Lol ik heb al tijdelijke woonruimte. Mocht je nog een klusje hebben hoor ik het graag ;-) Wil best jou tijdelijke woonruimte schoonhouden bijv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
dat van die agressieregulatietraining kan worden opgelegd door de rechter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:54 schreef Zolder het volgende:
Je hebt wel wilde ideeen, dwingen tot een agressie cursus, het recht hebben om boodschappen mee te nemen, taxi geld terug "vorderen"
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is zomer, groot kans dat thuiszorg gaten in het rooster van de huishoudelijke hulpen hebben die opgevuld moeten worden.
Niet als alfahulp.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor thuiszorg heb je wel diploma's nodig
Dat staat toch ook in het bericht waar jij op reageerde?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar dat is geen thuiszorg. dat is huishoudelijke hulp
Ik ook niet. Maar als je met niets bent vertrokken, onverwachte kosten hebt gemaakt en strak moet budgetteren, dan is het wel een dingetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
dat van die boodschappen en geld, tja, daar zou ik me dan weer niet zo druk om maken
Dan heeft ze die tik verdiendquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef Barney-Stinson het volgende:
[..]
Al gaat ze vreemd? Je bent gewoon verschrikkelijk triest als je een vrouw slaat
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, haar vriend heeft ook zoveel geld!
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:30 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hij mij denk ik ja!!! Ik ben degene die de boel onderhoud hoor. meneer krijgt net 25 leefgeld per week!
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bepaalde reacties naast je neer leggen en negeren. dit zijn geen types waar je je energie aan wilt verspillen. je kunt je energie nu echt beter gebruiken dan je druk maken om dit soort reacties.
Was je piemel boos toen je je reactie tiepte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Wat ben jij een ontzettend zielig wijf, goed voor die vriend van je dat je vertrokken ben, je ziet hem toch alleen maar als een zak geld.
heel goed. en nu ga je de enorm negatieve niet onderbouwde reacties hier negeren. dat zijn ze echt niet waard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Het maakt me gewoon boos. Hij deed ook altijd alsof hij mij onderhield. Hij betaalde de huur ja daar was het ook mee gezegd. Je wilt niet weten wat ik voor hem betaald heb. Een deel van die 16.000 had hij al dan niet mede veroorzaakt dus hij mag niet klagen, die lul de behanger. Mij ziet ie nooit meer terug
En nu even het topic goed lezen, stumperquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef hottentot het volgende:
Complimenten voor TS![]()
En jammer dat je niet in het Noorden woont, nu moet ik zelf de tuin doen.
Misschien wil ze wel een tijdje in het Noorden verblijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |