En je "vriend" dumpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat jij moet doen is aangifte en tijdelijk bij die vriendin wonen. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:59 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik ingeschreven sinds een jaar ofzo weer (huis van ons samen in 2012 gekregen van de zelfde woningbouw. Maar mijn vriendin woont nog thuis dus daar kan ik me niet opdringen vind ik. Kan hier best een paar dagen blijven daar ken ik haar ouders goed genoeg voor maar tot ik iets gevonden heb dat zal ze te gortig worden denk ik
Inderdaad. Je kunt mishandeling beter gewoon met de mantel der liefde bedekken. Gewoon laten gaan joh, je hebt toch 2 oren? Faalhaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
Onzin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.
Er is enkele grond dat mishandeling rechtvaardigd in een relatie.
We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie is de hoofdhuurder? als jij dat bent, en de huur betaald, laat je hem toch lekker vertrekken.
Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om een paar tientjes boodschappen en als je dat alsnog wel doet, zou ik niet alleen gaan.
Verder hoop ik dat je nóóit meer teruggaat. Iemand die fysiek wordt is niet helemaal fris in de bol. Verder zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Je kunt iemand niet dwingen om een cursus te doen. Je kunt wel aangifte doen.
Succes.
Een uitdraai daar kan ik zo voor bellen denk ik, sleutels heb ik idd mee maar hoe ga ik veilig die spullen halen? Hij is als die echt kwaad is zo gek als een dolle stier en van niemand bang. En hij heeft vakantie, dus is 90% thuis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gescheurd trommelvlies heelt in de meeste gevallen binnen twee weken, gehoor komt dan ook weer terug. Je moet sowieso over twee weken naar de huisarts voor controle. Heb je een uitdraai van het consult op de post voor je aangifte?
Heb je een sleutel van het huis mee? Dan kan je meenemen wat je nodig hebt en je eigen spullen. Zorg wel dat het veilig is, ga dus niet alleen.
Ga op zoek naar een eigen woning. Met aangifte kan de wbv misschien ook wel wat doen.
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:14 schreef Barney-Stinson het volgende:
Wat een lul, vrouwen slaan om wat voor reden dan ook is te triest voor woorden. Dumpen die handel! Je verdient beter dan dit.
Dat hij je slaat alleen al kan natuurlijk echt niet door de beugel, maar voor zo'n nutteloze reden is het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:17 schreef ChefvanOekels het volgende:
Fijne tokkiezooi daar..
Gelijk aangifte doen. Ook kan je letselschade/smartengeld vragen.
Sterkte
Sowieso aangifte doen. Alleen als je niet ver vooruit kunt kijken, denk je dat de politie er niets mee doet. Maar het punt is dat wanneer het opgeschreven wordt, het altijd terug komt bij volgende keren. Dus als hij lastig wordt, gaat het zich opstapelen. En des te groter de stapel, des te hoger de officier van justitie het zal opnemen. Zorg dus voor een grote stapel klachten tegen hem, je kunt daar het beste meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef lei58 het volgende:
Ja, aangifte doen: de politie doet er toch niets mee, of de politie doet er wel iets mee en als je dan dat vriendje nog eens tegenkomt.........
Welke?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Aangifte is een must in dit soort gevallen van mishandeling en daarnaast ook je vriend dumpen en nooit meer iets met hem te maken willen hebben.
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:18 schreef Deetch het volgende:
Waarom zou je teruggaan? Als het niet de eerste keer is dat je geslagen wordt zal het ook niet de laatste keer zijn
Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Van een kale kip valtniet te plukken. Hoef er ook geen geld voor maar wil wel dat hij zorgt dat ik die 33 eur boodschappengeld terug heb en mijn vriendin die 23 eur die zij bijgelegd heeft..
Zo, ga je lekker?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.
Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895
Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.
Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen?
Meteen er proberen een slaatje uit te slaan ook
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je laten slaan voor een dak boven je hoofd klinkt mij anders als een behoorlijk slechte ruil. Kun je niet tijdelijk logeren bij familie/vrienden?
Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.
Belachelijk! zo snel mogelijk die lul vergeten en verder gaan met je leven. Ik heb echt 0 respect voor mannen die vrouwen slaan. Zo min mogelijk contact zoeken met hem, zal die verschrikkelijk vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
De reden sloeg nergens op.. Ik had de huistelefoon in handen toen meneer beneden kwam. Hij moet op de kosten letten en we hadden afgelopen maand een huistelefoonrekening van 54 eur wat meneer teveel vond. Klopt inderdaad is aan de hoge kant maar dat is niet geheel aan mij te wijten! Bovendien moest ik een paar keer 0900 nummer bellen om de laatste afspraken voor augustus te maken met de deurwaarders die mijn schulden beheren, dus het was gewoon noodzakelijk.
Je kan een tijdelijk onderkomen regelen in een blijf van mijn lijf-huis. Google maar even, meestal kan je er binnen een dag of twee terrecht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet terug maar wil wel een dak boven mijn hoofd hebben uiteraard. Een huis regel je niet in 1 dag. Mijn vriendin kan idd wel wachten op haar geld maar mijn maag wil toch echt wat te eten hebben in die 20 dagen. Ben dan ook van plan om die bewind te bellen maar of ze dat van mij aan mag nemen weet ik dus niet.
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
We staan samen op het contract maar hij / zijn bewind betaald de huur.
[..]
Ik hoef die boodschappen eigenlijk ook niet maar wil uiteraard waar ik ook naartoe ga wel zelf mijn boodschappen kunnen doen.Ik kan hier geen weken blijven. Die taxi heeft mij het restgeld voor vers brood, eieren enzo gekost. Ik ben van mening dathij dat moet vergoeden maar of ik dat mag eisen weet ik dus niet. Ik kan voor 33 eur een heel eind komen heb in de laatste jaren geleerd creatief veel en goedkoop boodschappen te doen.
Weggaan zit wel in de planning dan, echter is meer als 50% van de spullen van mij. Allemaal twee-drie-of-vierdehands, maar wel nodig (bankstellen, salontafel alle kasten tv (oud soepblik) en logeerbed. Wat van hem is is het 2pers bed, de wasmachine koelkast en kookplaat. Mag ik die spullen opeisen? Ik heb tenslotte een bed nodig om op te slapen slaap hier op de bank en da's niet fijn met fibro.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de vriend heeft zich ook geregistreerd.
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wij horen maar één kant van het verhaal waar twee personen bij berokken die niet voor zichzelf kunnen zorgen, waarschijnlijk is veel meer aan de hand.
Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat
Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint allemaal met aangifte, dan kan je wellicht bij de woningbouw wat meer potten breken / urgentie krijgen. Plus het terugeisen van bepaalde gemaakte kosten en schadevergoeding gaat ook heel wat makkelijker als hij veroordeeld is. Dus dat lijkt me stap 1, maar dat ga je al niet doen hé, want je wil het het liefst met een LOI cursusje hier, en een 'ach hij bedoelt het niet zo' daar oplossen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Onzin, als een vrouw klappen uitdeelt, mag ze ze ook terug verwachten. Gewoon van elkaar afblijven.
Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Urgentie wil niet zeggen dat je de week erna een woning krijgt he, als je al urgentie krijgt dan kan je nog zomaar een jaar in de wacht zitten.
Slaan is not done, punt. Dan ga je bij diegene weg. Dat er meer aan de hand zou kunnen zijn doet ook niet ter zake. TS moet daar gewoon weg, de inboedel splitsen en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel gemeen, allebei in de schuldsanering en waarschijnlijk slachtoffer van de boze maatschappij/adhd of weetikveel wat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef beertje86 het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind aan dit soort dingen. Waarschijnlijk ben je nu al bij hem terug!
Maar waarom? Iemand die je slaat is echt niet de man van je leven hoor.
Heb je geen vrienden of ouders bij wie je terecht kunt?
Gelukkig ben jij maar een domme dubbelganger, dus ik ga hier nog niet eens op in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed lees ben je zelf ook een kale kip.
Verder gaat de pijn bij een gescheurd trommelvlies na een korte tijd (hooguit een paar uur) al weg: http://www.gezondheidsple(...)ommelvlies/item38895
Weet je zeker dat je niet hem eerst hebt aangevallen aangezien een verhaal altijd twee kanten heeft.
Verder kom je over als een aandachtshoer/labiel persoon met je fibro en ik neem aan dat je vast nog wel andere vage/niet wetenschappelijk bewezen aandoeningen hebt. Maar hey, als jij je prettig voelt in de slachtofferrol, wie ben ik je dan om je daaruit te halen?
Meteen er proberen een slaatje uit te slaan ook
Je hebt dit verdiend aan het feit dat je na de eerste tik niet bent vertrokken. Niks meer aan te doen, broek ophijsen en verder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik kan in de studentenkamer van een andere vriendin tot eind aug terecht, zij is met vakantie en zit dus bij haar ouders dus dat kan wel geregeld worden, en de huur voor die dagen dat ik er ben kan ik wel regelen als die schuld weg is. Dan nog iets regelen voor eten. Snap niet waar ik dit aan verdiend heb echt niet.
Ja maar ik wilde het alleen even duidelijk maken dat "urgentie" niet van de één op de andere dag betekent en sommige mensen dat misschien wel kunnen denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval sneller dan zonder urgentie. Vandaar ook de naam [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |