abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142946485
Ik heb gisteren avond ruzie gehad met mijn vriend. Hierop gaf hij mij met platte hand een klap op mijn oor. Ik heb hierop gelijk mijn spullen gepakt en ben met de fiets naar een vriendin gegaan. Daar blijf ik voorlopig.

Heb de huisartsenpost in paniek gebeld omdat ik niets meer hoorde door dat oor en omdat het enorm veel pijn deed. Zij wilden het meteen zien en dat was niet voor niets, ik heb een gescheurd trommelvlies en hoor nog maar minimaal door dat oor. Ben daar met de taxi naartoe gegaan. Ik ben bijna helemaal schuldenvrij (nog 500 die word komende maand afgelost. YES!) dus ik heb nog geen rijbewijs omdat ik de prioriteit vond dat ik mijn schulden af zou betalen. Ook mijn vriendin heeft geen rijbewijs, vriend geen auto ivm zijn eigen schulden en mijn moeder woont veel te ver weg. We hebben dus een taxi gebeld (het zit niet bepaald op fietsafstand) met als kostenplaatje 28 heen 28 terug.

Ik heb over deze situatie een aantal vragen.

1. Wat als ik blijvende doofheid (of bijna doofheid) overhoud aan die klap? Heeft het zin zoiets voor het gerecht te laten komen of kijk ik teveel Goede tijden Slechte tijden? Ik werk in een callcenter en het kan dus nadelig zijn voor mijn baan als ik gedeeltelijk doof zou blijven. Zit nu gelukkig in de vakantie, maar hopelijk is het 11 aug over. Want dan begin ik weer. + het is niet de eerste keer dat hij mij slaat.
2. Financiele situatie was als volgt: Vriend in vrijwillig beschermingsbewind. Ik betaalde mijn schuld a 16.000 euro met 500 euro per maand af. Op 20 augustus maak ik de laatste 500 over en dan ben ik officieel schulden vrij! Boodschappengeld dat naast mijn vaste lasten over bleef was niet veel, en daarom doe ik eens per maand grote boodschappen. Ik krijg maandelijks de 20ste mijn salaris en betaal direct die dag mijn vaste lasten, rekeningen en pin het boodschappengeld er af. Meestal doe ik dan gelijk voor 180-200 boodschappen (d.w.z. alle houdbare spullen en vlees en brood volop in de diepvries. Fruit enz haal ik per week en brood en vlees moet in de laatste dagen tot de 20ste bijgehaald worden. Hiervoor blijft varierend tussen de 30 en 60 euro over, ligt er aan wat ik dus gekocht heb tijdens de grote boodschappen. Had ditmaal nog 33 eur en centen over dus de rest heeft mijn vriendin bijgelegd.
Heb ik recht om boodschappen uit het huis te halen? Die voor ons beide bedoeld waren? Ik ben namelijk bang weer een klap te krijgen of iets in die richting.
Wat als ik geen boodschappen bij hem wegneem? Heb ik het recht het taxi geld van hem terug te vorderen? Hij zit in bewind en ik heb haar gegevens, maar ik weet ook niet of zij dit zomaar van mij aan mag nemen.
3. Kun je iemand dwingen tot een agressiecursus of iets in die zin? Het was niet de eerste keer en zal als ik terug ga vast ook niet de laatste zijn. Ik heb hem gewaarschuwd dat hij mij nog 1 keer op die manier aan moest raken en dat ik weg zou gaan en weg bleef. Nou dat heeft ie nu dus gedaan. Is er een mogelijkheid om hem zo'n cursus op te laten leggen? Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken daar de situatie mij al ongeveer 1,5 jaar zonder inkomen en GGZ-lopen gekost heeft. (Daar zijn dus o.a. de schulden van gekomen).
4. Mocht het zover komen dat ik voor mijzelf iets ga zoeken, is een situatie als in slechte dronk - mishandeling / wurgen partner urgentiewaardig of kan ik beter particulier gaan huren?
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:57:26 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142946531
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_142946545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
En je "vriend" dumpen. :{ Hij moet van je afblijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 08:59:23 ]
pi_142946561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ik
pi_142946575
quote:
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.

Er is enkele grond dat mishandeling rechtvaardigd in een relatie.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:01:09 #6
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_142946577
Dokter zsm een verklaring over de medische klachten en schade laten opmaken en die bij de aangifte meenemen die je meteen daarna gaat doen.
Dum de dum
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:03:32 #7
Toezicht is gezond!
pi_142946601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:59 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ik
Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:03:51 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142946606
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Je kunt iemand niet dwingen om een cursus te doen. Je kunt wel aangifte doen.

Succes.
pi_142946614
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:05:31 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142946632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
Inderdaad. Je kunt mishandeling beter gewoon met de mantel der liefde bedekken. Gewoon laten gaan joh, je hebt toch 2 oren? Faalhaas.
pi_142946637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.

Onzin.
pi_142946706
Gescheurd trommelvlies heelt in de meeste gevallen binnen twee weken, gehoor komt dan ook weer terug. Je moet sowieso over twee weken naar de huisarts voor controle. Heb je een uitdraai van het consult op de post voor je aangifte?

Heb je een sleutel van het huis mee? Dan kan je meenemen wat je nodig hebt en je eigen spullen. Zorg wel dat het veilig is, ga dus niet alleen.

Ga op zoek naar een eigen woning. Met aangifte kan de wbv misschien ook wel wat doen.
pi_142946756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.
We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.

Succes.
Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.

Weggaan zit wel in de planning dan, echter is meer als 50% van de spullen van mij. Allemaal twee-drie-of-vierdehands, maar wel nodig (bankstellen, salontafel alle kasten tv (oud soepblik) en logeerbed. Wat van hem is is het 2pers bed, de wasmachine koelkast en kookplaat. Mag ik die spullen opeisen? Ik heb tenslotte een bed nodig om op te slapen slaap hier op de bank en da's niet fijn met fibro.
pi_142946772
Wat een lul, vrouwen slaan om wat voor reden dan ook is te triest voor woorden :(. Dumpen die handel! Je verdient beter dan dit.
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:14:19 #15
Toezicht is gezond!
pi_142946775
Uiteraard, het begint met aangifte, wat jij hem niet hoeft te vertellen, en dan bel je hem en zeg je dat je je spullen komt halen. Moet je ze wel ergens kwijt kunnen natuurlijk. :o
pi_142946787
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gescheurd trommelvlies heelt in de meeste gevallen binnen twee weken, gehoor komt dan ook weer terug. Je moet sowieso over twee weken naar de huisarts voor controle. Heb je een uitdraai van het consult op de post voor je aangifte?

Heb je een sleutel van het huis mee? Dan kan je meenemen wat je nodig hebt en je eigen spullen. Zorg wel dat het veilig is, ga dus niet alleen.

Ga op zoek naar een eigen woning. Met aangifte kan de wbv misschien ook wel wat doen.
Een uitdraai daar kan ik zo voor bellen denk ik, sleutels heb ik idd mee maar hoe ga ik veilig die spullen halen? Hij is als die echt kwaad is zo gek als een dolle stier en van niemand bang. En hij heeft vakantie, dus is 90% thuis.
pi_142946828
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:14 schreef Barney-Stinson het volgende:
Wat een lul, vrouwen slaan om wat voor reden dan ook is te triest voor woorden :(. Dumpen die handel! Je verdient beter dan dit.
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
pi_142946853
Fijne tokkiezooi daar..

Gelijk aangifte doen. Ook kan je letselschade/smartengeld vragen.

Sterkte
pi_142946860
Als je terug gaat naar die zak hooi verdien je ook klappen. Asjeblieft zeg.
pi_142946869
1. Waarom zou je teruggaan? Als het niet de eerste keer is dat je geslagen wordt zal het ook niet de laatste keer zijn.
2. Je hebt in principe recht op die boodschappen aangezien jij ze (deels) hebt betaald
3. Volgende maand ben je schuldenvrij, gefeliciteerd. Maak er een nieuwe begin van zonder mishandelend vriendje.
4. Doe aangifte, ook al doet politie er niet veel mee dan ben je in ieder geval begonnen met een dossier opbouwen. Mocht je gestalkt worden (omdat je niet teruggaat)
5. Als je wel teruggaat naar hem moet je niet komen huilen als je weer klappen krijgt, daar heb je dan immers voor gekozen.
6. Iemand dwingen op aggressie cursus te gaan heeft geen zin, dat krijg je er nooit uit, is nl. een psychische aandoening en die los je niet op met een cursus, het komt vanzelf toch weer naar boven.
7. Je bent beter af als single dan in een mishandelende relatie met iemand die ook in de schulden zit en onder bewind valt.
8. Als jij schulden vrij bent en je gaat toch terug naar je ex vriendje (wat je niet gaat doen natuurlijk want je bent verstandig) zal hij jouw geld op gaan maken aangeizen hij nog in de schulden zit
9. Ga weg en blijf weg bij hem, er zijn veel betere vriendjes in de wereld.
10. Bij de dokter vragen dat hij zwart op wit zet dat de schade is veroorzaakt door de klap op je oor. Hiermee zou je aangifte kunnen doen en evt. schadevergoeding eisen
11. Verschilt per woningbouw of je urgentie krijgt, zou wel kunnen.
12. Weg bij die vent
13. Neem een paar vrienden / vriendinnen mee als je je spullen gaat halen. Misschien zijn er ook nog wel FOK! vrijwilligers (bestaat de FOK!-knokploeg nog?)
14. Ik zou zo min mogelijk van je ex eisen/vragen. hoe eerder je helemaal los van hem bent hoe beter, zie het als leergeld en volgende maand ben je schuldenvrij dus dan kun je dat geld dan weer terug betalen aan die vriendin.
15. Veel succes met je nieuwe start ^O^
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142946878
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
Dat hij je slaat alleen al kan natuurlijk echt niet door de beugel, maar voor zo'n nutteloze reden is het ook belachelijk.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_142946888
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:17 schreef ChefvanOekels het volgende:
Fijne tokkiezooi daar..

Gelijk aangifte doen. Ook kan je letselschade/smartengeld vragen.

Sterkte
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
pi_142946934
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Sowieso aangifte doen. Alleen als je niet ver vooruit kunt kijken, denk je dat de politie er niets mee doet. Maar het punt is dat wanneer het opgeschreven wordt, het altijd terug komt bij volgende keren. Dus als hij lastig wordt, gaat het zich opstapelen. En des te groter de stapel, des te hoger de officier van justitie het zal opnemen. Zorg dus voor een grote stapel klachten tegen hem, je kunt daar het beste meteen mee beginnen.

Daarnaast is het handig in verband met verzekering. Als dit letsel niet door een ongeluk is gekomen, dan kan de verzekering de kosten verhalen op hem. En mocht het blijvend letsel zijn, dan zit hij nog veel erger in de shit. Dan kun je nog eens civielrechtelijk schadevergoeding gaan eisen.

Neem ook zo snel mogelijk een rechtbijstandsverzekering, als je die kan betalen.
pi_142946944
quote:

[..]

Welke?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142946946
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:18 schreef Deetch het volgende:
Waarom zou je teruggaan? Als het niet de eerste keer is dat je geslagen wordt zal het ook niet de laatste keer zijn
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
pi_142946979
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?
Supra Groningam Nihil
pi_142947000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.

Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895

Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.

Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen? :')

Meteen er proberen een slaatje uit te slaan ook :')
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:26:55 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.
Eerst aangifte doen, dan nadenken over een woning (woningbouw bellen, instanties bellen) en daarna je spullen terughalen met wat sterke kerels bij je.
pi_142947027
Tokkie struggles :')

Overigens wordt dit natuurlijk weer zo'n ultiem deceptie topic met een TS die alles naast zich neerlegt en weer 'lekker' teruggaat naar vriendje, want zij kan hem echt wel beter maken hoor, hij bedoelt het allemaal niet zo :r hij heeft gewoon een cursusje nodig.

Behoudt het beetje waardigheid wat je hebt, kap ermee, en ga leren op eigen benen te staan.
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:27:25 #30
Toezicht is gezond!
pi_142947039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895

Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.

Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen? :')

Zo, ga je lekker? :') kansloos.

Gek he, dat mensen kosten willen verhalen op de veroorzaker.
pi_142947040
quote:

[..]

Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand. :Y
pi_142947046
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Deetch het volgende:

[..]

Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?
Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.
pi_142947055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand. :Y
Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.
pi_142947091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Belachelijk! zo snel mogelijk die lul vergeten en verder gaan met je leven. Ik heb echt 0 respect voor mannen die vrouwen slaan. Zo min mogelijk contact zoeken met hem, zal die verschrikkelijk vinden.
pi_142947093
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Je kan een tijdelijk onderkomen regelen in een blijf van mijn lijf-huis. Google maar even, meestal kan je er binnen een dag of twee terrecht.
pi_142947095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.

[..]

Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.

Weggaan zit wel in de planning dan, echter is meer als 50% van de spullen van mij. Allemaal twee-drie-of-vierdehands, maar wel nodig (bankstellen, salontafel alle kasten tv (oud soepblik) en logeerbed. Wat van hem is is het 2pers bed, de wasmachine koelkast en kookplaat. Mag ik die spullen opeisen? Ik heb tenslotte een bed nodig om op te slapen slaap hier op de bank en da's niet fijn met fibro.
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
pi_142947101
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.
*O*
pi_142947116
quote:

[..]

Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat ;(
pi_142947124
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Maar waarom? Iemand die je slaat is echt niet de man van je leven hoor.
Heb je geen vrienden of ouders bij wie je terecht kunt?
pi_142947134
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:

[..]

Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat ;(
Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven. :{w
pi_142947138
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten. :')
pi_142947142
Aangifte doen, spullen pakken en die doeber in z'n sop gaar laten koken. Ik verbaas me overigens wel dat je je meer zorgen maakt over een paar tientjes dan het feit dat 'ie je al een aantal keer heeft mishandeld.
Silence can mock
pi_142947155
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven. :{w
Dit dus.

En wie zegt dat ze zichzelf niet geslagen heeft bijvoorbeeld, ik heb een ex gehad die dat deed als ze boos op mij was. :')
pi_142947157
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten. :')
Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naam 14.gif
pi_142947174
quote:

[..]

Slaan is not done, punt. Dan ga je bij diegene weg. Dat er meer aan de hand zou kunnen zijn doet ook niet ter zake. TS moet daar gewoon weg, de inboedel splitsen en opnieuw beginnen.
Supra Groningam Nihil
pi_142947177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Ze hebben wel veel gemeen, allebei in de schuldsanering en waarschijnlijk slachtoffer van de boze maatschappij/adhd of weetikveel wat. :')
pi_142947191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.

En nee dat is mijn vriend niet want ik heb de laptop (die op mijn naam staat en ik betaald heb) meegenomen dus hij kan niet op internet.

Vind het wel jammer dat er gelijk gezegd word dat ik niet voor mijzelf zou kunnen zorgen. Ik heb in 2,5 jaar tijd eigenhandig 16.000 schuld weggewerkt, mijn deel van de rekeningen betaald en minimaal boodschappen gedaan. Vind dus dat wat dat betreft het toch netjes is. Er zijn er genoeg die daarvoor de sanering in gaan. Had ik ook kunnen doen maar deed het liever op deze manier, zo heb ik zelf geleerd van mijn fouten en daar ben ik maar wat trots op!

Stap 1 is dus zometeen naar het politiebureau.. Er zijn al meerdere meldingen gemaakt door zowel mij als buren over hem dus die kijken daar niet raar meer van op.
Langs mijn vriendin haar ouders, die wonen 8 km verderop dus dan ben ik er lekker even uit.. Het is mooi weer.. Kan ik ff tot mijzelf komen.
Daarna maar even dokter bellen, voor controle want het doet echt veel pijn nu en er loopt nattigheid uit.
Daarna mijn werkgever bellen of ik deze week kan werken al zijn het maar een paar uurtjes en die eerder betaald kan krijgen.. Als ik 5 uurtjes werk is het al genoeg.
pi_142947194
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Make my day!
pi_142947203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.
Je hebt dit verdiend aan het feit dat je na de eerste tik niet bent vertrokken. Niks meer aan te doen, broek ophijsen en verder.
Als je je leven (bij voorkeur als single) weer op de rit hebt kun je altijd besluiten om te gaan onderzoeken waarom dit jou is "overkomen". Je zult zien dat je onbewust zelf de keuzes hebt gemaakt die tot dit debacle heeft geleid.
Supra Groningam Nihil
pi_142947204
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naam [ afbeelding ]
Ja maar ik wilde het alleen even duidelijk maken dat "urgentie" niet van de één op de andere dag betekent en sommige mensen dat misschien wel kunnen denken.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:36:51 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Die het gescheurde trommelvlies gaat goedpraten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_142947236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten. :')
pi_142947238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:D snap ook niet waarom een andere kant van het verhaal relevant zou zijn. TS moet daar gewoon weg. Ook als zij het zou hebben "uitgelokt" veranderd dat niets aan het feit dat die relatie niet werkt en ze weg moet.
Supra Groningam Nihil
pi_142947246
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.

En nee dat is mijn vriend niet want ik heb de laptop (die op mijn naam staat en ik betaald heb) meegenomen dus hij kan niet op internet.

Vind het wel jammer dat er gelijk gezegd word dat ik niet voor mijzelf zou kunnen zorgen. Ik heb in 2,5 jaar tijd eigenhandig 16.000 schuld weggewerkt, mijn deel van de rekeningen betaald en minimaal boodschappen gedaan. Vind dus dat wat dat betreft het toch netjes is. Er zijn er genoeg die daarvoor de sanering in gaan. Had ik ook kunnen doen maar deed het liever op deze manier, zo heb ik zelf geleerd van mijn fouten en daar ben ik maar wat trots op!

Stap 1 is dus zometeen naar het politiebureau.. Er zijn al meerdere meldingen gemaakt door zowel mij als buren over hem dus die kijken daar niet raar meer van op.
Langs mijn vriendin haar ouders, die wonen 8 km verderop dus dan ben ik er lekker even uit.. Het is mooi weer.. Kan ik ff tot mijzelf komen.
Daarna maar even dokter bellen, voor controle want het doet echt veel pijn nu en er loopt nattigheid uit.
Daarna mijn werkgever bellen of ik deze week kan werken al zijn het maar een paar uurtjes en die eerder betaald kan krijgen.. Als ik 5 uurtjes werk is het al genoeg.
Kan je niet bij je ouders terecht? In ieder geval sowieso die aangifte nú doen, niet blijven dubben daarover. Je hebt nu ook duidelijk letsel, en het gaat je in de toekomst helpen als je iets van hem wil eisen als er een aangifte en/of veroordeling ligt. Zéker als dit niet in de eerste keer is.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:38:46 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten. :')
Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
pi_142947252
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Ik lees dat er al meerdere meldingen gedaan zijn bij de politie. O.a. door de buren. Agressief zooitje daar dus.
Make my day!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:39:44 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947268
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Deetch het volgende:

[..]

:D snap ook niet waarom een andere kant van het verhaal relevant zou zijn. TS moet daar gewoon weg. Ook als zij het zou hebben "uitgelokt" veranderd dat niets aan het feit dat die relatie niet werkt en ze weg moet.
Goddank voor Deetch, zoals wel vaker.
pi_142947269
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ja, want dat roepen we natuurlijk bij ieder topic hier :') Flikker toch op, we hebben haar informatie, we kunnen wel bij alles gaan roepen 'ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal'. We doen het hier (zeker in WGR) gewoon met de informatie die we hebben. En als er gaten in een verhaal zitten worden die snel genoeg opgemerkt hoor :D Vaak zat dat TS'en hier afdruipen omdat men allemaal te kritisch is op hun eigen handelen.
pi_142947270
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.

Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
pi_142947275
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
Make my day!
pi_142947292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:39 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
pi_142947306
Ik vraag me trouwens af of mijnheer niet uit huis gezet kan worden. Hij is gewelddadig. En het huis staat ook op naam van TS.
Make my day!
pi_142947310
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uhm, zij kan wel beweren dat hij haar heeft geslagen maar dat wil juridisch niks zeggen.

Het is dan woord tegen woord.

Dus met een uitgebreider verhaal maakt ze meer kans bij de politie dat ze haar serieus nemen?

Ja en ik bedoel het goed, ook al kwam het net er wat bot uit.
pi_142947330
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.

Maar TS, waarom was je nog bij hem dan als hij een agressie probleem heeft?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:45:05 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947344
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:

[..]

En hoe vaak gebeurt het dat de andere partij vervolgens de ander kant van het verhaal uit de doeken doet?

Met je opmerking geef je gewoon aan dat je twijfelt aan het verhaal van TS. Een leuke backfire op vrijdagochtend is altijd leuk, niewaar?
pi_142947345
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.
Eerst aangifte doen, dan nadenken over een woning (woningbouw bellen, instanties bellen) en daarna je spullen terughalen met wat sterke kerels bij je.
Vind ik lief van je aangeboden, maar ik wil dit het liefst zelf regelen. 10.30 aangifte dan vraag ik de betreffende agent gelijk hoe ik dit zsm aan kan pakken en of ik daar recht op heb. Daarna nog een optie of ik een paar uurtjes kan werken en zsm uitbetaald krijgen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:45:34 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947349
quote:
Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
Top. Heel goed. Hou ons maar op de hoogte.
pi_142947355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:44 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.

Maar TS, waarom was je nog bij hem dan als hij een agressie probleem heeft?
En wat maakt dat voor de casus hier uit? Dat kan toch in ieder topic? Als iemand mekkert over of hij wel/geen hypotheek krijgt, of wel/niet schuldig is bij aanrijding roepen we toch ook niet 'Ja maar we moeten de kant van de bank/politie/tegenpartij horen! Want jij kan nu wel wat feiten verdraaien'.

We zijn toch niet verantwoordelijk voor de rechtspraak ofzo? Er wordt hier gewoon een casus geplaatst en we geven wat advies, thats all. Wellicht zijn wat details anders of weggelaten. Who cares? Zolang het geen idioot fantasieverhaal wordt (wat dit niet is) zie ik geen reden om out of the blue ineens te komen met 'ik wil zijn kant van het verhaal wel eens horen'.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:46:32 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947362
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:47:12 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947373
quote:

[..]

[..]

Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.

De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.

Als je aangeeft dat je niet terug durft voor je spullen, bieden ze mogelijk hulp aan. Kans is ook dat ze bij hem langsgaan.
pi_142947389
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.

Als je aangeeft dat je niet terug durft voor je spullen, bieden ze mogelijk hulp aan. Kans is ook dat ze bij hem langsgaan.
Het huis is evenveel van TS.
Is er een kans dat hij ontzegging van de woning kan krijgen?
Make my day!
pi_142947404
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.
Oh ja joh?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:54 schreef JoyOfLife het volgende:
3. Kun je iemand dwingen tot een agressiecursus of iets in die zin? Het was niet de eerste keer en zal als ik terug ga vast ook niet de laatste zijn. Ik heb hem gewaarschuwd dat hij mij nog 1 keer op die manier aan moest raken en dat ik weg zou gaan en weg bleef. Nou dat heeft ie nu dus gedaan. Is er een mogelijkheid om hem zo'n cursus op te laten leggen? Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken daar de situatie mij al ongeveer 1,5 jaar zonder inkomen en GGZ-lopen gekost heeft. (Daar zijn dus o.a. de schulden van gekomen).
pi_142947415
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef agter het volgende:

[..]

Het huis is evenveel van TS.
Is er een kans dat hij ontzegging van de woning kan krijgen?
Ik neem aan dat het hier niet om een koopwoning gaat, en als hij altijd de huur betaalde kan het nog knap lastig zijn hem uit zn eigen woning te zetten gok ik zo. Ook al staat zij als medehuurder op het huurcontract.
pi_142947466
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.

Verder ben ik inderdaad een dom ei geweest dat ik bij hem gebleven ben. Maargoed. Ik ben niet de fijnste persoon om mee te leven nee. Ik ben een heel actief iemand en heb weinig tijd voor hem. Werk liefst zoveel mogelijk om nog sneller af te lossen. Ik ben gewoon geen thuiszitter en wil mijn alleenstaande mams die mijn zusje en haar vriend in huis heeft niet belasten daar zij het met 800 weduwepensioen moet doen.

Ik ben zelf verantwoordelijk hiervoor en vind het heel fijn als mensen voor me klaar staan. Maar het zelfde verhaal als met die schulden: Ik vind het niet eerlijk als een ander moet lijden onder mijn fouten. Ik heb die schulden gemaakt en heb ze straks ook tot op de laatste cent zelf afgelost. Saneren is niet eerlijk tegenover de schuldeisers die gewoon in hun recht staan en ik ga ook niet zielig doen over de deurwaarders kosten etcetera. Eigen schuld dikke bult. Dat is straks opgelost. Maar het zou in mijn ogen het zelfde zijn als ik bij iemand in zou gaan wonen voor hoe lang dan ook.. Wat mogelijk is is mogelijk maar ik wil gewoon niemand tot last zijn. Ik ben te lang gebleven en daar moet ik nu voor bloeden. Maar dat komt wel goed! Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:52:24 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947468
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ja joh?

[..]

Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
pi_142947500
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:54:17 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:
Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.
pi_142947502
Je hebt wel wilde ideeen, dwingen tot een agressie cursus, het recht hebben om boodschappen mee te nemen, taxi geld terug "vorderen" :')
pi_142947504
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")
pi_142947519
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ja joh?

[..]

TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.

Klinkt hard om te zeggen, maar TS heeft deze situatie volledig aan haarzelf te danken (ook al wil ze dat niet horen).

Geweld is gewoon nooit een optie, als iemand dat toepast dan zou ik ook niet moeilijk gaan doen over een paar tientjes boodschappen maar gewoon blij zijn als ik ervan af was.
pi_142947544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.
Prima als je het ondertussen anders ziet, juich ik alleen maar toe. maar het staat er als een valide optie, terug gaan, cursus, en als dat niet kan dán iets anders zoeken. Hypothetisch wellicht, maar het staat daar gewoon als optie. Met nummertje.
pi_142947549
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.
Tja. Denk dat ik te jong was om dat mee te krijgen toen? Ik ken alleen het programma daar is ook alles mee gezegd.. (27 januari 1991 ~:) )
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:57:24 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947576
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")
Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan? :').
pi_142947606
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.

Klinkt hard om te zeggen, maar TS heeft deze situatie volledig aan haarzelf te danken (ook al wil ze dat niet horen).

Geweld is gewoon nooit een optie, als iemand dat toepast dan zou ik ook niet moeilijk gaan doen over een paar tientjes boodschappen maar gewoon blij zijn als ik ervan af was.
Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?
En dat de liefde ver te zoeken is en we het beter bij de eerste 2 jr en 2mnd hadden kunnen laten?

Ik ga eerlijk tegen jou zijn: Hij heeft 4 weken vakantie en ik zag daar al vanaf februari tegen op om dan met hem thuis te zijn. Ik ben blij als ik alleen thuis ben en lekker mijn ding doe. Zodra hij er is ben ik meteen chagrijnig.

Ik geef al mijn fouten toe, maar jij zult niet even je excuses aanbieden omdat jij mij zojuist een hoer noemde??
pi_142947631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.

Verder ben ik inderdaad een dom ei geweest dat ik bij hem gebleven ben. Maargoed. Ik ben niet de fijnste persoon om mee te leven nee. Ik ben een heel actief iemand en heb weinig tijd voor hem. Werk liefst zoveel mogelijk om nog sneller af te lossen. Ik ben gewoon geen thuiszitter en wil mijn alleenstaande mams die mijn zusje en haar vriend in huis heeft niet belasten daar zij het met 800 weduwepensioen moet doen.

Ik ben zelf verantwoordelijk hiervoor en vind het heel fijn als mensen voor me klaar staan. Maar het zelfde verhaal als met die schulden: Ik vind het niet eerlijk als een ander moet lijden onder mijn fouten. Ik heb die schulden gemaakt en heb ze straks ook tot op de laatste cent zelf afgelost. Saneren is niet eerlijk tegenover de schuldeisers die gewoon in hun recht staan en ik ga ook niet zielig doen over de deurwaarders kosten etcetera. Eigen schuld dikke bult. Dat is straks opgelost. Maar het zou in mijn ogen het zelfde zijn als ik bij iemand in zou gaan wonen voor hoe lang dan ook.. Wat mogelijk is is mogelijk maar ik wil gewoon niemand tot last zijn. Ik ben te lang gebleven en daar moet ik nu voor bloeden. Maar dat komt wel goed! Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
Misschien loopt er ergens wel een PJR voor jou op deze aardkloot :)

Verder is het alleen maar toe te juichen dat je die schuld zelf hebt opgelost, helaas met gevolg dat je nu nog geen 5 tientjes te besteden hebt dus niet bepaald zelfstandig bent. Ik zou het denk ik als volgt aanpakken;

Aangifte
Tijdelijke woonruimte (blijf van m'n lijf huis?)
WBV contacten voor urgentie
Maatschappelijk werk of andere organisaties contacteren om te kijken of zij iets kunnen doen (die hebben bv. soms ook woonruimte en/of goede contacten met WBV's)
Extra werken / zoveel mogelijk sparen
Eigen huisje vinden
Verder met je leven.

Ik zou persoonlijk de eer aan mezelf houden qua boodschappen, dat is ook maar tientjeswerk, en lijkt me sterk dat je reeds gedane boodschappen kan terugclaimen. Je kan uiteraard wel een schadevergoeding eisen als de zaak voorkomt of in een civiele zaak. Gewoon even daar je spullen (kleding etc) ophalen (overleg met politie wat handig is), en dan is hij verder dood voor je ^O^
pi_142947655
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan? :').
Ik lees het letterlijk zoals het daar staat. Prima dat zij het anders bedoelt, even goede vrienden.
pi_142947689
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:

Succes.
Dit.
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:03:31 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947690
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik lees het letterlijk zoals het daar staat.

Nee. Je interpreteert die tekst. Verkeerd.

Ontopic dan maar weer.
pi_142947703
Nou werkgever gebeld.. Kan volgende week een paar uurtjes werken maar die komen wel de 20ste bij mijn salaris en worden niet eerder uit betaald. Maakt niet uit ik pak ze toch mee, Dat zijn toch weer een paar tientjes extra 20 augustus, en het begin van een spaarpot en ook nog eens schuldenvrij. Wat ben ik hier blij mee zeg!!!

Beetje misplaatste blijdschap in zo'n situatie maar vandaar ook de naam JoyOfLife. Ik kan met kleine dingetjes heel blij zijn, en met dingen die ik in mijn eentje gepresteerd heb nog meer.

[ Bericht 23% gewijzigd door JoyOfLife op 01-08-2014 10:08:10 (ikbeneensukkel) ]
pi_142947792
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?
En dat de liefde ver te zoeken is en we het beter bij de eerste 2 jr en 2mnd hadden kunnen laten?

Ik ga eerlijk tegen jou zijn: Hij heeft 4 weken vakantie en ik zag daar al vanaf februari tegen op om dan met hem thuis te zijn. Ik ben blij als ik alleen thuis ben en lekker mijn ding doe. Zodra hij er is ben ik meteen chagrijnig.

Ik geef al mijn fouten toe, maar jij zult niet even je excuses aanbieden omdat jij mij zojuist een hoer noemde??
Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..

Het is ook knap dat je bijna schuldenvrij bent, het lijkt me dan ook verstandiger om negatieve elementen uit je leven te halen zodat je positief verder kan. Want zoals ik het lees is hij niet echt blij met zichzelf en daar kan hij jou inderdaad in meetrekken.

Als die dude je slaat dan heeft hij gewoon geen respect voor je, wat de reden ook is.

Ik bedoelde niet letterlijk hoer, maar ik ik zei aandachtshoer omdat ik dacht dat dit weer een topic zou worden waar iemand een verhaal neerkalkt en vervolgens toch niet meer terug komt, dat is wel beetje irritant soms.

Maar dat was een vooroordeel en die neem ik terug.

Ohja, voor als je een een keer urgentie gaat aanvragen hou er dan rekening mee dat de aanvraag alleen al tussen de 50 en 125 euro kan liggen, dit moet je cash betalen bij de aanvraag en als je het niet toegewezen krijgt ben je alsnog dat geld kwijt.

Veel sterkte!
pi_142947826
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:08 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..

Het is ook knap dat je bijna schuldenvrij bent, het lijkt me dan ook verstandiger om negatieve elementen uit je leven te halen zodat je positief verder kan. Want zoals ik het lees is hij niet echt blij met zichzelf en daar kan hij jou inderdaad in meetrekken.

Als die dude je slaat dan heeft hij gewoon geen respect voor je, wat de reden ook is.

Ik bedoelde niet letterlijk hoer, maar ik ik zei aandachtshoer omdat ik dacht dat dit weer een topic zou worden waar iemand een verhaal neerkalkt en vervolgens toch niet meer terug komt, dat is wel beetje irritant soms.

Maar dat was een vooroordeel en die neem ik terug.

Ohja, voor als je een een keer urgentie gaat aanvragen hou er dan rekening mee dat de aanvraag alleen al tussen de 50 en 125 euro kan liggen, dit moet je cash betalen bij de aanvraag en als je het niet toegewezen krijgt ben je alsnog dat geld kwijt.

Veel sterkte!
Bedankt voor de reactie!
Dit waardeer ik zeker. En nu ga ik fietsen, 10.30 op het bureau zijn en ik kom niet graag te laat. Ik update jullie straks!
pi_142947883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:10 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Dit waardeer ik zeker. En nu ga ik fietsen, 10.30 op het bureau zijn en ik kom niet graag te laat. Ik update jullie straks!
Succes ^O^
pi_142947939
Als je aangifte hebt gedaan dan zou je over een paar weken (als de gevolgen wat duidelijker zijn) een aanvraag kunnen doen bij het schadefonds geweldsmisdrijven. Het zal niet veel "opleveren" of misschien wel helemaal niks, maar gezien je schulden kan het geen kwaad dit te proberen. Je kan dan bijvoorbeeld het bonnetje van de taxi meesturen.

https://schadefonds.nl/
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:27:26 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142948151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef OOST het volgende:
maar gezien je schulden kan het geen kwaad dit te proberen.
Zij heeft geen schulden meer. Hij wel.
pi_142948609
Waarom zou je nog bij hem blijven dan? Trekt je alleen nog maar dieper erin met zijn schulden. En sowieso iemand die zijn vriendin/vrouw slaat :') Corrigerend tikken mag, maar slaan....
pi_142948709
Corrigerend tikken mag?
Overigens de rest van het verhaal gelezen?
pi_142948988
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Welke?
Kun .. het woordje Geen was weggevallen.. moest dus zijn geen enkele
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:05:27 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142949680
Nou dat is vast gebeurd. Hebben alles opgenomen.. Er staan nog flink wat meldingen door mij en buren dat hij zich weer misdroeg. Advies is er weg te blijven en de tweedehands spullen te laten voor wat het is. Uiteraard heb ik opgegeven de schade op dader te willen verhalen en heb tevens aangegeven dat ik bang was dat ik die 56 eur niet zou terugzien, want in de tijd dat hij de enige kostwinner was en ik werkeloos en GGZ lopend thuis zat zonder recht op uitkering heeft hij het meermalen zover gebracht dat er gewoon niets en geen geld was. Ik moet straks nog een uitdraai van het taxibriefje brengen voor de volledigheid en het verhalen op dader als er een zaak van komt. Heb ook gelijk mijn vriendin gebeld ik kan maandag terecht in haar kamer tot 1 september dus we zijn al op de helft. Gelukkig heb ik de belangrijkste spullen en kleding meegenomen. Nu nog even creatief zijn en snel eigen woonruimte vinden. Ik hoop echt van harte dat hij voor moet komen en er niet met een geseponeerde zaak vanaf komt maargoed ik heb uiteraard de foto van mijn rode oor van gisteren avond laten zien en tegenbewijs tegen mij is er niet, want ik sla niet en dat ik weinig tijd voor hem heb is geen reden tot slaan. Oude informatie was bij hen al bekend dus het was eigenlijk zo gedaan. Ging sneller als verwacht. Ben benieuwd..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:29:45 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142949870
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:23 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou dat is vast gebeurd. Hebben alles opgenomen.. Er staan nog flink wat meldingen door mij en buren dat hij zich weer misdroeg. Advies is er weg te blijven en de tweedehands spullen te laten voor wat het is. Uiteraard heb ik opgegeven de schade op dader te willen verhalen en heb tevens aangegeven dat ik bang was dat ik die 56 eur niet zou terugzien, want in de tijd dat hij de enige kostwinner was en ik werkeloos en GGZ lopend thuis zat zonder recht op uitkering heeft hij het meermalen zover gebracht dat er gewoon niets en geen geld was. Ik moet straks nog een uitdraai van het taxibriefje brengen voor de volledigheid en het verhalen op dader als er een zaak van komt. Heb ook gelijk mijn vriendin gebeld ik kan maandag terecht in haar kamer tot 1 september dus we zijn al op de helft. Gelukkig heb ik de belangrijkste spullen en kleding meegenomen. Nu nog even creatief zijn en snel eigen woonruimte vinden. Ik hoop echt van harte dat hij voor moet komen en er niet met een geseponeerde zaak vanaf komt maargoed ik heb uiteraard de foto van mijn rode oor van gisteren avond laten zien en tegenbewijs tegen mij is er niet, want ik sla niet en dat ik weinig tijd voor hem heb is geen reden tot slaan. Oude informatie was bij hen al bekend dus het was eigenlijk zo gedaan. Ging sneller als verwacht. Ben benieuwd..
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.

Hou ons op de hoogte.
pi_142949903
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.

Hou ons op de hoogte.
Dank je. Jullie trap onder mijn kont was wat ik nodig had denk ik. Ik ben het echt helemaal beu met hem en het kan ook zo niet langer.
Nu ff googlen naar een of ander kort durend snel betalend baantje en we zijn er, tenminste als er iemand zo gek is mijn bed mee op te gaan halen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:37:33 #102
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_142950092
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kut?
Dank je Krea. typen wordt niets deze dag...
pi_142950096
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:

Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
pi_142950147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:

Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Welke regio?
pi_142950212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Welke regio?
Zuid oost brabant
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:45:37 #106
Toezicht is gezond!
pi_142950315
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou werkgever gebeld.. Kan volgende week een paar uurtjes werken maar die komen wel de 20ste bij mijn salaris en worden niet eerder uit betaald. Maakt niet uit ik pak ze toch mee, Dat zijn toch weer een paar tientjes extra 20 augustus, en het begin van een spaarpot en ook nog eens schuldenvrij. Wat ben ik hier blij mee zeg!!!

Beetje misplaatste blijdschap in zo'n situatie maar vandaar ook de naam JoyOfLife. Ik kan met kleine dingetjes heel blij zijn, en met dingen die ik in mijn eentje gepresteerd heb nog meer.
Is niet misplaatst. Je moet blij zijn met deze 'nieuwe start'. Schuldenvrij. ^O^
pi_142950496
Ik ga vanmiddag even kijken of ik eventuele urgentie 20 september kan betalen als ik schuldenvrij ben. Heb vast een paar mails gestuurd, iemand nog ideeen voor snelle baantjes?
pi_142950547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:51 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik ga vanmiddag even kijken of ik eventuele urgentie 20 september kan betalen als ik schuldenvrij ben. Heb vast een paar mails gestuurd, iemand nog ideeen voor snelle baantjes?
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?
pi_142950627
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:56:12 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142950674
TIs niet iets wat ik snel zou doen, maar kun je niets tijdelijk verpanden? Neem aan dat je nu je schuldenvrij bent, weer gewoon inkomen gaat krijgen. Ergens in een pandjeswinkel moet je wel genoeg kunnen krijgen, als je iets van waarde hebt. Krijg je het later, tegen meerkosten, ook weer terug.
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:57:25 #111
Toezicht is gezond!
pi_142950725
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..
Bel alle verzorgingshuizen in je stadje op en vraag of ze nog iemand zoeken voor deze vakantie.
pi_142950808
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:56 schreef Kreator het volgende:
TIs niet iets wat ik snel zou doen, maar kun je niets tijdelijk verpanden? Neem aan dat je nu je schuldenvrij bent, weer gewoon inkomen gaat krijgen. Ergens in een pandjeswinkel moet je wel genoeg kunnen krijgen, als je iets van waarde hebt. Krijg je het later, tegen meerkosten, ook weer terug.
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..
pi_142950826
Het is zomer, groot kans dat thuiszorg gaten in het rooster van de huishoudelijke hulpen hebben die opgevuld moeten worden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_142950996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?
pi_142951017
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!

FHF / Schoonmaakhulpje aangeboden.. Iets anders mag ook.
pi_142951076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!

FHF / Schoonmaakhulpje aangeboden.. Iets anders mag ook.
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.
pi_142951143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlen
pi_142951199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlen
pi_142951245
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
heb jij zon ding dan?
pi_142951500
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:

Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc. ^O^
pi_142951553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc. ^O^
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.
pi_142951718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.
pi_142951842
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.
Tja dat van mij was ook debiel. Situatie thuis verslechterde ik werd depressief en raakte mijn baan kwijt.. Recht op uitkering was er niet, WW 1 maand ja :') en hij werkte dus 1,5 jaar zonder inkomen gezeten. Maargoed, ik heb het zelf opgelost en dat is waar ik voor stond!
pi_142952243
TS,

Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:40:16 #125
340341 Blester
Membre très utile
pi_142952345
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,

Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
:') :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142952380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,

Lol ik heb al tijdelijke woonruimte. Mocht je nog een klusje hebben hoor ik het graag ;-) Wil best jou tijdelijke woonruimte schoonhouden bijv.
pi_142953739
Even vluchtig doorgenomen. Respect dat je jezelf schuldenvrij gewerkt hebt! Om terug te komen op jouw doofheid ( ben zelf doof ) heel vaak is het zo dat je gehoord wel terug kan krijgen. In sommige gevallen helaas niet. Er zijn genoeg verhalen te vinden over mensen die naar de dokter gaan om hun oren schoon te laten spuiten. En dan kan het trommelvlies scheuren.. Dat kan veel pijn opleveren maar vaak herstelt het zichzelf.

Dat zou bij jou ook kunnen gebeuren. Tot dit tijd moet je je oor netjes behandelen. Dus geen onnodige lawaai of keiharde muziek. En op het beste hopen. Geef het 2 of 3 weken de tijd.
pi_142954216
Met een beetje mazzel is het eerste nijpende tekort met de donaties via FHF nu opgelost. Ik heb losjes meegerekend en ik denk dat TS haar vriendin nu kan terugbetalen en nog wat overheeft om eten te kopen ook.

Hou je oor goed in de gaten en sla een dikke grenspaal voor de voeten van je vriend. Tot hier en niet verder!
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:32:26 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_142954279
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Zolder het volgende:
Je hebt wel wilde ideeen, dwingen tot een agressie cursus, het recht hebben om boodschappen mee te nemen, taxi geld terug "vorderen" :')
dat van die agressieregulatietraining kan worden opgelegd door de rechter.
of hij dat dan gaat doen is een tweede

dat van die boodschappen en geld, tja, daar zou ik me dan weer niet zo druk om maken
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:34:49 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_142954368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is zomer, groot kans dat thuiszorg gaten in het rooster van de huishoudelijke hulpen hebben die opgevuld moeten worden.
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodig
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:47:46 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142954877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

voor thuiszorg heb je wel diploma's nodig
Niet als alfahulp.
KuikenGuppy
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:50:15 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_142954987
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet als alfahulp.
maar dat is geen thuiszorg. dat is huishoudelijke hulp
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:51:01 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142955011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

maar dat is geen thuiszorg. dat is huishoudelijke hulp
Dat staat toch ook in het bericht waar jij op reageerde? ;)
KuikenGuppy
pi_142955362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef lady-wrb het volgende:

dat van die boodschappen en geld, tja, daar zou ik me dan weer niet zo druk om maken
Ik ook niet. Maar als je met niets bent vertrokken, onverwachte kosten hebt gemaakt en strak moet budgetteren, dan is het wel een dingetje.
pi_142955702
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:

[..]

Dan heeft ze die tik verdiend
pi_142956070
Waarom blijf je bij een kerel als deze je al vaker geslagen heeft...

De kans dat hij je nog een keer gaat meppen is ongeveer 100 %

On-topic; Goed dat je nu wel bent weggegaan!
pi_142958518
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:28:56 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142958642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!
pi_142958700
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:35:10 #140
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_142958857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:30 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_142958900
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terug
pi_142959020
quote:
Was je piemel boos toen je je reactie tiepte?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:40:29 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_142959026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terug
heel goed. en nu ga je de enorm negatieve niet onderbouwde reacties hier negeren. dat zijn ze echt niet waard.

Jij hebt jouw sores nu zo goed als opgelost. zelfstandige woonruimte en alles komt ook wel. maar daar heb je wel je koppie en energie bij nodig die je dan dus niet moet gaan weg gooien naar dit soort medemensen die niet lezen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_142959150
quote:
En nu even het topic goed lezen, stumper
pi_142962250
Complimenten voor TS ^O^

En jammer dat je niet in het Noorden woont, nu moet ik zelf de tuin doen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:29:47 #146
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142962575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef hottentot het volgende:
Complimenten voor TS ^O^

En jammer dat je niet in het Noorden woont, nu moet ik zelf de tuin doen.
Same. :'(
pi_142962623
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Idanue het volgende:

[..]

Same. :'(
Misschien wil ze wel een tijdje in het Noorden verblijven :)

Ik heb een voor en achtertuin die gefixed moeten worden, huishouden doe ik zelf maar als ze toch in de buurt is, is het ook wel lekker om dat een paar keer uit te besteden.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:33:31 #148
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142962696
Ik heb ook een voor en achtertuin die wel wat werk kunnen gebruiken, en stofzuigen heb ik ook al niet veel zin in dus kom maar op ts. :P
pi_142963174
ga meedoen met dat programma
pi_142963483
Goed bezig hoor!

Zeeland is zeker te ver weg voor je? Ik Heb vakantie, dus ik doe niks... Maar een stofzuiger door het huis kan geen kwaad ;)
dat is het !
pi_142964558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:00 schreef jeffrey83 het volgende:
Goed bezig hoor!

Zeeland is zeker te ver weg voor je? Ik Heb vakantie, dus ik doe niks... Maar een stofzuiger door het huis kan geen kwaad ;)
zeeeland dorp of provincie?
pi_142966139
Provincie :)
dat is het !
pi_142967868
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zij heeft geen schulden meer. Hij wel.
Totdat straks blijkt dat ze beiden hoofdelijk aansprakelijk zijn voor zijn schulden.

Zie het zo gebeuren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_142968290
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Totdat straks blijkt dat ze beiden hoofdelijk aansprakelijk zijn voor zijn schulden.

Zie het zo gebeuren.
Als je gewoon samenwoont zonder papieren verbintenis en ook niet duizenden in het rood staat op een gedeelde rekening valt dat wel mee.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:33:29 #155
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_142972663
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:17 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Waarom blijf je bij een kerel als deze je al vaker geslagen heeft...

De kans dat hij je nog een keer gaat meppen is ongeveer 100 %

On-topic; Goed dat je nu wel bent weggegaan!
Dit.

Zo'n joch veranderd echt van niet Badr Hari naar Prince Charming door "de liefde".
Als je zo over relaties denkt ben je echt te naïef voor woorden.... :N
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:23:35 #156
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143195467
Wat is de stand van zaken nu?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:40:21 #157
62913 Blik
The one and Only!
pi_143200014
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Barney-Stinson het volgende:

[..]

Belachelijk! zo snel mogelijk die lul vergeten en verder gaan met je leven. Ik heb echt 0 respect voor mannen die vrouwen slaan. Zo min mogelijk contact zoeken met hem, zal die verschrikkelijk vinden.
Even los van dit verhaal, maar als ik een klap krijg van een vrouw dan kan ze een klap terug verwachten. Ik zou echter nooit als eerste beginnen met slaan. Maar ik las al dat dat in dit geval niet is gebeurt

Bijzonder verhaal verder, wegblijven van huis als je zelfs niet hebt geslagen en laat die paar tientjes lekker zitten. Daarmee escaleer je de zaken alleen maar meer

[ Bericht 2% gewijzigd door Blik op 08-08-2014 14:47:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')