Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:
Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.quote:
Prima als je het ondertussen anders ziet, juich ik alleen maar toe. maar het staat er als een valide optie, terug gaan, cursus, en als dat niet kan dán iets anders zoeken. Hypothetisch wellicht, maar het staat daar gewoon als optie. Met nummertje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Klopt precies.. Was hypothetisch bedoeld. Ik wil helemaal niet terug. Als ik zo even na denk is houden van na al die jaren weg. Ookal waren de beginjaren wellicht de mooiste van mijn leven en toen zijn dark side bovenkwam de slechtste, we hadden beter na de eerste 2 jaar en 2 maanden kunnen stoppen. Dan hadden we nu teruggekeken op een hele mooie periode.
Tja. Denk dat ik te jong was om dat mee te krijgen toen? Ik ken alleen het programma daar is ook alles mee gezegd.. (27 januari 1991quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
En daarna stak hij zijn 62 jarige piemel in een 20 jarig meisje. Ik weet niet of dit een goed moment is om PJ Rens te quoten.
Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh nee, er staat duidelijk 'als ik terugga'. Niet 'zou gaan'. En ze wil de cursus opleggen, en áls dat niet kan iets voor zichzelf zoeken ("Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken")
Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
TS wil helemaal niet weg bij haar vriend maar hem op de één manier laten merken dat ze geweld niet zo leuk vindt.
Klinkt hard om te zeggen, maar TS heeft deze situatie volledig aan haarzelf te danken (ook al wil ze dat niet horen).
Geweld is gewoon nooit een optie, als iemand dat toepast dan zou ik ook niet moeilijk gaan doen over een paar tientjes boodschappen maar gewoon blij zijn als ik ervan af was.
Misschien loopt er ergens wel een PJR voor jou op deze aardklootquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.
Verder ben ik inderdaad een dom ei geweest dat ik bij hem gebleven ben. Maargoed. Ik ben niet de fijnste persoon om mee te leven nee. Ik ben een heel actief iemand en heb weinig tijd voor hem. Werk liefst zoveel mogelijk om nog sneller af te lossen. Ik ben gewoon geen thuiszitter en wil mijn alleenstaande mams die mijn zusje en haar vriend in huis heeft niet belasten daar zij het met 800 weduwepensioen moet doen.
Ik ben zelf verantwoordelijk hiervoor en vind het heel fijn als mensen voor me klaar staan. Maar het zelfde verhaal als met die schulden: Ik vind het niet eerlijk als een ander moet lijden onder mijn fouten. Ik heb die schulden gemaakt en heb ze straks ook tot op de laatste cent zelf afgelost. Saneren is niet eerlijk tegenover de schuldeisers die gewoon in hun recht staan en ik ga ook niet zielig doen over de deurwaarders kosten etcetera. Eigen schuld dikke bult. Dat is straks opgelost. Maar het zou in mijn ogen het zelfde zijn als ik bij iemand in zou gaan wonen voor hoe lang dan ook.. Wat mogelijk is is mogelijk maar ik wil gewoon niemand tot last zijn. Ik ben te lang gebleven en daar moet ik nu voor bloeden. Maar dat komt wel goed! Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
Ik lees het letterlijk zoals het daar staat. Prima dat zij het anders bedoelt, even goede vrienden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Je leest dingen die er niet zijn. Het is niet erg hoor, om een keer toe te geven dat je fout zat. TS zegt toch ook dat mijn interpretatie klopt. Wat lul je dan?.
Dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Je kunt iemand niet dwingen om een cursus te doen. Je kunt wel aangifte doen.
Succes.
Nee. Je interpreteert die tekst. Verkeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik lees het letterlijk zoals het daar staat.
Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg net zelf dat het mijn eigen schuld is dat ik te lang gebleven ben?
En dat de liefde ver te zoeken is en we het beter bij de eerste 2 jr en 2mnd hadden kunnen laten?
Ik ga eerlijk tegen jou zijn: Hij heeft 4 weken vakantie en ik zag daar al vanaf februari tegen op om dan met hem thuis te zijn. Ik ben blij als ik alleen thuis ben en lekker mijn ding doe. Zodra hij er is ben ik meteen chagrijnig.
Ik geef al mijn fouten toe, maar jij zult niet even je excuses aanbieden omdat jij mij zojuist een hoer noemde??
Bedankt voor de reactie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:08 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Het ging allemaal best snel nu en heb even bijgelezen..
Het is ook knap dat je bijna schuldenvrij bent, het lijkt me dan ook verstandiger om negatieve elementen uit je leven te halen zodat je positief verder kan. Want zoals ik het lees is hij niet echt blij met zichzelf en daar kan hij jou inderdaad in meetrekken.
Als die dude je slaat dan heeft hij gewoon geen respect voor je, wat de reden ook is.
Ik bedoelde niet letterlijk hoer, maar ik ik zei aandachtshoer omdat ik dacht dat dit weer een topic zou worden waar iemand een verhaal neerkalkt en vervolgens toch niet meer terug komt, dat is wel beetje irritant soms.
Maar dat was een vooroordeel en die neem ik terug.
Ohja, voor als je een een keer urgentie gaat aanvragen hou er dan rekening mee dat de aanvraag alleen al tussen de 50 en 125 euro kan liggen, dit moet je cash betalen bij de aanvraag en als je het niet toegewezen krijgt ben je alsnog dat geld kwijt.
Veel sterkte!
Succesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:10 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Dit waardeer ik zeker. En nu ga ik fietsen, 10.30 op het bureau zijn en ik kom niet graag te laat. Ik update jullie straks!
Zij heeft geen schulden meer. Hij wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef OOST het volgende:
maar gezien je schulden kan het geen kwaad dit te proberen.
Kun .. het woordje Geen was weggevallen.. moest dus zijn geen enkelequote:
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:23 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou dat is vast gebeurd. Hebben alles opgenomen.. Er staan nog flink wat meldingen door mij en buren dat hij zich weer misdroeg. Advies is er weg te blijven en de tweedehands spullen te laten voor wat het is. Uiteraard heb ik opgegeven de schade op dader te willen verhalen en heb tevens aangegeven dat ik bang was dat ik die 56 eur niet zou terugzien, want in de tijd dat hij de enige kostwinner was en ik werkeloos en GGZ lopend thuis zat zonder recht op uitkering heeft hij het meermalen zover gebracht dat er gewoon niets en geen geld was. Ik moet straks nog een uitdraai van het taxibriefje brengen voor de volledigheid en het verhalen op dader als er een zaak van komt. Heb ook gelijk mijn vriendin gebeld ik kan maandag terecht in haar kamer tot 1 september dus we zijn al op de helft. Gelukkig heb ik de belangrijkste spullen en kleding meegenomen. Nu nog even creatief zijn en snel eigen woonruimte vinden. Ik hoop echt van harte dat hij voor moet komen en er niet met een geseponeerde zaak vanaf komt maargoed ik heb uiteraard de foto van mijn rode oor van gisteren avond laten zien en tegenbewijs tegen mij is er niet, want ik sla niet en dat ik weinig tijd voor hem heb is geen reden tot slaan. Oude informatie was bij hen al bekend dus het was eigenlijk zo gedaan. Ging sneller als verwacht. Ben benieuwd..
Dank je. Jullie trap onder mijn kont was wat ik nodig had denk ik. Ik ben het echt helemaal beu met hem en het kan ook zo niet langer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.
Hou ons op de hoogte.
Dank je Krea. typen wordt niets deze dag...quote:
Welke regio?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Is niet misplaatst. Je moet blij zijn met deze 'nieuwe start'. Schuldenvrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou werkgever gebeld.. Kan volgende week een paar uurtjes werken maar die komen wel de 20ste bij mijn salaris en worden niet eerder uit betaald. Maakt niet uit ik pak ze toch mee, Dat zijn toch weer een paar tientjes extra 20 augustus, en het begin van een spaarpot en ook nog eens schuldenvrij. Wat ben ik hier blij mee zeg!!!
Beetje misplaatste blijdschap in zo'n situatie maar vandaar ook de naam JoyOfLife. Ik kan met kleine dingetjes heel blij zijn, en met dingen die ik in mijn eentje gepresteerd heb nog meer.
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:51 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik ga vanmiddag even kijken of ik eventuele urgentie 20 september kan betalen als ik schuldenvrij ben. Heb vast een paar mails gestuurd, iemand nog ideeen voor snelle baantjes?
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?
Bel alle verzorgingshuizen in je stadje op en vraag of ze nog iemand zoeken voor deze vakantie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:56 schreef Kreator het volgende:
TIs niet iets wat ik snel zou doen, maar kun je niets tijdelijk verpanden? Neem aan dat je nu je schuldenvrij bent, weer gewoon inkomen gaat krijgen. Ergens in een pandjeswinkel moet je wel genoeg kunnen krijgen, als je iets van waarde hebt. Krijg je het later, tegen meerkosten, ook weer terug.
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!
FHF / Schoonmaakhulpje aangeboden.. Iets anders mag ook.
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlen
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.
Tja dat van mij was ook debiel. Situatie thuis verslechterde ik werd depressief en raakte mijn baan kwijt.. Recht op uitkering was er niet, WW 1 maand jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
Lol ik heb al tijdelijke woonruimte. Mocht je nog een klusje hebben hoor ik het graag ;-) Wil best jou tijdelijke woonruimte schoonhouden bijv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
dat van die agressieregulatietraining kan worden opgelegd door de rechter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Zolder het volgende:
Je hebt wel wilde ideeen, dwingen tot een agressie cursus, het recht hebben om boodschappen mee te nemen, taxi geld terug "vorderen"
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is zomer, groot kans dat thuiszorg gaten in het rooster van de huishoudelijke hulpen hebben die opgevuld moeten worden.
Niet als alfahulp.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodig
Dat staat toch ook in het bericht waar jij op reageerde?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar dat is geen thuiszorg. dat is huishoudelijke hulp
Ik ook niet. Maar als je met niets bent vertrokken, onverwachte kosten hebt gemaakt en strak moet budgetteren, dan is het wel een dingetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
dat van die boodschappen en geld, tja, daar zou ik me dan weer niet zo druk om maken
Dan heeft ze die tik verdiendquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:30 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.
Was je piemel boos toen je je reactie tiepte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
heel goed. en nu ga je de enorm negatieve niet onderbouwde reacties hier negeren. dat zijn ze echt niet waard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terug
En nu even het topic goed lezen, stumperquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef hottentot het volgende:
Complimenten voor TS![]()
En jammer dat je niet in het Noorden woont, nu moet ik zelf de tuin doen.
Misschien wil ze wel een tijdje in het Noorden verblijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |