Nee het was niet uitgebreid bespreken wat het wordt, ze zei dat het voor haar zo voelde, meer niet. Hetzelfde gesprek niet, het was een ander gesprek. Zeker 12 uur later.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord
Dit is ook niet mijn normale manier van datenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wel 12 uur later, maar dan niet effe relaxed thuis de date overzien, nee ze lag nog met je in bed, seks, slapen, praten..
Ik vind t bizar ja
Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtigerquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
Dit is ook niet mijn normale manier van datenmaar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dit is ook niet mijn normale manier van datenmaar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtigerIpv gelijk dingen willen te benoemen. Tis pas date 1
Had je dat niet even hier kunnen posten!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.
Wie weet valt het mee en gaat het goed komen.
Ik ga niet al mijn date ervaringen op fok! posten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:
Had je dat niet even hier kunnen posten!
Kleine kans ja, maar we zien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Het is nog steeds dezelfde date, maar dat probeerde ik te verbloemen want dan zou ik maar zo het topic uitgeschopt kunnen wordenquote:
Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Had je dat niet even hier kunnen posten!
Kleine kans ja, maar we zien wel
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengen
Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn danquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was
Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:
Sowieso 2 dates vlak achter elkaar plannen beetje tricky
Dat is dan wel zo inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekken
Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef Aisomont het volgende:
Nou, ik had dus twee dates dit weekend. Eentje vrijdagmiddag, andere zondagavond. Die van vrijdagmiddag was leuker dacht ik vooraf. Zo is het gebeurd:
Wat gezeten aan de kade met de leukste van de twee, toen is ze mee naar mijn huis gegaan. Voor haar gekookt. Daarna heel veel gepraat. Seks gehad, jippie! Nog veel meer gepraat. Volgende ochtend zei ze dat het voor haar meer als friends with benefits voelde. Nog meer gepraat. Op een gegeven moment voelde het beter voor haar, meer als verliefdheid. De afspraak gemaakt dat we niemand anders zouden daten. Dus toen heb ik die andere date afgezegd. Weer blijven slapen van zaterdag op zondag. Nog meer gepraat. En toen voelde alles héél goed nadat we wat leuks hadden gedaan. Daar had het moeten stoppen, op het hoogtepunt.
Dat deed het niet. Het praten ging té ver en daar ging het mis. We hebben te diep over elkaar gepraat zonder het te verwerken, waardoor hetgeen wat er tussen ons was, veel minder werd. Ze is nog wel blijven slapen en vandaag na precies 69 uur (per toeval) weer naar huis gegaan. Wel een persoonlijk recordje neergezet wat dat betreft.
Kansen op vervolgdate: 99%.
Kansen op meerdandat: 1%.
Maar zolang het leuk is, is het leuk.
Vrouwen en hun onrealistische eisenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn dan
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
Ik had inderdaad ook vooraf al gepost dat ik niet wist of ik er zelf zo blij mee was. Maar het ging chronologisch gezien zo:quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.
Misschien toch niet zo handig geweest om die tweede date te cancellen.
Sowieso 2 dates vlak achter elkaar plannen beetje tricky
Gelukkig praatte zij meer dan ik, dus ik kan gewoon haar de schuld geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinigquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word zeer zelden beschuldigd van te weinig pratenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinig
Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef Aisomont het volgende:
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.
Of gewoon goed lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Uiteraard heb ik verre van alles goed gedaan. Gelukkig weet ik dat ik eigenlijk zuig in daten! Ik weet achteraf precies wat ik 'fout' doe maar ik kan het niet in de praktijk brengen. Al word ik wel steeds beter, maar dan loop ik weer tegen nieuwe, nóg verkeerdere/ingewikkeldere dingen aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord
Uhu!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef -Splash- het volgende:
ik zal even antwoorden omdat mijn gedachtes algemeen geaccepteerd zijn:quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?
Als je een leuke date hebt gehad waar je echt een connectie mee voelt en heel graag date twee mee in wilt gaan. Zeg je dan alle andere dates af? Of date je die alsnog als ze potentieel hebben om evt leuker te zijn?
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
nou dan zeg ik wel dat het te snel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat is
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Mensen met een monogame relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijn
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja.
Op naar de volgende lading kritiek!
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"
Nee dat stuur je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat stuur je zelf
Al linkt een verhaal nog zo leuk aan je laatste therapie sesie dan hoef je dat nog niet te vertellen natuurlijk
Als het echt klikt kan het ook wel, maar zeg dat je er later op terug komt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Dit!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
Weet niet, denk dat het wel mogelijk is, maar zou mij ook niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Vandaar dat het zo goed werktequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.
