Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
(wellicht geld dit ook voor andere datingsites?)
Ok ok domme opmerking.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.
Ga hijgen als ie beltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, had het op de app al gedaan, ff kijken of hij doorgaat met bellen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:
Of laat je broer opnemen.
Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best
Turken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
Wat een vooroordelen over Turken
Allemaal racisten hier
Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:
Of laat je broer opnemen.
Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
Wat een vooroordelen over Turken
Allemaal racisten hier
Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisteren de romantische film Antichrist gekeken bij bikerdochter, nu weer voor aankomende donderdag afgesproken. Is er verder niet meer gedate hier?
Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...
Jep. En zo was het afgelopen week ook. En deze date ook. Al was deze date alleen maar goede uitersten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?
Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-08-2014 14:50:31 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |