abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143260288
Pas op, straks gaat HJ bijten B-).
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:18:38 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260340
Je bent wel heel streng :')
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
pi_143260348
:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143260363
quote:
12s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op, straks gaat HJ bijten B-).
Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143260476
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Je bent wel heel streng :')
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.

Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.

Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143260497
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
Graaahaaapje.
pi_143260538
CC hoe bevalt Pepper je?
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:23 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260668
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.

Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.

Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
ik heb geen zin om een sort of fotoshoot te doen voor een datingsite. en snap dat anderen dat ook hebben. daarbij vind ik dat soort fotos juist niet mooi.
En zogenaamd spontane fotos klikken met een vriend werkt natuurlijk ook niet.

Dus doe mij dan maar echte fotos die wat onduidelijk zijn.
Ieder zo zijn voorkeuren :)
pi_143260697
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenen :D

Ok om even mijn punt te illustreren, niet helemaal sjiek, ik haal het zo wel weer weg, maar hier, 4 foto's dus, waarvan er 1 van acceptabele kwaliteit is, niet bewogen, niet anderszins vaag, niet veraf. Ik heb ze geanonimiseerd (kindasorta), maar foto 1 donker en onscherp, foto 2 donker en bewogen, foto 3 is genomen in de mistbergen tussen Andor en Arad Doman... Met foto 4 is niets mis, behalve de wanstaltige inrichting, dus die heb ik helemaal weggehaald. Jammer dat juist door de gezichten weg te halen mijn punt een beetje verloren gaat, maar soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_143260782
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:29:52 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260862
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
pi_143260909
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
Ja dat is hier idd jammer aan, je ziet maar 1 van het setje, voor hetzelfde geld valt het reuze mee, maar dit soort onduidelijke foto's overheersen gewoon in het aanbod wat ik voorgeschoteld krijg :r
pi_143264072
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

op mijn foto's kun je mijn blik heel goed zien. Maar omdat ik een soort konijn-in-de-koplampen reactie krijg bij camera's zegt dat ook niks. Die blik zie je hopelijk nooit in het echt

Ik vind onduidelijk ook niet mega erg. Als ik maar iets van een beeld krijg
Maar ik vind foto's ook niet zo doorslaggevend
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143268672
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC hoe bevalt Pepper je?
Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.
pi_143272638
quote:

[..]

Ik doe maar weinig met datingsites maar sinds 1,5 maand of zo maar bij 1 wat aangemaakt en als je dan wat scrollt daar zijn de foto's inderdaad af en toe echt slecht. Ze hoeven niet zo groot dat ik ze als wallpaper kan gebruiken, maar sommige zijn echt piepklein. Bij andere denken mensen dat hun rug interessant is.....lijkt mij ook niet zo handig.

Wel eens met Cue dat het heus geen prof foto hoeft te worden, maar dat je in ieder geval iemand zijn gezicht normaal kan zien. Liefst het hele lichaam, maar dat is dan weer persoonlijk wellicht.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:12:35 #291
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143274907
Lekker door blijven zeiken
pi_143275702
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah. Weet niet. Je merkt wel dat het én betaald is, én jonger publiek is. Ik heb aanzienlijk minder oosterse prinsen en veertigers in m'n inbox. Maar je kan foto's niet vergroten, wat ik een grof nadeel vind. Als je pech hebt zie je alleen maar miniatuurtjes. De site zelf werkt ook minder smooth dan ik in eerste instantie dacht. Ik ga hem iig niet verlengen.
Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullend :) . Ik heb wel positieve ervaringen met Pepper. Er zaten voor mijn gevoel minder kansloze mensen op dan bij andere datingsites.
pi_143278559
Wat een gepiep over foto's, wees blij dat je er een hebt om naar te kijken ;)
pi_143279059
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik zit er al een tijdje niet meer op (sowieso datingsites), maar ik vond het wel meevallen met dat "jonger publiek". Ik weet niet oud jij bent en waar je naar op zoek bent, maar ik heb heel veel leuke vrouwen in de leeftijd van 25 tot 32 voorbij zien komen. En de foto's zijn inderdaad op de site niet groter te maken, maar via de app wel beeldvullend :) . Ik heb wel positieve ervaringen met Pepper. Er zaten voor mijn gevoel minder kansloze mensen op dan bij andere datingsites.
Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.
pi_143279461
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een gepiep over foto's, wees blij dat je er een hebt om naar te kijken ;)
Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...

* DancingPhoebe geniet van het oppervlakkige leven *O*
pi_143284659
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou nee. Als hij slecht is, sssssssssodemieter dan lekker op...

* DancingPhoebe geniet van het oppervlakkige leven *O*
Whaha :D, welk pilletje heb jij geslikt? :P
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:38:42 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143285111
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zijn eindelijk al de goede mannen getrouwd en de knappe mannen nu echt allemaal gay -O-
Eh...Nee... :D

[ Bericht 7% gewijzigd door yats op 10-08-2014 23:48:30 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143291573
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef yats het volgende:

[..]

Eh...Nee... :D
Ik wil hem zo graag inkoppen nu :{
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:39:53 #299
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143291806
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja dat ze jonger zijn is een pluspunt. Ik ben 27, en ben oppervlakkig genoeg om een leeftijdsverschil van 10+ jaar te groot te vinden, maar dat boeide de mannen op OKCupid niet zo.
10+ is ook een groot verschil. Volgensmij heb ik vooral +5 en -5 gezocht toen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143292605
quote:
1. 150 foto's? Alleen als ik in de Quote of de krant kom.
2. Lekker spontaan ook. Hoewel jouw pasfoto's in jouw voorbeeld ook weinig spontaniteit uitstralen, eens.
3. Een uur foto's maken, heb wel wat beters te doen :D

Dus ach, als ik jou daarmee op een date mis /care
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')