En je "vriend" dumpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:59 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ik
Inderdaad. Je kunt mishandeling beter gewoon met de mantel der liefde bedekken. Gewoon laten gaan joh, je hebt toch 2 oren? Faalhaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
Onzin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.
Er is enkele grond dat mishandeling rechtvaardigd in een relatie.
We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.
Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Je kunt iemand niet dwingen om een cursus te doen. Je kunt wel aangifte doen.
Succes.
Een uitdraai daar kan ik zo voor bellen denk ik, sleutels heb ik idd mee maar hoe ga ik veilig die spullen halen? Hij is als die echt kwaad is zo gek als een dolle stier en van niemand bang. En hij heeft vakantie, dus is 90% thuis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gescheurd trommelvlies heelt in de meeste gevallen binnen twee weken, gehoor komt dan ook weer terug. Je moet sowieso over twee weken naar de huisarts voor controle. Heb je een uitdraai van het consult op de post voor je aangifte?
Heb je een sleutel van het huis mee? Dan kan je meenemen wat je nodig hebt en je eigen spullen. Zorg wel dat het veilig is, ga dus niet alleen.
Ga op zoek naar een eigen woning. Met aangifte kan de wbv misschien ook wel wat doen.
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:14 schreef Barney-Stinson het volgende:
Wat een lul, vrouwen slaan om wat voor reden dan ook is te triest voor woorden. Dumpen die handel! Je verdient beter dan dit.
Dat hij je slaat alleen al kan natuurlijk echt niet door de beugel, maar voor zo'n nutteloze reden is het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:17 schreef ChefvanOekels het volgende:
Fijne tokkiezooi daar..
Gelijk aangifte doen. Ook kan je letselschade/smartengeld vragen.
Sterkte
Sowieso aangifte doen. Alleen als je niet ver vooruit kunt kijken, denk je dat de politie er niets mee doet. Maar het punt is dat wanneer het opgeschreven wordt, het altijd terug komt bij volgende keren. Dus als hij lastig wordt, gaat het zich opstapelen. En des te groter de stapel, des te hoger de officier van justitie het zal opnemen. Zorg dus voor een grote stapel klachten tegen hem, je kunt daar het beste meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
Welke?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:18 schreef Deetch het volgende:
Waarom zou je teruggaan? Als het niet de eerste keer is dat je geslagen wordt zal het ook niet de laatste keer zijn
Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
Zo, ga je lekker?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.
Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895
Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.
Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen?
Meteen er proberen een slaatje uit te slaan ook
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?
Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.
Belachelijk! zo snel mogelijk die lul vergeten en verder gaan met je leven. Ik heb echt 0 respect voor mannen die vrouwen slaan. Zo min mogelijk contact zoeken met hem, zal die verschrikkelijk vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
Je kan een tijdelijk onderkomen regelen in een blijf van mijn lijf-huis. Google maar even, meestal kan je er binnen een dag of twee terrecht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.
[..]
Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.
Weggaan zit wel in de planning dan, echter is meer als 50% van de spullen van mij. Allemaal twee-drie-of-vierdehands, maar wel nodig (bankstellen, salontafel alle kasten tv (oud soepblik) en logeerbed. Wat van hem is is het 2pers bed, de wasmachine koelkast en kookplaat. Mag ik die spullen opeisen? Ik heb tenslotte een bed nodig om op te slapen slaap hier op de bank en da's niet fijn met fibro.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.
Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat
Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven.
Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten.
Slaan is not done, punt. Dan ga je bij diegene weg. Dat er meer aan de hand zou kunnen zijn doet ook niet ter zake. TS moet daar gewoon weg, de inboedel splitsen en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel gemeen, allebei in de schuldsanering en waarschijnlijk slachtoffer van de boze maatschappij/adhd of weetikveel wat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Maar waarom? Iemand die je slaat is echt niet de man van je leven hoor.
Heb je geen vrienden of ouders bij wie je terecht kunt?
Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.
Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895
Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.
Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen?
Meteen er proberen een slaatje uit te slaan ook
Je hebt dit verdiend aan het feit dat je na de eerste tik niet bent vertrokken. Niks meer aan te doen, broek ophijsen en verder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.
Ja maar ik wilde het alleen even duidelijk maken dat "urgentie" niet van de één op de andere dag betekent en sommige mensen dat misschien wel kunnen denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naam [ afbeelding ]
Die het gescheurde trommelvlies gaat goedpraten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die het gescheurde trommelvlies gaat goedpraten?
Kan je niet bij je ouders terecht? In ieder geval sowieso die aangifte nú doen, niet blijven dubben daarover. Je hebt nu ook duidelijk letsel, en het gaat je in de toekomst helpen als je iets van hem wil eisen als er een aangifte en/of veroordeling ligt. Zéker als dit niet in de eerste keer is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.
En nee dat is mijn vriend niet want ik heb de laptop (die op mijn naam staat en ik betaald heb) meegenomen dus hij kan niet op internet.
Vind het wel jammer dat er gelijk gezegd word dat ik niet voor mijzelf zou kunnen zorgen. Ik heb in 2,5 jaar tijd eigenhandig 16.000 schuld weggewerkt, mijn deel van de rekeningen betaald en minimaal boodschappen gedaan. Vind dus dat wat dat betreft het toch netjes is. Er zijn er genoeg die daarvoor de sanering in gaan. Had ik ook kunnen doen maar deed het liever op deze manier, zo heb ik zelf geleerd van mijn fouten en daar ben ik maar wat trots op!
Stap 1 is dus zometeen naar het politiebureau.. Er zijn al meerdere meldingen gemaakt door zowel mij als buren over hem dus die kijken daar niet raar meer van op.
Langs mijn vriendin haar ouders, die wonen 8 km verderop dus dan ben ik er lekker even uit.. Het is mooi weer.. Kan ik ff tot mijzelf komen.
Daarna maar even dokter bellen, voor controle want het doet echt veel pijn nu en er loopt nattigheid uit.
Daarna mijn werkgever bellen of ik deze week kan werken al zijn het maar een paar uurtjes en die eerder betaald kan krijgen.. Als ik 5 uurtjes werk is het al genoeg.
Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die het gescheurde trommelvlies gaat goedpraten?
Goddank voor Deetch, zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Deetch het volgende:
[..]snap ook niet waarom een andere kant van het verhaal relevant zou zijn. TS moet daar gewoon weg. Ook als zij het zou hebben "uitgelokt" veranderd dat niets aan het feit dat die relatie niet werkt en ze weg moet.
Ja, want dat roepen we natuurlijk bij ieder topic hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten.
Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Maar waarom? Iemand die je slaat is echt niet de man van je leven hoor.
Heb je geen vrienden of ouders bij wie je terecht kunt?
Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:39 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
Uhm, zij kan wel beweren dat hij haar heeft geslagen maar dat wil juridisch niks zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
En hoe vaak gebeurt het dat de andere partij vervolgens de ander kant van het verhaal uit de doeken doet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
Vind ik lief van je aangeboden, maar ik wil dit het liefst zelf regelen. 10.30 aangifte dan vraag ik de betreffende agent gelijk hoe ik dit zsm aan kan pakken en of ik daar recht op heb. Daarna nog een optie of ik een paar uurtjes kan werken en zsm uitbetaald krijgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.
Eerst aangifte doen, dan nadenken over een woning (woningbouw bellen, instanties bellen) en daarna je spullen terughalen met wat sterke kerels bij je.
Top. Heel goed. Hou ons maar op de hoogte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:39 schreef JoyOfLife het volgende:
Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
En wat maakt dat voor de casus hier uit? Dat kan toch in ieder topic? Als iemand mekkert over of hij wel/geen hypotheek krijgt, of wel/niet schuldig is bij aanrijding roepen we toch ook niet 'Ja maar we moeten de kant van de bank/politie/tegenpartij horen! Want jij kan nu wel wat feiten verdraaien'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:44 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.
Maar TS, waarom was je nog bij hem dan als hij een agressie probleem heeft?
Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:39 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
[..]
Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.
Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
Het huis is evenveel van TS.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.
Als je aangeeft dat je niet terug durft voor je spullen, bieden ze mogelijk hulp aan. Kans is ook dat ze bij hem langsgaan.
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:54 schreef JoyOfLife het volgende:
3. Kun je iemand dwingen tot een agressiecursus of iets in die zin? Het was niet de eerste keer en zal als ik terug ga vast ook niet de laatste zijn. Ik heb hem gewaarschuwd dat hij mij nog 1 keer op die manier aan moest raken en dat ik weg zou gaan en weg bleef. Nou dat heeft ie nu dus gedaan. Is er een mogelijkheid om hem zo'n cursus op te laten leggen? Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken daar de situatie mij al ongeveer 1,5 jaar zonder inkomen en GGZ-lopen gekost heeft. (Daar zijn dus o.a. de schulden van gekomen).
Ik neem aan dat het hier niet om een koopwoning gaat, en als hij altijd de huur betaalde kan het nog knap lastig zijn hem uit zn eigen woning te zetten gok ik zo. Ook al staat zij als medehuurder op het huurcontract.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef agter het volgende:
[..]
Het huis is evenveel van TS.
Is er een kans dat hij ontzegging van de woning kan krijgen?
Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.quote:
Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:
Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.quote:
Prima als je het ondertussen anders ziet, juich ik alleen maar toe. maar het staat er als een valide optie, terug gaan, cursus, en als dat niet kan dán iets anders zoeken. Hypothetisch wellicht, maar het staat daar gewoon als optie. Met nummertje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.
Tja. Denk dat ik te jong was om dat mee te krijgen toen? Ik ken alleen het programma daar is ook alles mee gezegd.. (27 januari 1991quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.
Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")
Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.
Klinkt hard om te zeggen, maar TS heeft deze situatie volledig aan haarzelf te danken (ook al wil ze dat niet horen).
Geweld is gewoon nooit een optie, als iemand dat toepast dan zou ik ook niet moeilijk gaan doen over een paar tientjes boodschappen maar gewoon blij zijn als ik ervan af was.
Misschien loopt er ergens wel een PJR voor jou op deze aardklootquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.
Verder ben ik inderdaad een dom ei geweest dat ik bij hem gebleven ben. Maargoed. Ik ben niet de fijnste persoon om mee te leven nee. Ik ben een heel actief iemand en heb weinig tijd voor hem. Werk liefst zoveel mogelijk om nog sneller af te lossen. Ik ben gewoon geen thuiszitter en wil mijn alleenstaande mams die mijn zusje en haar vriend in huis heeft niet belasten daar zij het met 800 weduwepensioen moet doen.
Ik ben zelf verantwoordelijk hiervoor en vind het heel fijn als mensen voor me klaar staan. Maar het zelfde verhaal als met die schulden: Ik vind het niet eerlijk als een ander moet lijden onder mijn fouten. Ik heb die schulden gemaakt en heb ze straks ook tot op de laatste cent zelf afgelost. Saneren is niet eerlijk tegenover de schuldeisers die gewoon in hun recht staan en ik ga ook niet zielig doen over de deurwaarders kosten etcetera. Eigen schuld dikke bult. Dat is straks opgelost. Maar het zou in mijn ogen het zelfde zijn als ik bij iemand in zou gaan wonen voor hoe lang dan ook.. Wat mogelijk is is mogelijk maar ik wil gewoon niemand tot last zijn. Ik ben te lang gebleven en daar moet ik nu voor bloeden. Maar dat komt wel goed! Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
Ik lees het letterlijk zoals het daar staat. Prima dat zij het anders bedoelt, even goede vrienden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan?.
Dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Je kunt iemand niet dwingen om een cursus te doen. Je kunt wel aangifte doen.
Succes.
Nee. Je interpreteert die tekst. Verkeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik lees het letterlijk zoals het daar staat.
Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?
En dat de liefde ver te zoeken is en we het beter bij de eerste 2 jr en 2mnd hadden kunnen laten?
Ik ga eerlijk tegen jou zijn: Hij heeft 4 weken vakantie en ik zag daar al vanaf februari tegen op om dan met hem thuis te zijn. Ik ben blij als ik alleen thuis ben en lekker mijn ding doe. Zodra hij er is ben ik meteen chagrijnig.
Ik geef al mijn fouten toe, maar jij zult niet even je excuses aanbieden omdat jij mij zojuist een hoer noemde??
Bedankt voor de reactie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:08 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..
Het is ook knap dat je bijna schuldenvrij bent, het lijkt me dan ook verstandiger om negatieve elementen uit je leven te halen zodat je positief verder kan. Want zoals ik het lees is hij niet echt blij met zichzelf en daar kan hij jou inderdaad in meetrekken.
Als die dude je slaat dan heeft hij gewoon geen respect voor je, wat de reden ook is.
Ik bedoelde niet letterlijk hoer, maar ik ik zei aandachtshoer omdat ik dacht dat dit weer een topic zou worden waar iemand een verhaal neerkalkt en vervolgens toch niet meer terug komt, dat is wel beetje irritant soms.
Maar dat was een vooroordeel en die neem ik terug.
Ohja, voor als je een een keer urgentie gaat aanvragen hou er dan rekening mee dat de aanvraag alleen al tussen de 50 en 125 euro kan liggen, dit moet je cash betalen bij de aanvraag en als je het niet toegewezen krijgt ben je alsnog dat geld kwijt.
Veel sterkte!
Succesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:10 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Dit waardeer ik zeker. En nu ga ik fietsen, 10.30 op het bureau zijn en ik kom niet graag te laat. Ik update jullie straks!
Zij heeft geen schulden meer. Hij wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef OOST het volgende:
maar gezien je schulden kan het geen kwaad dit te proberen.
Kun .. het woordje Geen was weggevallen.. moest dus zijn geen enkelequote:
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:23 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou dat is vast gebeurd. Hebben alles opgenomen.. Er staan nog flink wat meldingen door mij en buren dat hij zich weer misdroeg. Advies is er weg te blijven en de tweedehands spullen te laten voor wat het is. Uiteraard heb ik opgegeven de schade op dader te willen verhalen en heb tevens aangegeven dat ik bang was dat ik die 56 eur niet zou terugzien, want in de tijd dat hij de enige kostwinner was en ik werkeloos en GGZ lopend thuis zat zonder recht op uitkering heeft hij het meermalen zover gebracht dat er gewoon niets en geen geld was. Ik moet straks nog een uitdraai van het taxibriefje brengen voor de volledigheid en het verhalen op dader als er een zaak van komt. Heb ook gelijk mijn vriendin gebeld ik kan maandag terecht in haar kamer tot 1 september dus we zijn al op de helft. Gelukkig heb ik de belangrijkste spullen en kleding meegenomen. Nu nog even creatief zijn en snel eigen woonruimte vinden. Ik hoop echt van harte dat hij voor moet komen en er niet met een geseponeerde zaak vanaf komt maargoed ik heb uiteraard de foto van mijn rode oor van gisteren avond laten zien en tegenbewijs tegen mij is er niet, want ik sla niet en dat ik weinig tijd voor hem heb is geen reden tot slaan. Oude informatie was bij hen al bekend dus het was eigenlijk zo gedaan. Ging sneller als verwacht. Ben benieuwd..
Dank je. Jullie trap onder mijn kont was wat ik nodig had denk ik. Ik ben het echt helemaal beu met hem en het kan ook zo niet langer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.
Hou ons op de hoogte.
Dank je Krea. typen wordt niets deze dag...quote:
Welke regio?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Is niet misplaatst. Je moet blij zijn met deze 'nieuwe start'. Schuldenvrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou werkgever gebeld.. Kan volgende week een paar uurtjes werken maar die komen wel de 20ste bij mijn salaris en worden niet eerder uit betaald. Maakt niet uit ik pak ze toch mee, Dat zijn toch weer een paar tientjes extra 20 augustus, en het begin van een spaarpot en ook nog eens schuldenvrij. Wat ben ik hier blij mee zeg!!!
Beetje misplaatste blijdschap in zo'n situatie maar vandaar ook de naam JoyOfLife. Ik kan met kleine dingetjes heel blij zijn, en met dingen die ik in mijn eentje gepresteerd heb nog meer.
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:51 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik ga vanmiddag even kijken of ik eventuele urgentie 20 september kan betalen als ik schuldenvrij ben. Heb vast een paar mails gestuurd, iemand nog ideeen voor snelle baantjes?
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?
Bel alle verzorgingshuizen in je stadje op en vraag of ze nog iemand zoeken voor deze vakantie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:56 schreef Kreator het volgende:
TIs niet iets wat ik snel zou doen, maar kun je niets tijdelijk verpanden? Neem aan dat je nu je schuldenvrij bent, weer gewoon inkomen gaat krijgen. Ergens in een pandjeswinkel moet je wel genoeg kunnen krijgen, als je iets van waarde hebt. Krijg je het later, tegen meerkosten, ook weer terug.
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!
FHF / Schoonmaakhulpje aangeboden.. Iets anders mag ook.
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlen
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.
Tja dat van mij was ook debiel. Situatie thuis verslechterde ik werd depressief en raakte mijn baan kwijt.. Recht op uitkering was er niet, WW 1 maand jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
Lol ik heb al tijdelijke woonruimte. Mocht je nog een klusje hebben hoor ik het graag ;-) Wil best jou tijdelijke woonruimte schoonhouden bijv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
dat van die agressieregulatietraining kan worden opgelegd door de rechter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Zolder het volgende:
Je hebt wel wilde ideeen, dwingen tot een agressie cursus, het recht hebben om boodschappen mee te nemen, taxi geld terug "vorderen"
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is zomer, groot kans dat thuiszorg gaten in het rooster van de huishoudelijke hulpen hebben die opgevuld moeten worden.
Niet als alfahulp.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodig
Dat staat toch ook in het bericht waar jij op reageerde?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar dat is geen thuiszorg. dat is huishoudelijke hulp
Ik ook niet. Maar als je met niets bent vertrokken, onverwachte kosten hebt gemaakt en strak moet budgetteren, dan is het wel een dingetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
dat van die boodschappen en geld, tja, daar zou ik me dan weer niet zo druk om maken
Dan heeft ze die tik verdiendquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:30 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.
Was je piemel boos toen je je reactie tiepte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
heel goed. en nu ga je de enorm negatieve niet onderbouwde reacties hier negeren. dat zijn ze echt niet waard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terug
En nu even het topic goed lezen, stumperquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef hottentot het volgende:
Complimenten voor TS![]()
En jammer dat je niet in het Noorden woont, nu moet ik zelf de tuin doen.
Misschien wil ze wel een tijdje in het Noorden verblijvenquote:
zeeeland dorp of provincie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:00 schreef jeffrey83 het volgende:
Goed bezig hoor!
Zeeland is zeker te ver weg voor je? Ik Heb vakantie, dus ik doe niks... Maar een stofzuiger door het huis kan geen kwaad
Totdat straks blijkt dat ze beiden hoofdelijk aansprakelijk zijn voor zijn schulden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij heeft geen schulden meer. Hij wel.
Als je gewoon samenwoont zonder papieren verbintenis en ook niet duizenden in het rood staat op een gedeelde rekening valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Totdat straks blijkt dat ze beiden hoofdelijk aansprakelijk zijn voor zijn schulden.
Zie het zo gebeuren.
Dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:17 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Waarom blijf je bij een kerel als deze je al vaker geslagen heeft...
De kans dat hij je nog een keer gaat meppen is ongeveer 100 %
On-topic; Goed dat je nu wel bent weggegaan!
Even los van dit verhaal, maar als ik een klap krijg van een vrouw dan kan ze een klap terug verwachten. Ik zou echter nooit als eerste beginnen met slaan. Maar ik las al dat dat in dit geval niet is gebeurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Belachelijk! zo snel mogelijk die lul vergeten en verder gaan met je leven. Ik heb echt 0 respect voor mannen die vrouwen slaan. Zo min mogelijk contact zoeken met hem, zal die verschrikkelijk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |