarktwat een concept ook.
Waarom heb ik dit nooit bedacht.
1 van de advertenties.
Gedragen string 15 euro inclusief verzend kosten. Zijn er serieus mensen die dat willen?
Was ik maar een vrouw
Je koopt een string van de zeeman, verzendkosten 1 euro netto winst 13 euro.
Ik "ruik" handel
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die sitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..
Misschien toch eens in die business verdiepen
Ik kan me er gewoon niks bij indenken maar kennelijk is het handel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die er "stinkend" rijk mee worden idd...
Mannen zijn eigenlijk maar een triest volkje![]()
Behalve wij natuurlijk
De sites niet gezien. Maar dergelijke zaken is redelijk bekend (als je af en toe eens een docu kijkt enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef ook_gek het volgende:
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die site
Ja maar docu is meestal uitvergroot. Verhalen van mannen in luier ken ik ook wel. Maar nooit geweten dat er zo een levendige handel is gebruikte stringetjes zit. Dat zag ik toen met jou vrouw mijn vrouw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De sites niet gezien. Maar dergelijke zaken is redelijk bekend (als je af en toe eens een docu kijkt enzo)
Ach er is overal bijna wel handel inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die site
[..]
Ik kan me er gewoon niks bij indenken maar kennelijk is het handel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..
Misschien toch eens in die business verdiepen
Of wat te denken van Evert.quote:Hallo
Ik zoek een meisje met hoofddoek waar ik haar voeten zou mogen ruiken en likken (geen sex en geen naaktheid). Beloning is een Iphone 5S 16 GB , Je moet wel echt een meisje zijn die dagelijks hoofddoek draagt
Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:quote:Goedendag.
Ik ben Evert uit amsterdam en ben 28 jaar.
Wie heeft voor mij voor vandaag 1 pak shag Pall Mall XL red en 2 x mascotte vloei en 2 flessen zoete witte wijn ( geen canei ) mag ook 2 pakken zoete wijn zijn.
In ruil daarvoor ga ik voor jou een leuke dame zoeken die je dan einde van deze maand lekker mag verwennen !!!!
Een geld-boom hihi!quote:Ben een 38 jarige lekkere stevige geile meid, met lang donkerrood haar. En prachtige mooie volle borsten (95C).
Ben gek op heerlijke orale seks, waarbij ik zelfs soms spuitend klaar kan kan komen.
Hou van de normale sex (beffen, standjes, pijpen, zoenen).
Geen extremen en anaal.
Ben geen pro of fake, en ga er vanuit dat jij ook geen faker bent.
Discretie en hygiëne staan bij mij boven aan het lijstje, bij jou ook !!!
Kan niet ontvangen, maar kan me goed verplaatsen.
Hierbij eventjes een lijstje wat ik zoek:
* Concourswagen voor een C-pony.
* Tablet
* Iphone 4 of 5 of samsung Galaxy g3.
* Een "geld-boom", waar de biljetten aan groeien.
(pfff, bestond die maar, hihi)
* Een electrische fiets.
quote:Hey mannen,
Ik ben erg opzoek naar postzegels: one penny postzegel, 10 gulden postzegel en getaxeerde postzegels.
Hiervoor in ruil wil ik je een lekkere hete sekspartij teruggeven.
Andere postzegels zijn overbodig
Ik hor graag van je
Xxx
Zo ver hoeft het geeneens te gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.
[..]
Of wat te denken van Evert.
[..]
Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:
[..]
Een geld-boom hihi!
En hier nog een opwindende advertentie van een filateliste:
[..]
Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
(wellicht geld dit ook voor andere datingsites?)
Ok ok domme opmerking.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.
Ga hijgen als ie beltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, had het op de app al gedaan, ff kijken of hij doorgaat met bellen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:
Of laat je broer opnemen.
Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best
Turken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
Wat een vooroordelen over Turken
Allemaal racisten hier
Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:
Of laat je broer opnemen.
Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
Wat een vooroordelen over Turken
Allemaal racisten hier
Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisteren de romantische film Antichrist gekeken bij bikerdochter, nu weer voor aankomende donderdag afgesproken. Is er verder niet meer gedate hier?
Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...
Jep. En zo was het afgelopen week ook. En deze date ook. Al was deze date alleen maar goede uitersten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?
Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-08-2014 14:50:31 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Niet herkenbaar toch? Dus waarom?quote:
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Je bent wel heel streng
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
Graaahaaapje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
ik heb geen zin om een sort of fotoshoot te doen voor een datingsite. en snap dat anderen dat ook hebben. daarbij vind ik dat soort fotos juist niet mooi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.
Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenen
Ok om even mijn punt te illustreren, niet helemaal sjiek, ik haal het zo wel weer weg, maar hier, 4 foto's dus, waarvan er 1 van acceptabele kwaliteit is, niet bewogen, niet anderszins vaag, niet veraf. Ik heb ze geanonimiseerd (kindasorta), maar foto 1 donker en onscherp, foto 2 donker en bewogen, foto 3 is genomen in de mistbergen tussen Andor en Arad Doman... Met foto 4 is niets mis, behalve de wanstaltige inrichting, dus die heb ik helemaal weggehaald. Jammer dat juist door de gezichten weg te halen mijn punt een beetje verloren gaat, maar soit.Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
als t zn enige foto is.. is t wat anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
Ja dat is hier idd jammer aan, je ziet maar 1 van het setje, voor hetzelfde geld valt het reuze mee, maar dit soort onduidelijke foto's overheersen gewoon in het aanbod wat ik voorgeschoteld krijgquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
op mijn foto's kun je mijn blik heel goed zien. Maar omdat ik een soort konijn-in-de-koplampen reactie krijg bij camera's zegt dat ook niks. Die blik zie je hopelijk nooit in het echtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.quote:
Ik doe maar weinig met datingsites maar sinds 1,5 maand of zo maar bij 1 wat aangemaakt en als je dan wat scrollt daar zijn de foto's inderdaad af en toe echt slecht. Ze hoeven niet zo groot dat ik ze als wallpaper kan gebruiken, maar sommige zijn echt piepklein. Bij andere denken mensen dat hun rug interessant is.....lijkt mij ook niet zo handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.
Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullendquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.
Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullend. Ik heb wel positieve ervaringen met Pepper. Er zaten voor mijn gevoel minder kansloze mensen op dan bij andere datingsites.
Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een gepiep over foto's, wees blij dat je er een hebt om naar te kijken
Whahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...
* DancingPhoebe geniet van het oppervlakkige leven
Eh...Nee...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zijn eindelijk al de goede mannen getrouwd en de knappe mannen nu echt allemaal gay
10+ is ook een groot verschil. Volgensmij heb ik vooral +5 en -5 gezocht toen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.
1. 150 foto's? Alleen als ik in de Quote of de krant kom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt ook dat ik wat vrienden heb die nou eenmaal de hele dag lopen te klikken, dus bij mij is het vaak iets ondernemen waarbij toevallig veel foto's worden gemaak.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
1. 150 foto's? Alleen als ik in de Quote of de krant kom.
2. Lekker spontaan ook. Hoewel jouw pasfoto's in jouw voorbeeld ook weinig spontaniteit uitstralen, eens.
3. Een uur foto's maken, heb wel wat beters te doen
Dus ach, als ik jou daarmee op een date mis /care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |