quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Fair enough. Alhoewel ik best knuffelbaar ben, in tegenstelling tot kermit
quote:
Je bent geen Animal, dat ben ik alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Ik wel, al is het inmiddels wel een paar jaar geleden dat ik er actief mee bezig was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent geen Animal, dat ben ik al
Jij kan niet drummen namenlijk
Ik zie jou als zo'n parkinsonistische Charlie Watts achter het drumstel zitten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel, al is het inmiddels wel een paar jaar geleden dat ik er actief mee bezig was.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie jou als zo'n parkinsonistische Charlie Watts achter het drumstel zitten...
Edit: geen Animal dus
heb er anders goede ervaringen mee manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
Sexmarkt en sexjobs zijn beide niet te vertrouwen.
Bij beide moet je foto's van jezelf maken met een blaadje in je hand waar sexjobs of Sexmarkt op staat om je profiel online te zetten.
Internet staat vol met deze klachten.
Mannen accepteren ze sneller omdat er schijnbaar veel nep vrouwen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb er anders goede ervaringen mee man
Dames en heren, we hebben een winnaar!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
Sexmarkt en sexjobs zijn beide niet te vertrouwen.
Bij beide moet je foto's van jezelf maken met een blaadje in je hand waar sexjobs of Sexmarkt op staat om je profiel online te zetten.
Internet staat vol met deze klachten.
je moet gewoon zorgen dat je jonge heer in vol ornaat erop staat. Dus zeg maar echt stijf en dan de foto recht van voren genomen. Niet van boven, dan lijkt hij kleiner.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Mannen accepteren ze sneller omdat er schijnbaar veel nep vrouwen zijn
Ik had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je jonge heer in vol ornaat erop staat. Dus zeg maar echt stijf en dan de foto recht van voren genomen. Niet van boven, dan lijkt hij kleiner.
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Gedragen string 15 euro inclusief verzend kosten. Zijn er serieus mensen die dat willen?
Er zijn vrouwen die er "stinkend" rijk mee worden idd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Sexmarktwat een concept ook.
Waarom heb ik dit nooit bedacht.
1 van de advertenties.
Gedragen string 15 euro inclusief verzend kosten. Zijn er serieus mensen die dat willen?
Was ik maar een vrouw
Je koopt een string van de zeeman, verzendkosten 1 euro netto winst 13 euro.
Ik "ruik" handel
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die sitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..
Misschien toch eens in die business verdiepen
Ik kan me er gewoon niks bij indenken maar kennelijk is het handel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die er "stinkend" rijk mee worden idd...
Mannen zijn eigenlijk maar een triest volkje![]()
Behalve wij natuurlijk
De sites niet gezien. Maar dergelijke zaken is redelijk bekend (als je af en toe eens een docu kijkt enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef ook_gek het volgende:
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die site
Ja maar docu is meestal uitvergroot. Verhalen van mannen in luier ken ik ook wel. Maar nooit geweten dat er zo een levendige handel is gebruikte stringetjes zit. Dat zag ik toen met jou vrouw mijn vrouw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De sites niet gezien. Maar dergelijke zaken is redelijk bekend (als je af en toe eens een docu kijkt enzo)
Ach er is overal bijna wel handel inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja! Ik zit vol bewondering te lezen op die site
[..]
Ik kan me er gewoon niks bij indenken maar kennelijk is het handel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..
Misschien toch eens in die business verdiepen
Of wat te denken van Evert.quote:Hallo
Ik zoek een meisje met hoofddoek waar ik haar voeten zou mogen ruiken en likken (geen sex en geen naaktheid). Beloning is een Iphone 5S 16 GB , Je moet wel echt een meisje zijn die dagelijks hoofddoek draagt
Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:quote:Goedendag.
Ik ben Evert uit amsterdam en ben 28 jaar.
Wie heeft voor mij voor vandaag 1 pak shag Pall Mall XL red en 2 x mascotte vloei en 2 flessen zoete witte wijn ( geen canei ) mag ook 2 pakken zoete wijn zijn.
In ruil daarvoor ga ik voor jou een leuke dame zoeken die je dan einde van deze maand lekker mag verwennen !!!!
Een geld-boom hihi!quote:Ben een 38 jarige lekkere stevige geile meid, met lang donkerrood haar. En prachtige mooie volle borsten (95C).
Ben gek op heerlijke orale seks, waarbij ik zelfs soms spuitend klaar kan kan komen.
Hou van de normale sex (beffen, standjes, pijpen, zoenen).
Geen extremen en anaal.
Ben geen pro of fake, en ga er vanuit dat jij ook geen faker bent.
Discretie en hygiëne staan bij mij boven aan het lijstje, bij jou ook !!!
Kan niet ontvangen, maar kan me goed verplaatsen.
Hierbij eventjes een lijstje wat ik zoek:
* Concourswagen voor een C-pony.
* Tablet
* Iphone 4 of 5 of samsung Galaxy g3.
* Een "geld-boom", waar de biljetten aan groeien.
(pfff, bestond die maar, hihi)
* Een electrische fiets.
quote:Hey mannen,
Ik ben erg opzoek naar postzegels: one penny postzegel, 10 gulden postzegel en getaxeerde postzegels.
Hiervoor in ruil wil ik je een lekkere hete sekspartij teruggeven.
Andere postzegels zijn overbodig
Ik hor graag van je
Xxx
Zo ver hoeft het geeneens te gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.
[..]
Of wat te denken van Evert.
[..]
Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:
[..]
Een geld-boom hihi!
En hier nog een opwindende advertentie van een filateliste:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |