Niet herkenbaar toch? Dus waarom?quote:
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Je bent wel heel streng
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
Graaahaaapje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
ik heb geen zin om een sort of fotoshoot te doen voor een datingsite. en snap dat anderen dat ook hebben. daarbij vind ik dat soort fotos juist niet mooi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.
Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenen
Ok om even mijn punt te illustreren, niet helemaal sjiek, ik haal het zo wel weer weg, maar hier, 4 foto's dus, waarvan er 1 van acceptabele kwaliteit is, niet bewogen, niet anderszins vaag, niet veraf. Ik heb ze geanonimiseerd (kindasorta), maar foto 1 donker en onscherp, foto 2 donker en bewogen, foto 3 is genomen in de mistbergen tussen Andor en Arad Doman... Met foto 4 is niets mis, behalve de wanstaltige inrichting, dus die heb ik helemaal weggehaald. Jammer dat juist door de gezichten weg te halen mijn punt een beetje verloren gaat, maar soit.Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
als t zn enige foto is.. is t wat anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
Ja dat is hier idd jammer aan, je ziet maar 1 van het setje, voor hetzelfde geld valt het reuze mee, maar dit soort onduidelijke foto's overheersen gewoon in het aanbod wat ik voorgeschoteld krijgquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
op mijn foto's kun je mijn blik heel goed zien. Maar omdat ik een soort konijn-in-de-koplampen reactie krijg bij camera's zegt dat ook niks. Die blik zie je hopelijk nooit in het echtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.quote:
Ik doe maar weinig met datingsites maar sinds 1,5 maand of zo maar bij 1 wat aangemaakt en als je dan wat scrollt daar zijn de foto's inderdaad af en toe echt slecht. Ze hoeven niet zo groot dat ik ze als wallpaper kan gebruiken, maar sommige zijn echt piepklein. Bij andere denken mensen dat hun rug interessant is.....lijkt mij ook niet zo handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.
Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullendquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.
Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullend. Ik heb wel positieve ervaringen met Pepper. Er zaten voor mijn gevoel minder kansloze mensen op dan bij andere datingsites.
Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een gepiep over foto's, wees blij dat je er een hebt om naar te kijken
Whahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...
* DancingPhoebe geniet van het oppervlakkige leven
Eh...Nee...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zijn eindelijk al de goede mannen getrouwd en de knappe mannen nu echt allemaal gay
10+ is ook een groot verschil. Volgensmij heb ik vooral +5 en -5 gezocht toen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.
1. 150 foto's? Alleen als ik in de Quote of de krant kom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |