abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:36:51 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Die het gescheurde trommelvlies gaat goedpraten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_142947236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef agter het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten. :')
pi_142947238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:D snap ook niet waarom een andere kant van het verhaal relevant zou zijn. TS moet daar gewoon weg. Ook als zij het zou hebben "uitgelokt" veranderd dat niets aan het feit dat die relatie niet werkt en ze weg moet.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142947246
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:35 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.

En nee dat is mijn vriend niet want ik heb de laptop (die op mijn naam staat en ik betaald heb) meegenomen dus hij kan niet op internet.

Vind het wel jammer dat er gelijk gezegd word dat ik niet voor mijzelf zou kunnen zorgen. Ik heb in 2,5 jaar tijd eigenhandig 16.000 schuld weggewerkt, mijn deel van de rekeningen betaald en minimaal boodschappen gedaan. Vind dus dat wat dat betreft het toch netjes is. Er zijn er genoeg die daarvoor de sanering in gaan. Had ik ook kunnen doen maar deed het liever op deze manier, zo heb ik zelf geleerd van mijn fouten en daar ben ik maar wat trots op!

Stap 1 is dus zometeen naar het politiebureau.. Er zijn al meerdere meldingen gemaakt door zowel mij als buren over hem dus die kijken daar niet raar meer van op.
Langs mijn vriendin haar ouders, die wonen 8 km verderop dus dan ben ik er lekker even uit.. Het is mooi weer.. Kan ik ff tot mijzelf komen.
Daarna maar even dokter bellen, voor controle want het doet echt veel pijn nu en er loopt nattigheid uit.
Daarna mijn werkgever bellen of ik deze week kan werken al zijn het maar een paar uurtjes en die eerder betaald kan krijgen.. Als ik 5 uurtjes werk is het al genoeg.
Kan je niet bij je ouders terecht? In ieder geval sowieso die aangifte nú doen, niet blijven dubben daarover. Je hebt nu ook duidelijk letsel, en het gaat je in de toekomst helpen als je iets van hem wil eisen als er een aangifte en/of veroordeling ligt. Zéker als dit niet in de eerste keer is.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:38:46 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik ook, maar als je niet de white knight doet en een kritische vraag stelt aan een vrouwelijke TS dan heb je opeens 38 moraalridders op je beeldscherm zitten. :')
Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
pi_142947252
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Ik lees dat er al meerdere meldingen gedaan zijn bij de politie. O.a. door de buren. Agressief zooitje daar dus.
Make my day!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:39:44 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947268
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Deetch het volgende:

[..]

:D snap ook niet waarom een andere kant van het verhaal relevant zou zijn. TS moet daar gewoon weg. Ook als zij het zou hebben "uitgelokt" veranderd dat niets aan het feit dat die relatie niet werkt en ze weg moet.
Goddank voor Deetch, zoals wel vaker.
pi_142947269
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ja, want dat roepen we natuurlijk bij ieder topic hier :') Flikker toch op, we hebben haar informatie, we kunnen wel bij alles gaan roepen 'ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal'. We doen het hier (zeker in WGR) gewoon met de informatie die we hebben. En als er gaten in een verhaal zitten worden die snel genoeg opgemerkt hoor :D Vaak zat dat TS'en hier afdruipen omdat men allemaal te kritisch is op hun eigen handelen.
pi_142947270
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Maar waarom? Iemand die je slaat is echt niet de man van je leven hoor.
Heb je geen vrienden of ouders bij wie je terecht kunt?
Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.

Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
pi_142947275
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is de relevantie van die 'kritische' vraag voor dit topic? Je wilt je goede advies anders niet kwijt?
Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
Make my day!
pi_142947292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:39 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Lieve schat als jij wist wat voor dik dossier er bij de politie over hem al bekend is. Nog niet eens alleen van mij maar van buren in het huidige huis en ook in het vorige.. Ik wil alleen maar rust. Het maakt me verder niet uit hoe het met hem loopt, al laten ze hem ff 10 uurtjes taakstraffen boeit me ook niet.. Als hij maar weet dat hij nu te ver gegaan is en mij met rust laat. Vooral dat laatste.
Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
pi_142947306
Ik vraag me trouwens af of mijnheer niet uit huis gezet kan worden. Hij is gewelddadig. En het huis staat ook op naam van TS.
Make my day!
pi_142947310
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uhm, zij kan wel beweren dat hij haar heeft geslagen maar dat wil juridisch niks zeggen.

Het is dan woord tegen woord.

Dus met een uitgebreider verhaal maakt ze meer kans bij de politie dat ze haar serieus nemen?

Ja en ik bedoel het goed, ook al kwam het net er wat bot uit.
pi_142947330
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel prettig om een completer beeld te hebben van een situatie. Jij niet?
Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.

Maar TS, waarom was je nog bij hem dan als hij een agressie probleem heeft?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:45:05 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947344
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef agter het volgende:

[..]

En hoe vaak gebeurt het dat de andere partij vervolgens de ander kant van het verhaal uit de doeken doet?

Met je opmerking geef je gewoon aan dat je twijfelt aan het verhaal van TS. Een leuke backfire op vrijdagochtend is altijd leuk, niewaar?
pi_142947345
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.
Eerst aangifte doen, dan nadenken over een woning (woningbouw bellen, instanties bellen) en daarna je spullen terughalen met wat sterke kerels bij je.
Vind ik lief van je aangeboden, maar ik wil dit het liefst zelf regelen. 10.30 aangifte dan vraag ik de betreffende agent gelijk hoe ik dit zsm aan kan pakken en of ik daar recht op heb. Daarna nog een optie of ik een paar uurtjes kan werken en zsm uitbetaald krijgen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:45:34 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947349
quote:
Update: 10.30 op het bureau voor aangifte. Ga bellen of de huisartsenpost die uitdraai naar het bureau kan faxen.
Top. Heel goed. Hou ons maar op de hoogte.
pi_142947355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:44 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik ook, want nu is de TS de regisseur en kan dus het verhaal alle kanten heensturen.

Maar TS, waarom was je nog bij hem dan als hij een agressie probleem heeft?
En wat maakt dat voor de casus hier uit? Dat kan toch in ieder topic? Als iemand mekkert over of hij wel/geen hypotheek krijgt, of wel/niet schuldig is bij aanrijding roepen we toch ook niet 'Ja maar we moeten de kant van de bank/politie/tegenpartij horen! Want jij kan nu wel wat feiten verdraaien'.

We zijn toch niet verantwoordelijk voor de rechtspraak ofzo? Er wordt hier gewoon een casus geplaatst en we geven wat advies, thats all. Wellicht zijn wat details anders of weggelaten. Who cares? Zolang het geen idioot fantasieverhaal wordt (wat dit niet is) zie ik geen reden om out of the blue ineens te komen met 'ik wil zijn kant van het verhaal wel eens horen'.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:46:32 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947362
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima, maar omdat je in de OP al de optie 'teruggaan' gelijk op tafel gooide leek dit me weer zo'n typisch topic te worden waar uiteindelijk al het goede advies terzijde wordt geschoven en de TS weer lekker bij het vriendje met losse handjes thuis zit.
Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:47:12 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142947373
quote:

[..]

[..]

Ik ben helemaal niet terug, ik zit bij een vriendin en haar ouders met mijn spullen. Kan een paar dagen blijven en dan ga ik hopelijk in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind augustus.

De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.

Als je aangeeft dat je niet terug durft voor je spullen, bieden ze mogelijk hulp aan. Kans is ook dat ze bij hem langsgaan.
pi_142947389
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De politie zal hopelijk te werk gaan zoals tegenwoordig als het om huiselijk geweld gaat.

Als je aangeeft dat je niet terug durft voor je spullen, bieden ze mogelijk hulp aan. Kans is ook dat ze bij hem langsgaan.
Het huis is evenveel van TS.
Is er een kans dat hij ontzegging van de woning kan krijgen?
Make my day!
pi_142947404
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Selectief quoten weer. Ze wilde teruggaan om haar spullen op te halen en wat eten te pakken.
Oh ja joh?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:54 schreef JoyOfLife het volgende:
3. Kun je iemand dwingen tot een agressiecursus of iets in die zin? Het was niet de eerste keer en zal als ik terug ga vast ook niet de laatste zijn. Ik heb hem gewaarschuwd dat hij mij nog 1 keer op die manier aan moest raken en dat ik weg zou gaan en weg bleef. Nou dat heeft ie nu dus gedaan. Is er een mogelijkheid om hem zo'n cursus op te laten leggen? Ik wil als dat niet lukt echt iets voor mijzelf zoeken daar de situatie mij al ongeveer 1,5 jaar zonder inkomen en GGZ-lopen gekost heeft. (Daar zijn dus o.a. de schulden van gekomen).
pi_142947415
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef agter het volgende:

[..]

Het huis is evenveel van TS.
Is er een kans dat hij ontzegging van de woning kan krijgen?
Ik neem aan dat het hier niet om een koopwoning gaat, en als hij altijd de huur betaalde kan het nog knap lastig zijn hem uit zn eigen woning te zetten gok ik zo. Ook al staat zij als medehuurder op het huurcontract.
pi_142947466
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Teruggaan om mijn spullen en een deel van de boodschappen op te halen bedoelde ik.

Verder ben ik inderdaad een dom ei geweest dat ik bij hem gebleven ben. Maargoed. Ik ben niet de fijnste persoon om mee te leven nee. Ik ben een heel actief iemand en heb weinig tijd voor hem. Werk liefst zoveel mogelijk om nog sneller af te lossen. Ik ben gewoon geen thuiszitter en wil mijn alleenstaande mams die mijn zusje en haar vriend in huis heeft niet belasten daar zij het met 800 weduwepensioen moet doen.

Ik ben zelf verantwoordelijk hiervoor en vind het heel fijn als mensen voor me klaar staan. Maar het zelfde verhaal als met die schulden: Ik vind het niet eerlijk als een ander moet lijden onder mijn fouten. Ik heb die schulden gemaakt en heb ze straks ook tot op de laatste cent zelf afgelost. Saneren is niet eerlijk tegenover de schuldeisers die gewoon in hun recht staan en ik ga ook niet zielig doen over de deurwaarders kosten etcetera. Eigen schuld dikke bult. Dat is straks opgelost. Maar het zou in mijn ogen het zelfde zijn als ik bij iemand in zou gaan wonen voor hoe lang dan ook.. Wat mogelijk is is mogelijk maar ik wil gewoon niemand tot last zijn. Ik ben te lang gebleven en daar moet ik nu voor bloeden. Maar dat komt wel goed! Geef nooit op zei Peter Jan Rens toch altijd?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:52:24 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142947468
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ja joh?

[..]

Ja joh. Daar staat toch heel duidelijk dat dit de laatste druppel was en áls ze terug zou gaan, dat dit niet zou ophouden. Dus lul niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')