Ik kijk nooit tv. Ik doe alles op mijn manier en dat is verre van een standaard manier maar ach. En verdubbel die 36 uur maar. De omstandigheden zijn verder ook bizar. Gelukkig weet ik wat er precies gebeurd en gezegd is en dat is heel wat ingewikkelder dan dat hier uit te leggen valt, dus alle kritiek kan ik wel handelen. Moet ik ook maar niet verwachten dat het internet meegaat in iets als ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo goed werkte
Sorry, ik weet dat ik nu heel gemeen en kritisch doe maar dit is echt een van de meer bizarre date verhalen die ik ooit gehoord heb. Van 'ik zie het niet zitten' naar 'ik ben verliefd op je' en weer terug naar 'dit word niks' inclusief diepste zielenroerselen in 36 uur? Je kijkt echt te veel tv als je denkt dat dit werkt
Ze hebben toch ook seks gehad? Dan zit het wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunne wij, als interbet, meegaan op dingendie hier niet verteld worden
We kennen alleen jouw (beperkte) lant van t verhaal en moeten t doen met hoe jij t verwoord.
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
PeterPastoor, kan je ook een keer niet janken? Een jaar geleden in de meet-reeks, en nu hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Weissman kun je af en toe ook gewoon niét reageren?
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.
[..]
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verder
En wtf is het verschil tussen intuïtie en gevoel?
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woorden
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?
Het word er mij niet duidelijker op
(behalve dan dat je misschien blij moet zijn dat je er vanaf bent)
Volgens Aisomont welquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruikt
Ik snap idd niets van liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens Aisomont wel
Je snapt het niet Cue! Je was er niet bij! Het was true love the fault in our stars 500 days of summer the notebook
Niet iedereen neukt elke 10 dagen een ander Joe, nee zelfs de mensen met een open relatie nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat kunnen jullie toch ook een partij blauwzuur zeiken hier. Heerlijk.
Ik zeg echt niet dat dit eeuwige liefde is ofzo hoor. Helemaal niet zelfs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens Aisomont wel
Je snapt het niet Cue! Je was er niet bij! Het was true love the fault in our stars 500 days of summer the notebook
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
500 Days of Summer is meh. Before Sunrise is de echte shit.
Eternal Sunshine is één van m'n favo filmsquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.En Brokeback Mountain natuurlijk.
Ja, ik ook. Best troosteloos gefilmd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eternal Sunshine is één van m'n favo films, maar ik word er altijd een beetje treurig van.
Want we mogen alleen maar kusje kroel doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef habitue het volgende:
En dan vragen mensen zich af waarom er weinig ervaringen gepost worden.
Whuuuut? Ik ben de enige die dit bizar vind?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Godshand het volgende:
Afh, als niet alles is zoals in Rhubarbjes wereld heeft ze altijd wat te piepen. Niet op letten, lekker laten gaan. Evenals het getroll van Weiss..
quote:Ik studeer fashion management op TMO en hb mn eigen bedrijfje Stylish Simplicity in fashion styling en design..ik leef vn dag tot dag, lekker geniete vn het leven! Afentoe een spelletje doen, Dansen, muziek, lekker ete/drinke ♡I speak dutch, englisch, german, italian, spanisch and french. Ik hou niet van oneerlijkheid. Ik bn serieus ma hou ook vn gezelligheid en plezier.
Die is hier gewoon al vaker voorbij gekomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Volgens mij heeft ze een nieuw toetsenbord nodig....
[..]
Alleen omdat ik zwart ben doe je zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Godshand het volgende:
Afh, als niet alles is zoals in Rhubarbjes wereld heeft ze altijd wat te piepen. Niet op letten, lekker laten gaan. Evenals het getroll van Weiss..
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whuuuut? Ik ben de enige die dit bizar vind?
Als dat echt zo is, is dat pas echt bizar
Als we het toch over negers hebben, waar is picardmike eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben doe je zo.
Nope, 24 en geen maagd. Tenminste, als ik haar moet vertrouwen. Maar gezien de bizarheid van de gehele situatie twijfel ik daar een beetje aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.
Misschien heeft Aisomont wel een 30 jarige maagd gedate weet ik veel. En er zit wellicht een vervolg aan, dus het loopt blijkbaar allemaal prima.
Maar inderdaad alles wat afwijkt van de norm hier moet altijd afgekeurd worden. Moet jij ook van weten want jou gedate in je open relatie is ook al flink uitgemeten hier (evenals die van Pienata en weet ik veel allemaal hier)..
Dus ja bizar?! Misschien.
Ik keur helemaal niet alles af wat afwijkt van de norm alleen iemand die switcht van 'neuh' naar 'ik vind je fantastisch!' naar 'neuh' dat is gewoon bizarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach iedereen is anders. Sommige mensen zijn snel verliefd, anderen worden nooit verliefd.
Misschien heeft Aisomont wel een 30 jarige maagd gedate weet ik veel. En er zit wellicht een vervolg aan, dus het loopt blijkbaar allemaal prima.
Maar inderdaad alles wat afwijkt van de norm hier moet altijd afgekeurd worden. Moet jij ook van weten want jou gedate in je open relatie is ook al flink uitgemeten hier (evenals die van Pienata en weet ik veel allemaal hier)..
Dus ja bizar?! Misschien.
Sorry, ik ben al bezetquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil weer eens een echte lieve leuke schattige date.
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.quote:
Dat hebben we allemaal wel..quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.
Klopt... Ik hoop dat ik snel een slechtere grap kan bedenken!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat moet de wereld weten ook. Al dan niet per slechte grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |